لیبرمن: به ایران شلیک کنید و دیگر مذاکره نکنید آغا را باش
 
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگوی خود با یک رادیو ، صراحتا اعلام کرد که اسرائیل باید بدون توجه به رویکرد جهان در قبال برنامه هسته ای ایران، تصمیمی در این باره بگیرد.

 روزنامه جروزالم پست (jpost) در خبری به صحبت های وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و نوشت: «وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگوی خود با رادیو اسرائیل، صراحتا اعلام کرد که اسرائیل باید بدون توجه به رویکرد جهان در قبال برنامه هسته ای ایران، تصمیمی در این باره بگیرد.»

 لیبرمن گفت: «اسرائیل باید هر چه سریع تر به تصمیمی جدی در مورد برنامه هسته ای ایران برسد و اسرائیل نیاز دارد که این تصمیم را بدون توجه به رویکرد و تصمیمات جهان در قبال برنامه هسته ای ایران، اتخاذ کند.»

 وی در ادامه افزود: «اگر شما می خواهید شلیک کنید، پس بهتر است شلیک کنید و دیگر مذاکره نکنید و اکنون زمان و شرایط بسیار حساس است و تهدید جدی است.»

 وی در ادامه سخنان خود در صبح روز دوشنبه نیز افزود: «در صورتی که ایران برنامه هسته ای خود را کامل کند، مصر و ترکیه نیز دیوانه وار به دنبال سبقت گرفتن در برنامه هسته ای خواهند رفت و امنیت منطقه به خطر خواهد افتاد.»

 


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیلیبرمنشلیکهسته ایاسراییلقاط زدن

تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:29 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:27 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:23 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

در روزگاری که نامردی از سر و روی کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر و بالاخص دول عربی می بارد جای تعجب نیست که فرمانده نیروهای نظامی مستقر در کوبانی مظلوم یک شیر زن باشد. یک زن مبارز کرد به نام "مایسا عبدو" فرماندهی نیروهای نظامی کوبانی را در مبارزه با داعش بر عهده دارد. این زن نظامی که به نام "نارین آفرین" شهرت دارد، کمتر مقابل دوربین‌ها حاضر می‌شود. گفته می‌شود وی مغز متفکر عملیات‌های نیروهای کرد در کوبانی است و در کنار "محمود برخودان"، فرمانده ارشد نظامیان این شهر، در مقابل عناصر داعش ایستادگی می‌کند. به گفته رامی عبدالرحمن، دیده‌بان حقوق بشر در سوریه، "بخش اعظم عملیات‌های نظامی علیه داعش در کوبانی توسط نارین آفرین طرح‌ریزی شده‌‌اند و با فرماندهی وی اجرا می‌شوند."


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمایسا عبدونازآفرینکوبانیدلیر زنداعش

تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:22 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:21 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
 
   
   
 

 

 
 
 
  1. با کمی کنکاش درباره ویروس ابولا و داعش می‌توان دریافت که این دو ویروس چقدر  از لحاظ منبع تولید و کارکرد به هم شباهت دارند. ویروس ابولا که موجب ترس و نگرانی کل جهان شده است تا حد زیادی شبیه گروه تکفیری داعش است که مرگ را گسترش می‌دهد. وهر دو  را آمریکا تولید وتوزیع نموده است

 گروه تروریستی داعش و ویرس ابولا در چگونگی پیدایش خود، علل شیوع و اشاعه، قدرت‌شان در عبور از مرزها و کشیده شدن به دیگر مناطق نقاط اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.


بنا به گزارش‌های سازمان بهداشت جهانی، اولین محل پیدایش ویروس ابولا در سودان در سال 1976 میلادی بوده در حالی که در اواسط دهه‌ 90 اسامه بن لادن، رهبر گروه تروریستی القاعده بعد از مرحله اولیه "جهاد" که در بیرون راندن اتحاد جماهیر شوروی سابق از افغانستان نقش داشت، مانند این ویروس در سودان اقامت گزید.
 

در سودان بن لادن با تامین منابع مالی آن هم از طریق سرمایه‌گذاری‌ها‌ی متنوع، جذب دارایی‌های کانون‌های دینی در کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشورها برخی از افراد مسلح را در اطراف خود جمع کرد تا دوباره تشکیلات خود را به افغانستان بازگرداند که از آنجا به اجبار کوچ کرده بود. به دلیل نزدیک بودن طرز تفکرش با ملاعمر رهبر طالبان گروه تروریستی القاعده را که بعدها گروهک‌های تروریستی متعددی از دل آن درآمد و به تمام قاره‌ها و مرزها وارد شد، بنا کرد.
 

ویروس القاعده از بالی اندونزی به سمت قندهار افغانستان، پیشاور پاکستان، بلوچستان ایران، الانبار عراق، دیرالزور سوریه و عرسال لبنان شیوع پیدا کرد و تنها به پیشروی در این مناطق اکتفا نکرد، بلکه به ر مصر و کشورهای شمال آفریقا رسید و به قوی‌ترین شکل ممکن در حملات 11 سپتامبر در نیویورک ظاهر شد و پس از آن بعد از حملات سال 2003 در عراق و سپس در سوریه و هم اکنون در لبنان پدیدار شده است.
 


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیایولاداعشخطرناک

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:9 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

عکس و تصویر فرمانده کل قوا..

امروز ارتش یکى از مردمى‌ترین نهادهاى کشور ماست. بین نهادهاى گوناگونى که ساختار کشور و نظام را تشکیل داده‌اند، وقتى ارتش را نگاه میکنیم، مى‌بینیم یکى از نزدیکترین به آحاد مردم، به تمایلات مردم، به احساسات مردم، و یکى از نزدیکترین به کمک به حرکت عمومى مردم است.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیارتشنهادعمومیرهبری

تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
از تکنیک‌هایی که داعش در جهت اشاعه و تنفیذ ترس به قلب مردم از آن استفاده می‌کند توئیت کردن اقدامات سبوعانه و ارسال اخبار حملاتشان در وب‌سایت توئیتر است. نگاهی خلاصه به پروپاگاندای اصحاب داعش در توئیتر ما را با وضعیت کنونی این شیاطین آشنا خواهد کرد.
فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

ماه‌ها از حمله گروهک تروریستی داعش به عراق می‌گذرد و در طول این مدت خون‌های بی‌گناه زیادی توسط این عده‌ اندک و البته سفاک ریخته شده است. گروهکی که با ادعای اشاعه اسلام در جهان دست به اسلحه برده‌اند و البته از ابتدا مشخص بود که از سوی غرب تغذیه شده‌اند و به سان سگی دست‌آموز به جان مسلمانان منطقه ما افتاده‌اند تا ضمن وارد آوردن آسیب‌هایی بر پیکر عراق و سوریه مظلوم، آتش فتنه و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان را شعله‌ور کنند. آتشی که در سال ۶۱ هجری قمری یکبار توسط پدران آنان در کربلا روشن شد و اکنون اینان فرزندان خلف یزید و ابن زیاد و شمر هستند که حتی نام گردان‌ها و گروهان‌های تروریستی خود را با پدرانشان اسم‌گذاری کرده‌اند.

 


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیتوئیترشیپوریزیدفرزندجنگترس

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:5 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
جزیره سرسبز و پر علف استکه در آن گاوی خوش خوراک زندگی می‌کند. هر روز از صبح تا شب علف صحرا را می‌خورد وچاق و فربه می‌شود. هنگام شب که به استراحت مشغول است یکسره در غم فرداست.آیا فرداچیزی برای خوردن پیدا خواهم کرد؟ او از این غصه تا صبح رنج می‌برد و نمی‌خوابد ومثل موی لاغر و باریک می‌شود. صبح صحرا سبز و خُرِّم است. علفها بلند شده و تا کمرگاو می‌رسند. دوباره گاو با اشتها به چریدن مشغول می‌شود و تا شب می‌چرد و چاق وفربه می‌شود. باز شبانگاه از ترس اینکه فردا علف برای خوردن پیدا می‌کند یا نه؟لاغر و باریک می‌شود. سالیان سال است که کار گاو همین است اما او هیچ وقت با خودفکر نکرده که من سالهاست از این علف‌‌زار می‌خورم و علف همیشه هست و تمام نمی‌شود،پس چرا باید غمناک باشم؟  نظر تان چیست

موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیجزیره گاولاغر چاق

تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 16:4 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

پروفسور با بسته  سنگینی وارد کلاس شد

و بار سنگین خود راروبروی دانشجویان   خود روی میز گذاشت.

وقتی کلاس شروع شد، بدون هیچ کلمه ای، یک شیشه بسیار

بزرگ از داخل بسته برداشت   و شروع به پر کردن آن با چند

توپ گلف کرد.

سپس  از شاگردان خود پرسید که، آیا این ظرف پر است؟

و همه دانشجویان موافقت کردند.

سپس پروفسور ظرفی از سنگریزه برداشت و آنها رو به داخل

شیشه ریخت و شیشه رو به آرامی تکان داد. سنگریزه ها در بین

مناطق باز بین توپ های گلف قرار گرفتند؛   سپس دوباره

از دانشجویان پرسید که آیا ظرف پر است؟ و باز همگی موافقت کردند.

بعد دوباره پروفسور ظرفی از ماسه را برداشت و داخل شیشه

ریخت؛ و خوب البته، ماسه ها همه جاهای خالی رو پر کردند. او یکبار دیگرپرسید که آیا ظرف پر است و دانشجویان یکصدا گفتند: "بله".

بعد پروفسور دو فنجان پر از قهوه از زیر میز برداشت و روی همه

محتویات داخل شیشه خالی کرد. "در حقیقت دارم جاهای خالی

بین ماسه ها رو پر می کنم!" همه دانشجویان خندیدند.

در حالی که صدای خنده فرو می نشست، پروفسور گفت:

" حالا من می خوام که متوجه این مطلب بشین که این

شیشه نمایی از زندگی شماست، توپهای گلف مهمترین

چیزها در زندگی شما هستند – خدایتان، خانواده تان، فرزندانتان، سلامتیتان ، دوستانتان و مهمترین علایقتان-

چیزهایی که اگر همه چیزهای دیگر از بین بروند ولی اینها

باقی بمانند، باز زندگیتان پای برجا خواهد بود.

اما سنگریزه ها سایر چیزهای قابل اهمیت هستند مثل تحصیتان، کارتان، خانه تان و ماشينتان. ماسه ها هم سایر چیزها هستند-

مسایل خیلی ساده."

پروفسور ادامه داد: "اگر اول ماسه ها رو در ظرف قرار بدید،

دیگر جایی برای سنگریزه ها و توپهای گلف باقی نمی مونه،

درست عین زندگیتان. اگر شما همه زمان و انرژیتان را روی

چیزهای ساده و پیش پا افتاده صرف کنین، دیگر جایی

و زمانی برای مسایلی که برایتان اهمیت داره باقی نمی مونه.

به چیزهایی که برای شاد بودنتان اهمیت داره توجه زیادی کنین، با فرزندانتان بازی کنین، زمانی رو برای چک آپ پزشکی بذارین.

با دوستان و اطرافیانتان به بیرون بروید و با اونها خوش بگذرونین.

همیشه زمان برای تمیز کردن خانه و تعمیر خرابیها هست.

همیشه در دسترس باشین.

.....

اول مواظب توپ های گلف باشین، چیزهایی که واقعاً

برایتان اهمیت دارند، موارد دارای اهمیت رو مشخص کنین.

بقیه چیزها همون ماسه ها هستند."

یکی از دانشجویان دستش را بلند کرد و پرسید: پس دو فنجان

قهوه چه معنی داشتند؟

پروفسور لبخند زد و گفت: " خوشحالم که پرسیدی. این فقط

برای این بود که به شما نشون بدم که مهم نیست که

زندگیتان چقدر شلوغ و پر مشغله ست، همیشه در زندگي

شلوغ هم ، جائي برای صرف دو فنجان قهوه با یک دوست هست! "


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیگلفاهمیتپروفسورشاگردزندگی

تاريخ : چهار شنبه 28 آبان 1393 | 15:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 | 20:51 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


 پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی گفت: فضای نیروهای مسلح به دلیل قرآن محور بودن هم در بعد فضای کار هم در بعد فضای زندگی خانوادگی جزو پاکترین فضاهای نظام اسلامی است و ما مفتخریم که در این فضای پاک نفس می کشیم.

 

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی که با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین صبری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی از مسئولین استان فارس برگزار شد؛ گفت:  ما در برابر قرآن وظایف سنگینی داریم و سعادت دنیا و آخرت ما بستگی به این وظیفه شناسی در برابر این کتاب بزرگ الهی دارد.

 

وی افزود: خانواده هایی که با قرآن مانوس هستند چقدر زیبا زندگی می کنند و کسانی که فاصله شان با فرهنگ قرآنی نسبت به دیگران بیشتر است چقدر در عذابند زیرا قرآن تنها قانون زندگی است که می توان بر مبنای آن زندگی درست داشت.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ما امروز به لطف خدا بر محور قرآن زندگی می کنیم (البته نه بطور کامل) به همین دلیل وضع زندگی فردی و اجتماعی ما نسبت به تمام دنیا بهتر است.

 

وی اظهار داشت: وظیفه نخست ما در برابر قرآن، فراگیری آن است زیرا فراگیری و معرفت به قرآن پیش نیاز بهره مندی از آن است،  امکان ندارد کتابی را نتوانیم بخوانیم ولی از محتوای آن بتوانیم بهره ببریم پس باید در اولویت اول قرآن را فرابگیریم.

 

پیش ار سخنان جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین نصیرالاسلامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا گزارشی از چگونگی برگزاری این دوره از مسابقات را ارائه کرد.

 


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیقرآنمحوریتارتش

تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 12:59 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به آماده بودن ناوشکن جماران2 برای الحاق به ناوگان نیروی دریایی ارتش، از برگزاری رزمایش دریایی ولایت93 در دی‌ماه خبر داد.

 

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتجنگ افزاراخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیناو شکنجماراننیروی دریاییسیاریرزمایش

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 12:54 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده کل ارتش گفت: سخنان فرماندهی معظم کل قوا قبل از مرحله نهایی مذاکرات هسته‌ای نقشه راه جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاع از کشور و مقابله با دشمنان است.

 



ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیارتشاسلامفرماندهمذاکرات هسته ای

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 12:51 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ًلطفا به اشتراک بگذارید...

ﯾﮏ ﺩﺭﺧﺖ ﻟﯿﻤﻮ ﺩﺭ ﺣﯿﺎﻁ ﺧﻮﺩ ﺑﮑﺎﺭﯾﺪ .
ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺭﺍﺛﺮ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺯ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺣﻔﻆ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﺭﻭﺳﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺧﻄﺮﻧﯿﺎﻓﺘﺪ.
ﻟﯿﻤﻮ ﺗﺮﺵ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﻣﺼﺮﻑ ﻧﻤﻮﺩ. ﻗﺴﻤﺖ ﮔﻮﺷﺘﯽﺁﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩ ﯾﺎ ﺁﺏ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﺼﺮﻑ ﻧﻤﻮﺩ ، ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺷﺮﺑﺖ ﻭ ﯾﺎ ﺻﻮﺭ ﺩﯾﮕﺮ.ﺟﺎﻟﺐ ﺗﺮﯾﻦ ﺧﺎﺻﯿﺖ ﺁﻥ ﺍﺛﺮﺵ ﺑﺮﺭﻭﯼ ﮐﯿﺴﺖ ﻫﺎ ﻭ ﺗﻮﻣﻮﺭﻫﺎﺳﺖ . ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﯿﺎﻩ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺍﺳﺖ.همچنین ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﺿﺪ ﻗﺎﺭﭺﻭ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻫﺎ ﻭ ﮐﺮﻡ ﻫﺎ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﻓﺸﺎﺭ ﺧﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﺭﺍ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺿﺪ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻭ ﺍﺧﺘﻼﻻﺕ ﻋﺼﺒﯽ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﻣﻨﺒﻊ ﭼﻨﯿﻦﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭﺟﺎﻟﺐ ﺍﺳﺖ ، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﺭﻭ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ .ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺍﺭﻭﯾﯽ ﻓﺎﺵ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﺎﺕ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪﺍﺯﺳﺎﻝ 1970 ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﻟﯿﻤﻮ ﺗﺮﺵ ﺳﻠﻮﻝ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ 12 ﻧﻮﻉ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺍﺯﺟﻤﻠﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺭﻭﺩﻩ ، ﺳﯿﻨﻪ ، ﭘﺮﻭﺳﺘﺎﺕ ، ﺭﯾﻪ ﻭ ﭘﺎﻧﮑﺮﺍﺱ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.
ﻭﺍﺳﻪ ﻫﺮﮐﯽ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻔرست


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیلیمو ترشسرطان

تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 1:51 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

خدایا !

من چیزی نمیبینم .

آینده پنهان است.

ولی آسوده ام ،

چون تو را می بینم

و تو همه چیز را . . .

 

 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی

تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 1:48 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امیرپور دستان گفت: اگر تهدیدی جمهوری اسلامی ایران را خطاب قرار دهد فرزندان سرباز ایران این قابلیت، استعداد و توان این را دارند که این تهدیدها را در نطفه خفه کنند و اگر تهدیدی شکل بگیرد تهدید کننده را از کرده خود پشیمان بکنند.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پنجشنبه شب در دوازدهمین یادواره شهدای شهرک شاطره- اسلامشهر- حضور یافت.

 


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیتهدیدنزاجاداعش

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 1:41 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با صدور پیامی ضایعه درگذشت بانوی مکرمه و مومنه سرکار خانم فاطمه خوئینی، مادر خلبان سرافراز ارتش اسلام شهید سرلشگر عباس بابایی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران متن پیام بدین شرح است:

اینجانب ضایعه درگذشت بانوی مکرمه و مومنه سرکار خانم فاطمه خوئینی مادر خلبان سرافراز ارتش اسلام سرلشگر عباس بابایی،که در ایام شهادت سرور و سالارشهیدان، حضرت اباعبدالحسین(ع) (س) به دیدار فرزند شهیدش شتافت را از صمیم قلب و از سوی آحاد کارکنان آجا تسلیت عرض نموده و برای روح پاک این سعیده جلیله مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از این پیام خود با اشاره به فداکاری و از خود گذشتگی خانواده معظم شهدا که خالصانه و برای رضای حضرت حق از عزیزترین سرمایه های زندگی خویش گذشتند تصریح کرده است: جا دارد با نکوداشت یاد و خاطره این بانوی بزرگوار که از دامان پاکش مردی مومن و جوانمرد پا به عرصه شهادت نهاد، مراتب ارادت و تکریم خود را به خانواده بزرگ شهدا ابراز نمائیم.

 


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفاطمه خوئینیحجت الاسلام آل هاشمعقیدتی سیاسی ارتش

تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 1:37 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ﺑﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻗﻬﺮ ﻧﮑﻦ ﭼﻮﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﻨﺖ ﻫﯿﭻ ﮐﺴﻮ ﻧﻤﯽ ﮐﺸﻪ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻧﮕﻔﺘﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﮔﻔﺖ ﻭﻟﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﻫﺎ
ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﭘﺲ ﮔﺮﻓﺖ !
ﻫﻢ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﻫﺴﺘﯿﻢ , ﻓﺮﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺩﺍﺭﺩ
ﻧﻔﺴﻬﺎﯼ ﺁﺧﺮﺵ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮐﺸﺪ ; ﭘﺲ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﮔﻠﻪ ﻭ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﻢ
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﺁﺭﻭﻣﺶ
ﮐﻨﯽ ; ﻣﺜﻞ ﻣﺎﺭ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻪ, ﭘﺎﺩﺯﻫﺮﺷﻮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻥ
ﺳﻪ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﺎﻥ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﻧﺒﺮﯾﺪ :
ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺩﺭ ﺳﺨﺘﯿﻬﺎ ﯾﺎﺭﯾﺘﺎﻥ ﮐﺮﺩﻧﺪ.
ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺩﺭ ﺳﺨﺘﯿﻬﺎ ﺭﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﮐﺮﺩﻧﺪ.
ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺩﺭ ﺳﺨﺘﯿﻬﺎ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﺗﺎﻥ ﮐﺮﺩﻧﺪ.
ﻣﺮﺩ ﺭﺍﺑﻪ ﻋﻘﻠﺶ ﺑﻨﮕﺮ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺛﺮﻭﺗﺶ
ﺯﻥ ﺭﺍﺑﻪ ﻭﻓﺎﯾﺶ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺟﻤﺎﻟﺶ
ﺩﻭﺳﺖ ﺭﺍﺑﻪ ﻣﺤﺒﺘﺶ ﻧﻪ ﺑﻪ ﮐﻼﻣﺶ
ﻋﺎﺷﻖ ﺭﺍﺑﻪ ﺻﺒﺮﺵ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺍﺩﻋﺎﯾﺶ
ﻣﺎﻝ ﺭﺍﺑﻪ ﺑﺮﮐﺘﺶ ﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭﺵ
ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺸﺶ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮔﻴﺶ
ﺩﻝ ﺭﺍﺑﻪ ﭘﺎﮐﯿﺶ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺻﺎﺣﺒﺶ !
ﺳﻪ ﺗﺎ " ﺍ " ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﻩ
ﺍﻣﯿﺪ
ﺍﺻﺎﻟﺖ
ﺍﺩﺏ
ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺳﻪ ﺗﺎ " ﺱ "
ﺳﻌﺎﺩﺕ
ﺳﻼﻣﺖ
ﺳﺮﺑﻠﻨﺪﯼ
ﻋﺎﺷﻖ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﻫﺴﺘﻢ ﭼﻮﻥ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺯﻧﺪگیه تقديم به عزیزانم


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمتنآرامش

تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 1:35 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
 رژیم صهیونیستی با توجه به حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و این تفکر که اسرائیل دائما در جنگ با همه است، از لحاظ صنعت الکترونیک نسبت به بسیاری از کشورهای جهان پیشرفته‌تر است. تعجبی ندارد که اشغالگران، سازمان اطلاعات ویژه‌ای به نام "آمان" تشکیل داده‌اند که مسلط به جاسوسی الکترونیکی بوده و این کار را از طریق یک واحد ویژه به نام "واحد 8200" انجام می‌دهد. ازجمله وظایف این واحد هک کردن تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های دولت‌های مختلف، سازمان‌های بین‌المللی و افراد گوناگون است. "واحد 8200" نقش قابل‌توجهی در جذب جاسوس و ترور شخصیت‌ها در سراسر جهان ایفا کرده است. علاوه بر این با همکاری این واحد، ویروس‌های الکترونیکی تولید شده که سیستم‌های کامپیوتری بسیاری را در سراسر جهان هدف قرار داده است.

در قلب محاصره: نیروهای هکر مقاومت
"اسلام شهوان" سخنگوی وزارت داخله دولت حماس

 

با این حال، "اسلام شهوان" سخنگوی وزارت داخله دولت حماس از مهارت جوانان این منطقه در مقابله با عملیات‌های الکترونیکی اسرائیلی‌ها می‌گوید: "جوانان عرب هم آگاه هستند و هم‌چنان به آرمان فلسطینی‌ها وفادارند. آن‌ها باید موانع جغرافیایی را از سر راه برمی‌داشتند. ما این روند به‌وجود آمده را ارج می‌نهیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم. هم‌چنین آماده‌ایم تا به این جوانان جهت دستیابی به بالاترین سطح حملات الکترونیکی کمک کنیم."


منبع shok-k.ir

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیهکرهک کردنقدس فلسطیناسراییل

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 1:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و فرزندان عراق در حماسه جرف الصخر  که در بین عراقی ها به "جرف النصر" معروف شده است،  ثابت کردند که داعش " ببری کاغذی و  مترسکی  بیش نیست که آن را بزرگ جلوه می دهند".
 
الاخبار با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در دیدار با "حیدر العبادی"نخست وزیرعراق نوشت: عملیات جرف الصخر با آنچه ایشان به العبادی گفته اند، همخوانی دارد زیرا رهبر ایران در این دیدار به العبادی گفتند که به ملت و دولت عراق بویژه جوانان این کشور ایمان داریم زیرا آنان قادر هستند تروریست ها را بیرون رانده و امنیت را  به عراق بازگردانند بنابراین به وجود نیروهای بیگانه درخاک عراق نیازی نیست.


منبع shok-k.ir


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیببر کاغذیداعشسردار سلیمانی

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 آبان 1393 | 1:8 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
Fetne
در حاشیه موج سواری یک جریان مرده سیاسی با احساسات مردم؛

وقتی اهل فتنه برای ادامه حیات خود از تن رنجور مرتضی پاشایی هم نگذشت

در سال‌های اخیر برخی از شبه‌رو شنفکران غرب‌زده‌ی داخلی و رسانه‌ها و ضدانقلاب خارج‌نشین با وقوع هر فاجعه‌ی طبیعی مانند زلزله، یا مرگ هر هنرمند یا چهره‌ی مشهور و همچنین هر آسیب اجتماعی، تلاش گسترده‌ای را به خرج می‌دهند تا سوءاستفاده‌ی استفاده‌ی سیاسی خود را انجام دهند و هر تجمعی را به مسخره‌ترین حالت ممکن تجمعی بر علیه جمهوری اسلامی جلوه دهند.

به گزارش سرویس فرهنگی آفتاب ری، بر اساس همین سیاست قدیمی هم حالا گروهی از شبه‌روشنفکران داخلی و فعالان سیاسی و رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین سعی دارند با تلاشی مضحک از مرگ «مرتضی پاشایی»، خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ، هم سوءاستفاده‌ی سیاسی خود را بکنند. تلاشی که البته با مصاحبه‌ها و بیانیه‌های به موقع خانواده‌ی این خواننده راه به جایی نبرد و جز تلاشی بی‌حاصل و مذبوحانه برای این رسانه‌ها حاصلی دربرنداشت.

 اما این‌بار هم ابتدا آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امرو خارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود نسبت به در گذشت مرتضی پاشایی واکنش نشان داد. در متن پیام آلن ایر که با « انا لله و انا الیه راجعون » هم شروع می‌شد آمده بود: «با کمال تاسف با خبر شدم که بعد از مدت‌ها مبارزه با سرطان٬ خواننده٬ نوازنده و آهنگساز پاپ فارسی مرتضی پاشایی دار فانی را وداع گفت. خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.»
پس از این هم رسانه‌های ضدانقلاب مانند دفعات گذشته سعی در گرفتن ماهی مورد نظر خویش حتی از فوت یک خواننده کردند و با ربط دادن تجمعات هواداران او به مخالفت با حکومت نوشتند: « برخی دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی با مقایسه سوگواری‌های عمومی برای پاشایی و سوگواری‌هایی که توسط حکومت برای شخصیت‌های مذهبی، مراجع یا نزدیکان حکومتی تبلیغ می‌شوند، به این نکته اشاره کردند که محبوبیت پاشایی جنبه‌ای «مردمی» دارد و استقبال مردم نسبت به شرکت در این سوگواری‌ها ازاین‌روست.»(رادیوزمانه)
جالب است که این رسانه‌ها با اشاره به این نکته‌ی مضحک که «این تجمع‌ها، موجب نگرانی رسانه‌های حکومتی شده است»(رادیو زمانه) در خبری تائیدنشده و بدون سند طبق رسم همیشگی‌شان نوشتند که: «شاهدان عینی گفته‌اند که در تجمعات مشهد «میان تعدادی از جوانان حاضر در خیابان هاشمیه با مأموران پلیس درگیری‌های پراکنده‌ای روی داده و چند نفر نیز بازداشت شده‌اند.»»
در پی این فضاسازی‌ها اما خانواده‌ی مرتضی پاشایی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان به بیان اعتقادات واقعی پاشایی پرداختند تا فرصت سوءاستفاده‌ی سیاسی را از رسانه‌های فرصت‌طلب بگیرند. پدر پاشایی در مصاحبه‌ی خود به این نکته اشاره کرد که: «پسرم عاشق نظام جمهوری اسلامی بود. من و خانواده ام همه تا پای جان برای انقلاب جانمان را می دهیم.»
پدر مرحوم پاشایی اما با اشاره به سوء استفاده برخی افراد هم افزود: «عده‌ای که در این شرایط سعی دارند سوءاستفاده کرده و پسر من را بدنام کنند می گویم؛نکنید. خواهش می کنم بگذارید روح مرتضی در آرامش باشد….مرتضی از کودکی عاشق اسلام بود و روزی که در بیمارستان بستری شد قرار بود به کربلا برود اما نشد….شما را به نمازهای شبی که مرتضی پسرم می خواند؛قسم می دهم که با سو استفاده نام پسرم را لکه دار نکنید و روحش را عذاب ندهید.»
خانواده‌ی پاشایی اما پس از این مصاحبه هم بیانیه‌ای را خطاب به شبه‌روشنفکران غرب‌زده و ضدانقلاب خارج‌نشین منتشر کردند: «از همه ملت ایران و طرفداران مرتضی پاشایی که در غم خانواده آن مرحوم سهیم هستند تشکر می کنیم و بر خود لازم می دانیم چند نکته مهم را اعلام داریم:
۱- طرفداران مرتضی پاشایی کسانی هستند که شفای وی را از طریق برگزاری زیارت عاشورا و دعای توسل می خواستند.
۲- شخص مرتضی پاشایی عاشق اهل بیت و اسلام و معنویت و مردم بود.
۳- خانواده و خاندان مرتضی پاشایی افرادی در خط انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مریدان اهل بیت هستند.»
پدر مرتضی پاشایی همچنین به مهر هم گفت: «ما از اینکه برخی افراد از ابراز احساسات مردم سواستفاده کرده و برخی اجتماعات را به حاشیه کشانده اند بسیار متاسفیم و می دانیم که طرفداران واقعی پسرم خواستار ایجاد هیچ نوع حاشیه ای نیستند.»
پس از واکنش خانواده این خواننده‌ی جوان اما برخی از چهره‌های فرهنگی و رسانه‌ای نیز به برخی تحرکات سیاسی واکنش نشان دادند. در همین زمینه «وحید یامین‌پور» در صفحه‌ی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «لاشخورها دوباره یک جنازه پیدا کردند…شنیدید که دوباره عده ای به بهانه فوت مرحوم پاشایی بساط درست کرده اند. همانها که دختر مرحوم پیرانشهری و قربانی های زلزله ورزقان و قربانی های اسیدپاشی و … را سیاسی کرده بودند؛ همان لاشخورها. حالا بی بی سی مجلس ترحیم برگزار کرده و …ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم پاشایی و عموم هموطنان علاقمند به ایشان باید عرض کنم دل آدم برای بازماندگان این مرحوم می سوزد؛ به خاطر اوضاعی که لاشخورهای آنور آب(و اینور آب) براه انداخته اند.»
همچنین احسان علیخانی هم در گفت‌وگوی خود با برنامه‌ی «سینماگلخانه» به نقل خاطره‌ای از پاشایی پرداخت که شاید آن را بتوان پاسخی به جوسازی‌های ناشیانه‌ی ضدانقلاب هم به حساب آورد: «مرتضی در زندگی اش یک حسرت بزرگ داشت و من هیچ گاه آن لحظه را یادم نمی رود که در پاسپورتش ویزای عراق، کارت بیمه و بلیط سفر به کربلای معلی و آرزوی رفتن به کربلا و نجف آنهم در دهه اول محرم را داشت و ..و خوش به سعادتش از این جهت که مردم ما در مراسم عزای ابا عبدالله الحسین(ع) برایش این همه ذکر و زمزمه و دعا خواندند.»
به گزارش رجانیوز؛ با این اوصاف به نظر می‌رسد پروژه‌ی سیاسی کردن فوت «مرتضی پاشایی» با موضعگیری مناسب خانواده‌ی وی و چهره‌های فرهنگی و رسانه‌ای پایان یافته باشد، اما طبعا این آخرین تلاش شبه‌روشنفکران داخلی و رسانه‌های ضدانقلاب خارجی برای سوءاستفاده سیاسی از یک اتفاق هنری، اجتماعی و … نخواهد بود. آن‌ها ظاهرا برای چند روز بیشتر حیات خود نیاز به چنگ‌اندازی به هر فرصتی را دارند و مرگ یک خواننده‌‌ طبعا آخرین چنگ‌ندازی و تلاش آنها نخواهد بود.
انتهای پیام/م

موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفتنهمرتضی پاشاییلاشخورسوئ استفاده

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393 | 23:52 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
در این مجموعه نمونه هایی زیبا از دسته گل های آبشاری عروس را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید .
آبشاری ترین دسته گل های عروس
آبشاری ترین دسته گل های عروس
آبشاری ترین دسته گل های عروس
آبشاری ترین دسته گل های عروس
آبشاری ترین دسته گل های عروس
آبشاری ترین دسته گل های عروس
آبشاری ترین دسته گل های عروس
آبشاری ترین دسته گل های عروس

موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیدسته گلگل آبشاریدسته گل عروس

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393 | 3:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا

دکوراسیون و چیدمان خانه و ویلا

دکوراسیون داخلی خانه و ویلا


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیچیدمان

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393 | 3:11 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
مجموعه دیدنی از چیدمان جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس
جدید ترین دکوراسیون جهیزیه عروس

موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیوجهیزیه یعروسچیدمان

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393 | 3:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
خیابانی با نام "رائو گونکالو د کاروالیو" در پورتو آلگره برزیل به دلیل پوشیده شدن با شاخ و برگ درختان خود به عنوان زیباترین خیابان جهان شناخته می شود.

 

خیابانی با نام “رائو گونکالو د کاروالیو” در پورتو آلگره برزیل به دلیل پوشیده شدن با شاخ و برگ درختان خود به عنوان زیباترین خیابان جهان شناخته می شود.

زیباترین خیابان جهان + تصاویر

زیباترین خیابان جهان + تصاویر

منبع : تهران پرس


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیبرزیلخیاباندرختزیبا

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393 | 2:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
اتاق بدون وسایل مانند صفحه کاغذ یا بوم سفیدی است که هم می‌توان در آن منظره خوبی پدید آورد و هم یک منظره نه چندان زیبا؛ بخصوص هنگامی که روش‌های مختلفی برای پر کردن اتاق با مبلمان وجود دارد! نکته بسیار مهم این است که بدانید باید چیدن مبل‌ها را از کدام قسمت اتاق و چگونه شروع کنید. در این مطلب برخی از قوانین پایه برای چیدمان مبل، در 7 نکته خلاصه شده است که می تواند کمک خوبی برای بهسازی دکور منزل یا محل کارتان باشد.

تهران نود و هشت

اتاق بدون وسایل مانند صفحه کاغذ یا بوم سفیدی است که هم می‌توان در آن منظره خوبی پدید آورد و هم یک منظره نه چندان زیبا؛ بخصوص هنگامی که روش‌های مختلفی برای پر کردن اتاق با مبلمان وجود دارد! نکته بسیار مهم این است که بدانید باید چیدن مبل‌ها را از کدام قسمت اتاق و چگونه شروع کنید. در این مطلب برخی از قوانین پایه برای چیدمان مبل، در ۷ نکته خلاصه شده است که می تواند کمک خوبی برای بهسازی دکور منزل یا محل کارتان باشد.

اصول چیدمان مبلمان

برای آن که چیدمان مبل چشمگیر و اصولی باشد این نکات را در نظر بگیرید:
۱ – کاربرد را مشخص کنید
در نظر بگیرید که این اتاق برای چه منظور استفاده می شود و قرار است چند نفر از آن استفاده کنند. پاسخ به این سوال، نحوه چیدمان مبل ها را مشخص می کند. به عنوان مثال پاسخ به این سوال که قصد داریم در این اتاق همه اعضای خانواده مقابل یکدیگر بنشینند یا در کنار یکدیگر، نحوه چیدمان مبلمان را مشخص می کند.

۲ – نقطه مرکزی را تعریف کنید
نقطه کانونی و مهم اتاق را شناسایی کنید. این نقطه می تواند شومینه، یک منظره، تلویزیون و… باشد، سپس بر طبق آن مبلمان چیده شود. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در اتاق تلویزیون تماشا کنید، فاصله مناسب بین دستگاه و جای نشستن باید سه برابر سایز صفحه نمایش باشد. به طور مثال، اگر تلویزیون شما ۴۰ اینچی است باید ۱۲۰اینچ (حدود ۳ متر) فاصله تلویزیون تا محل نشستن شما باشد.

۳ – اولویت ها را شناسایی کنید
فاصله مبل ها نباید بیشتر از ۲ متر و نیم از هم باشد تا مکالمه بین افراد سخت شود و نباید همه مبلمان را به دیوار تکیه دهید، مگر آن که اتاق تان خیلی کوچک باشد.

۴ – تقارن را حفظ کنید
چیدمان متقارن برای اتاق های رسمی بسیار خوب است و چیدمان غیر متقارن احساس غیر رسمی تری به اتاق می دهد. با توجه به کاربرد اتاق تان می توانید مبل های تان را متقارن یا غیر متقارن بچینید.

۵ – تنوع را رعایت کنید
اندازه مبلمان در سراسر اتاق باید متفاوت باشد. با قرار دادن یک مبل بزرگ یا بلند در یک طرف و قرار دادن یک مبل با قد و اندازه مشابه در طرف دیگر فضا را برای چیدمان مبل های دیگر مهیا کنید. البته می توانید از یک اثر هنری برای نمایش این توازن در سمت دیگر اتاق نیز استفاده کنید و تاحد امکان از قرار دادن دو مبل هم اندازه در کنار یکدیگر خودداری کنید.

۶ – تضاد را به نمایش بگذارید
خطوط منحنی و صاف را با هم ترکیب کنید. اگر مبلمان تان مدرن و خطی است آن را به دور یک میز گرد قرار دهید. اگر مبلمان تان شکل منحنی دارد آن را با یک قطعه زاویه دار هماهنگ کنید.

۷ – سهولت استفاده را فراموش نکنید
میز عسلی را باید در حدود ۳۵ تا ۴۵ سانتی متری مبل قرار دهید تا فضای کافی برای قراردادن پاها باقی بماند. درباره میز ناهارخوری نیز باید حداقل ۱۲۰ سانتی متر بین هر لبه میز و نزدیک ترین دیوار یا دیگر قطعات مبلمان منزل فاصله باشد. اگر رفت و آمد از پشت صندلی ها انجام نمی گیرد این فاصله میز تا ۹۰ سانتی متر نیز کفایت می کند.

منبع: بیتوته


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمبلمانچیدماندکورخونه

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393 | 2:53 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

مرتضی پاشایی عزیز هنوز در بهتم از بازی روزگار.

روحت شاد.

 

 

 صدای تو همواره مرا آرام می کند …
آرام بخواب که این پایان تو نیس…
ای سلطان احساسات …

موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمرتضی پاشاییمرگتسلیتغوخواننده

تاريخ : شنبه 24 آبان 1393 | 15:23 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

اولین روز جهانی دختر فرصت ویژه‌ای را برای صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) به منظور جلب توجه عموم به رسم ناخوشایند «ازدواج دختران نابالغ» مهیا کرد.

وادار شدن دختران نابالغ به ازدواج اجباری

 روز جهانی دختر فرصت ویژه‌ای را برای صندوق جمعیت سازمان ملل متحد (UNFPA) به منظور جلب توجه عموم به رسم ناخوشایند «ازدواج دختران نابالغ» مهیا کرد. این امر در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۲ با همکاری عکاسان خبری که این موضوع و پیامدهای ناشی از آن را در سرتاسر جهان عکاسی کرده بودند، میسر شد.

وادار شدن دختران نابالغ به ازدواج اجباری  

به این منظور، صندوق و آژانس عکس VII در پروژه‌ای به نام «بیش از اندازه کوچک برای ازدواج»، اقدام به همکاری در یک کمپین نمودند. یک کمپین چندرسانه ای که هدفش بالا بردن سطح آگاهی از مسئله، حمایت از دختران بسیار جوانی که قبلا ازدواج کرده‌اند و روی‌هم‌رفته منع این جریان بود تا نهایتا حدود ۱۴۲ میلیون دختر دیگر در دههٔ جاری از دچار شدن به سرنوشتی مشابه نجات یابند.

   کمپین از ۱۱ اکتبر ۲۰۱۲ با برگزاری نمایشگاهی در دفتر مرکزی سازمان ملل متحد در نیویورک، در ترکیبی از عکس‌ها و ویدئوهای مستند دو عکاس آژانس عکس VII «استفانی سینکلر» و «جسیکا دی‌موک» رسما آغاز به کار کرد.

     استفانی سینکلر (متولد ۱۹۷۳) عکاس خبری اهل آمریکاست. سینکلر از دانشگاه فلوریدا با مدرک لیسانس روزنامه‌نگاری و همچنین رشتهٔ فرعی عکاسی فاین‌آرت فارغ‌التحصیل شد و پس از فارغ‌التحصیلی در صدد کار در مجلهٔ شیکاگوتریبون برآمد که او را برای پوشش خبری آغاز جنگ عراق به آنجا اعزام کرد.


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالینابالغازدواجاجبارغیر قانونی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 آبان 1393 | 15:19 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی، ‌ در یک مصاحبه تلویزیونی به مناسبت محرم در پاسخ به این سؤال که درباره قیام امام حسین علیه السلام علیه یزید و واقعه کربلا چه نظری دارد، گفت: یزید به صورت مشروع در جایگاه حاکم مسلمانان قرار داشت

 شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی، ‌ در یک مصاحبه تلویزیونی به مناسبت محرم در پاسخ به این سؤال که درباره قیام امام حسین علیه السلام علیه یزید و واقعه کربلا چه نظری دارد، گفت: یزید به صورت مشروع در جایگاه حاکم مسلمانان قرار داشت و اطاعت از او واجب بود و قیام حسین بن علی در برابر او، خروج بر حاکم اسلامی بود که حرام است.

این مفتی وهابی بدون اینکه به انحراف یزید از مسیر اسلام و زیر پا گذاشتن احکام دینی و ارتکاب محرمات و تبدیل شدنش به یکی از بارز‌ترین مصادیق طاغوت اشاره‌ای بکند در جواب این خواسته مجری برنامه که از وی خواست کتابی درباره امام حسین علیه السلام به او معرفی کند گفت: شما بهتر است در این زمینه کتابی نخوانید و در جستجوی چنین کتابی هم نباشید.

یزید لعنت اله علیه یک حامی خوشگل پیدا کرد ؟! + عکس


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالییزیدمعشوقخوشگلامام حسین

تاريخ : شنبه 24 آبان 1393 | 15:18 | نویسنده : بانوی پرتقالی |


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیحسین پناهی

تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 1:48 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

سلام 

 

امشب خیلی خوش گذشت .دایی کوچیکم به افتخار تولد فرزند دومش یه مهمونی گرفته بود و همه ی فامیل و دعوت کرده بود . توی یه تالار شیک وپیک ..

واقا دمش گرم با این کارش حسابی خوشحالمون کرد ...دوباره بعد از مدتی تونستیم همدیگرو ببینیم و حسابی گپ بزنیم .فقط جای عزیز و آقا جونم خالی بود .که اگه بودن همه چیز تکمیل میشد البته جای داداش کوچیکه ی خودمم واقعا خالی بود. طفلی سرما خورده بود و نتونسته بود بیاد. از نی نی کوچولوی نازی که به یمن قدومش مهمونی برگزار شده بود که همین بس که مثل یه عروسک جوندار بود . واقعا کوچولو موچولو بود خیلی ریز بود این پسر دایی فنقلی ...

 

مدتیه رفتم تو نخ گوشی موبایل .دلم میخاد گوشی قدیمیمو عوض کنم و به اصطلاح به روز بشم . پارسا هم که تو منگنه گذاشتتمون که الا و بلا من تبلت میخام . امیدوارم بتونم به جای تبلت یه تلفن همراه لوکس بگیرم . فعلا من باید برم چون خیلی خوابم میاد .

شب خوش.


موضوعات مرتبط: دست نوشته های بانوی پرتقالی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالینوزاد تبلتموبایلمهمونی

تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 1:32 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

موی چتری میتواند تفاوتهای زیادی را در قیافه بوجود آورد ممکن است به صورت کسی بیاید یا اینکه خیلی زشت شود . ولی خوشبختانه شما می توانید پیش از کوتاه کردن موهایتان بر اساس مدل صورت و اندازه پیشانی خود پی ببرید که این مدل مو به شما می آید یا خیر؟

 

هرچند که  موهای چتری کاملا” صاف شاید فقط برای برخی مدل صورتها مناسب باشد ولی بطور معمول موهای چتری مدل دار به بیشتر صورتها می آید. پس از اینکه  در مورد مدل چتری هایتان بیاندیشید باید در مورد قد چتری ها و  اندازه ضخامت آنها نیز تصمیم بگیرید.

دستورالعمل:

به آینه نگاه کنید و موهایتان را با هدبند بالا جمع کنید.به خط رویش موهایتان توجه کنید . اگر خط رویش موهای شما خیلی کم پشت و نامرتب است ، موهای چتری می تواند این عیب را کاملا” بپوشاند و احتمالا” تغییر بسیار خوبی در چهره شما ایجاد می کند.

به اندازه پیشانی خود توجه کنید .یکی از مزایای موهای چتری این است که می تواند پیشانی های بیش از حد بلند را پنهان کند اما اگر پیشانی شما کوتاه است باید خیلی دقت کنید زیرا موهای چتری باعث می شود که پیشانی شما از آنچه که هست کوتاهتر به نظر برسد . اگر پیشانی شما کوتاه است به احتمال زیاد موهای چتری صاف به شما نمی آید و موهای چتری بلند و حالت داریکطرفه برای شما مناسب تر است.


موضوعات مرتبط: آرایشگری
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمومدل موصورتموی چتریآرایشزیبایی

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 1:24 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیشقدم می شود ،مرد است و در برخی مواقع زنان خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند. اما واقعیت این است که خیلی از زنان سرد مزاج نیستند و در کنار یک همسر تحریک کننده ،از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل می شوند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید؟

خواسته های جنسی زنان در زندگی زنا شویی باید جدی گرفته شود

این مشخصات مردهایی است که برای همسرشان شریک جنسی خوبی هستند، شما هم می توانید چنین رفتار کنید :

1- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند. برای تحریک همسرشان وقت صرف می کنند و به او فرصت می دهند تا شعله ی شهوتش به آرامی روشن شود.

2- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند. آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت می دهد.

3- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند. هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و او را شعله ور سازد.

4- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید.

5- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند. فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در موهای سرش لذت نبرد !

6- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند. زنها در پروسه آمادگی برای نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده عملیات جنسی شوند.

7 – مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.

8- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند . یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود.

9- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.

10- مردهایی که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنید اگر همسرتان حس کند تنها شریک لحظه های لذت تان است ،تلاش بیشتری برای لذت بردن مضاعف شما می کند.

 تنظیم خانواده


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیزنجنسیلذتعشقبوسه

تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393 | 1:21 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

خدایا!

فقط گیر یک نگاه تو مانده ام

تو که مرا

بپسندی ، دیگر چه باک

از پیله های روزگار...


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالینگاه خدا

تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1393 | 23:26 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیذکرآرامش

تاريخ : یک شنبه 18 آبان 1393 | 1:40 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : یک شنبه 18 آبان 1393 | 1:35 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

تی شرت سرباز اسراییلی یک تیر دو نشان یعنی به زنان باردار فلسطینی شلیک کن که با یک گلوله دو فلسطینی بمیرد همین یک عکس برای ایجاد تنفر در جهان از صهیونیستها کافیست.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیزن باردارسربازاسرائیل

تاريخ : یک شنبه 18 آبان 1393 | 1:28 | نویسنده : بانوی پرتقالی |


دو رزمنده شیعه و سنی عراق که روز گذشته در عملیات "عاشورا" مشارکت داشته و منطقه راهبردی "جرف الصخر" که دروازه کربلا محسوب می‌شود را آزاد کردند به نشانه وحدت و برادری در کنار یک‌دیگر ایستاده و نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی نماز , شیعه , سنی , وحدت , برادر

تاريخ : یک شنبه 18 آبان 1393 | 1:22 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1393 | 11:24 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن