مکالمه صوتی تلگرام به صورت کامل مسدود شد + دلیل مسدود سازی
مکالمه صوتی تلگرام به صورت کامل مسدود شد + دلیل مسدود سازی
قابلیت مکالمه صوتی تلگرام برای بسیاری از کاربران ایرانی از دسترس خارج شده است و فعلا نمی‌توان با استفاده از اینترنت موبایل و اینترنت خانگی تماس رایگان تلگرامی برقرار کرد.

قابلیت مکالمه صوتی رایگان در ساعت 22 روز چهارشنبه هفته گذشته، 23 فروردین ماه به صورت رسمی طبق توییت پاول دروف، مدیر عامل تلگرام به صورت رسمی برای کاربران ایرانی فعال شد اما پس از عرضه این قابلیت شاهد چندین مورد اختلال سرور به دلیل ترافیک بسیار بالای کاربران ایرانی بودیم اما در ساعت 14 روز جمعه مصادف با 24 فروردین ماه بالاخره این پیام رسان به صورت همگانی از سوی اپراتورهای موبایل ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل مسدود شد و در ساعت 16 همان روز نیز این مسدودسازی با انتشار جوابیه‌هایی به پایان رسید.


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمکالمه ی صوتی تلگراممسدود سازی

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 11:4 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 به گزارش میلیتاری نیوز، در حالی که تنشها درباره برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی روز به روز شدیدتر می شود، «هان سونگ ریول» معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: ما به طور هفتگی، ماهانه و سالانه آزمایشهای موشکی جدیدی انجام می دهیم.

 

وی در گفتگو با بی بی سی گفت اگر آمریکا بی ملاحظگی به خرج دهد و دست به اقدامات نظامی بزند، یک جنگ تمام عیار اتفاق خواهد افتاد.

 

اظهارات معاون وزیر خارجه کره شمالی پس از آن بیان شد که «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت: دوران صبر استراتژیک واشنگتن مقابل پیونگ یانگ به پایان رسیده است.

حتما بخوانید:  رونمایی از تحولی مهم در راهبرد موشکی سپاه؛ شهرها و سیلوها یکی شدند +عکس

 

پس از آزمایش ناموفق موشکی روز یکشنبه کره شمالی، تنشها بین آمریکا و این کشور بیش از پیش افزایش یافت. به گفته مقامات آمریکایی، موشک آزمایش شده میان برد بود و چهار تا پنج ثانیه پس از شلیک منفجر شد.

 

در همین حال، «کیم این ریانگ» سفیر کره شمالی در سازمان ملل گفت کشورش آمادگی کامل دارد تا به هرگونه اقدام تجاوزگرانه آمریکا پاسخی کوبنده دهد. وی گفت: اگر آمریکا اقدام نظامی را انتخاب کرده باشد، ما برای مقابله آماده ایم.

منبع: مهر

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیازمایش موشکیکره ی شمالیازمایش موشکی کره ی شمالیرهبر کره ی شمالیتقابل کره

تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 11:2 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

روز ارتش

 

مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی رییس جمهور و حضور جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در جوار حرم امام خمینی(ره) آغاز شد.

العالم ـ ایران
در این مراسم که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش برگزار شده است، جمع کثیری از فرماندهان عالی‌رتبه‌ نیروهای مسلح کشورمان از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش،  سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ خلبان شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و امیر سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در ارتش  به همراه جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم حضور دارند.

همچنین تعدادی از وابستگان نظامی کشورهای خارجی و اعضای خانواده های شهدا و ایثارگران دراین مراسم حضور دارند.

قرار است در این آیین با شکوه نظامی یگان های نمونه ای از نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج با انجام یک رژه منسجم و هماهنگ گوشه ای از توان عملیاتی و دفاعی خود را در دفاع از نظام مقدس اسلامی به جهانیان نشان دهند.
براساس این گزارش، قرار است شماری از دستاوردهای جدید ارتش سرافراز، مردمی و ولایت مدار کشورمان در این رژه با شکوه به نمایش عموم و حاضران در این مراسم گذاشته شود.
همزمان با رژه نیروهای مسلح حاضر در این رژه در مقابل جایگاه مسئولان و فرماندهان نظامی و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم تهران، شکاری بمب افکن های نیروی هوایی و بالگردهای هوانیروز نیز به پرواز در خواهند آمد.
فرود اقتدار آور چتربازان تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر فراز محل رژه مشترک نیروهای ارتش نیز از جمله دیگر برنامه های روز ارتش است.
همچنین قرار است یگان های محمول دژبان کل آجا، یگان های محمول خودرویی نزاجا، یگان های محمول قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، یگان های محمول نهاجا و یگان های محمول نداجا از نیروهای چهارگانه ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقابل جایگاه ویژه و کلام الله مجید رژه بروند.
رونمایی رسمی از تک تیرانداز شاهر، تیربار محرم، خودروی تاکتیکی کیان، خودروی تجسسی زرهی CBRN، مین ریز حیدر، تریلی سه محور سلیمان، سلاح گتلیتگ، تانک تیام، تانک ذوالفقار و سامانه خود کششی بهمن از دستاوردهای جدید ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این رژه بزرگ روز ارتش عنوان شده است.
شماری از خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی این رژه را به صورت مستقیم و همزمان پوشش خبری می دهند.

دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در فروردین ماه سال ۵۸‌ امام خمینی(ره) در پاسخ به وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی، با صدور فرمانی روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند. از آن تاریخ به بعد هر ساله در سالگرد صدور این پیام، روز ارتش در سراسر کشور جشن گرفته می‌شود و یگان‌های مختلف ارتش در شهرهای مختلف به رژه و نمایش قدرت می‌پردازد


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیروز ارتشرژه ی روز ارتشروحانیدلیرمردانمردان ارتشارتش جهموری اسلامی ایران

تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 10:58 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

مین روب پرتاب شارژ خطی M-58

 

برای اولین بار سیستم مین روب پرتاب شارژ خطی M-58 یا همان میک لیک در سوریه مشاهده شد. ارتش آزادی جنوب این سیستم را علیه گروه جیش خالد بن ولید بکار برد.

این اولین باری است که این سیستم در سوریه مشاهده میشود.

البته ناگفته نماند که در ویدئویی که در سال ۲۰۱۴ از سوی گروه تروریستی داعش منتشر شد ، داعشیان با استفاده از همین شارژ خطی و بستن آن به گردن چند زندانی و منفجر کردن آن ، زندانیان را اعدام کردند.

طرز کار این سیستم ها به این صورت است که یک راکت که حدود ۲۰۰ متر برد دارد به سمت منطقه هدف پرتاب میشود. قسمت انتهای راکت بوسیله یک کابل نازک فلزی به یک بمب انفجاری که همانند طناب انعطاف پذیر است ، متصل است.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیارتش.گنجی در دل ملتجنگ افزار
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسخت افزارارتشسلاحروز ارتش29 فروردین

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 10:54 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 10:51 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، در طول هشت سال دفاع مقدس آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و كسب پیروزی و افتخار انجام دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حالا36 سالی می شود که ارتش جمهوری اسلامی ایران یک روز از تقویم رسمی کشور را به نام خود می بیند. روزی که برای اولین بار به فاصله حدود 2 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسط امام خمینی(ره) به نام ارتش نام گذاری شد تا پاسخی مناسب باشد به وفاداری ارتشیان به آرمانهای انقلاب اسلامی. اما چه شد که 29 فروردین به نام ارتش نام گذاری شد؟از 19 بهمن 57 و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) ارتشی ها با سرعت بیشتری به انقلاب اسلامی پیوستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از همان اولین روز ، کار خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران شروع کردند.اولین درگیری و نا آرامی در منطقه ترکمن صحرا و در نزدیک مرزهای شوروی(سابق) توسط گروهکهای چپ و مزدوران استکبار با هدف خودمختاری منطقه آغاز شد که با اعزام یگانی از کارکنان داوطلب نیروی زمینی ارتش سرکوب شد. ارتش به سراغ کنترل ناآرامی های سایر مناطق مثل کردستان و آذربایجان غربی رفت. همزمان جنگ روانی علیه ارتش در داخل و خارج کشور به راه افتاده بود و به دنبال آن بود تا ارتش را یک نیروی ضد مردمی و عامل امپریالیسم معرفی کند که همچنان سرکوب مردم را ادامه می داد و بایستی منحل می شد و جای خود را با یک ارتش خلقی یا بی طبقه توحیدی عوض می کرد .

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی29 فروردینروز ارتش نامگذاریامام خامنه ایارتشی

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 | 10:37 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن