امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه مهمترین وظیفه نیروهای مسلح ایجاد و برقراری امنیت است، گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

 به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در جمع  فرماندهان و کارکنان  منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ضمن تشریح و بررسی مولفه های برترساز اقتدار و امنیت، گفت: قدرت موشکی، توان  هسته‌ای، موقعیت ژئوپیلتیکِ برترساز منطقه، بویژه تنگه هرمز و توان نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران در دریا از مهمترین و خاص ترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت در برابر تهدیدات شکل می‌گیرد، اظهار کرد: وظیفه مهم نیروهای مسلح تولید و برقراری امنیت است و  اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است
دریادار کاویانی، در ادامه با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان به نسل جوان، بیان کرد: امروز دشمنان، جنگ فرهنگی گسترده‌ای بر علیه ما به راه انداخته اند، دشمنان می‌دانند که اگر در این جنگ، سبک زندگی اسلامی را از جوانان بگیرند دیگر نیازی به جنگ سخت نخواهند داشت.
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز آمریکا، نیروی دریایی ارتش را به عنوان یک مانع در برابر خود می بیند و این عمق نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران باعث بازدارندگی شده است خاطرنشان کرد: در سوریه، آمریکا در برابر عمق نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران سردرگم مانده است و تاکتیکی در برابر توان جمهوری اسلامی ندارد.
دریادار کاویانی، گسترش وسیع نیروی دریایی ارتش در صحنه دریا را باعث دوری و فرار قدرت های فرامنطقه ای عنوان کرد و گفت: خلیج فارس، خانه ماست و دشمنان و مستکبران می دانند نیروهای دریایی ایران با قدرت و اقتدار از منافع و منابع خود دفاع و در مقابل ائتلاف های دشمنان ایستادگی می کنند.
وی، با اشاره به نقش نیروی دریایی ارتش در عملیات پرافتخار بیت المقدس اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش، در عملیات بیت المقدس، کار پیچیده ای انجام داد و ۱۵۰۰۰ نیرو را در آن تهاجم اولیه در غرب کارون پیاده کرد که ثمره اش آزاد شدن ۵۴۰۰ کیلومتر از خاک جمهوری اسلامی ایران بود و کمر رژیم بعث در آن عملیات شکسته شد، ما در آن عملیات ۵۰۰۰ شهید دادیم و به ازای هر یک کیلومتر مربع یک شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم.
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدای این مرز و بوم در دفاع از میهن اسلامی تصریح کرد: : اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.
معاون هماهنگ کننده نداجا، در ادامه با بیان اینکه همه تجهیزات ما امروز در داخل کشور تولید و هیچ قطعه و سامانه‌ای از گذشته بر روی تجهیزات دریایی ما قرار ندارد اظهار کرد: امروز نیروی دریایی ارتش در اذهان عمومی کشور، به عنوان یک نیروی منضبط، مرتب و مقتدر شناخته شده و در دریاهای آزاد و بین المللی دارای اقتدار است.
منبع خبر: میثاق نیوز

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1399 | 12:49 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

  فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز عقیدتی سیاسی در خط مقدم مقابله با تهدیدات فرهنگی است و ماموریت این نهاد مقدس، از پشتیبانی به خط مقدم تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با کارکنان عقیدتی سیاسی این یگان دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید با حضور در عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید دوران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 24 مهر سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی گفت: اهمیت و ضرورت سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و هر چه جلوتر می رویم این اهمیت ضروری تر به نظر میرسد.
وی با بیان اینکه ماموریت فعلی عقیدتی سیاسی با اوایل انقلاب که ارتش در حال تغییر هویت بود تفاوت کرده اظهار کرد: امروز ساختار ارتش کاملا از نسل انقلاب است و ماموریت نهاد عقیدتی سیاسی از پشتیبانی به خط مقدم مقابله با تهدیدات فرهنگی تغییر کرده و با توجه به تاکتیک های جدید و پیشرفته ، اقدامات فرهنگی پیشرفته و متقابل را می طلبد و این کار بسیار سخت و طاقت فرساست.
امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: نتیجه کار عقیدتی سیاسی اثرگذاری فعالیت های فرهنگی روی خانواده ها، فرزندان و کارکنان است و انشاا.. با تدابیر و دانشی که در سازمان عقیدتی سیاسی وجود دارد راههای مقابله با  تهدیدات شناسایی و عملیاتی می شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولیت بزرگ و خطیری روی دوش سامانه نهاده شده و ثواب شما نزد خداوند متعال محفوظ است، و بنده برای کارکنان خدوم ، دلسوز و زحمتکش سامانه عقیدتی سیاسی آرزوی موفقیت می کنم و در این راه همواره پشتیبان برنامه های فرهنگی و قرآنی هستیم.
منبع خبر: میثاق نیوز

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1399 | 12:46 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن