اعضای تیم نیجریه

کاروان تیم ملی فوتبال نیجریه با تیپی جالب و منحصر به فرد عازم روسیه شدند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که کمتر از ۳ روز تا آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ زمان باقی مانده است، تیم های ملی کشورها یکی پس از دیگری راهی روسیه می شوند.

بر این اساس تیم ملی فوتبال نیجریه هم با تیپی جالب و منحصر به فرد که مورد توجه رسانه ها واقع شده است راهی روسیه شدند.

نیجریه ای ها با پیراهن اول خود هم در جام جهانی خبرساز شده اند و این بار هم با پوششی متفاوت راهی محل برگزاری مسابقات فوتبال می شوند.

منبع: فارس

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالینیجریهلباسجامجهانی فوتبال روسیه

تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1397 | 3:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
آغاز پخش «۲۰۱۸» از ٢٠ خرداد/ پخش همه مسابقات جام‌جهانی از شبکه سه

فارس/ اولین قسمت از ویژه برنامه «۲۰۱۸» روز ۲۰ خردادماه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. اولین قسمت از ویژه‌برنامه‌ جام جهانی شبکه سه سیما که توسط عادل فردوسی‌پور و تیم برنامه‌ «نود» تدارک دیده شده است، ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. بنا بر این گزارش، این […]

فارس/ اولین قسمت از ویژه برنامه «۲۰۱۸» روز ۲۰ خردادماه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
اولین قسمت از ویژه‌برنامه‌ جام جهانی شبکه سه سیما که توسط عادل فردوسی‌پور و تیم برنامه‌ «نود» تدارک دیده شده است، ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
بنا بر این گزارش، این برنامه که در طول برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی هر شب روانه آنتن خواهد شد، جز پخش‌های شبانه پیش از مسابقات زنده جام جهانی و در طول روز نیز پخش می‌شود.
برنامه «۲۰۱۸» در دکوری جدید و بزرگ‌تر از برنامه نود به روی آنتن خواهد رفت. استودیو ۱۱ ساختمان تولید که پیش از این دکورهای برنامه «نود» و «صبح‌بخیر ایران» را با هم در دل خود داشت، این بار با مساحت بیشتری در اختیار فردوسی‌پور قرار گرفته است.
این برنامه شامل آیتم‌های مختلفی است که در بخشی به معرفی کشورهای حاضر در این رویداد بزرگ ورزشی می‌پردازد و هنرمندانی نظیر منوچهر زنده‌دل، امیر جوشقانی و … این برنامه را همراهی خواهند کرد.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفردوسی پورجام جهانی نود

تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1397 | 2:53 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
کی روش بعد از ورود به روسیه: می‌خواهیم بهترین جام جهانی خود را رقم بزنیم

 به نقل از  خبرنگار مهر، کارلوس کی روش بعد از ورود تیم ملی ایران به روسیه پیش از شروع جام جهانی گفت: حضور در روسیه رویایی بود که برای فوتبال ایران محقق شد. ما بعد از کارهای سخت به این رویا دست یافتیم. از حضور در این جام جهانی بسیار مفتخر […]

به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از  خبرنگار مهر، کارلوس کی روش بعد از ورود تیم ملی ایران به روسیه پیش از شروع جام جهانی گفت: حضور در روسیه رویایی بود که برای فوتبال ایران محقق شد. ما بعد از کارهای سخت به این رویا دست یافتیم. از حضور در این جام جهانی بسیار مفتخر و خوشحال هستیم.

وی که با سایت فیفا صحبت کرده است، ادامه داد: در جام جهانی تیم ملی ایران این فرصت را دارد تا با بهترین تیم ها شانه به شانه بشود و جزوی از این خانواده جذاب جام جهانی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: می خواهیم این رویا را تاجایی که امکان دارد پیش ببریم. منتظر شروع بازی هایمان هستیم تا بهترین جام جهانی خود را رقم بزنیم.

کی روش در پایان گفت: احترام و درود خود را به سایر تیم ها و هوادارانشان می فرستیم؛ بخصوص مردم روسیه که این رقابت را میزبانی می کنند. برای همه شما جام جهانی فوق العاده ای را آرزو می کنم.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی کی روش فوتبال جام جهانی

تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1397 | 19:8 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
کی‌روش: بازی ایران ــ اسپانیا فوتبال است، نه بسکتبال/ برنامه خاصی برای مهار رونالدو و اینیستا نداریم/ ایران و مراکش شانس پیروزی مقابل هم را دارند

 به نقل از  خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که هفت سال از حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران می‌گذرد و در جام جهانی ۲۰۱۴ تیم تحت‌ هدایتش مقابل تیم قدرتمند آرژانتین قرار گرفت، اکنون با ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل دو غول فوتبال اروپا یعنی اسپانیا و پرتغال قرار خواهد […]

 به نقل از  خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که هفت سال از حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران می‌گذرد و در جام جهانی ۲۰۱۴ تیم تحت‌ هدایتش مقابل تیم قدرتمند آرژانتین قرار گرفت، اکنون با ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل دو غول فوتبال اروپا یعنی اسپانیا و پرتغال قرار خواهد گرفت. سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت‌وگویی مفصل با روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید داشته که در ادامه می‌خوانید:

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی رونالدواینیستا فوتبال بسکتبال جام جهانی

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1397 | 11:1 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 به نقل از  خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که هفت سال از حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران می‌گذرد و در جام جهانی ۲۰۱۴ تیم تحت‌ هدایتش مقابل تیم قدرتمند آرژانتین قرار گرفت، اکنون با ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل دو غول فوتبال اروپا یعنی اسپانیا و پرتغال قرار خواهد […]

  به نقل از  خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که هفت سال از حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران می‌گذرد و در جام جهانی ۲۰۱۴ تیم تحت‌ هدایتش مقابل تیم قدرتمند آرژانتین قرار گرفت، اکنون با ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل دو غول فوتبال اروپا یعنی اسپانیا و پرتغال قرار خواهد گرفت. سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت‌وگویی مفصل با روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید داشته که در ادامه می‌خوانید:

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: رونالدو اینیستا فوتبال کی روش بانوی پرتقالی جام جهانی

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1397 | 14:13 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
کی‌روش: می‌خواهیم از گروه‌مان صعود کنیم/ ۲ همگروه ما شانس اصلی قهرمانی هستند/ بازی با ترکیه قدرتمند برای‌مان مهم است

  به نقل از نشریه «فوتوماچ» کارلوس کی‌روش با اشاره به دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ترکیه که روز دوشنبه هفتم خرداد ماه در شهر استانبول برگزار می‌شود، اظهار داشت: ترکیه همیشه تیم ملی قدرتمندی داشته و در گذشته دستاوردهای مهمی کسب کرده است. اینکه آنها نتوانستند به جام جهانی برسند […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از نشریه «فوتوماچ» کارلوس کی‌روش با اشاره به دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ترکیه که روز دوشنبه هفتم خرداد ماه در شهر استانبول برگزار می‌شود، اظهار داشت: ترکیه همیشه تیم ملی قدرتمندی داشته و در گذشته دستاوردهای مهمی کسب کرده است. اینکه آنها نتوانستند به جام جهانی برسند مرا سورپرایز کرد. متأسفم که یک کشور فوتبالی بزرگ در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور ندارد.

وی افزود: بازی با ترکیه برای ما مهم و جدی به‌حساب می‌آید. من فکر می‌کنم در بازی پیش‌ِرو تیمی قدرتمند از ترکیه خواهیم دید. از فدراسیون ترکیه که امکان برگزاری این بازی را فراهم کرد، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد گروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز خاطرنشان کرد: ما در گروه خیلی دشواری قرار گرفته‌ایم. رقبای سرسختی مقابل‌مان قرار خواهند گرفت اما برای رسیدن به هدف‌مان که صعود از گروه و حضور در مرحله حذفی است به روسیه می‌رویم. ما برای رسیدن به این خواسته تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. تنها هدف ما نوشتن تاریخ با صعود از گروه‌مان است که در حال حاضر غیرممکن به‌نظر می‌رسد اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. هدف اصلی ما رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی خواهد بود.

کی‌روش در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به تیم ملی کشورش، پرتغال گفت: پرتغال قهرمان دوره اخیر جام ملت‌های اروپاست. پرتغال کنار آلمان، فرانسه، اسپانیا و البته تیم قدرتمند برزیل مدعی قهرمانی هستند. انگلیس و آرژانتین و سوئیس هم تیم‌های قدرتمندی دارند و به‌نظرم قهرمان از بین اینها خواهد بود که تأکید می‌کنم چهار تیم اول شانس بیشتری دارند. دایناسورها همیشه به‌دنبال پیدا کردن بهترین غذاها هستند. در جام جهانی هم داستان همین است و رقابت بزرگی برای کسب جام شاهد خواهیم بود.

سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال در مورد رونالدو و مقایسه او با مسی اظهار داشت: رونالدو بهترین بازیکن جهان است و این حقیقتی است که همه به آن واقف هستند. پرتغال با وجود داشتن رونالدو و دیگر بازیکنانش یکی از جدی‌ترین کاندیداهای کسب جام است. مقایسه رونالدو و مسی نه درست است و نه عادلانه، مثل این است که یک پادشاه و شاهزاده را مقایسه کنید. دنیای فوتبال به هر دوی اینها احتیاج دارد. دنیای فوتبال نیازمند شاهزاده‌هایی مثل مسی، رونالدو و صلاح است و با وجود این شاهزاده‌ها زیباتر می‌شود.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی جام جهانی روسیه کی روش فوتبال

تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1397 | 23:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی شد/دربی آسیایی پرسپولیس و استقلال به تاخیر افتاد

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دقایقی قبل برگزار شد و تیم های ایرانی حریفان خود را شناختند. غرب آسیا استقلال ایران  – السد قطر الدحیل قطر – پرسپولیس ایران شرق آسیا جونبوک موتورز کره جنوبی – سوون سامسونگ کره جنوبی […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دقایقی قبل برگزار شد و تیم های ایرانی حریفان خود را شناختند.

غرب آسیا

استقلال ایران  – السد قطر

الدحیل قطر – پرسپولیس ایران

شرق آسیا

جونبوک موتورز کره جنوبی – سوون سامسونگ کره جنوبی

کاشیما آلترز ژاپن – تیانجین چین

بدین ترتیب دربی استقلال و پرسپولیس در این مرحله منتفی شد و نمایندگان ایران تنها در صورت شکست قطری های می توانند در نیمه نهایی آسیا به مصاف یکدیگر بروند.

برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا:

دور رفت:

استقلال – السد ، دوشنبه، ۵ شهریور، ورزشگاه آزادی

الدحیل – پرسپولیس، سه‌شنبه، ۶ شهریور

کاشیما ژاپن – تیانجین چین، سه‌شنبه، ۶ شهریور

چونبوک موتورز کره‌جنوبی – سوون سامسونگ کره‌جنوبی، چهارشنبه، ۷ شهریور

دور برگشت:

السد – استقلال، دوشنبه، ۲۶ شهریور

پرسپولیس – الدحیل قطر، سه‌شنبه، ۲۷ شهریور، ورزشگاه آزادی

تیانجین چین – کاشیما ژاپن، سه‌شنبه، ۲۷ شهریور

سوون سامسونگ کره‌جنوبی – چونبوک موتورز کره‌جنوبی، چهارشنبه، ۲۸ شهریور


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیپرسپولیساستقلالقرعه کشی آسیافوتبال

تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1397 | 23:47 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران – فرانسه؛ گام نخست بلندقامتان، جدال با مدافع قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تیم ملی والیبال ایران در  لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ ، امشب با برگزاری دیدار بین دو تیم ایران و فرانسه آغاز خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از ساعت ۲۰ به وقت محلی (۲۲:۳۰ به وقت […]

به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تیم ملی والیبال ایران در  لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ ، امشب با برگزاری دیدار بین دو تیم ایران و فرانسه آغاز خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از ساعت ۲۰ به وقت محلی (۲۲:۳۰ به وقت تهران) در  سالن کیندرآرنا که ظرفیت ۶ هزار نفری دارد مقابل تیم فرانسه قرار می گیرد.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: ایران فرانسهوالیبالقهرمانی پاتوق پرتقالی

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 4 خرداد 1397 | 23:44 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

فینال لیگ قهرمانان اروپا ؛ لیورپول ۱ – ۳ رئال مادرید /دبل بیل و هتریک قهرمانی رئال در اروپا/دروازه بان لیورپول جام را به رئال هدیه داد

 به نقل از  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های فوتبال رئال مادرید اسپانیا و لیورپول انگلیس امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار به میزبانی شهر کیف پایتخت اوکراین برگزار شد و دو نماینده انگلیس و اسپانیا در مهم ترین دیدار باشگاهی این فصل اروپا […]

یه گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های فوتبال رئال مادرید اسپانیا و لیورپول انگلیس امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی لیورپول رئال مادریداوکراین فوتبال ورزش

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 خرداد 1397 | 23:39 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ ایران ۳ – استرالیا صفر /طلایی‌پوشان مغلوب بلندقامتان والیبال ایران شدند

به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز روز دوم از هفته نخست خود را سپری می‌کند. در این روز از رقابت‌ها تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹ و ۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا رفت. ست اول/  ایران ۲۵ – استرالیا ۲۳ تیم ملی والیبال ایران در […]

به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز روز دوم از هفته نخست خود را سپری می‌کند. در این روز از رقابت‌ها تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹ و ۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا رفت.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی والیبال تیم ملی والیبالایران استرالیالیگ

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 خرداد 1397 | 23:36 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

یک هوادار خانم از ستاره مصری لیورپول از روی سکوهای ورزشگاه خواستگاری کرد.
10 گل فراموش نشدنی از محمد صلاح خواستگاری یک هوادار از صلاح از روی سکوها! + عکس
به این مطلب امتیاز دهید
100% 0%

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یک هوادار خانم از ستاره مصری لیورپول از روی سکوهای ورزشگاه خواستگاری کرد.


محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول این روزها بهترین دوران فوتبالی خود را پشت سر می گذارد. او به تازگی جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ لیگ جزیره کسب کرد.


صلاح به خاطر درخشش بی بدیلی که در این روزها در فوتبال از خود به نمایش گذاشته، محبوبیت زیادی را در میان فوتبال دوستان پیدا کرده است. به نوشته فارس، در این راستا یک هوادار خانم فوتبال در اقدامی با آوردن یک پوستر که روی آن نوشته شده بود: صلاح با من ازدواج می کنی؟ از سکوهای ورزشگاه از ستاره مصری خواستگاری کرد.

 


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمحمد صلاحفوتبالازدواجصلاح

تاريخ : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397 | 2:51 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

پای نهاد‌های امنیتی به عملکرد یک تیم فوتبال باز می‌شود

 به نقل از  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان صبای قمرا می توان پرحاشیه ترین تیم لیگ دسته اول فوتبال ایران در فصل جاری دانست. اتفاق های جنجالی که از سوی اعضای این تیم رخ داد در نهایت سبب شد قمی ها که روزی جزء مدعیان لیگ برتر فوتبال کشورمان بودند در […]

 به نقل از  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان صبای قمرا می توان پرحاشیه ترین تیم لیگ دسته اول فوتبال ایران در فصل جاری دانست. اتفاق های جنجالی که از سوی اعضای این تیم رخ داد در نهایت سبب شد قمی ها که روزی جزء مدعیان لیگ برتر فوتبال کشورمان بودند در فاصله ۷ هفته مانده به اتمام لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کنند.

به دنبال جدایی مربیانی مانند هومن افاضلی و محمد مومنی از سرمربیگری صبا این تیم با شیب تندتری در مسیر سقوط قرار گرفت و در این میان شایعه پول دادن برخی بازیکنان برای بازی در صبا، دخالت های بدون دلیل و با هدف رسیدن به منافع شخصی از سوی برخی مسئولان در امور این تیم، تهدید مسعود راشکی، سرمربی فعلی صبا به مرگ و ترک زمین از سوی بازیکنان آن در بازی با مس رفسنجان نشان از وضعیت قرمز این تیم دارد.
از همه عجیب تر اینکه صبا در اوج حساسیت بازی های لیگ دسته اول و درحالیکه نتیجه بازی های این تیم تاثیر زیادی در سرنوشت مدعیان صدرجدولی داشت با میدان دادن به بازیکنان رده سنی جوانان و نوجوانان زمینه شکست های سنگین خود را مقابل حریفان فراهم کرد.
قمی ها از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول تمام هشت بازی خود را حتی مقابل راه آهن قعرنشین با شکست پشت سر گذاشته و در این میان با به ثمر رساندن تنها ۳ گل در مقابل ۳۷ گل خورده در این بازی ها نتایج عجیب و غریبی کسب کرده اند.
چهار شکست اخیر صبا با نتایج  ۸ بر صفر، ۶ بر یک و ۲ نتیجه هفت بر صفر به ترتیب مقابل اکسین البرز، نساجی مازندران، مس رفسنجان و بادران تهران ابهام اهالی فوتبال نسبت به سالم بودن بازی های این تیم را به شکل جالب توجهی افزایش داد.
حال یک منبع موثق از تهیه یک گزارش ویژه از عملکرد تیم صبا در هفته های اخیر از سوی حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و سایر مسئولان این سازمان خبر داد و اعلام کرد این گزارش تا پایان هفته جاری در اختیار نهادهای امنیتی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش قرار می گیرد تا از این طریق پرونده این تیم پیگیری شود.

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالینهاد امنیتیامنیتفوتبالصبای قم

تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1397 | 22:2 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس-السد؛ تخریب سد قطری در آزادی/ الهلال-استقلال؛ تیر خلاص به سعودی ها در کویت

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم های فوتبال استقلال وپرسپولیس امروز (دوشنبه) بیست و هفتم فروردین ماه در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف تیم های الهلال عربستان و السد قطر می‌روند. پرسپولیس – السد؛ ژاوی و یارانش در آزادی اسیر می شوند این بازی برای هر ۲ تیم پرسپولیس و السد قطر […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم های فوتبال استقلال وپرسپولیس امروز (دوشنبه) بیست و هفتم فروردین ماه در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف تیم های الهلال عربستان و السد قطر می‌روند.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی لیگ قهرمانی ورزش فوتبالاستقلال پرسپولیس

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1397 | 14:54 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

تبریک فیفا بابت صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان

به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از  خبرگزاری فارس، استقلال موفق شد در دیدار مقابل الهلال عربستان باز هم به پیروزی یک بر صفر برسد تا مقتدرانه با ۱۲ امتیاز از گروه مرگ راهی مرحله حذفی شود. پرسپولیس هم با شکست السد با ۱۳ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد. بر این اساس صفحه توئیتر […]

به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از  خبرگزاری فارس، استقلال موفق شد در دیدار مقابل الهلال عربستان باز هم به پیروزی یک بر صفر برسد تا مقتدرانه با ۱۲ امتیاز از گروه مرگ راهی مرحله حذفی شود.

پرسپولیس هم با شکست السد با ۱۳ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد.

بر این اساس صفحه توئیتر فیفا صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله بعد به همراه العین امارات و السد قطر را تبریک گفت.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمرحله ی حذفیقهرمانفیفاپرسپولیس استقلالالعین اماراتالاسد قطر

تاريخ : سه شنبه 28 فروردين 1397 | 14:48 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
از سوی کی روشترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر الجزایر اعلام شد/بازگشت آزمون و طارمی

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش برای بازی برابر الجزایر از ترکیب یازده نفره زیر استفاده خواهد کرد: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سعید آقایی، سعید عزت اللهی، کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی. این دیدار ساعت […]

به گزارش پایگاه خبری علت  و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش برای بازی برابر الجزایر از ترکیب یازده نفره زیر استفاده خواهد کرد:

علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سعید آقایی، سعید عزت اللهی، کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.

این دیدار ساعت ۱۸ به وقت محلی و ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیورزشفوتبالکی روش ترکیبالجزایر

تاريخ : شنبه 7 فروردين 1397 | 16:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
شانس قهرمانی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ افزایش پیدا کرد

به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان ورزشی انگلیسی روزنامه “میرور” به این نتیجه رسیدند که ایران با شانس یک به ۷۵۰ می‌تواند جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را فتح کند. براساس این گزارش ایران برای پنجمین بار در رقابت‌های جام جهانی حاضر خواهد شد و کارلوس کی روش سرمربی سرشناس […]

به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان ورزشی انگلیسی روزنامه “میرور” به این نتیجه رسیدند که ایران با شانس یک به ۷۵۰ می‌تواند جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را فتح کند.

براساس این گزارش ایران برای پنجمین بار در رقابت‌های جام جهانی حاضر خواهد شد و کارلوس کی روش سرمربی سرشناس پرتغالی برای اولین بار است که توانسته در راس کادرفنی برای دوبار متوالی در رقابت‌های جام جهانی حاضر شود.

همچنین باید اذعان کرد یوز‌های ایرانی می‌توانند در این دوره از رقابت‌های جام جهانی شگفتی ساز شوند چرا که در دوره گذشته در برزیل ثابت کردند می‌توانند در برابر آرژانتین فینالیست این دوره تا دقیقه ۹۳ بهترین بازی را ارائه کنند و آلبی سلسته‌ها را تا ثانیه‌های پایانی متوقف کنند.

در حقیقت باید گفت اگر ایرانی‌ها بتوانند در برابر مراکشی‌ها پیروز سوند فصل جدیدی برای فوتبال ایران شروع خواهد شد چرا که کارلوس کی روش پرتغالی تجربه لازم برای دیدار‌های اسپانیا وپرتغال را خواهد داشت.

براساس این گزارش سردار آزمون ستاره ۲۳ ساله روبین کازان امید اصلی ایرانی‌ها در رقابت‌های جام جهانی خواهد بود وبا توجه به این که دیدار ایران با اسپانیا در ورزشگاه کازان آره نا انجام خواهد شد سردار ایرانی شرایط بهتری نیز خواهد داشت.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیجام جهانی فوتبال 2018ارژانتین مراکشپرتقال

تاريخ : شنبه 28 اسفند 1397 | 16:51 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

لیگ برتر فوتبال|پرسپولیس به دنبال قهرمانی به تعویق افتاده/ آخرین تلاش‌ها برای ماندن در لیگ

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که از هفته گذشته آغاز شده است، امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان خواهد رسید و این امید برای پرسپولیسی‌ها وجود دارد که بالاخره قهرمانی خود را قطعی کنند. همچنین برخی تیم‌های قعر جدولی برای ماندن آخرین […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از  خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که از هفته گذشته آغاز شده است، امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان خواهد رسید و این امید برای پرسپولیسی‌ها وجود دارد که بالاخره قهرمانی خود را قطعی کنند. همچنین برخی تیم‌های قعر جدولی برای ماندن آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهند.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی ورزشپرسپولیس تلاشقهرمانیلیگ

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 فروردين 1397 | 16:40 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار هفتگی با خانواده‌های معظم شهیدان با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، فرمودند: وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، است.
 

آلبوم تصاویر


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیدیداررهبرانقلابشهید

تاريخ : دو شنبه 25 دی 1396 | 20:53 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
بازگشت آقای گل به ایران؟!/ باشگاه قطری طارمی را تهدید کرد

آخرین خبر/ در پی عدم توافق مهدی طارمی با باشگاه الغرافه بر سر برخی از بندهای قراردادش، تیم قطری حاضر به از دست دادن مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس نشده و مخالفت خود را با بازگشت وی به ایران اعلام کرده است. به گزارش نود، باشگاه الغرافه به طارمی و مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده در صورتی که […]

آخرین خبر/ در پی عدم توافق مهدی طارمی با باشگاه الغرافه بر سر برخی از بندهای قراردادش، تیم قطری حاضر به از دست دادن مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس نشده و مخالفت خود را با بازگشت وی به ایران اعلام کرده است.
به گزارش نود، باشگاه الغرافه به طارمی و مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده در صورتی که این بازیکن بخواهد به ایران برگردد، اقدام قانونی خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس هم با توجه به نامه‌ای که به الغرافه داده، تمایلی برای بازگشت طارمی به ایران ندارد چراکه بسیار نگران است ماجرای ریزه اسپور برای آنها تکرار شود.
طارمی نیز مردد است و این نشان می‌دهد او همچون گذشته تمایل چندانی به بازی در تیم‌های عربی ندارد.
باشگاه پرسپولیس هم در شرایطی طارمی را راهی الغرافه کرد که بر سر مبلغ رضایت‌نامه توافق قطعی نشده بود. پیشنهاد الغرافه صدور رضایتنامه با ۵۲۰ هزار دلار بود و اصرار پرسپولیس به دریافت مبلغ بیشتر بود. آن‌ها در نهایت به توافق رسیدند و پرسپولیس ۵۰۰ هزار دلار از الغرافه دریافت کند و ۱۰۰ هزار دلار از طارمی بگیرد.
الغرافه می‌توانست بابت ۵ ماه حضور طارمی در این تیم بخشی از درآمد ۲۲۱ هزار دلاری طارمی از سوی فیفا را هم دریافت کند اما با اصرار پرسپولیس و موافقت الغرافه تیم قطری اعلام کرد این درآمد را کاملا به پرسپولیس تعلق می گیرد.
پرسپولیس و الغرافه به توافق رسیدند اما حالا این طارمی است که با الغرافه به بن بست رسیده.
به گزارش ورزش سه، نکته جالب طلسم شدن حضور طارمی در باشگاه‌های خارجی است؛ اما او همچنان فرصت دارد تا در نقل و انتقالات زمستانی به تیم‌هایی که شانس حضور در آنها را داشت، برود. تیم‌هایی مثل لوکرن، لژیا ورشو و یک تیم یونانی. البته طارمی به این دلیل قطر را انتخاب کرده بوده که زیاد از ایران دور نباشد؛ اما در شرایط جدید مشخص نیست چه شرایطی در انتظار این بازیکن پر سر و صدا است. اینکه آیا او در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟
وقتی موضوع طارمی است ما انتظار هر تصمیمی را از او داریم!
باید دید طارمی امروز (پنجشنبه) با الغرافه توافق خواهد کرد و یا الغرافه حاضر می‌شود با صدور نامه‌ای کتبی برای باشگاه پرسپولیس اعلام کند ادعایی در قبال بازگشت طارمی ندارد.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیقطرایرانطارمی تهدیدفوتبال

تاريخ : دو شنبه 21 دی 1396 | 16:43 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : دو شنبه 18 آذر 1396 | 2:32 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا به میزبانی گرگان به اتمام رسید ولی این مسابقات برخلاف تصور مسئولان نه تنها از جایگاه ایران دفاع نکرد، بلکه دستاوردی جز حواشی متعدد برای ورزش کشور نداشت.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذر به میزبانی گرگان برگزار شد. تیم‌های ملی مردان و و زنان ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها به عنوان صدرنشین گروه خود به نیمه نهایی رسیدند، اما هر دو تیم در مرحله نیمه نهایی به ترتیب مقابل پاکستان و کره جنوبی شکست خوردند و به عنوان سومی مشترک دست یافتند این درحالی است که هر دو تیم ملی کبدی ایران در بازی های آسیایی به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود.

از تیم های ملی کبدی زنان و مردان ایران با وجود داشتن سرمربیان هندی، اردوها و دیدارهای تدارکاتی در خارج و داخل ایران، انتظار ارتقای نایب قهرمانی می‌رفت و رییس فدراسیون کبدی هم قبل از برگزاری این مسابقات امید به کسب مدال طلای ایران داشت اما در نهایت تیم‌های ملی کبدی ایران از رسیدن به فینال بازماندند و دست‌شان از رسیدن به مدال طلا و نقره کوتاه ماند و حتی نتوانستند به هدف این مسابقات که رویارویی مقابل تیم های هندوستان بود برسند.

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی کبدیاسیاقهرمانی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1396 | 20:16 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : شنبه 11 آذر 1396 | 20:3 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

بسیاری از چهره‌های سرشناس کشورمان به قرارگرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان دادند.

به گزارش فارس، مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه روز گذشته در کاخ کرملین مسکو با حضور نمایندگان و سرمربیان تیم ها برگزار شد.

اما ایران در این رقابت‌ها در گروه B  که به عقیده کارشناسان گروه مرگ نامیده شده، با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شده است.

بسیاری از چهره‌های سرشناس کشورمان و بازیکنان تیم ملی در صفحات مجازی‌شان به این قرعه کشی واکنش نشان دادند.

در ادامه تعدادی از آن ها را مشاهده می‌کنید:


موضوعات مرتبط: اجتماعیورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفوتبالروسیهجام جهانیواکنشچهرهتیم

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1396 | 19:58 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ايسنا : در حالی که چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، وزارت خارجه ویزای کشتی‌گیران آمریکایی را برای حضور در این رقابت‌ها صادر کرد.

 

چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور ۹ تیم خارجی و سه تیم داخلی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم تایتان مرکوری آمریکا با ترکیبی از بهترین نفرات خود و عنوان‌داران جهان و المپیک برای دفاع از عنوان قهرمانی به ایران می‌آید تا با تیم بیمه رازی قهرمان دو دوره نخست این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی مصاف کند.

در حالی که فدراسیون کشتی پیش از این و با توجه به نزدیک شدن آغاز مسابقه‌ها، از وزارت خارجه درخواست کرده بود که ویزای کشتی‌گیران آمریکایی را برای حضور در ایران صادر کند، در نهایت وزارت خارجه نسبت به صدور ویزا برای تیم آمریکا اقدام کرد و تیم تایتان مرکوری برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به ایران خواهد آمد.

 


موضوعات مرتبط: سیاسیورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیکشتی کشتی ازادامریکا ایران

تاريخ : شنبه 11 آذر 1396 | 19:48 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

مراسم برترین‌های آسیا ۲۰۱۷؛ فدراسیون فوتبال ایران بر بام آسیا ایستاد/ حسن زاده مرد سال فوتسال قاره کهن شد

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم انتخاب برترین‌های قاره آسیا در سال ۲۰۱۷ از ساعت ۱۵:۰۸ به وقت ایران در بانکوک تایلند آغاز شد تا فوتبال قاره بزرگ بهترین‌های خود در بخش‌های مختلف بشناسد. در ابتدای  مراسم شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از سخنانی کوتاه به منظور تقدیر از […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم انتخاب برترین‌های قاره آسیا در سال ۲۰۱۷ از ساعت ۱۵:۰۸ به وقت ایران در بانکوک تایلند آغاز شد تا فوتبال قاره بزرگ بهترین‌های خود در بخش‌های مختلف بشناسد.

در ابتدای  مراسم شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از سخنانی کوتاه به منظور تقدیر از مسئولان کشور تایلند و همچنین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پرچم AFC را به نخست وزیر تایلند و جانی اینفانتینو، رئیس فیفا اهدا کرد.

برگزاری مراسم برترین‌های آسیا

برگزاری مراسم برترین‌های آسیا

در بخش بعد جایزه الماس آسیا به یوسف السرکال رئیس فدراسیون فوتبال امارات اهدا شد. این جایزه به پاس خدمات او در فوتبال آسیا از سال ۱۹۹۴ تاکنون اهدا  و در نهایت السرکال بعد از دریافت جایزه‌اش دقایقی برای حاضران صحبت کرد.

جایزه رویایی به فدراسیون فوتبال ژاپن اهدا شد که در این میان چین و سنگاپور دیگر نامزدهای این بخش بودند.

جایزه جاه‌طلبی به فدراسیون افغانستان رسید. گوام نیز در این بخش کاندیدا بود.

 فدراسیون فوتبال ویتنام موفق شد جایزه توسعه فوتبال را از سنگاپور و هنگ‌کنگ برباید.

در ادامه مراسم برترین‌های آسیا فدراسیون فوتبال ایران توانست جایزه الهام‌بخشی را از آن خود کند. ژاپن و کره‌جنوبی نیز در این بخش رقیب ایران بودند. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور در جایگاه ویژه جایزه خود را دریافت کرد.

برگزاری مراسم برترین‌های آسیا

جایزه ویژه ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جاه‌طلبی در بخش فوتبال پایه به کشور بوتان رسید. بوتانی‌ها در این بخش با ماکائو و فلسطین رقابت می‌کردند.

همچنین جایزه ویژه ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای توسعه فوتبال در بخش فوتبال پایه نیز از بین سه نامزد موجود (سنگاپور، هنگ‌کنگ و ویتنام) به سنگاپور رسید.

در بخش پایانی این قسمت، جایزه ویژه ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای الهام‌بخشی در بخش فوتبال پایه تقدیم فدراسیون چین شد. استرالیا و ایران نیز نامزدهای دیگر این بخش بودند.

جایزه سرمربی سال آسیا در بخش بانوان از بین گائو هنگ (چین)، اساکو تاکاکورا (ژاپن) و لتسیا بائوتیستا (فیلیپین) به بانوی ژاپنی رسید.

در بخش بهترین سرمربی سال مردان تاکافومی هوری (ژاپن) جایزه را نصیب خود کرد که نماینده‌ او آن را از دست علی کفاشیان عضو ایرانی هیئت اجرایی AFC دریافت کرد. پوستکوغلو (سرمربی تیم ملی استرالیا) و ایشی ماساتادا (ژاپن) هم در این بخش کاندیدا بودند.

علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن فوتسال سال قاره کهن شد این در حالی بود که  توحید لطفی (ایران) و جیراوات سورنویچیان (تایلند) نیز در این بخش نامزد بودند.

ایران برترین فدراسیون، حسن زاده مرد سال آسیا شد

در ادامه این مراسم پس از پخش کلیپی از تیم های راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، روسای پنج فدراسیون‌ حاضر در جام جهانی در جایگاه ویژه حاضر شدند و از دست اینفانتینو هدیه ویژه‌ای را دریافت کردند.

جایزه ویژه داور سال به بختیار نمازاف از ازبکستان اهدا شد.

در بخش بهترین بازیکن بین‌المللی آسیا از بین آران موی (استرالیا)، شینجی کاگاوا (ژاپن) و سون هیونگ مین (کره جنوبی) بازیکن کره‌ای تیم‌ تاتنهام انگلیس جایزه را به خود اختصاص داد.

جایزه بهترین بازیکن زن جوان آسیا به سونگ هانگ سیم از کره شمالی رسید.

لی سئونگ وو از کره جنوبی جایزه بهترین بازیکن جوان اسیا در بخش مردان را به خود اختصاص داد.

سامانتا کر از استرالیا برتر از سون هیانگ سیم (کره جنوبی) و کوماگای ساکی (ژاپن) جایزه زن سال فوتبال آسیا را از آن خود کرد.

عنوان مرد سال آسیا نیز به عمر خریبین از سوریه رسید. وو لی (چین) و عمر عبدالرحمن (امارات) رقبای خریبین بر سر کسب این عنوان بودند. خریبین، مهاجم سوریه‌ای باشگاه الهلال عربستان است که با گلزنی مقابل پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مانع از صعود سرخپوشان به فینال آسیا شد.

ایران برترین فدراسیون، حسن زاده مرد سال آسیا شد


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیاسیافوتبالکنفدراسیونفوتبالایرانبرترین

تاريخ : شنبه 8 آذر 1396 | 18:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
- همشهری آنلاین: تیم کانون چوگان جام سومین دوره رقابت های چوگان گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از آنِ خود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، فینال سومین دوره رقابت های چوگان جام دفاع مقدس روز چهارشنبه ١٩ مهر ماه در باشگاه چوگان ذوالجناح ارتش برگزار شد و تیم کانون چوگان توانست با نتیجه ۶ بر ۵ تیم چوگان ارتش را از پیش رو بردارد و به مقام قهرمانی برسد، تیم خرگوش دره نیز در این رقابت ها به مقام سومی دست یافت. قضاوت این رقابت ها را پابلو سیرونت از آرژانتین و محمدرضا بهبدی بر عهده داشتند.

هفته گذشته دیدارهای مقدماتی رقابت های جام دفاع مقدس در تاریخ ۱۲ مهر ماه در باشگاه ذوالجناح ارتش برگزار شد. این رقابت ها در هندیکاپ ۸ تا ۱۰ انجام شد و قضاوت دیدارها بر عهده پابلو سیرونت، داور آژانتینی و معین شکوهی بود.

مراسم اهدای کاپ قهرمانی و جوایز با حضور حمیرا اسدی سرپرست فدراسیون چوگان، امیر سرتیپ محمدی فر از پیشکسوتان چوگان نیروی زمینی ارتش، حسین پور عضو هیات رئیسه فدراسیون، امیر شکوهی، امیر اصغری، سرهنگ بیادی، سرهنگ بهدادفر و دیگر مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

این رقابت ها با همکاری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هیئت چوگان شمال شرق تهران و فدراسیون چوگان برگزار شد.

موضوعات مرتبط: ورزشیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیورزشچوگانکانون چوگاندفاع مقدس

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 20:40 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس – الهلال/ رویای فینالیست شدن ارتش زخم خورده برانکو برابر عربستانی‌ها

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  دیدارپرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  روز سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود. سرخپوشان پایتخت در حالی روز سه شنبه مصاف الهلال عربستان می روند که چند روز قبل به علت شکایت باشگاه ریزاسپور ترکیه با […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  دیدارپرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  روز سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود.

سرخپوشان پایتخت در حالی روز سه شنبه مصاف الهلال عربستان می روند که چند روز قبل به علت شکایت باشگاه ریزاسپور ترکیه با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شدند و علاوه بر این مهدی طارمی هم ۴ ماه محروم شد.

شاگردان برانکو با وجود اتفاقات اخیر روحیه شان را از دست ندادند و قرار است با تمام قوا به مصاف الهلال عربستان بروند تا با دست پر به ایران بازگردند.

سرخپوشان پایتخت عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و با عبور از سد الاهلی عربستان بعد از ۱۷ سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

شاگردان برانکو در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان با تعویض های طلایی برانکو توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

سرخپوشان پایتخت به علت کارشکنی عربستانی ها نمی توانند از تیم الهلال عربستان در خانه پذیرایی کنند، براین اساس  آنها در کشور ثالث به مصاف حریف عربستانی خود می روند.

شاگردان برانکو در دو هفته اخیر در لیگ برتر فوتبال فقط یک امتیاز گرفتند و این نشان می دهد که آنها تمرکزشان را روی بازی های لیگ قهرمانان آسیا معطوف کردند، تا برای نخستین بار قهرمان این رقابت ها شوند اما کار سختی در ابوظبی پیش رو دارند.

تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان بازی کرده است و شناخت کاملی از حریف عربستانی خود دارد.

محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود برابر الهلال عربستان نیستند اما برانکو نگرانی بابت این موضوع ندارد چرا که نیمکت قدرتمندی در اختیار دارد و سایر بازیکنان می توانند جای خالی این دو بازیکن را دراین بازی پر کنند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با وجود اینکه هنوز مصدومیتش به طور کامل رفع نشده است اما قادر به همراهی تیمش برابر الهلال عربستان است.

همچنین مجوز بازی احمد نوراللهی برای لیگ قهرمانان آسیا صادر شده است و او می تواند برابر الهلال بازی کند. به هر حال برانکو می تواند از نوراللهی در این بازی بهره ببرد.

البته مهدی طارمی مهاجم گلزن پرسپولیس به علت محرومیت اجازه بازی برابر الهلال عربستان ندارد و همین موضوع به دغدغه اصلی برانکو تبدیل شده است. به نظر می رسد علی علیپور و گادوین منشا زوج خط حمله پرسپولیس را در این بازی تشکیل می دهند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال الهلال عربستان با عبور از سد تیم العین امارات توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد. این تیم در این مرحله باید به مصاف سرخپوشان پایتخت برود.

تیم الهلال عربستان یکی از قدرتمندترین تیم های عربستانی است که چندین مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. این تیم با هدایت رامون دیاز قصد دارد که با برتری برابر شاگردان برانکو برای چندین مرتبه به فینال این رقابتها راه یابد اما کار سختی برابر پرسپولیس دارد.

نواف العابد هافبک ملی پوش تیم الهلال عربستان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست.

مسئولان الهلال عربستان تماشای این بازی را برای هواداران خود رایگان کردند تا در این بازی از حمایت هواداران خود بهره ببرند.

نحوه دریافت ۲۰ گل آخر تیم الهلال عربستان در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که این تیم در عمق دفاع آسیب پذیر است و پرسپولیس می تواند از این نقطه ضعف حریف عربستانی خود استفاده کند و به گل دست یابد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دو بازی اخیر تیمش در لیگ برتر فوتبال اشتباهاتی داشته و در دریافت گل ها مقصر بوده است. البته پرسپولیسی ها امیدوارند بیرانوند با حضور حسینی در خط دفاع برابر الهلال عربستان کمتر اشتباه کند و در این بازی گلی دریافت نکند.

به هر حال پرسپولیسی ها امیدوارند تماشاگران ایرانی روز سه شنبه به ورزشگاه بیایند و از آنها حمایت کنند.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیشکستپرسپولیسالهلالبرانکو

تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1396 | 22:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

خواهد خودش را مطرح کند.

 

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در رابطه با شکست پرسپولیس برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های بزرگ دنیا هم در طول فصل شکست را تجربه می‌کنند، پرسپولیس مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و پیکان فوتبال خوبی بازی کرد وگرنه پرسپولیس بد نبود.
 
وی افزود: در هر زمان همه تیم‌هایی که می‌آیند و جلوی استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه‌های زیادی دارند و این مسابقه برایشان با سایر بازی‌ها متفاوت است. با این حال پرسپولیس مقابل پیکان توپ‌هایش به گل تبدیل نشد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد وگرنه عملکرد خوبی داشت.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از گزارشگر دیدار این تیم برابر پیکان تصریح کرد: در جامعه ورزش همه زحمت می‌کشند و همه تیم‌ها دوست دارند که در فوتبال پیشرفت کنند واقعاً قشنگ نیست که میکروفن دست هرکس باشد و آنها نباید دست هرکسی میکروفن بدهند واقعاً برای این کار و چنین گزارشی متأسفم.
 
سلطانی اضافه کرد: پرسپولیس امسال با برانکو شرایط خوبی دارد و پس از قهرمانی در لیگ ایران مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است در چنین شرایطی جای انتقاد باقی نمی‌ماند، اما علیفر گزارشگر بازی می‌آید و صحبت‌هایی مطرح می‌کند. ایشان با مطرح کردن چنین انتقاداتی و نظر دادن در مورد برانکو و سبک بازی پرسپولیس می‌خواهد خودش را مطرح کند وگرنه شما از ۲۰۰ کارشناس و اصحاب رسانه و اهل فن در مورد پرسپولیس سؤال کنی هیچ یک چنین انتقاداتی را مطرح نمی‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه علیفر اعلام کرده استقلالی است و می‌خواهد روی نیمکت این تیم بنشیند خاطرنشان کرد: استقلال از تیم‌های خوب ایران است و همراه پرسپولیس در سطح جامعه تأثیرگذار است. من برای علیرضا منصوریان هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلال هم هرچه زودتر از این شرایط بحرانی خارج شود اما واقعاً برخی‌ها با طرح چنین مسائلی می‌خواهند خودشان را مطرح کنند و باید جلوی حضور این افراد گرفته شود.
 
سلطانی در پایان با اشاره به عملکرد بیرانوند در پرسپولیس تصریح کرد: این دروازه‌بان واقعاً عملکرد خوبی داشته و رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. او دروازه‌بان خوب و با استعدادی است و در بازی با پیکان هم بازیکن پیکان واقعاً بی‌نقص ضربه ایستگاهی را وارد دروازه کرد.

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیپرسپولیسبهروز سلطانیعلیفرقهرمانی

تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 14:34 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف با پارس

تعدادی از هواداران عصبانی استقلال جلوی درب باشگاه تجمع کرده اند و نسبت به تصمیم سرمربی این تیم معترض هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تعدادی از هواداران عصبانی استقلال جلوی درب باشگاه تجمع کرده اند و نسبت به تصمیم سرمربی این تیم معترض هستند.
تنها چند دقیقه بعد از اخراج مهدی رحمتی و مجتبی جباری حدود ٢٠ هوادار جلوی درب باشگاه استقلال حاضر شدند و نسبت به اخراج مهدی رحمتی و مجتبی جباری اعتراض کردند.

 

نکته جالب این که آنها با حضور جلوی درب باشگاه استقلال اعتقاد داشتند مشکل تیم خود منصوریان است و او هست که باید از این تیم برود نه جباری و رحمتی.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیاستقلالرحمتیمنصوریانطرفداران استقلالورزشفوتبال

تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 14:31 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 

ست اول ایران-فرانسه؛ ۷۴امتیاز رد و بدل شد!

آی اسپورت – در دومین دیدار روز آخر جام قهرمانان بزرگ جهان تیم ملی والیبال ایران برابر فرانسه به میدان رفته که در پایان ست نخست نتیجه عجیب رقم خورد و پس از جابه جایی ۷۴ امتیاز بین دو تیم، والیبالیست های ایران موفق شدند ۳۸ بر ۳۶ نتیجه را از آن خود کنند. در پایان این ست طولانی و زیبا امیر غفور موفق شد ۱۲ امتیاز برای شاگردان کولاکوویچ کسب کند و سهم زیادی در پیروزی ایران داشت. این بازی در ست دوم در جریان است.
تیم ملی ایران به دلیل پیروزی صبح امروز تیم ملی ایتالیا برابر آمریکا موفق شد بدون احتساب نتیجه دیدار برابر فرانسه به اولین مدال تاریخ خود دست یابد و بر سکوی سومی جام قهرمانان بزرگ جهان بایستد.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیوالیبالقهرمانیپیروزیفرانسه

تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 14:15 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

مراسم برترین‌های فوتبال ایران برگزار شدطارمی مرد سال فوتبال ایران/نورافکن پدیده فصل/بیرانوند برترین دروازه‌بان/حسینی برترین مدافع/ابراهیمی برترین هافبک/برانکو برترین مربی/پرسپولیس برترین تیم

 
 
مراسم برترین‌های فوتبال ایران برگزار شدطارمی مرد سال فوتبال ایران/نورافکن پدیده فصل/بیرانوند برترین دروازه‌بان/حسینی برترین مدافع/ابراهیمی برترین هافبک/برانکو برترین مربی/پرسپولیس برترین تیم

به گزارش  پایگاه خبری علت به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم انتخاب برترین‌های فصل ۹۶-۹۵ فوتبال ایران در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و نفرات منتخب به شرح زیر اعلام شدند:

**برترین‌های فوتبال پایه

*فرزان دانا، به عنوان آقای گل لیگ جوانان

*سید هیثم هاشمی نزاد و حمید رصا محند رفیعی به عنوان برترین آقای گل امید

 *امیر حسین عبیاوی، آقای گل لیگ نونهالان از فولاد خوزستان

*مهدی هاشمی نژاد، آقای گل جوانان از ملوان

* فولاد خوزستان، باشگاه برتر رده‌های پایه فوتبال

*محمد چراغی از باشگاه اروند خرمشهر، آقای گل لیگ دسته دوم

** برترین‌های فوتبال بانوان

* زهرا حاتم نژاد از پالایش گاز ایران، خانم گل لیگ ایران

*فروغ موری، برترین بازیکن فوتبال بانوان

*آینده سازان میهن نجف آباد، برترین تیم فوتبال بانوان

*فاطمه سهرابیان، خانم گل لیگ فوتبال ساحلی

*هما آقایی ، برترین بازیکن ساحلی بانوان

*تیم میعاد رفسنجان، برترین تیم بانوان فوتبال ساحلی

**برترین‌های فوتبال ساحلی

*حمید جلیلی، آقای گل لیگ فوتبال ساحلی

*محمد احمدزاده، برترین بازیکن فوتبال ساحلی

*سید پیمان حسینی، برترین دروازه‌بان فوتبال ساحلی

**برترین داوران

*رضا سخندان، برترین کمک داور فوتبال

*علیرضا فغانی برترین داور فوتبال

**برترین‌های لیگ دسته اول

*مهدی قائدی‌فر، پدیده لیگ دسته اول فوتبال

*محمد عباس‌زاده، آقای گل و برترین بازیکن لیگ دسته اول

*مهدی تارتار، برترین سرمربی لیگ یک

*پارس جنونی جم، برترین باشگاه لیگ یک

**برترین‌های لیگ برتر شانزدهم فوتبال

*محمدرضا پور محمد، برترین بازیکن اخلاق

*استان خوزستان، هیات برتر فوتبال

*امید نورافکن، پدیده فصل لیگ برتر

*تیم ذوب آهن اصفهان، برترین تیم اخلاق

*علیرضا بیرانوند، برترین دروازه‌بان فصل

*سید جلال حسینی، برترین مدافع فصل

*ایمان مبعلی، برترین پاسور فصل

*امید ابراهیمی، برترین هافبک فصل

*مهدی طارمی، آقای گل لیگ برتر

*برانکو ایوانکوویچ، برترین مربی فصل

*پرسپولیس، برترین باشگاه فصل

*مهدی طارمی، مرد سال فوتبال ایران


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفوتبالبرترفوتبال ایران

تاريخ : شنبه 14 مرداد 1396 | 3:32 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

هفته اول لیگ جهانی والیبال - ۲۰۱۷ شکست شاگردان کولاکوویچ مقابل ایتالیا
به گزارش  پایگاه خبری  علت  به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال به مصاف ایتالیا  رفت.

ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم ایتالیا به پایان رسید.

در ست دوم باز هم ایتالیایی ها به پیروزی رسیدند و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳  از آن خود کردند.
در ست سوم هم شاگردان کولاکوویچ با نتیجه ۲۵ بر ۲۲  بازنده شدند.
این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ایتالیا به پایان رسید.

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی ورزشلیگستوالیبالکولاکوویچایتالیاایرانوالیبال ایران

تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:24 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

بدل مسی این روزها تبدیل به سوژه رسانه های خارجی شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا پرستش پسری است ایرانی که شباهت زیادی به لیونل مسی دارد. تصویر او حتی در رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی هم منتشر شده است.
 
حالا خبرهای جالبی درباره بدل مسی به گوش می رسد. او ظرف روزهای آینده قرار است به اسپانیا سفر کند تا با مسی اصلی دیدار داشته باشد.
 
پرستش ادعا کرده از طرف خود مسی دعوتنامه دریافت کرده است. بی شک دیدار مسی ایرانی با مسی واقعی، می تواند بسیار جالب باشد.
 
 
منبع: روزنامه خبر ورزشی
 

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمسیبدل مسی

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 12:0 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

خانواده سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس که به ایران آمده‌اند، این روزها مشغول ایرانگردی هستند.

خانواده برانکو ایرانگردی می‌کنندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همسر و فرزند برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چند روزی است به ایران آمده‌اند و این روزها مشغول ایرانگردی هستند.
 
خانواده سرمربی پرسپولیس پس از آمدن به ایران ابتدا راهی شهر شیراز شدند تا از آثار باستانی و نقاط دیدنی این شهر دیدن کنند.
 

آنها شب گذشته برای بازدید از اصفهان و دیار زاینده‌رود وارد نصف جهان شده و قرار است طی چند روز آینده به بازدید از شهر اصفهان بپردازند.
 
 
منبع: فارس

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیبرنکوایرانگردی

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:58 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

فوق ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید مدتی پیش از ماشین جدید و گران‌قیمت خود رونمایی کرد.

به گزارش شریان نیوز،کریستیانو رونالدو این بار یک خودرو بوگاتی به کلکسیون ماشین های گران‌قیمت و لوکس خود اضافه کرده است. قیمت این خودرو سوپر لوکس 1500 اسب بخاری 2.4 میلیون یورو است.

 
خودرویی که سرعت آن به 288 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو برای رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت تنها 2.5 ثانیه زمان می‌خواهد. از این خودرو تنها 500 عدد تولید شده است.
 
رونالدو از سال 2006 تا به امروز 19 ماشین خریداری کرده است. «بی ام و» مدل ام 6، بنتلی، مرسدس بنز کلاس سی، آئودی کیو 7، فراری اف 430 و 599 جی تی بی، پورشه 911 کاررا 2 اس کروک، آئودی آر8، آئودی آر اس 6، مازراتی، فراری 599 جی تی او، لامبورگینی آونتادور، پورشه کاین توربو، مرسدس بنز سی 220، بوگاتی ویرون، استون مارتین، فانتوم رولز رویس ماشین‌های این فوق ستاره پرتغالی در این سال‌ها بوده‌اند.
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: اجتماعیورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیماشینرونالدو

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | 11:17 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

باشگاه خبرنگاران - بهداد سلیمی رکورد زد و حذف شد/طلای بهداد در سالن ریو به سرقت رفت+تصاویر و فیلم

سلیمی در حرکت اول یک‌ضرب، وزنه 206 کیلوگرمی را انتخاب و به خوبی موفق به مهار آن شد، وی در حرکت دوم به راحتی وزنه 211 کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه 216 کیلوگرمی را انتخاب کرد و با موفقیت در زدن این وزنه رکورد المپیک را در یک ضرب جا به جا و در رقابتی نزدیک با تالاخادزه گرجستانی در رده نخست حرکت یک ضرب قرار بگیرد. 
 پس از نماینده 26 ساله کشورمان ، راشا تالاخادزه از گرجستان با 215 کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و گور میناسیان از ارمنستان با 210 کیلوگرم سوم شد.
دوضرب:
سلیمی برای حرکت اول خود وزنه 245 کیلوگرمی را در دو‌ضرب انتخاب کرد که با وجود بالای سر بردن وزنه، اما دو چراغ قرمز از داوران دریافت کرد تا ناکام باشد. او در حرکت دوم خود، دوباره وزنه 245 کیلوگرم را انتخاب کرد و این بار وزنه را بالای سر برد و سه چراغ سفید گرفت اما هیئت ژوری آن را قبول نکرد. در حرکت سوم نیز این وزنه‌بردار در مهار وزنه 245 کیلوگرمی موفق نبود.
در نهایت اعتراض های بهداد نتیجه نداد و از دور مسابقات کنار رفت.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: بهداد سلیمی ناداوری پاتوق پرتقالی

تاريخ : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | 21:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز پایانی مسابقات جهانی کشتی به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت. شاگردان خادم تاکنون ۴۰ امتیاز کسب کرده‌اند و در صورت باخت احتمالی علیرضا قاسمی به ۴۶ امتیاز دست خواهند یافت. گرجستان نزدیک‌ترین رقیب ایران است که ۳۴ امتیاز دارد […]

کشتی آزاد

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز پایانی مسابقات جهانی کشتی به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت. شاگردان خادم تاکنون ۴۰ امتیاز کسب کرده‌اند و در صورت باخت احتمالی علیرضا قاسمی به ۴۶ امتیاز دست خواهند یافت.

گرجستان نزدیک‌ترین رقیب ایران است که ۳۴ امتیاز دارد و با توجه به شانس کسب تنها یک برنز به ۴۲ امتیاز خواهد رسید. آذرباجان تیم اول روز نخست نیز ۳۰ امتیاز دارد که با توجه به در اختیار داشتن یک کشتی‌گیر در فینال سنگین وزن در نهایت به ۴۰ امتیاز خواهد رسید.

روسیه نیز پیش از این به عنوان قهرمانی رسید و پیش از برگزاری مسابقات سنگین وزن ۴۵ امتیاز کسب کرده است و شانس دو برنز دیگر را دارد.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیکشتی آزادنایب قهرمان ایرانخادمشاگردان خادم

تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394 | 13:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

به گزارش  پایگاه خبری علت به نقل  از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روبرتو کارلوس ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با حضور در استودیوی برنامه ۹۰ اظهار داشت: خوشحالم که در ایران هستم و بسیار لذت می‌برم از این همه مهربانی‌های مردم. آرزویم بود که به ایران بیایم و خوشحالم که در اینجا هستم. وی درپاسخ […]

خبرگزاری فارس: کارلوس: آرزویم حضور در ایران بود/ جو رئال در زمان کی‌روش فوق العاده بود و مورد مشکوکی وجود نداشت

به گزارش  پایگاه خبری علت به نقل  از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روبرتو کارلوس ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با حضور در استودیوی برنامه ۹۰ اظهار داشت: خوشحالم که در ایران هستم و بسیار لذت می‌برم از این همه مهربانی‌های مردم. آرزویم بود که به ایران بیایم و خوشحالم که در اینجا هستم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا در دیدار امروز شوت‌های وحشتنتاک خود را می‌زند، گفت: می‌خواهم از بازی لذت ببرم و مطمئناً چند تا از شوت‌های وحشتناکم را می‌زنم.

کارلوس درباره دوران حضورش قبل از رئال مادرید گفت: قبل از حضور در رئال مادرید، در اینترمیلان بودم و نزدیک جام کوپا آمریکا بود، من در پست دفاع بازی نمی‌کردم و سرمربی از من می‌خواست که جلوتر بازی کنم. فوتبال ایتالیا خیلی دفاعی بود و من دوست داشتم که در خطوط جلو بازی کنم.

هافبک سابق برزیلی درباره افت تیم رئال در زمان حضور کارلوس کی‌روش در آخرین ماه به پایان مسابقات افزود: این اتفاق ممکن بود برای هر تیمی رخ دهد، در آن زمان تیم‌های دیگر آمدند و مقابل ما پیروز شدند. در آن زمان مورد مشکوکی در تیم وجود نداشت و فضای تیم و رختکن رئال در زمان کی‌روش فوق العاده بود.

کارلوس درباره دیدارهای ال‌کلاسیکو و رویارویی با بارسلونا گفت: زمانی که در رئال بودم ۱۸ سال بود در نیوکمپ پیروز نشده بودیم و بعد ما پیروز شدیم و به نوعی در تاریخ ماندگار شد. من معمولاً برای دیدارهای ال‌کلاسیکو بسیار تمرکز می‌کردم و سعی می‌کردم عملکرد خوبی داشته باشم.

روبرتو کارلوس در مورد حضورش در فینال‌های جام جهانی سال ۹۸ گفت: به فینال راه یافتیم اما مقابل فرانسه شکست خوردیم اما بعد از آن کوپا آمریکا را بردیم. در سال ۲۰۰۲ منتظر بودیم با اسپانیا بازی کنیم اما نشد. در فینال مقابل آلمان به میدان رفتیم که بازی فوق‌العاده‌ای بود.

وی ادامه داد: بازی در تیم ملی برزیل آسان نیست و کیفیت بالایی در تیم وجود دارد. ۱۷ سال در این تیم ملی بازی کردم و فقط ۳ بار در زمان من شکست خوردیم من و کافو بیشترین بازی را انجام دادیم.

ستاره سابقه تیم ملی برزیل و رئال مادرید در خصوص گل عجیب و غریبی که در تیم پالمیراس به ثمر رساند، گفت: آن موقع قدرت زیادی داشتم و از همان زمان بود که بازی‌های خوبم گل کرد. فوتبال بازی ثانیه‌‌ها است و باید در لحظه فکر کرد.

وی در مورد گلی که به فرانسه زد و چرخش زیادی داشت، گفت: آن گل فوق‌العاده بود خودم هم نمی‌دانم چطور اتفاق افتاد.

کارلوس در مورد اشتباهش در رئال مادرید که مقابل بایرن مونیخ انجام داد و گل زودهنگامی دریافت کردند، افزود: توپ از دستم در رفت و اشتباه کردم و روی ماکای هم در آفساید حضور داشت!

وی در مورد حضورش در ایران گفت: مهم‌ترین موضوع این است که ببینیم مردم زیادی به ورزشگاه بیایند و از بازی لذت ببرند. به خاطر میشل سالگادو به ایران آمدیم و ممنونم از ایرانی‌ها که در را برای ما باز کردند تا بیاییم.

هافبک برزیلی در پاسخ به این سؤال که از میان رونالدو یا مسی کدام را انتخاب می‌کنید، گفت: نیمار انتخاب من است. که در این لحظه فردوسی‌پور مجری برنامه پرسید بعد از نیمار رونالد یا مسی کدام مدنظرت است کارلوس در جواب غیرمنتطره زیدان را بازیکن مورد علاقه خود خطاب کرد و پس از آن رونالدوی برزیلی را.

در پایان کارلوس از فردوسی‌پور پرسید از بین مسی و نیمار کدام را انتخاب می‌کنید، که مجری ۹۰ پاسخش مسی بود که در این لحظه کارلوس به او گفت که مشخص است که طرفدار بارسلونا هستید.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیروبرتو کارلوس ایرانیتشکرورزشیفوتبالبرنامه ی نود

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394 | 13:10 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

قرارداد عجیب یک بازیکن فوتبال بخاطر مهریه همسر!

اتفاقی حتی باورنکردنی‌تر از اختلاف دایی و محمد مایلی‌کهن که در سال 93 به اوج خود رسید و باعث شد سرمربی اسبق تیم ملی ایران چهار روز را در زندان بگذراند.

 

 

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: فوتبال> خبر عجیب پاتوق پرتقالی

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | 15:21 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

تیم ملی ایران در شرایط مقابل تیم ملی روسیه به برتری رسید که بازیکنان ایران نمایش بسیار متفاوتی نسبت به بازی های گذشته شان به نمایش گذاشتند. هرچند تیم ملی ایران پیش از این دیدار4 امتیاز دیگر به دست آورده بود اما این هماهنگ ترین نمایش تیم ملی ایران در تورنمنت به حساب می آید.

عصرایران - تیم ملی ایران در شرایط مقابل تیم ملی روسیه به برتری رسید که بازیکنان ایران نمایش بسیار متفاوتی نسبت به بازی های گذشته شان به نمایش گذاشتند. هرچند تیم ملی ایران پیش از این دیدار4 امتیاز دیگر به دست آورده بود اما این هماهنگ ترین نمایش تیم ملی ایران در تورنمنت به حساب می آید.

 
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
شاگردان کواج در این دیدار برخلاف دیدارهای گذشته در همه آیتم های آنالیز پایانی از تیم حریف سرتر بودند. آنها در آبشارها 9  امتیاز ، در دفاع 3 امتیاز و در خطای کمتر 3 امتیاز بیشتر به دست آوردند. این موفقیت در شرایطی به دست آمده که در این دیدار برخلاف دیدار اول روس ها خطای بسیار کمتری داشتند و به صورت مجموع 16 خطا کمتر مرتکب شدند اما نمایش مقتدارنه تیم ملی ایران سبب شد که در آیتم های دیگر ایران برنده باشد. در آیتم های دیگر که شیرجه برای دریافت ، دریافت با ساعد و پاس کوتاه به حساب می آمد هم تیم ملی ایران برابر تیم ملی روسیه برتری داشته است.
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
ترکیب تیم ملی ایران در بازی به خوبی نشان می دهد که آمادگی روحی و فیزیکی بازیکنان به صورتی بوده که 6 بازیکن اصلی تیم ملی کلا در زمین بوده اند و به غیر از ست سوم که کواچ تصمیم گرفت با حضور قائمی تیم حریف را فریب دهد و پیروز شود ترکیب اصلی ایران کاملا بازی کرده اند. این خبری خوب برای تیم ملی است و حفظ این آمادگی به ایران در تهران کمک می کند که حتی مقابل آمریکا هم امیدوار به کسب پیروزی باشد. 
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
ترکیب تیم روسیه نشان از به هم ریختگی بازیکنان روس دارد. آنها در شرایط بد روحی و فیزیکی قرارداشته اند و همین مساله سرمربی شان را مجبور کرده که برای فرار از شکست از 9 بازیکن و در امتیازهایی تا 11 بازیکن را به کار بگیرد. این شکست شرایط روحی تیم روسیه را ضربه پذیر خواهد کرد. این تیم با شکست در خانه تقریبا باید با صعود به مرحله بعد خداحافظی کند مگر اینکه بتوانند از لهستان و آمریکا در روسیه امتیاز بگیرد و این فرصت را برای صعود ایران فراهم می کند.
 
 


 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
 

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیوالیبالپیروزیروسیهبرد ایران

تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 13:4 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن