شعر کودکانه,قصه کودکانه,قصه  روباه شکمو,
 

 

یکی بود یکی نبود غیراز خدا هیچ کس نبود

 روزی روزگاری روباهی در جنگل بلوط زندگی می کرد. او دم خیلی قشنگی داشت، برای همین دوستاش به او دم قشنگ می گفتند. دم قشنگ روزها در میان دشت  و صحرا می گشت و خرگوش و پرنده شکار می کرد و می خورد و وقتی سیر میشد به جنگل بلوط بر می گشت و توی لونه اش استراحت می کرد. یه روز دم قشنگ چندتا کبک خوشمزه شکار کرد و خورد و حسابی سیر شد.اوخوشحال بود و برای خودش آواز می خوند:

 

یه کبک خوردم یه تیهو
دویدم مثل آهو


دمم خیلی قشنگه
قشنگه رنگ وارنگه

لای لای لالا لالایی
همه میگن بلایی

همه میگن یه  روباه
روباه ناقلایی

لای لای لالا لالایی

 

 


 اون آواز می خوند و به طرف لونه اش می رفت که به  یک درخت بلوط  که داخل تنه ش  سوراخ بود رسید.بوی غذا از داخل تنه ی درخت به مشامش رسید. هیزم شکن هایی که همون  نزدیکی کار می کردند، ناهارشون را که نون و گوشت بود، داخل تنه ی درخت گذاشته بودند. دم قشنگ که روباه شکمویی بود، داخل تنه ی درخت رفت و هرچه غذا اونجا بود خورد،اون  قدر خورد و خورد تا شکمش باد کرد. وقتی خواست از تنه ی درخت خارج بشه، نتونست چون شکمش حسابی باد کرده و گنده شده بود و توی سوراخ گیر می کرد.

 

 

 

دم قشنگ شروع به گریه و زاری کرد. صدای ناله هاش به گوش دوستش زیرک رسید.زیرک، روباه زرنگ و دانایی بود.وقتی دید دم قشنگ توی تنه ی درخت گیر کرده، فکری کرد و گفت:« دوست شکموی من، کمی صبرکن تا غذات هضم بشه و شکمت کوچیک بشه، اونوقت می تونی از تنه ی درخت بیرون بیایی.آخه گذشت زمان بعضی از مشکلات  را حل می کنه.نگران نباش، فقط حوصله داشته باش.»

 

 

 

دم  قشنگ به حرفای زیرک خوب گوش داد.اون چاره ی دیگه ای نداشت، باید صبر می کرد تا غذاش هضم بشه و شکمش کوچیک بشه و اندازه ی اولش بشه و بتونه بیرون  بیاد. فقط دعا می کرد هیزم شکنا به این زودی برنگردند و اونو تو این وضعیت نبینند.

 

 

 

خوشبختانه شکمش زود کوچیک شد و تونست از تنه ی درخت خارج بشه. اون دوتا پا داشت، دوتا هم قرض کرد و از اونجا فرار کرد و به لونه ش رفت و خوابید. از اون  روز به بعد، دم قشنگ دیگه بی احتیاطی نکرد و توی هر سوراخی وارد نشد و دست از شکم پرستی برداشت. آخه می ترسید بازم تو یه سوراخ گیرکنه و نتونه از اون بیرون بیاد!

 قصه ی ما به  سر رسید کلاغه به خونه ش نرسید.

 

 


موضوعات مرتبط: کودکانه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیقصهروباه شکموکودکان

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 3:30 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

حمایت از گروه تروریستی داعش ، گروهی که حتی آمریکا جنایتکار هم از آن براعت کرده است ، مشکوک نیست ؟

گروه تروریستی داعش که توسط دشمنان و به منظور تخریب چهره اسلام بوجود آمد با شعارهای فریبنده توانست افراد کم سواد و ضعیف را جذب نماید . این گروه تروریستی در سوریه و عراق جنایاتی را رقم زد که تاریخ  نظیر این جنایات را کمتر ثبت کرده است .

خبرنگار شیعه نیوز از جنوب شرق کشور گزارش میدهد که در برخی شهرهای سنی نشین کشور برخی عناصر وهابیت اقدام به شعار نویسی در حمایت از گروه تروریستی داعش نموده اند. این افراد تلاش دارند با این اقدامات جوانان و افراد کم سواد را جذب تیم های وابسته به گروههای تروریستی نمایند .
67815 164 حمایت از داعش در ایران + عکس

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیداعشایرانحمایت

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:43 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

دختر 16 ساله بوسنیایی- اتریشی که به صورت داوطلبانه به همراه یکی از هم‌کلاسی‌هایش از شهر وین عازم سوریه شده بود، خبر كشته شدن خود را تكذیب كرد.

به گزارش پایگاه خبری صدرا نیوز؛روز دوشنبه 15 سپتامبر خبرگزاری زالسبورگ اعلام کرد "سلنا" (نام مستعار) دانش‌آموز 16 ساله بوسنیایی- اتریشی که 10 آوریل امسال به صورت داوطلبانه به همراه یکی از هم‌کلاسی‌هایش از شهر وین عازم سوریه شده و به داعش پیوسته بود، به طرز مشکوکی به قتل رسیده است. البته این دختر نوجوان همان است که پس از عزیمت به سوریه، پلیس بین‌الملل "اینترپل" نام و مشخصات حقیقی‌اش را استخراج کرده و وی را جزو لیست افراد تحت تعقیب قرار داد.

اما این اقدامات بی‌فایده بود و سلنا و دوستش که در سوریه لقب "ملکه زیبایی داعش" را از آن خود کرده بودند، برای کمک به تروریست‌ها به عنوان "جهادگر نکاح" فعالیت داشتند. در پی خبر مرگ مشکوک سلنا، این زن داعشی روز سه شنبه 16 سپتامبر تصویری از خود منتشر کرد و با تکذیب خبر مرگ خود گفت: من زنده‌ام و حامله هستم!

در همین حال، خبرگزاری آلمانی بیلد در گزارشی، اعترافات یکی از اعضای ترک‌تبار جداشده از داعش را منتشر کرد. وی با نام مستعار "کن" (Can) نحوه عضوگیری تروریست‌ها را این طور توصیف می‌کند: سرکردگان داعش به هر ترتیبی که هست، خود را به محله‌های فقیرنشین آنکارا و دیگر شهرهای ترکیه می‌رسانند و طعمه‌های خود را در این مناطق شکار می‌کنند. معمولاً مردان جوانی که هیچ امیدی به آینده خود ندارند بهترین طعمه برای عضویت در داعش هستند. روز به روز مردان بیشتری از ترکیه به شبه‌نظامیان عازم سوریه یا عراق می‌پیوندند و ترکیه بیشترین سهم را در جذب اتباع خارجی داعش دارد.

"کن" پس از تنها سه ماه حضور در داعش، از مستقرگاهشان فرار کرد و به خانه برگشت. او در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از جنایات باورنکردنی‌ای گفت که در این مدت به نام تروریست‌ها مرتکب شده است. بیلد در این گزارش اعلام کرد "کن" آشکارا از انتقام داعشی‌ها می‌ترسد و به همین دلیل نه نام واقعی‌اش را می‌گوید و نه اجازه عکس‌برداری از خودش را به ما می‌دهد.

"کن" اعترافات خود را این گونه آغاز کرد: من و ده نفر از دوستانم به همراه عده‌ای سیاهپوش راهی مقرّ داعش در الرقه سوریه شدیم، 15 روز تحت آموزش‌های نظامی و تمرینات بدنی قرار گرفتیم و بلافاصله به واحدهای جنگی ملحق شدیم. وقتی می‌جنگیم انگار در خلسه هستیم، فقط باید فریاد "الله اکبر" سر بدهیم و به دشمنان بتازیم. کسی حق ندارد با دیدن خون و روده‌های بیرون‌زده، کنترل خود را از دست بدهد. کن ادامه داد: من شخصاً دو مرد را کشته و در یک مراسم عمومی اعدام شرکت داشتم، ولی تازه زمانی به عنوان "جنگجوی ارزشمند داعش" به رسمیت شناخته شدم که مرد زخمی‌ای را که هنوز زنده بود، زیر خاک دفن کردم.

وی روند پشیمانی و بازگشت خود را درست بعد از دریافت این لقب دانست و افزود: داعش وحشی است. آنان قرآن را طبق منافع خود تفسیر می‌کنند ولی خداوند هیچگاه مسلمان را به کشتن مسلمان دعوت نکرده است. بسیاری از هم‌رزمان من فقط با وعده‌های اقتصادی انگیزه پیدا می‌کردند. به ما گفته می‌شد: روزی 150 دلار درآمد خواهی داشت. با این وعده وسوسه‌انگیز، دیگر می‌شد هرکاری را قبول کرد.

 


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیداعشملکه ی زیباییجهادگر نکاح

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:40 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ساده، آسان و مهمتر از همه رایگان بودن برنامه‌هایی چون وایبر، استفاده از آنها را به شکل جنون آمیزی افزایش داده و لقب سلطان بی‌منازع نرم‌افزارهای کاربردی موبایل را به آنها داده است.

اینترنت و فضای مجازی

اینترنت و فضای مجازی

یکی از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت که به سادگی بر روی تلفن های همراه نصب می شود، نرم افزار مشهور “وایبر” است که این روزها کاربران زیادی در جهان و البته ایران بدست آورده است.تیم سازنده این شبکه اجتماعی موبایل اخیراً اعلام کرده که تعداد حساب های کاربری فعال در وایبر به بیش از ۶۰۸ میلیون مورد رسیده است!

 اما امنیت این شبکه اجتماعی محبوب، تا چه میزان می تواند آسیب پذیر باشد؟


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی وایبراسراییل

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:16 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:13 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
افسران - حاج آقاقرائتی

موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیپپسی کولاهرزگی

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:11 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اشاره به قدرت حزب الله لبنان، به مقامات تل آویو هشدار داد که در جنگ احتمالی آتی، این گروه مقاومت می تواند به راحتی از مرز عبور کرده و اراضی فلسطینی که در اشغال اسرائیل است را فتح کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، این افسر ارتش اسرائیل که خواست نامش فاش نشود در ادامه گفت: حزب الله از جنگ سوریه درس های زیادی گرفته و در جنگ آتی با اسرائیل، این گروه به راحتی می تواند از مرز عبور کرده و مناطقی که در اشغال اسرائیل است را تصرف کند.
به گفته این افسر ارتش رژیم صهیونیستی، اعتماد به نفس حزب الله رو به افزایش است و بحران سوریه موجب شده تا حزب الله توانائی های خود را افزایش بدهد و تاکتیک های رزمی جدیدی را بیاموزد.

آخرین جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان مروط به سال 2006 است که اسرائیل پس از 33 روز نبرد و متحمل شدن تلفات سنگین مجبور به پایان دادن آن شد.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیحزب اللهرژیم صهیونیستی

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:10 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

روزي لقمان به پسرش گفت امروز به تو 3 پند مي دهم که کامروا شوي :

 اول اينکه سعي کن در زندگي بهترين غذاي جهان را بخوري!

دوم اينکه در بهترين بستر و رختخواب جهان بخوابي

و سوم اينکه در بهترين کاخها و خانه هاي جهان زندگي کني

 پسر لقمان گفت اي پدر ما يک خانواده بسيار فقير هستيم چطور من مي توانم اين کارها را انجام دهم؟ لقمان جواب داد: اگر کمي دير تر و کمتر غذا بخوري هر غذايي که ميخوري طعم بهترين غذاي جهان را مي دهد.  اگر بيشتر کار کني و کمي ديرتر بخوابي در هر جا که خوابيده اي احساس مي کني بهنرين خوابگاه جهان است.و اگر با مردم دوستي کني و در قلب آنها جاي مي گيري و آنوقت بهترين خانه هاي جهان مال توست .


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیلقمانپندحکمت

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:8 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

الهی

 

عاشق را ترک ماسوای

معشوق

 عین فرض است

 

که یک دل و دو معشوق

کذب محض است

علامه حسن زاده آملی


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمعشوقکذبعلامه حسن زاده ی آملی

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 1:54 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺯ ﻋﺰﺭﺍﻳﻴﻞ ﭘﺮﺳﻴﺪ : ﺗﺎﺑﺤﺎﻝ ﮔﺮﻳﻪ ﻧﮑﺮﺩﯼ ﺯﻣﺎﻧﻴﮑﻪ ﺟﺎﻥ ﺑﻨﯽ ﺁﺩﻣﯽ ﺭﺍ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﯽ؟
 
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ : ﻳﮏ ﺑﺎﺭﺧﻨﺪﻳﺪﻡ ﻳﮏ ﺑﺎﺭ ﮔﺮﻳﻪ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﻳﮏ ﺑﺎﺭ ﺗﺮﺳﻴﺪﻡ
" ﺧﻨﺪﻩ ﺍﻡ " ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺩﺍﺩﯼ ﺟﺎﻥ ﻣﺮﺩﯼ ﺭﺍ ﺑﮕﻴﺮﻡ ، ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﻔﺎﺷﯽ ﻳﺎﻓﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﮐﻔﺎﺵ ﻣﻴﮕﻔﺖ ﮐﻔﺸﻢ ﺭﺍ ﻃﻮﺭﯼ ﺑﺪﻭﺯ ﮐﻪ ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ﺩﻭﺍﻡ ﺑﻴﺎﻭﺭﺩ ! ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﻨﺪﻳﺪﻡ ﻭ ﺟﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻢ .
" ﮔﺮﻳﻪ ﺍﻡ " ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩﯼ ﺟﺎﻥ ﺯﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﮕﻴﺮﻡ ، ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺑﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﻭ ﺑﯽ ﺁﺏ ﻭ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﻳﺎﻓﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺯﺍﻳﻤﺎﻥ ﺑﻮﺩ . ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﺎﻧﺪﻡ ﺗﺎ ﻧﻮﺯﺍﺩﺵ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺍﻣﺪ ﺳﭙﺲ ﺟﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻢ . ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﻥ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺑﯽ ﺳﺮﭘﻨﺎﻩ ﺩﺭ ﺍﻥ بﻴﺎﺑﺎﻥ ﮔﺮﻡ ﺳﻮﺧﺖ ﻭ ﮔﺮﻳﻪ ﮐﺮﺩﻡ .
" ﺗﺮﺳﻢ" ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻣﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﺟﺎﻥ ﻓﻘﻴﻬﻲ ﺭﺍ ﺑﮕﻴﺮﻡ ، ﻧﻮﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﺶ ﻣﯽ ﺁﻣﺪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﻧﺰﺩﻳﮏ ﺗﺮ ﻣﻴﺸﺪﻡ ﻧﻮﺭ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﻴﺸﺪ ﻭ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺟﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﺩﺭﺧﺸﺶ ﭼﻬﺮﻩ ﺍﺵ ﻭﺣﺸﺖ ﺯﺩﻩ ﺷﺪﻡ ...
ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻋﺰﺭﺍﻳﻴﻞ ﮔﻔﺖ : ﻣﻴﺪﺍﻧﯽ ﺁﻥ ﻋﺎﻟﻢ ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﮐﻴﺴﺖ؟ ... ﺍﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﻧﻮﺯﺍﺩﻳﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺑﺎﻥ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺶ ﮔﺮﻳﺴﺘﻲ ، ﻣﻦ ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﺣﻤﺎﻳﺘﺶ ﺭﺍ ﻋﻬﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺑﻮﺩﻡ .
 
ﻫﺮ ﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﮑﻦ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻦ ،ﻣﻮﺟﻮﺩﯼ ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﯽ ﺳﺮﭘﻨﺎﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.
 

موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیعزراییلفقیهنوزادکفاشی

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 1:9 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
 

سر کلاس نشسته بود...

استاد می گفت...

تمام عضلات بدن از مغز ما فرمان می گیرد...

اگر ارتباط مغز با دیگر اعضا قطع شود...

دیگر بدن هیچ حرکتی نخواهد داشت...

زد زیر گریه و گفت...

پس چرا بابای من وقتی سرش رفت...!

تا یک دقیقه الله اکبر گفت...!

اشک توی چشمای استاد جمع شد...

گفت...

جبهه و رزمنده های ما...

همه معادله های اهل علم رو به هم زدند...!!!


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیجبههمعادلهمغز

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 1:5 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
1393/06/27نسخه قابل چاپ
رفتارهای زیگزاگی آمریکا در برابر منطق ایران

چرا تهران در زمینه داعش با واشنگتن همراهی نکرد؟


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیرفتارهای دو گانهداعشملک عبداللهاماراتآمریکااتحاد

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 1:46 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا(گزارش تصویری)

 

دوستان تاخیر بنده رو ببخشید.

برای مشاهده ی عکسها برید ادامه ی مطلب لطفا.


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیاختتامیهارتشقرآن

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 16:26 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند،آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!

 

رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیشهید رجاییبیت المال

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393 | 16:18 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی (KHAMENEI.IR) اقدام به راه‌اندازی  صفحه «عیادت مجازی کاربران» از آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای کرد.   در پی انجام عمل جراحی بر روی رهبر معظم انقلاب این پایگاه در صفحه‌ خود نوشت: صبح روز دوشنبه خبر عمل جراحی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد. از ساعات اولیه انتشار این خبر، نظرات  و پیام‌‌های محبت‌آمیزی از سوی مردم می‌رسید و بسیاری نیز مایل بودند که به دیدار و عیادت معظم‌له  بروند. طبعا ملاقات حضوری، به دلیل محدودیت‌های گوناگون امکانپذیر نیست اما اینجا میتواند صفحه‌ای باشد برای عیادت شما از طریق فضای مجازی. این پایگاه در ادامه با طرح سوالی پرسیده است: «اگر شما به عیادت می‌رفتید چه می‌گفتید؟»  علاقه‌مندان برای درج نظرات و پیام‌های خود به این آدرس khamenei.ir مراجعه نمایند.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیعیادت آیت الله خامنه ای

تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 12:23 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

آمريكا ادعا كرده كه با يك عده قراره هم پيمان بشه و بره به جنگ داعش!!!!!!

بعضي مواقع آدم يه چيزايي ميشنوه و بايد در جواب به آمريكا بگه .... خودتي

حالا كه آمريكا ديده داعش دست نشانده اونا نتونسته اهداف اونا رو عملي كنه و توي سوريه و عراق ناكام موندن، خودشون دست به كار شدن تا به بهانه سركوب كردن داعش وارد عمل بشن و توي سوريه و عراق دوباره آشوب راه بندازن تا بتونن حكومتشون رو  

عوض كنن و عناصر خودشون رو سر كار بيارن ولي كور خوندن تا ايران هست اينجا چيزي گيرشون نمياد


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیداعشامریکاتخم دو زردهخاورمیانه

تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 12:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

چند نفر چون مالک منتظر آقا هستند؟

مالک یوسف را نمی‌شناخت و فروخت،اما ما.......

ما حتی یک لحظه هم برای تو مالک نبوده‌ایم، حتی یک لحظه....

ما منتظر تو نیستیم آقا جان......




چیو ببینه؟! دل سیاهو ؟ یا رو زبون "اللهم الرزقنا شهادت" ؟!!..

فروختیم ایمان.. خریده ایم نان..

سحر نه حالی،نه خمس مالی،

اسممونم گذاشتیم عبد شاه مردان!..

شیعهء حرفی،آدمِ برفی،هنوز نمک نخورده میشکنیم نمکدان!..

تو راه پاکی،زدیم به خاکی! چه عاشقی!؟ چه مجنونی؟! چه سینه چاکی؟!..

آقـــــا حــلالم کن! . . .


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیحلالیتیا حضرت مهدیامام زمانمنتظر

تاريخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | 1:30 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دو سوم کارکنان ارتش در نیروی زمینی ارتش فعال هستند.

به گزارش مشرق، امیر پوردستان صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع‌های مسکونی 232 واحدی شرکت تعاونی مهر فدک توس اظهار کرد: میلاد امام رضا(ع) را تبریک می‌گویم و به آقای ربیعی که با وجود مشغله زیاد در این مراسم حضور یافتند خیرمقدم می‌گویم.

وی افزود: آقای ربیعی مدال افتخاری بر سینه نظام هستند.

پوردستان گفت: طرح مسکن دار کردن ارتش جمهوری اسلامی طرحی است که در قانون اساسی آمده و به عهده شرکت‌های مسکن است و پروژه‌های زیادی در حال اجرا است مثل پروژه شهید بهشتی در اتوبان شهید بابایی تهران و یا پروژه چیتگر.

وی خاطرنشان کرد: دو سوم کارکنان ارتش در نیروی زمینی شاغل هستند.


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیارتشنیروی زمینی

تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 23:45 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

وزیر کشور با اشاره به اینکه از پاکستان و افغانستان چندین مورد برای ورود به کشور داشتیم که ۲ تا ۳ نفر بازداشت شدند گفت: اطلاع جدیدی از وضعیت دانایی‌فر نداریم.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه نشست معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور، با اشاره به جلسه امروز، گفت: این جلسه هر چند ماه یک بار برگزار می‌شود و آخرین شرایط سیاسی و امنیتی کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم تا سیاست‌های وزارت کشور به معاونان ابلاغ شود.

او گفت: با توجه به شرایط مرزها مهمترین محور بحث جلسه امروز امنیت در مرزها بود. ما آمادگی کاملی در مرزها داریم و از معاونان استانداری‌ها خواستیم تا شرایط را مورد بررسی قرار دهند و سیاست‌های لازم را نیز ابلاغ کردیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اخیرا اعلام شده گروهک تروریستی داعش و سایر گروه‌های تروریستی در سراسر کشور اقدام به سربازگیری کردند و آیا وزارت کشور اطلاع دقیقی از این موضوع دارد؟ گفت: خبر سربازگیری در داخل کشور نداشتیم، البته این به معنای عدم تبلیغ آنها برای این کار نیست، اما مردم ما در مناطق مرزی هوشیار هستند و علاوه بر آن نیز نیروهای امنیتی آمادگی کامل دارند و بر منطقه مسلط هستند.

رحمانی‌فضلی گفت: گروه‌های تروریستی در عراق موفقیتی نداشته‌اند و فقط هزینه‌هایی را به ملت این کشور وارد کردند. او با بیان اینکه موردی مبنی بر سربازگیری در داخل کشور گزارش نشده است، گفت: البته از پاکستان و افغانستان چند مورد را داشتیم که قصد ورود به کشور را داشتند، اما ما از ورود آنها ممانعت کرده و دو تا سه مورد را نیز بازداشت کردیم.

او در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت گروهبان دانایی‌فر، گفت: اطلاع جدیدی از دانایی‌فر نداریم، اما با همکاری دستگاه دیپلماسی کشور پیگیر آخرین وضعیت آقای دانایی‌فر هستیم.
او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رهبران گروهک تروریستی داعش اعلام کردند که ما بزودی وارد ایران می‌شویم و ارزیابی وزارت کشور در خصوص این اظهارات چیست؟ گفت: آنها در سطح وسیعی سخنان خود را اعلام می‌کنند و حتی می‌گویند ورود به ایران جزو برنامه‌های‌مان است و حتی نفراتی که بازداشت شدند در اعترافات خود این موضوع را اعلام کردند، اما قدرت ایران بالاتر از این حرف‌هاست.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیداعشسرباز گیریایرانقدرت

تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 23:42 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

یادش بخیر ...


یه زمانی که این وبلاگ ساخته نشده بود

یه پدیده ای وجود داشت به نام "خواب" که شبا رخ میداد :)))

 

 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیخواب

تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 | 23:39 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 ما همینیم که هستیم


شاخ نیستیم چون گاو نیستیم


خاص نیستیم چون عقده نداریم


بالا نیستیم چون پرچم نیستیم


فقط یه آدمیم، چیزی که خیلیا نیستن


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیآدم

تاريخ : دو شنبه 17 شهريور 1393 | 12:10 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
نخستین خلبان ایرانی و همچنین نخستین فرمانده نیروی هوایی ایران، تیمسار سرلشکر خلبان احمدخان نخجوان نام داشت.
وی نخستین فرمانده نیروی هوایی ایران بود و روز پنجم اسفند با یک هواپیمای خریداری شده از فرانسه در قلعه‌مرغی به زمین
نشست.احمد نخجوان سال‌ها وزارت جنگ و فرماندهی نیروی‌ هوایی ایران را بر عهده‌ داشت. وی در سال 1272 در یک خانواده
مهاجر قفقاز به دنیا آمد و در سال ۱۳۴۵ درگذشت.
عکس/نخستین خلبان ایرانی

موضوعات مرتبط: صفحه اصلیارتش.گنجی در دل ملت
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیاحمد نخجوانخلباناولین خلبان

تاريخ : جمعه 14 شهريور 1393 | 1:31 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

مقصر اضافه شدن روغن پالم به مواد لبنی بالاخره شناخته شد 

جریان از این قراره که وزیر بهداشت به شرکت های لبنی گفته 

 

کدومتون به شیر ها روغن پالم اضافه میکنه ؟؟

 

اونهام گفتن کار ما نیست ، کار گاوداری هاست !!!

 

بعد رفتن از گاوداری ها پرسیدن....

 

اونهام گفتن : ما از کجا بدونیم ؟؟..!! از گاو ها بپرسین !!!

 

هیچی دیه یه نشست با گاو ها گذاشتن ازشون پرسیدن :

 

کی به شیر ها روغن پالم اضافه کرده ؟؟

 

گاو ها هم گفتن : مــا ما مــــــــــــــا مـــا مــــــــــــــــــــا

 

بالاخره معلوم شد کار این گاو های بی وجدان بوده ...!!!

 

اصلا بهشون نمیومد انقدر گاو باشن !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیروغن پالمگاولبنیات

تاريخ : جمعه 14 شهريور 1393 | 1:27 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : جمعه 14 شهريور 1393 | 1:11 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
بازدار در بیانیه خود آورده است: گرچه قربانیان این جرم و جنایت به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند اما مبارزه علیه این ظلم و ستم‌ها همگام با فتواهای علمای اهل سنت و شیعه وظیفه همه امت اسلامی است.

جامعه اهل‌سنت استان بوشهر در بیانیه‌های جداگانه، جنایات گروه تروریستی داعش در عراق را محکوم کردند.

 شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اهل‌سنت استان بوشهر در بخشی از بیانیه اهل‌سنت شهر بوشهر که شیخ اسماعیل بازدار آن را اعلام کرده آمده است: از میان فتنه‌ها و مصیبت‌هایی که بر پیکر امت اسلامی و مستضعف تحمیل می‌شود وجود منافق صفتانی که در میان صفوف مسلمانان رخنه و صفای اتحاد و انسجام و همبستگی آنان را مکدر می‌کند واقعیت امر این است که عزت مسلمان‌ها ذلت آنان و متلاشی شدن و نابودیشان در گرو وحدت و امنیت و آسایش امت اسلامی است.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیعلمای اهل سنتبوشهرداعشجنایتمحکوم

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 14 شهريور 1393 | 1:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

دکتر ناصر کاتوزیان، پدر علم حقوق ایران ،حقوقدان برجسته و یکی از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امروز صبح در سن هشتاد و هفت سالگی در گذشت.

 ناصر کاتوزیان درگذشت


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیدکتر کاتوزیانپدر علم حقوقبیماری ذات الریه

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 16:27 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

سلام به همتون همه ی شما دوستای گلم که با کامنت هاتون منو شرمنده میکنید چشمکالان صورتتون شطرنجی میشه, میدونمآرامولی خب چه میشه کرد گاهی گله گذاری فقط نتیجه ی عکس میده .بی خیال من امروز انقد خوشحالم که دوست داشتم این حس رو توی وب هم منتقل کنم.همونطور که میدونید من 3 شنبه یه امتحان سخت داشتم ولی با تلاشی که کرده بودم با اعتماد به نفس بالام سر جلسه حاضر شدم .چشمتون روز بد نبینه ...واقعا امتحان سختی بود.من که فول بودم بازم باید کاملا تعمق میکردم.بالاخره برگه رو تحویل دادم و زدم بیرون.هیچ نوع پیش بینی نمیتونستم کنم در مورد رتبه آوردنم.باید تا شب دندون روی جیگر میذاشتم تا بهمون خبر بدن .اما دریغ از کوچکترین نشانه وتماس.خیلی شب بدی بود.انقدر بی حوصله شده بودم که تصمیم گرفتم فردا که اختتامیه هست نرم.حتی برای گرفتن جایزه ی عمومی.

صبح شد ومن که تلاشم رو بی ثمر دیده بودم روی تختم گوله شدم و شروع کردم زار زدن .حالا گریه نکن کی گریه کن گریهفریادانقد داغ بودم که اصلا متوجه چشمای متعجب پارسا نبودم که با بقچه ای از سوال بم خیره شده بود .با بی حوصله گی بلند شدم تا صبحونه ی پسرک نازم و بدم بخوره, خودم که اصلا میل نداشتم شوهری هم که سر کار بود.روز خوبی نبود آدم وقتی تلاش میکنه واسه ی اول شدن خوش نداره کسی رو دستش بلند شه ولی خب چه میشه کرد دیگه تا بوده همین بوده ,کاریشم نمیشه کرد.

امروز صبح با زنگ تلفن از خواب بیدار شدم فک کردم شوهریه ,طفلی کلی هم از دستش ناراحت شدم که آخه مگه الان وقت زنگ زدنه ؟؟مرددشب مهمون داشتم واسه ی همین سریع مشغول شدم به انجام کارای خونه که تمومی هم نداره .به شوهر جوونم زنگیدم تا ببینم کاری داشت بام یا نه ... گفت نه دلم واست تنگیده بود خواستم حالت و بپرسم ... منم میخواستم شروع کنم غرغر زدن که دلم نیومد . با خودم گفتم حالا که محبتش گل کرده تو ذوقش نزن این جوری بهتره.تلفن و قطع کردم و مشغول کارام شدم .نگو شیطون میخاسته بیاد خونه غافلگیرم کنه...

ساعتی گذشت ومن منتظر شوهر خوبم بودم تا ناهارو باهم بخوریم آخه 5 شنبه ها میاد خونه .توی قاب در که ظاهر شد  مثل همیشه رفتم استقبالش احساس کردم نگاهش تحسین برانگیز بود به طرز خفنی .جالبه که من حتی فرصت نکرده بودم موهامو شونه کنم .رفتارش جالب بود انگاری میخواست سورپرایزم کنه توی این کار به شدت متبحره ناقلا...از پشت غافلگیرم کرد و یه دفعه لوح تقدیرو گرفت جلوی چشمم همراه به یه کارت هدیه که مبلغ قابل توجهی توش پول بود .چشام داشت از هیجان میترکید .گفتم شوووهر جونیم مگه من رتبه آوردم ؟؟؟؟؟؟؟؟متعجبگفت بعله خانومم .ومن دیگه داشتم میترکیدم................بماند که اون لحظه چه واکنشی از خودم نشون دادم...........خجالتی

واسه ی همین خیلی خوشحالم البته باید بازم بشینم بخونم واسه مرحله ی کشوری.2 هفته ی دیگه برگزار میشه .واسم دعا کنید تا بتونم توی اون جا هم رتبه بیارم.

قبل از رفتن باید یه خبر تاسف برانگیز رو هم بگم بعد برم .کام من که تلخ شد از شنیدن این خبر توی اخبار ساعت 2.استاد ناصر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران امروز درگذشت.خیلی ناراحت شدم.استاد فوق العاده ای بود هر چند با ما تدریس نداشت ومن در مقام شاگردی ایشون نبودم ولی کتاب هاشون جزئ واحدای درسیمون بود .واقعا قلم بی نظیری داشت در کنار علم وسیعش.خدا رحمتش کنه.آمین.


موضوعات مرتبط: دست نوشته های بانوی پرتقالی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیرتبه امتحان خوشحالناصر کاتوزیانپدر علم حقوق

تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 15:46 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
گویا آزاده نامداری و فرزاد حسنی پس از جدایی‌شان کل کل “کی از اون یکی شادتره” راه انداخته اند!

173588 603 کل کل آزاده نامداری و فرزاد حسنی بعد از طلاق ! /عکس

173589 957 کل کل آزاده نامداری و فرزاد حسنی بعد از طلاق ! /عکس


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیکل کلآزاده نامداریفرزاد حسنیطلاق

تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 15:38 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
پاسخ جالب لیونل مسی به عذرخواهی کاربران ایرانی در فیس بوک + تصاویر

تیم ملی فوتبال ایران با آرژانتین در جام جهانی 2014 هم گروه شد، کاربران ایرانی برای لیونل مسی کامنت گذاشتند، مسی واکنش نشان داد، کاربران ایرانی عذرخواهی کردند و لیونل مسی پاسخ عذرخواهی ایرانی ها را در صفحه شخصی اش داد.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیایرانمسیجام جهانیفیس بوک

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 15:33 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: این که داعش را یک گروه تکفیری بدانیم نیز صحیح نیست، زیرا اتاق فکر اصلی این گروه در تل آویو است اگرچه ممکن است برخی از افراد این گروه نیز از فریب خوردگان مذهبی باشند.

به گزارش سفیرایران، محمد صادق کوشکی با اشاره به ماهیت گروه داعش، اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش ادعای این را دارد که گروه دینی است و اهداف دینی را دنبال می کند در چارچوب اندیشه های تکفیری فعالیت می کنند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان ادعای مسلمانی این گروهک، افزود: این گروهک ادعا می کند که مسلمانانی ناب هستند و مسلمانان را مسلمانان واقعی نم دانند و برای تشکیل حکومت اسلامی ناب با مسلمانان نبرد می کنند.
 


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیاتاق فکر داعش

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 2:58 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

یکی از بهانه‌هایی که در سال‌های اخیر از سوی رژیم اسرائیل برای گسترش فن‌آوری‌های نظامی خود مطرح شده، ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و ضرورت مقابله با این «تهدید» بوده است. در همین راستا، جدید‌ترین اخبار حاکی از یک خرید نظامی مهم رژیم اسرائیل از آلمان برای مقابله با ایران است.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسلاحآلماناسرائیل

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 2:56 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

گروهک تروریستی داعش اعلام کرد: «رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است.

بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیرافضیداعشایران

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 2:52 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
Saddam

دختر صدام به دنبال بازگشت به قدرت

پیشروی گروه تروریستی “داعش” فرصت انتقام‌گیری را برای رغد حسین، فرزند ارشد صدام دیکتاتور پیشین عراق فراهم کرده است. او با ثروت ده‌ها میلیون دلاری به حمایت از “داعش” برخاسته و در فکر بازگشت به قدرت است.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب ری، به نقل از اشپیگل، ”رغد حسین”، دختر ارشد صدام، دیکتاتور پیشین عراق، اکنون در شهر امان، پایتخت اردن در تبعید به سر می‌برد.

ماه ژوئن رغد حسین در مصاحبه‌ای از پیشروی گروه “داعش” در عراق ابراز خوشحالی کرد. این اظهار عقیده در حالی بود که رغد حسین معمولاً در زمینه سیاست به ندرت سخن می‌گوید، زیرا این درست همان شرطی است که خانواده سلطنتی اردن در ازای اعطای اقامت به او برایش قائل شده‌اند.

در سال ۲۰۰۷ پلیس بین‌الملل (اینترپل) قرار بازداشت رغد حسین را به دلیل حمایت وی از قیام علیه آمریکایی‌ها صادر کرد. دولت اردن اما از تحویل او به امریکا سرباز زد.

به نوشته اشپیگل آنلاین، رغد حسین حالا دیگر به حمایت مالی از داعش دست زده و به شدت از سیاستمداران خاورمیانه انتقاد می‌کند. دارایی دختر صدام را ده‌ها میلیون دلار تخمین می‌زنند.

به نوشته گزارشگر اشپیگل، وضعیت کنونی در عراق شرایط را برای حامیان حزب سرنگون‌شده‌ی بعث فراهم کرده است. افسران عالی‌رتبه‌ی رژیم بعث که با سقوط صدام همه چیزشان را از دست داده بودند، حالا به حقوق‌بگیران گروه تروریستی “داعش” تبدیل شده‌اند.

گزارشگر “اشپیگل آنلاین” رغد حسین را فرصت شناس خوبی توصیف می‌کند که مانند پدرش شیفته قدرت است. او حتی یک بار شوهرش را، زمانی که فهمید وی قصد سرنگون کردن صدام را دارد، لو داد.

در سال ۱۹۹۶ رغد حسین از شوهرش جدا شد و پس از آن صدام مردی را که تا آن زمان دامادش بود، به جوخه اعدام سپرد.

دختر ارشد صدام در تمام این سال‌ها به دنبال فرصتی برای انتقام‌گیری و پا گذاشتن در جای پای پدر بوده است. او حتی به محض سقوط پدرش از قدرت، ادعای جانشینی وی را مطرح کرد. رغد حسین مدعی شد که به عنوان فرزند بزرگ خانواده، میراث سیاسی حق وی است و نه برادران ناتنی یا نوه‌های پسری


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیدختر صدامقدرت

تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 2:43 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

در ادامه افراطی گری های گروهک داعش بعد از حرام اعلام کردن لوازم آرایشی و تجهیزات بهداشتی برای زنان،

پوشک بچه نیز به دلیل این که در صدر اسلام نبوده است، توسط این گروه حرام اعلام شد!


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیداعشتحریمپوشک

تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 2:37 | نویسنده : بانوی پرتقالی |


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیغزه

تاريخ : دو شنبه 10 شهريور 1393 | 1:23 | نویسنده : بانوی پرتقالی |






دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران دقایقی پس از اعلام رسمی آتش‌بس در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب تقدیر کرد و اعلام نمود که جنگ با دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری فارس: جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب تقدیر کرد

ناصر ابو شریف رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد تحمیل آتش بس بی قید وشرط وطولانی مدت به صهیونیستها سر آغاز مبارزه ای طولانی برای آزادی تمامی خاک فلسطین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ وی در بیانیه ای مطبوعاتی که بر روی سایت ندای قدس این نمایندگی در تهران منتشر شد همچنین از اقدامات وفعالیت های ملل اسلامی در حمایت از ملت فلسطین وبه ویژه از اقدامات ملت ودولت جمهوری اسلامی ایران ودر راس آنها رهبر معظم انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین آیت الله خامنه ای در حمایت همه جانیه از مبارزات ملت مظلوم فلسطین ومقاومت در غزه تشکر وقدر دانی کرد. 


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمحاصرهغزهدشمنصهیونیسممبارزه

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 10 شهريور 1393 | 1:18 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 

گر خدا آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی

تاريخ : دو شنبه 10 شهريور 1393 | 1:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

بهشت می تواند کسی باشد که دوستش داری،

کسی که دوستش داری می تواند بهشت باشد

و مهم نیست اگر غروب ها به جای نهر های

شیر و عسل با قرصی نان تازه به خانه بیاید 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیازدواجبهشت

تاريخ : دو شنبه 10 شهريور 1393 | 1:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

      داداش خوبم خیلی خوشحالم که در بهترین دانشگاه کشور به عنوان دانشجوی ارشد پذیرفته شدی.  بهت تبریک میگم وبهترین ها رو واست آرزومندم.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیدست نوشته های بانوی پرتقالی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیتبریکارشددانشگاه

تاريخ : چهار شنبه 5 شهريور 1393 | 23:16 | نویسنده : بانوی پرتقالی |


به اشتراک بگذارید

تا همه ببینن

فوری فوری

ایران دوباره از شرکت گوگل اعتراض نموده بخاطر اسم خلیج فارس که در نقشه گوگل خلیج عربی ثبت شده است برای

همین هم شرکت گوگل اعتراض ایران را قبول کرده وگفته راجب این دو رای گیری اینترنتی انجام میگیره که رای هر

کدام بیشتر شد به اسم همان ثبت مشود.


سریع اقدام کنید همین الان
 

ب این سایت برید و نظرتونو درج کنید..سپاس

www.persianorarabiangulf.com

مهم نیست تبلیغات باشه یا ن در صورت تبلیغ بودن ما ضرری نکردیم ولی اگ واقعی باشه و ما بی تفاوت کارمون زاره..


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیخلیج فارسگوگل

تاريخ : چهار شنبه 5 شهريور 1393 | 23:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن