امیرسرتیپ دوم عقل‌مند در بازدید از منطقه پدافند هوایی شرق گفت: ارتقاء منزلت و تکریم کارکنان وظیفه و رسیدگی به مشکلات آنان از اساسیترین مسائل در ارتش است و توجه همگانی به این مسأله مسلما باعث افزایش بازدهی در خدمت سربازی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم سید جعفرعقل‌مند جانشین معاونت بازرسی و ایمنی و رئیس تیم بازرسی ارتش، با حضور درمنطقه پدافند هوایی شرق از بخش های مختلف این منطقه پدافندی شامل قرارگاه سربازی، بهداری، ترابری، فاوا، سالن‌های ورزشی و دیگر اماکن منطقه بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید در جمع فرماندهان و مسئولان یگان‌های سربازی گفت: در اجرای اوامر فرماندهی معظم و معزز کل قوا٬ همه ما موظف هستیم محیط سربازی را برای کارکنان وظیفه خوشایند کرده و در راستای خوشبین کردن آنان به خدمت مقدس سربازی و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
امیر سرتیپ دوم عقل‌مند ادامه داد: همه ما در مقابل خانواده های سربازان و جامعه که فرزندان این ملت را به امانت نزد ما سپرده‌اند مسئولیم.
رییس تیم بازرسی ارتش بیان داشت: توجه به اوقات فراغت سربازان و رسیدگی به مشکلات آنان، یکی از وظایف، برنامه‌ها واقدامات فرماندهان ومسئولین بوده که این امر باعث کاهش جرائم و تخلفات در سطح آجا شده است.
 وی در پایان گفت: برقراری ارتباط مستمر فرماندهان با خانواده‌های محترم کارکنان وظیفه، عدم تبعیض در بین سربازان، توجه به آراستگی محیط خدمت کارکنان، توجه به سرپنجه ها و سربازان پاسدارو در آخر توجه به گزارشات، مصاحبه و مشاوره با کارکنان وظیفه، از جمله اولویت های کاری فرماندهان و مسئولین است.
 

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : پنج شنبه 16 مرداد 1399 | 1:17 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

    طی مراسمی صبح امروز با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، تفاهمنامه علمی تحقیقاتی فیمابین ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، در ستاد ارتش امضا شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر موسوی در حاشیه امضای این تفاهمنامه گفت:  مجموعه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران از قبل هم همکاری هایی با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور داشتند؛ انشاءالله این جلسه و تفاهمنامه‌ای که امروز امضا شد یک جهشی در ادامه این همکاری‌های فیمابین، خواهد بود.
وی افزود: این تفاهم نامه در حوزه‌های  مختلف زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و فضایی است که امیدواریم موارد مدنظر معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم جهت بشوند تا بتوانیم پیشرفت‌های خوبی را در آینده نزدیک شاهد باشیم.
دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور نیز گفت: ما توسعه های زیادی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و تکنولوژی های متعدد در حوزه ICT، نانو، تکنولوژی هوافضا و بسیاری از حوزه های جدید از قبیل حوزه لیزر در قالب شرکت های دانش بنیان و برخی مراکز پژوهشی داشته‌ایم.
وی افزود: یکی از اهداف ما در معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور این است که بتوانیم این تکنولوژی را به سمت صنایع دفاعی سوق دهیم و صنعت دفاع نیز از این زیر ساخت‌هایی که ایجاد شده، استفاده کند که امیدواریم با امضای این تفاهمنامه، این روند تسریع شود.
 معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: حوزه‌های همکاری متعددی با ارتش و صنایع دفاعی داریم، ما بیش از ۷۰ شرکت دانش بنیان داریم که محصول به حوزه دفاع می‌دهند، هم توسعه این شرکت‌ها مدنظر است و هم اینکه شرکت‌های جدید به این حوزه ملحق شوند. ستاری با اشاره به ساخت هواپیمای کوثر گفت: بخش‌های متعددی از هواپیمای کوثر در شرکت‌های دانش بنیان توسعه پیدا کرد و قطعاً این هواپیما به همین شکل باقی نخواهد ماند و خیلی از تکنولوژی‌های جدید در آن توسعه پیدا خواهد کرد.
در این جلسه  امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و تعدادی از معاونان ارتش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضوری داشتند.

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1399 | 23:50 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

  آیین کلنگ زنی دومین میدان موانع استاندارد و بین المللی رشته پنجگانه نظامی، با حضور امیر سرتیپ محمودی و دیگر فرماندهان نظامی در مرکز آموزش پشتیبانی شهید فیض اله امانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش ، مراسم کلنگ زنی دومین میدان موانع استاندارد و بین المللی رشته پنجگانه نظامی در کشور صبح امروز با حضور امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش ، امیر سرتیپ جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ، امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان در مرکز آموزش پشتیبانی شهید فیض اله امانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
امیر سرتیپ محمودی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع  مقدس، گفت: با پیروی از خط و مشی‌های فرمانده محترم کل ارتش مبنی بر ارتقاء آمادگی جسمانی در بین کارکنان و همچنین با برنامه‌ریزی ها و طرح های مدون سازمان تربیت بدنی ارتش امروز شاهد کلنگ زنی دومین میدان موانع استاندارد و بین المللی در کشور هستیم .
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت همواره در میدان های مختلف فرهنگی و ورزشی پیشگام است و امروز شاهد توسعه و پیشرفت ورزش در ارتش بویژه ورزش های کاربردی و رزمی هستیم .
معاون اجرایی ارتش تصریح کرد : رشد و ارتقاء در تمام حوزه‌های ورزشی و رشته های کاربردی در ارتش بدون تردید موجب ارتقای توان جسمانی و توان دفاعی رزمی کارکنان نیروهای ارتش می شود .
امیر سرتیپ محمودی گفت: با افزایش روحیه و توان رزمی کارکنان قطعا در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی خواهیم کرد و قدرت واقعی خود را به نمایش خواهیم گذاشت .
امیر سرتیپ جهانشاهی در ادامه با بیان اینکه نیروی انسانی یکی از مولفه های اصلی آمادگی رزمی در نیروی زمینی ارتش است، گفت : بی شک باید کارکنان ارتش همواره از بالاترین سطح آمادگی جسمانی، روحی، معنوی و دانش نظامی برخوردار باشد .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی زمینی باید از چنان تحرک و تهاجمی برخوردار باشد که بتواند رزم نزدیک را به دشمن تحمیل کند، افزود:  با توجه به ساختار های جدید نیروی زمینی که منجبر به تغییر تیپ های سنگین به تیپ های متحرک هجومی و تیپ های واکنش سریع و نیروهای مخصوص شده است ، آمادگی جسمانی اصلی ترین مولفه های توان رزمی محسوب می شود.
امیر سرتیپ جهانشاهی تصریح کرد : با پیش بینی‌های بعمل آمده و با یک برنامه ریزی دقیق در آینده نزدیک در 11 منطقه استراتژیک کشور، استانداردترین میدان های موانع پنجگانه نظامی احداث خواهد شد که اولین میدان در گروه 44 نیروی زمینی در اصفهان افتتاح و ورزشکاران نیروهای مسلح مشغول تمرین و آماده سازی جهت شرکت در رویدادهای مهم جهانی از جمله مسابقات نظامیان جهان می باشند .
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش نیز در این مراسم گفت : توسعه هرچه بیشتر ورزش های کاربردی بویژه ورزش کاربردی پنجگانه نظامی از اهداف و برنامه های اصلی سازمان تربیت بدنی ارتش است .
وی اضافه کرد : رشته های ورزشی باید به نحوی در ارتش جهوری اسلامی ایران توسعه پیدا کنند که در آینده ای نزدیک شاهد این باشیم که ورزشکاران کشورمان با قدرت در رقابت های جهانی و سیزم حاضر شوند و  صاحب بهترین جایگاه ها و عناوین قهرمانی شوند .
  

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1399 | 23:49 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

  سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و معاونت اطلاعات نیروی زمینی ارتش با هدف توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی جهت استفاده از امکانات و توانمندی های دو طرف،  تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیرسرتیپ دوم مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح هدف از اجرای این تفاهم نامه را توسعه همکاری وتعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی جهت استفاده از امکانات و توانمندی علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص سازمان جغرافیایی  ونیروی زمینی ارتش عنوان کرد.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح همچنین به بهره برداری ازتوان دو طرف جهت پاسخگویی به نیازهای نوآورانه کشور درحوزه فناوری های علوم جغرافیایی وژئوماتیک درراستای حوزه امنیت تاکید کرد و افزود: همکاری در تهیه سامانه های اطلاعات مکانی و ارائه خدمات کاربران ازموضوعات موردتوافق دراین تفاهم نامه می باشد.
امیر سرتیپ دوم فخری با بیان اینکه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، این آمادگی را دارد که با کلیه سازمانهای نیروهای مسلح مشارکت داشته باشد،گرد آوری داده های توصیفی جهت غنی سازی پایگاه داده مکانی دفاعی و راه اندازی DSDI (زیرساخت داده مکانی دفاعی) جهت استفاده و به اشتراک گذاری داده مکانی با کمترین هزینه درکوتاه ترین زمان را از اهداف  مشارکت راهبردی با سازمان های نیروهای مسلح برشمرد.
معاون اطلاعات نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم امضای این تفاهم نامه را بسیار ارزشمند خواند و گفت: این تفاهم نامه نیاز نیروی زمینی را در خصوص داده های مکانی از جمله عکسبرداری مناطق مرزی، تصاویر ماهواره ای و پیوند اطلاعات توصیفی و داده های مکانی برطرف خواهد کرد.

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1399 | 23:47 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

   امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش با حضور در اردوگاه آموزشی علی آباد قم، از میدان تیر دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نزاجا، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش در بازدید از میدان تیر دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نزاجا، گفت: دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) همواره دارای روحیه سلحشوری و شهادت طلبی هستند و لازم است همیشه در در اوج آمادگی باشند، چرا که ادامه دهندگان راه اسطوره های بزرگی همچون شهید صیاد شیرازی و شهید نامجو هستند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تصریح کرد: وظیفه ما فراهم کردن شرایط لازم برای آموزش های نظامی مورد نیاز شما دانشجویان و وظیفه شما فراگیری این آموزش ها به نحو احسن و شایسته است.

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1399 | 23:45 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

  استاندار گلستان گفت: ارتش با جانفشانی نیروهای انقلابی خود، شعار «ارتش فدای ملت» را به اثبات رسانده که این خود جذب در اصل ولایت فقیه است. رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش به منظور تسهیل در انجام همکاری‌های دو جانبه ارتش و استانداری گلستان در راستای مبارزه با ویروس کرونا، با هادی حق شناس، استاندار گلستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه استاندار گلستان ضمن تقدیر از حضور حماسی ارتش درصحنه های مختلف اجتماعی و فرهنگی گفت: امروز ارتش با جانفشانی نیروهای انقلابی خود، شعار «ارتش فدای ملت« را به اثبات رسانده است، که این خود جذب در اصل ولایت فقیه می‌باشد.
در ادامه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همیشه در آمادگی صددرصد هستند افزود: ارتش در بلایای طبیعی و کمک به مردم را از وظایف ذاتی خود دانسته و رضایت فرماندهی کل قوا از عملکرد آجا، بهترین ارزیابی عملکرد ما است.

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1399 | 23:41 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
امیر سرتیپ حیدری در دیدار با فرمانده هوانیروز که به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد انجام شد، گفت: امروز در تولید قطعات بالگردی به خودکفایی رسیده ایم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه هوانیروز در میان نیروهای مسلح کشور، گفت: هوانیروز از گذشته تا امروز شرایط متفاوتی را تجربه کرده است، در زمان طاغوت شرایط مطلوبی نداشت اما در زمان دفاع مقدس شهدای عزیزما به این نیرو شرافت و قداست ویژه ای بخشیدند 
و این قداست تا انتهای تاریخ با هوانیروز خواهد ماند
.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری ادامه داد: در برهه ای زمان عده ای تلاش کردند تا قدرت هوانیروز را  با کم کردن امکانات و بخشیدن سرمایه های آن به سایر نیروها ضعیف کرده که به لطف خدا با همت فرماندهان و کارکنان متخصص هوانیروز، این یکان روز به روز با اقتدارتر از قبل شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اهمیت جایگاه فرماندهی در هوانیروز خاطرنشان کرد: امروز فرمانده و کارکنان هوانیروز به درجه ای از ایمان و تقوا رسیده اند که با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی این یکان را  همانند روزهای دفاع مقدس به قداست رسانده اند .
وی افزود: هوانیروز یکی از یکان هایی است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تاکید ویژه‌ای بر حفظ، ارتقای آمادگی و توان دفاعی آن دارند و از آن بعنوان یک مولفه قدرت یاد می کنند.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بخش دیگری از سخنانش به ارتقای سطح کیفی هوانیروز ارتش کرد و افزود: در گذشته حجم زیادی از بالگردها زمین گیر، بُرد موشکها پایین و حتی امکان پرواز در شب را نداشتند، اما امروز با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) و همت فرماندهان، مسئولین و کارکنان؛ تمامی این نقایص برطرف شده است .
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نتیجه نهایی دیدگاه فرمانده هوانیروز به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) این است که امروز صنایع یا علی(ع) هوانیروز نه تنها قطعات بالگردی را تامین می کند بلکه قطعات مورد نیاز صنعت پنها را نیز تامین می نماید به نحوی که امروز توان دفاعی و رزمی هوانیروز به 82 درصد رسیده است که در حوزه بالگردی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
وی افزود: امروز، موشک هایی که استفاده می کنیم ساخت متخصصان داخلی هوانیروز است که نسبت به گذشته ارتقا بسیار چشمگیری داشته است .تمامی بالگردهای هوانیروز نیز آماده پرواز برای رزمایش ها و ماموریت های مختلف هسستند. خلبانان ما پرواز در شب را به خوبی انجام  می‌دهند و تمامی این پیشرفتها به علت وجود وحدت کلمه در بین فرماندهان، کارکنان و مسئولین هوانیروز است.
امیر سرتیپ دوم قربانی فرمانده هوانیروز نیز در این دیدار ضمن تشکر ازحمایت های بی‌دریغ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هدف ازاین دیدار، تشکر و قدردانی از زحماتی که در این مدت سه ساله برای هوانیروز کشیده‌اید، است.
وی افزود: در این مدت به لطف شما و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری تغییرات بسیار زیادی در هوانیروز صورت گرفته است به نحوی که درحوزه آمادگی رزمی به جایگاهی رسیده ایم که زبانزد بوده و جزو برترین ناوگان بالگردی در جهان به شمار می رویم .
 

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق-پرتقالی-ارتش

تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 | 23:38 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی در راستای برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با جمعی از رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار تعدادی از رزمندگان ارتش، تصریح کرد: امنیت امروز کشور مدیون مجاهدت و تلاش بزرگانی است که در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد ‌.
وی افزود: تا زمانی که نسل پرافتخار رزمندگان دوران دفاع مقدس در جامعه حضور دارند و درسها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل های بعدی منتقل می کنند ما شاهد تهاجم دیگری به کشور عزیزمان نخواهیم بود ‌.
او در ادامه گفت: باید ارتباط شاغلین و بازنشستگان بویژه رزمندگان دوران دفاع مقدس گسترده تر شده و از تجارب این عزیزان در رده های مختلف مدیریتی و فرماندهی بهره گیری کنیم.
امیر سرتیپ رسولی همچنین بر اهمیت تکریم پیشکسوتان تاکید کرده و گفت: دوست داشتیم همچون سنوات گذشته طی مراسمی در خدمت مجموعه بزرگ بازنشستگان باشیم ولی متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم به صورت جمعی که در خدمت همه رزمندگان عزیز ارتش در منطقه باشیم مقدور نیست از این رو با دعوت از این عزیزان در تعداد کم اما در طول سال سعی داریم ارتباط خود را با این گنجینه های گرانبها حفظ و تقویت کنیم.
 
 

 


موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق-پرتقالی-ارتش

تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 | 23:36 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خلبانی هواپیما جنگنده میراژ با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه خلبانان شهید برادران دلحامد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، اولین دوره دانش آموختگی خلبانان هواپیمای جنگنده میراژ با حضور  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فر مانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، و جمعی از فرماندهان و مسولین در پایگاه هوایی برادران شهید دل حامد چابهار برگزار شد.
امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم، پایگاه هوایی چابهار را از مهمترین پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش در کشور عنوان کرد و گفت: بحمدالله حضور نخبگان جوان و خلبانان متعهد به همراه کارکنان فنی دلسوز و ایثارگر سبب شده تا ما در این پایگاه با کمبودی مواجه نشویم و همواره روی پای خود بایستیم.
وی با اشاره به ساخت دستاورد های جدید نیروی هوایی به دست جوانان نخبه از جمله ساخت جنگنده کوثر و طراحی شبیه ساز هواپیما ایلوشین افزود: در تلاش هستیم تا با کمک جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش از طرح های شبیه ساز دیگر هواپیماهای نیروی هوایی از جمله هواپیمای اف4 رونمایی کنیم و قطعا این پایگاه از پایگاه‌هایی خواهد بود که به این سیستم مجهز خواهد شد.
در این مراسم از امیر سرتیپ دوم خلبان همایون حیدری فرمانده پایگاه هوایی شهیدان دلحامد به پاس اقدامات انجام شده و آموزش هواپیما میراژ به دانشجویان این جنگنده، تجلیل شد.
گفتنی است فرمانده نیرو هوایی ارتش در ادامه حضور خود در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد، از قسمت های مختلف این پایگاه از جمله فاوا، گردان های نگهداری، الکترونیک، پهپاد و گردان‌های شکاری بازدید و از نزدیک با کارکنان این قسمت‌ها برای دریافت ایده و پیشنهادهای سازنده دیدار کرد.


موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : دو شنبه 6 مرداد 1399 | 23:34 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اهمیت به روز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا، گفت: مهیا کردن تجهیزات به روز برای مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی ضروری است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، دریادار خانزادی در بازدید از مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت با اشاره به اهمیت ویژه به مراکز آموزشی، اظهار کرد: مهمترین رکن در این مرکز، آموزش است و تربیت و آموزش چه از نظر کیفی و کمی برای نیروی دریایی راهبردی ارتش حائز اهمیت است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به سیاست های کلی این نیرو در راستای افزایش توان رزمی توسط آموزش های نوین، گفت: در این زمینه با هدف گذاری کوتاه مدت و میان مدت گام‌های موثری برای اعتلای آموزش به دانش پژوهان در کلیه مجموعه های آموزشی و پژوهشی برداشته‌ایم.
دریادار خانزادی با تاکید بر اهمیت به روز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا، گفت: مهیا کردن تجهیزات به روز برای مجموعه‌های آموزشی در اولویت و ضرورت دارد.
وی با اشاره به اینکه امکانات خوبی از نظر فضای آموزشی و فیزیکی در این مجموعه  وجود دارد، گفت: با حضور فرماندهان و اساتید توانمند در تمام حوزه‌های علمی، نظامی و آموزشی، این مرکز ظرفیت بالایی برای ایفا و گسترش آموزش‌های دریایی در کشور را دارد.
بر اساس این گزارش، دیدار با تعدادی از خانواده های دارای بیماری صعب العلاج  و بازدید از پروژهای در حال ساخت اعم از  مهمانسرا، مدرسه شهدای نیروی دریایی،  پارک هفتم آذر شهرک سازمانی و پروژه ساخت ۹۶ واحدی مسکونی در مرکز فرماندهی آموزش‌تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا  از دیگر برنامه های دریادار خانزادی در رشت است.


موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : دو شنبه 6 مرداد 1399 | 23:33 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن