سلام به همه ی دوستانی که منت سرم میگذارن و به وبلاگم سر میزنن.میدونم دوس دارید نظر بذارید ولی حال ندارید.راستش خودمم گاهی همین جوریم.ولی بازم همتونو دوس دارم.و از خدای مهربونم خواهان سلامتی واسه تک تک شمام.آمین.حالا که سخن از سلامتی به میون اومد ازتون دعوت میکنم به قسمت طب سنتی هم که من واقعا قبولش دارم سری بزنید.راستی لطفا گذری هم به دست نوشته هام داشته باشید فک نکنم کسل کننده باشه .برید تو ارشیو موضوعاتم روش کلیک کنید و دل نوشته هامو بخونید.اگه نظری هم داشتید دریغ نکنید. شادو سالم زندگی کنید. ایشالله

 

 

                                                                                                                                                                                          



نظرات شما عزیزان:

داروغه
ساعت4:49---8 خرداد 1397
روزگاران گلباران
باغگل دلتان بهاران

پاسخ:تشکرررررر دوست عزیز..


مهدی
ساعت12:35---16 ارديبهشت 1397

سلام

مطالبت خیلی زیباست

وبسایتت خیلی عالیست
پاسخ:ممنونم آقا مهدی بازم بهمون سر بزن.مرسی



لبیک یا مهدی (عج)
ساعت18:45---19 آبان 1394
سلام
خوبی
آپم


r
ساعت1:35---4 مرداد 1394
slm vebe zebaei dari be man ham sar bezan moffag bashi/

سعید
ساعت20:37---1 آبان 1393
سلام نه بابا خیلی فعالید
وبلاگگگگگگگگگگ تون خیلی خوب شده منتظر سورپرایز باشید ......
پاسخ:ممنون سعید جان ...


قالب وبلاگ
ساعت3:08---2 شهريور 1393
وبلاگ خوبی داری ولی قالب وبلاگت به مطالبت نمی خوره بیا به وبلاگ من قالب با هر طرحی که دوست داشتی سفارش بده سه سوت اماده میشه arzanblog.loxblog.com
پاسخ:سلام ممنون.حتما بت سر میزنم ولی من قالب وبم رو دوست دارم


علي
ساعت5:06---13 مرداد 1393
گفتم خدایا دلگیرم گفت: حتی از من؟ گفتم خدایادلم را ربوده اند گفت: پیش از من؟ گفتم خدایا دوری ازمن گفت: تو یا من؟ گفتم خدایا تنهاترینم گفت: بیشتر از من؟ گفتم خدایا اینقدرنگو من گفت: من تو ام تو من
پاسخ:ممنون . متن زیبایی بود .


سهیلا
ساعت9:54---11 مرداد 1393
سلام وبتون خیلی عالیه

سهراب : گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی..... گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی..... گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی او نه چشم های خیس و شسته ام را نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه ی باران ندیده
پاسخ:سلام سهیلا ی عزیز مرسی از حضورت .


علي
ساعت5:24---3 مرداد 1393

تقديم به تمام دختران سرزمينم . دخترکم برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ....چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی....کسی که باعث گریه ات میشود پاک کن...

دخترکم به سوی کسی که ناز میکنددست نیاز دراز نکن...بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی....

دخترکم تو زیباترینی... .همیشه با این باور زندگی کن...خودت را فراموش نکن... .

شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد....اما به یاد داشته باش....کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند....

دخترک من هیچگاه برای شروع دوباره دیر نیست....اشتباه که کردی برخیز....اشکالی ندارد....بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند.....خوب باش ولی سعی نکن این را به دیگران بفهمانی کسی که ذره ای شعور داشته باشد خاص بودنت را در می یابد....

زمستان است.... زیاد میشنوی هوا دو نفره است!!!!به درک که دو نفره است تنها قدم زدندنیای دیگری دارد.

دخترکم شاید شاهزاده را همه بشناسند اما باور داشته باش....برای پدرت تو ملکه هستی....

گریه کرده ای؟؟؟؟ رنج کشیده ای؟؟؟؟ سرت کلاه رفت؟؟؟اذیتت کرده اند؟؟؟ عیبی ندارد.... نگذار تکرار شود
پاسخ:باور کن متنت اشکمو در آورد.فوق العاده بود.ممنون.



پروانه
ساعت19:04---13 تير 1393
سلام دوست عزیزم خوبی ؟خیلی وقت بود که به وبلاگت سر نزده بودم خیلی عالی و خوشگل شده، میبوسمت
پاسخ:ممنونم پروانه ی عزیزم.


محمد مهدى اقاسى بىگ
ساعت18:43---19 خرداد 1393
ممنون بد نبود

یگانه
ساعت15:55---16 خرداد 1393

سلام خاله چطوری؟

 

سلام یگانه ی عزیزم ممنون خوبم.امیدوارم تو هم پر باشی از حس خوشبختی و امتحاناتت و خوب داده باشیبوسه



baran kocholo
ساعت13:01---12 خرداد 1393
ممنون از اینکه لینکم کردی عزیزم.منم لینکت کردم

محمد
ساعت1:56---5 خرداد 1393

مطالبت بسیار جالبه
مدیریت لوکس بلاگ به کاربرانی چون شما افتخار می کند
این پیغام از طرف مدیریت لوکس بلاگ نیست

 

خدا میدونه...ممکنه شما معاونش باشیچشمک

 

ممنون که بم سر زدی.



تنها موزیک
ساعت2:58---29 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگت خيلي باحاله و جالب





به وب سايت منم سر بزن خوشحال ميشم








با تبادل لینک موافقی؟؟


بهترين سايت موزيک و فيلم،تنها موزيک


امیر
ساعت16:38---26 ارديبهشت 1393

سلام.عالی بود.
اهنگ وبلاگت هم فوق العادس

 

ممنون بازم بم سر بزن.خوشحالم میکنیلبخند



امید
ساعت19:28---25 ارديبهشت 1393
سلام شما هم لینک شدید ممنون

ستایش
ساعت17:48---4 ارديبهشت 1393


واقعا متن زیبایی نوشتی

 

ممنون ستایش گلم.



ستایش
ساعت12:37---4 ارديبهشت 1393

بابا ایول. مرسی بابا خیلی وب قشنگی داری
به منم سر بزن



MAHTAB
ساعت0:54---2 ارديبهشت 1393

سلام خانوم خوشگله.وبت فوقه عالیه دس مارو از پشت بستی بابا!دمت گرمدوس داشتی منت بذار به وب منم سربزن
روزات خوش...

 

سلام به روی ماهت.بابا شرمنده می کنید.این جوریام نیست.بوسهبوسهبوسه



دختر خاله ریحانه
ساعت16:54---20 فروردين 1393
سلام دختر خاله جوووووووووون
وبت عالیه
منم 2 تا وب دارم که خوشحال میشم بهش سر بزنی
یکیش اینه:
www.seeb.blogfa.com
و اون یکی
www.ahmadmehranfar.blogfa.com
زود بیا منتظرم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی

تاريخ : دو شنبه 18 فروردين 1398 | 17:23 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.