ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت

کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز

باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت

 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی

تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 20:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

دوباره یه ماه رمضون دیگه...واقعا چه زود میگذره...مثل یک چشم بر هم زدن...کاش حالمونم خوب بشه توی این ماه عزیز...دلم میخاد خدا دستمو بگیره و منو به آرزوهام برسونه ...بتونم از لحظه لحظه ی عمرم کمال استفاده رو ببرم,امسال واسم یه سال پر از چیزای تازه باشه,بتونم یه عالمه پول در بیارم و واسه ی پارسای قشنگم هر چی میخاد بخرم . واقعا پول تمام آرامشه وقتی داشته باشی دیگه فکرت راحته و میتونی بی دغدغه زندگیت و بکنی و غصه ای نداشته باشی.البته خدا کنه آدمی همیشه سالم باشه و دل خوش داشته باشه] هر کدوم اینا در کنار هم معنا پیدا میکنه. اگه پول داشته باشی و تنت سالم نباشه بازم فایده ای نداره.

 

پس خدای مهربونم توی این ماه عزیز ازت میخام که از من و خانواده ام سلامتی رو نگیری و منو به آرزوهای رنگارنگم برسونی.خدایا بهم توفیق بده که بتونم بنده ی خوبی واست باشم و به خاطر تمام داشته هام ازت ممنونم .ازت ممنونم که یه پسری دارم مثل ماه, و پدر و مادری دارم که مثل آب زلالند, خدای مهربونم تو رو به اسمت قسم میدم که سالهای طولانی بهشون عمر با عزت بدی و سایه شون رو از سرم کم نکنی که همه ی امید یک دختر به پدر و مادرشه.

دوستای گلم امیدوارم این ماه توفیق بندگی واسه ی هممون فراهم بشه.سعی میکنم هر روز آپ کنم و البته از این صفحه غافل نباشم.به امید دیدار.


موضوعات مرتبط: دست نوشته های بانوی پرتقالی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیخداحرفماه رمضونآرزوپدرمادرماه

تاريخ : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | 13:40 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

تیم ملی ایران در شرایط مقابل تیم ملی روسیه به برتری رسید که بازیکنان ایران نمایش بسیار متفاوتی نسبت به بازی های گذشته شان به نمایش گذاشتند. هرچند تیم ملی ایران پیش از این دیدار4 امتیاز دیگر به دست آورده بود اما این هماهنگ ترین نمایش تیم ملی ایران در تورنمنت به حساب می آید.

عصرایران - تیم ملی ایران در شرایط مقابل تیم ملی روسیه به برتری رسید که بازیکنان ایران نمایش بسیار متفاوتی نسبت به بازی های گذشته شان به نمایش گذاشتند. هرچند تیم ملی ایران پیش از این دیدار4 امتیاز دیگر به دست آورده بود اما این هماهنگ ترین نمایش تیم ملی ایران در تورنمنت به حساب می آید.

 
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
شاگردان کواج در این دیدار برخلاف دیدارهای گذشته در همه آیتم های آنالیز پایانی از تیم حریف سرتر بودند. آنها در آبشارها 9  امتیاز ، در دفاع 3 امتیاز و در خطای کمتر 3 امتیاز بیشتر به دست آوردند. این موفقیت در شرایطی به دست آمده که در این دیدار برخلاف دیدار اول روس ها خطای بسیار کمتری داشتند و به صورت مجموع 16 خطا کمتر مرتکب شدند اما نمایش مقتدارنه تیم ملی ایران سبب شد که در آیتم های دیگر ایران برنده باشد. در آیتم های دیگر که شیرجه برای دریافت ، دریافت با ساعد و پاس کوتاه به حساب می آمد هم تیم ملی ایران برابر تیم ملی روسیه برتری داشته است.
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
ترکیب تیم ملی ایران در بازی به خوبی نشان می دهد که آمادگی روحی و فیزیکی بازیکنان به صورتی بوده که 6 بازیکن اصلی تیم ملی کلا در زمین بوده اند و به غیر از ست سوم که کواچ تصمیم گرفت با حضور قائمی تیم حریف را فریب دهد و پیروز شود ترکیب اصلی ایران کاملا بازی کرده اند. این خبری خوب برای تیم ملی است و حفظ این آمادگی به ایران در تهران کمک می کند که حتی مقابل آمریکا هم امیدوار به کسب پیروزی باشد. 
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
ترکیب تیم روسیه نشان از به هم ریختگی بازیکنان روس دارد. آنها در شرایط بد روحی و فیزیکی قرارداشته اند و همین مساله سرمربی شان را مجبور کرده که برای فرار از شکست از 9 بازیکن و در امتیازهایی تا 11 بازیکن را به کار بگیرد. این شکست شرایط روحی تیم روسیه را ضربه پذیر خواهد کرد. این تیم با شکست در خانه تقریبا باید با صعود به مرحله بعد خداحافظی کند مگر اینکه بتوانند از لهستان و آمریکا در روسیه امتیاز بگیرد و این فرصت را برای صعود ایران فراهم می کند.
 
 


 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
پیروزی شگفت انگیز مردان والیبال ایران مقابل روسیه ( تحلیل/عکس)
 
 

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیوالیبالپیروزیروسیهبرد ایران

تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 13:4 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

سلام دوستای عزیزم.بعد از مدتها اومدم اینجا با کلی حرفهای نگفته از روزهای گذشته.حال و احوال چه طوره؟ همه چی وفق مراده؟ایشالله که همین طوره...منو ببخشید که مدتیه وب رو به روز نکردم.راستش سرم حسابی شلوغه..هم درس دارم و هم دنبال هزار جور مشغله ام.ماه رمضون هم که نزدیکه.باید فریزر رو هم پر کنم.به تازگی تصمیم گرفتم بافتن با ماشین رو هم امتحان کنم .احتمالا از 10 روز دیگه کلاسام شروع میشه و از طرفی هم کمی مرددم...آخه خداییش توی ماه رمضون کمی سخته از خونه بیرون زدن,اونم هر روز.حالا ببینیم چه طور میشه.دوستای گلم لطفا اگه کسی از شما نسبت به این موضوع آگاهی داره منو در جریان بذاره.در مورد بافندگی با ماشین...

دارم خودمو آماده میکنم واسه ی تدریس عربی .واقعا به این رشته فوق العاده علاقه مندم.خدا کنه تو ی یک آموزشگاه خوب برام کاری جور بشه.واسم دعا کنید.دیگه دلم نمیخاد عمرمو با فقط با خونه داری و بچه داری بگذرونم.باید بتونم از سرمایه های وجودیم که همچنان بالقوه درونم جا خوش کرده بهره برداری کنم.

2روز دیگه ماه رمضون شروع میشه .برام دعا کنید.ممنون...


موضوعات مرتبط: دست نوشته های بانوی پرتقالی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیبافتنی با ماشیناستعدادپول

تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394 | 11:30 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری بین‌المللی در گزارش‌هایی بیانات امروز مقام معظم رهبری را در مراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی پوشش رسانه‌ای دادند.

 


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: مقام معظم رهبریآیت الله خامنه ای ارتحال امام خمینی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 15 خرداد 1394 | 9:27 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح صبح امروز با درخشش قاریان و حافظان ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.
 

 

سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح صبح امروز با درخشش قاریان و حافظان ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این دوره از مسابقات از پنجم تا هفتم خردادماه جاری در 10 رشته شامل حفظ 5، 10، 15، 20 و حفظ کل قرآن کریم و رشته های تحقیق، ترتیل، اذان و مفاهیم سطح یک و دو و با شرکت بیش از 235 نفر از حافظان، قاریان و آشنایان با مفاهیم قرآنی پایور و وظیفه منتخب از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این رقابتها که صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در محل ستاد فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در بخش کارکنان پایور، هم در بخش کارکنان وظیفه و هم در مجموع رقابتهای تیمی در بین نیروهای مسلح رتبه اول را به دست آورد.

گفتنی است، در بخش کارکنان پایور پس از ارتش، وزارت دفاع مقام دوم و سپاه پاسداران نیز عنوان سوم را به دست آوردند.
همچنین در بخش کارکنان وظیفه پس از ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی عناوین دوم و سوم را کسب نمودند و در مجموع تیمی نیز پس از تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران که حائز رتبه اول شد، تیم های سپاه پاسداران، وزارت دفاع و نیروی انتظامی به ترتیب عناوین دوم تا چهارم این دوره از مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح را به دست آوردند. 


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش

تاريخ : دو شنبه 11 خرداد 1394 | 20:53 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن