مهر/ فرمانده نيروي زميني ارتش با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتي در مرزهاي شرقي ايران گفت: خط قرمز ما ۴۰ کيلومتر آنسوي مرزهاي ايران است و در صورت عبور هر تهديدي از اين حد آن را در نطفه خفه مي کنيم.

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پيام رزمايش نيروهاي مسلح که در قصر شيرين برگزار خواهد شد براي ملت ما امنيت و آرامش است و ملت ما مطمئن باشند که فرزندان سرباز و بسيجي آنان از توان بالايي براي دفاع از مرزهاي گسترده کشور برخوردار هستند.

وي افزود: کشورهاي منطقه بدانند که خودشان اين ظرفيت و قابليت و توان براي برقراري امنيت را دارند و نيازي به حضور کشورهاي بيگانه نيست و پيام ديگر اين رزمايش براي آنهاکه خيال خام تعدي و تجاوز دارند اين است که بدانند در اين کشور سربازان و بسيجيان انگشت روي ماشه‌اي وجود دارد که آماده‌اند تا در صورت خودنمايي هر تهديدي آن را در نطفه خفه کنند و پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را نشان دهند.

امير پوردستان در خصوص تمهيدات انجام شده در مرزهاي شرقي گفت: بخش کوچکي از داعش به صورت هوادار در ديالي بوده و بخشي از داعش در شمال افغانستان وجود دارد که مجموعه اي از طالبان با او بيعت کردند و نزديک شدند اما در نزديکي مرزهاي ما نيستند.

وي ادامه داد: عناصر اطلاعاتي ما و سيستم هاي شنود ما دقيقا تسلط و اشراف اطلاعاتي دارند و جاي هيچ نگراني نيست.

امير پوردستان در پايان گفت: ما در آنسوي مرزها خط قرمز ۴۰ کيلومتري تعريف کرديم که اگر بخواهند از اين خط عبور کنند قطعابا پاسخ کوبنده جمهوري اسلامي ايران مواجه مي شوند.


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی امیر پوردستان نیروی زمینی ارتش

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394 | 22:48 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

انتشار فیلم تونل‌های زیرزمینی نظامیان ایران اسلامی که در آن موشک‌های بالستیک آماده پرتاب نگه‌داری می‌شود بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشت.

♦️پایگاه خبری رژیم صهیونیستی آروتز شوا (Arutz Sheva) نوشت: این یکی از چندصد پایگاه موشکی با عمق 500 متر زیرزمین است که در سراسر ایران پخش شده‌اند. هدف ایران از افشا کردن این تونل‌ها، نشان دادن تدوام برنامه موشکی ایران علی‌رغم قطعنامه‌های شورای امنیت و توافق هسته‌ای است.

♦️شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز (foxnews) نوشت: پایگاه نشان داده شده مملو از موشک‌های میان برد و دوربرد آماده شلیک بود که فقط یکی از چندین پایگاه مخفی در سراسر ایران است.

♦️خبرگزاری آلمان نوشت: این تصاویر فقط یک روز بعد از تصویب شدن برجام در مجلس و سه روز پس از آزمایش موفق موشک بالستیک جدید ایران که ممکن است قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده باشد، پخش شدند.

♦️یاهو نیوز نوشت: نمایش تونل‌های زیرزمینی درپی فشارهای قانون‌گذاران بوده تا ثابت شود برنامه نظامی ایران با توافق هسته‌ای تضعیف نشده است.

♦️شبکه خبری سی‌ان‌ان (CNN) مجموعه تونل‌های زیرزمینی ایران را به صحنه فیلم‌های جیمز باند تشبیه کرد و نوشت: کوهستانی بظاهر نفوذ ناپذیر مملو از مردانی یونیفورم پوش و موشک‌های خطرناک سوار بر لانچر که در تونل بسیار طولانی زیر زمین قرار گرفته‌اند. تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه در تیررس موشک‌های ایرانی قرار دارند.

♦️یورونیوز نوشت: تونل‌هایی به طول چندصد متر و ارتفاع ده متری، با موشک‌ها و سخت‌افزارهای جنگی پر شده بودند. ایران  قصد داشت بگوید این نمایش در واکنش به قدرت‌نمایی دولت‌های غربی و روی میز بودن گزینه نظامی است.

♦️پایگاه خبری شبکه آمریکایی اِی‌بی‌سی (ABC news) نوشت: فرمانده  نظامی ایران اعلام کرده است که ایران هیچ جنگی را آغاز نخواهد کرد ولی اگر دشمن اشتباهی مرتکب شود، پایگاه‌های موشکی مانند آتش‌فشان از زیر زمین فوران خواهند کرد.

♦️پایگاه خبری بازفید (buzzfeed) تصاویر پخش شده از تلویزیون ایران در راستای تقویت نمایندگان مجلس بود اما ویدئو به تنهایی نتوانست بینندگان را زیاد بترساند، زیرا حرکت زیاد دوربین، کات‌های سریع و نماهای لرزان بیشتر شبیه فیلم‌های مایکل بِی بود.

♦️روزنامه‌های واشنگتن پست (washingtonpost)، دیلی استار (Daily Star)، هاآرتص (Haaretz) و پایگاه خبری دیلی بیست (daily beast) به بازنشر خبرهای آسوشیتد پرس و خبرگزاری فرانسه اکتفا کرده و پخش تصاویر تونل‌های زیرزمینی را خودنمایی سپاه توصیف کردند.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی موشک های ایرانی

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394 | 22:46 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

حضرت آقا: چرا مسلم بن عقیل را با این‌که میدانستید نماینده‌ی امام است، تنها گذاشتید؟! آمده بود و با او بیعت هم کرده بودید. قبولش هم داشتید. به عوام کاری ندارم. خواص را میگویم. چرا هنگام عصر و سرِ شب که شد، مسلم را تنها گذاشتید تا به خانه‌ی طوعه پناه ببرد؟! اگر خواص، مسلم را تنها نمیگذاشتند و مثلاً، عدّه به صد نفر میرسید، آن صد نفر دور مسلم را میگرفتند. خانه‌ی یکیشان را مقرّ فرماندهی میکردند. میایستادند و دفاع میکردند. مسلم، تنها هم که بود، وقتی خواستند دستگیرش کنند، ساعتها طول کشید. سربازان ابن زیاد، چندین بار حمله کردند؛ مسلم به تنهایی همه را پس زد. اگر صد نفر مردم با او بودند، مگر میتوانستند دستگیرش کنند؟! باز مردم دورشان جمع میشدند. پس، خواص در این مرحله، کوتاهی کردند که دوْر مسلم را نگرفتند.
ببینید! از هر طرف حرکت میکنیم، به خواص میرسیم. تصمیم‌گیری خواص در وقت لازم, تشخیص خواص در وقت لازم، گذشت خواص از دنیا در لحظه‌ی لازم، اقدام خواص برای خدا در لحظه‌ی لازم. اینهاست که تاریخ و ارزشها را نجات میدهد و حفظ میکند! در لحظه‌ی لازم، باید حرکت لازم را انجام داد. اگر تأمّل کردید و وقت گذشت، دیگر فایده ندارد.


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی خواص

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394 | 22:43 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

به "زبیر "میگفتن سیف الاسلام، منا اهل البیت،فقط زبیر بود تو تشییع جنازه حضرت زهرا"س"
با شمشیرش میدونی چه گره هایی توراه اسلام بازکرد؟

به" ابن ملجم "میگفتن شیعه امیرالمومنین،خودش به امیرالمومنین گفت حب وعشق تو تو خون ورگ من هست...

"شمر"جانباز صفین بود و داشت به درجه رفیع شهادت میرسید

میدونی؟
میدونی وقتی وارد قتلگاه شد زانو هاش رو بسته بود؟
از بس نماز شب خونده بود زانوهاش پینه شتری بسته بود.

میدونستی "عمرسعد"روز عاشورا نماز صبح که تموم کرد "قربت الی الله"
گفت واولین تیر رو به سوی خیمه "سیدالشهدا" نشونه زد؟

میدونستی همه اونایی که اومدن کربلا مسلمون بودن واهل نماز وروزه؟
همشونم "قربت الی الله"گفتن و اومدن برای کشتن" سیدالشهدا"...

"زهیر بن قین" عثمانی مسلک بود و اومد برای یاری ابی عبدالله!

"شمربن ذی الجوشن"هم نماز شبش ترک نمیشد ولی اومد برای کشتن
 ابی عبدالله...


بصیرت نداشته باشیم... خسر الدنیا والآخره میشیم
مواظب خودمون باشیم
نکنه ما هم از مسیر دور بشیم
و روز ظهور تو جبهه دشمن باشیم


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی بصیرت

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394 | 22:36 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

افسران - شهادت هنر مردان خداست

شهادت  لیاقت و هنری  است که سالکان  الی ا... در مصاف  با زر , زور  وتزویر کسب می کنند این انسان ها با رشادت و نثار جان خویش   خط درگیری با دشمنان ملت ایران و اسلام را فرسنگ ها از کشور دور کردند و این شهادت ها  ما را در راه خود مصمم تر و پایدار تر می کند


موضوعات مرتبط: مردان آسمانی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی شهید همدانی

تاريخ : یک شنبه 19 مهر 1394 | 21:0 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

امیر پوردستان:آماده نشان دادن پیام سخت ایران به حکام نالایق سعودی هستیم. در ادامه تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا آماده هستیم تا پیام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به حکام نالایق سعودی نشان دهیم.l


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیارتش

تاريخ : یک شنبه 19 مهر 1394 | 20:57 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

در طي يک سال گذشته عربستان سال بسيار پر تلاطمي را پشت سر گذاشت. پس از فوت ملک عبدالله، حوادث و بحران هاي سعودي ها نيز سرعت بيشتري گرفت. اين بحران ها که عربستان به دنبال بهره برداري از آن ها بود خود به عامل و ابزاري عليه موجوديت سعودي ها تبديل شده است. چرا که اين خاندان با بي تدبيري و بدون آينده نگري سياست خارجي و داخلي خود را بنا نهاده است و به همين جهت نتيجه کار مطابق پيش بيني ها محقق نخواهد شد. در اين ميان چهار مشکل و بحران بيش از ديگر مشکلات براي عربستان هزينه بر خواهد بود:

 کاهش قيمت نفت
عربستان براي مقابله با قدرت روز افزون ايران در منطقه به صورت عمدي اقدام به کاهش قيمت نفت کرد. چرا که تصميم گيران سعودي با رصد تحريم ها عليه ايران به اين نتيجه رسيده بودند که در صورت قطع درآمدهاي نفتي و کاهش بي سابقه آن، ايران از بسياري از حوزه هاي نفوذ و خواسته هاي خود در منطقه نيز دست خواهد کشيد. اما بر خلاف پيش بيني ها اين اقدام نه تنها تاثيري بر رفتار ايران در يک سال گذشته نداشته است بلکه سير حوادث کاملا در راستاي منافع ايران در منطقه پيش مي رود. از سوي ديگر عربستان با کسري بودجه بسيار بالايي روبرو شده است که روزنامه فايننشال تايمزآن را ٧٣ ميليارد دلار مي داند .

 حمايت از داعش
حمايت عربستان از تروريست هاي داعش نيز اشتباه ديگري بود که سعودي ها در عرصه خارجي مرتکب شدند. سقوط نظام سوريه به تنها هدف عربستان در چند سال گذشته تبديل شده بود. آن ها براي رسيدن به اين مهم از هيچ تلاشي کوتاهي نکردند و هزاران تروريست داعشي را مجهز و روانه سوريه کردند. حاصل و نتيجه اين کار کشته شدن ده ها هزار از مردم سوريه بود و بشار اسد در اين کشور نه تنها سقوط نکرد بلکه پس از گذشت چهارسال از بحران سوريه، کشورهاي غربي سرانجام در برابر بشار اسد کوتاه آمده و ديگر خواستار سقوط وي نيستند. در اين ميان عربستان وجهه خود را بار ديگر به عنوان حامي تروريسم نشان داد و به هيچ هدفي در اين مورد دست نيافت. اکنون به نظر مي رسد تروريست ها داعش به سمت رياض تغيير مسير دهند و اين کشور را وارد بحراني هويتي کنند. انفجارهاي اخير در اين کشور که داعش مسئوليت آن ها را به عهده گرفت شاهدي بر اين مدعاست.

جنگ يمن
سعودي ها که در هدف خود يعني براندازي و سقوط نظام سوريه نااميد شده بودند اين بار به دنبال به قدرت رسيدن ملک سلمان، همسايه جنوبي خود يعني يمن را مورد حمله قرار دادند. پيش بيني آن ها اين بود که در مدت کوتاهي خواهند توانست يمن را اشغال کنند و مزدوران خود را در اين کشور به قدرت برسانند. اما با گذشت بيش از ٦ ماه از اين جنگ نه تنها سعودي ها به اهداف خود در يمن نرسيده اند بلکه استان هاي جنوبي عربستان نيز مورد حمله انقلابيون يمني قرار گرفته است. گزارش هاي غير رسمي نشان مي دهد در جنگ يمن بيش از ٦٠ ميليارد دلار زيان به عربستان وارد شده است. از سوي ديگر مردم يمن با تجاوز عربستان به کشورشان به دنبال تلاش براي آزادي استان هاي نجران، جيزان و عسير هستند که عربستان آن ها را تصرف و اشغال کرده است. جنگ يمن نيز که سعودي ها به دنبال آن بودند تا آن را بعد از ناکامي در جنگ سوريه به عنوان برگ برنده اي معرفي کنند اکنون به باتلاقي براي سعودي ها تبديل شده است.

 فاجعه منا
اما شايد بتوان بزرگترين بحران کنوني عربستان را بي کفايتي و بي تدبيري سعودي ها دانست. اين کشور که صاحب بزرگترين ذخاير نفت در دنيا است تاکنون نتوانسته سيستم مديريتي کارآمدي را تشکيل دهد. در جريان عيد قربان و مراسم رمي جمرات در منا بيش از ٤ هزار نفر از حجاج کشته شدند. فارغ از دليل اين حادثه، ناکارامدي و بي کفايتي سعودي ها بار ديگر ثابت شد. اين امر مي تواند مشروعيت داخلي آل سعود را بيش از پيش ضعيف تر کند. چرا که رژيمي که کارامدي داخلي نداشته باشد نمي تواند در سياست خارجي نيز موفق عمل کند و اکنون فاجعه منا بزرگترين نماد ناکارامدي ال سعود است .
برآيند چهار بحران فوق مي تواند عربستان را در دو عرصه داخلي و خارجي دچار تنگناهاي شديدي کند و در صورتي که اين کشور مسير درست تعامل با کشورها را در پيش نگيرد اين چهار بحران توانايي وارد کردن ضربات اساسي بر موجوديت و بقاي سعودي ها را دارد.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیعربستان

تاريخ : یک شنبه 19 مهر 1394 | 20:53 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

طنز دخترانه,طنرهای دخترانه, طنز ازدواج

قبل از ازدواج : خوابیدن تا لنگ ظهر

بعد از ازدواج : بیدار شدن زودتر از خورشید

نتیجه اخلاقی : سحر خیز شدن

 

قبل از ازدواج : رفتن به سفر بی اجازه

بعد از ازدواج : رفتن به حیاط با اجازه

نتیجه اخلاقی : معتبر شدن

 

قبل از ازدواج : خوردن بهترین غذاها بی منت

بعد از ازدواج : خوردن غذا های سوخته با منت

نتیجه اخلاقی : تقویت معده

 

قبل از ازدواج : استراحت مطلق بی جر و بحث

بعد از ازدواج : كار كردن در شرایط سخت

نتیجه اخلاقی : ورزیده شدن

 

قبل از ازدواج : دید و بازدید از اماكن تفریحی

بعد از ازدواج : سر زدن به فامیل خانوم

نتیجه اخلاقی : صله رحم

 

قبل از ازدواج : آموزش گیتار و سنتور و غیره

بعد از ازدواج : آموزش بچه داری و شستن ظرف

نتیجه اخلاقی : همدردی با مردها

 

قبل از ازدواج : گرفتن پول تو جیبی از پاپا

بعد از ازدواج : دادن كل حقوق به خانوم

نتیجه اخلاقی : مستقل شدن

 

قبل از ازدواج : ایستادن در صف سینما و استخر

بعد از ازدواج : ایستادن در صف شیر و گوشت

نتیجه اخلاقی : آموزش ایستادگی

 

قبل از ازدواج : رفتن به سفرهای هفتگی

بعد از ازدواج : در حسرت رفتن به پارك سر كوچه

نتیجه اخلاقی : امنیت كامل.


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی خنده ازدواج

تاريخ : یک شنبه 12 مهر 1394 | 19:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

سالها پیش زمانی که به عنوان داوطلب در بیمارستان مشغول کار بودم، با دختری به نام «لیزا» آشنا شدم که از بیماری نادری رنج می برد. ظاهراً تنها شانس بهبودی او، گرفتن خون از برادر هفت ساله اش بود، چرا که آن پسر نیز قبلا آن بیماری را گرفته بود و به طرز معجزه آسایی نجات یافته بود.

پزشک معالج، وضعیت بیماری لیزا را برای برادر هفت ساله او توضیح داد و سپس از آن پسرک پرسید: آیا برای بهبودی خواهرت حاضری به اون خون اهدا کنی؟


پسر کوچولو اندکی مکث کرد و از دکتر پرسید: اگه این کار رو بکنم خواهرم زنده می مونه؟

دکتر جواب داد: بله. وپسرک نفس عمیقی کشید و قبول کرد.

او را درکنارتخت خواهرش خواباندند ودستگاه انتقال خون رابه بدنش وصل کردند. پسرک به خواهرش نگاه می کرد و لبخند می زد و در حالی که خون از بدنش خارج می شد، به دکتر گفت:آیا من به بهشت می رم؟! ...
پسرک با شجاعت خود را آماده مرگ کرده بود،چون فکر می کرد که قرار است تمام خونش را به خواهرش بدهد!

«زندگی واقعی شما زمانی است که کاری برای کسی انجام دهید که توان جبران محبت شما را نداشته باشد.»


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی

تاريخ : یک شنبه 12 مهر 1394 | 19:10 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

تاکتیک رسانه‌ای عربستان در فاجعه منا
تحلیل کوتاه رسانه‌های جریان اصلی این کشور نشان می‌دهد که یکی از تاکتیک‌های آنها در نخستین روزهای وقوع حادثه، «عادی‌نمایی» بود، نه تنها رسانه‌های عربستان که حتی سایر رسانه‌های عرب زبان همسو در منطقه، برای آرام جلوه دادن بحران، تلاش کردند تابه تخفیف رویداد بپردازند.

 یکی از مهم‌ترین کارکردهای رسانه‌های جمعی است. برای انجام این امر، رسانه‌ها پایبند به‌کارگیری استراتژی‌هایی هستند که در بیشتر کشورها همسو با سیاست‌های کلان نظام حاکم است. رسانه‌های عربستان بعداز فاجعه منا و جان باختن حدود 5000 نفر، به تاکتیک‌های ویژه‌ای برای مدیریت بحران خبری این فاجعه روی آوردند که ملهم از سیاست‌های آل‌سعود بود.

به دنبال همین سیاست، برخی رسانه‌ها در دو روز اول، یعنی روزهای جمعه و شنبه حتی تاکتیک«بایکوت خبری» را انتخاب و خبر فاجعه منا را از عناوین اصلی خود حذف کردند.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی فاجعه منا تاکتیک رسانه ای

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 مهر 1394 | 18:56 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 عربستان ترمز دستیش رو کشید
هم جنازه های ایرانی رو به طور کامل تحو یل می ده.
هم به رهبر انقلاب پیام تسلیت فر ستاده
هم به غلط کردن افتاده
حالا پاسپورتمون عزت پیدا کرد

افسران - پس لرزه های بیانات قاطع رهبرانقلاب امام خامنه ای  در عربستان؛ هراس آل سعود از سقوط
fshojaeian بیانات صریح، قاطع و پرصلابت مقام  رهبری به قدری نافذ و تاثیرگذار بود که بنا به گفته امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقای وزارت امور خارجه و همچنین اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، پس از انتشار این بیانات در رسانه‌ها، نوع رفتار و گفتار مسئولان و مقامات سعودی تغییر محسوسی پیدا کرد و سعودی ها با بیان اینکه دستور از بالا صادر شده، در پیگیری امور مربوط به زائران جان باخته، مفقود و مجروح ایرانی سرعت عمل به خرج دادند.

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی آل سعود

تاريخ : یک شنبه 12 مهر 1394 | 18:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

«داعش هم‌پیمان برخی قدرت‌های بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است....»

رئیس جمهور آرژانتین گفت: «یکسال است که شما نظام اسد را نظام تروریست می‌دانید. شما از مخالفانی که ما آنها را انقلابیون می‌دانستیم، حمایت می‌کنید و امروز برای مهار انقلابیونی گرد هم آمده‌ایم که روشن شده است، آنها تروریست هستند و بیشتر آنان در شبکه‌های تروریستی عضویت دارند و از افراط‌گرایی به افراط‌گرایی هرچه بیشتر منتقل شده اند.»

فرناندز افزود: «نام حزب‌ الله لبنان پیش ازین در فهرست سازمان‌های تروریستی گنجانده شده بود و روشن شده است، حزب الله یک حزب بزرگ و به رسمیت شناخته شده در لبنان است.»

رئیس جمهور آرژانتین گفت: «شما ایران را در پی انفجاری که در سفارت اسرائیل در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ میلادی روی داد، متهم کردید و تحقیقاتی که ما انجام دادیم؛ دخالت ایران را دران انفجار تأیید نکرد.»

وی تصریح کرد: «شما قطع‌نامۀ جنگ با القاعده را پس از حوادث یازدۀ سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی صادر کردید، مجوز ورود نیروهای نظامی به چندین کشور را دادید و مردمان آنها مانند عراق و افغانستان به این بهانه کشته شدند؛ در حالی‌که این دو کشور هم‌چنان از تروریسم رنج می برند!»

رئیس جمهور آر‍ژانتین افزود: «با بمباران غزه، عمق‌و شدت فاجعۀ که اسرائیل مرتکب شد، روشن شد؛ شمار زیادی از فلسطینیان قربانی شدند. در حالی‌که شما به راکت‌هائی‌که به اسرائیل اصابت کرد، اهمیت دادید و راکت‌هائی‌که به اسرائیل اصابت کرد، تأثیری نداشت و خساراتی در آنجا به بار نیاورد.»

فرناندز گفت: «امروز اینجا هستیم تا یک قطع‌نامۀ بین‌المللی دربارۀ مجرم دانستن گروه "داعش" و مقابله با آن صادر شود. در حالی‌که داعش مورد حمایت چند کشور شناخته شده است و شما بهتر از دیگران آنها را می‌شناسید و داعش هم‌پیمان برخی قدرت‌های بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است!»


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی آرژانتین

تاريخ : یک شنبه 12 مهر 1394 | 18:54 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
در حمله دقیق جنگنده بمب افکنهای سوخو 24 ارتش روسیه علیه مراکز استقرار گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده در استانهای حماه و حمص سوریه بیش از 30 هدف نظامی متعلق به تروریستها منهدم شد.

 

 
لحظه انهدام مقر فرماندهی داعش در حماه+تصاویر
 
بنابر این گزارش، در یکی از این حملات مقر فرماندهی و انبار بزرگ نگاهداری سلاح و مهمات تروریستهای داعش در حاشیه شمالی استان حماه سوریه هدف بمباران جنگنده های روس قرار گرفت که به انهدام کامل آن و هلاکت دهها تروریست منجر شده است. ساعتی پیش وزارت دفاع روسیه با انتشار تصاویری، عملیات انهدام مقرهای گروههای تروریستی را به نمایش درآورده است.
 

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی داعش

تاريخ : یک شنبه 12 مهر 1394 | 18:53 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

مفتی دربار سعودی در بی‌حرمتی آشکار به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در منا جان باختند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به این رژیم گفت: شما هرگز در آنچه رخ داد، مقصر نیستید.

 
شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی دربار سعودی و رئیس به‌اصطلاح شورای علمای ارشد و پژوهش‌های علمی و فتوای رژیم در ادامه تلاش برای مشروعیت بخشی به رژیم آل سعود به سوء استفاده از آیات قرآن کریم پرداخت و خطاب به آل سعود گفت: خداوند هر یک از مخلوقات و خلقش را که بخواهد بر دیگری برتری می‌دهد، خداوند شما را برای این سرزمین بزرگ، سرزمین حرمین شریفین برگزیده است و این از کمال علم خداوند است.  
آل الشیخ با تأکید بر حمایت کامل خود و شیوخ وهابی از رژیم آل سعود مدعی شد: خیلی‌ها به حاکمان عربستان و اقتصاد و انسجام آنها حسادت می‌ورزند.

مفتی دربار سعودی که خبرگزاری رسمی عربستان سخنانش را منتشر کرده است، در ادامه بی‌حرمتی به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در مشعر منا قربانی شدند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به آل سعود چنین گفت : شما هرگز در آنچه رخ داد (فاجعه منا) مسئول نیستید،‌ زیرا تمام تلاش‌های موفقیت‌آمیز خود را به کار گرفتید.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی حادثه منا

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 مهر 1394 | 21:5 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

متأسفانه برخی هموطنان، بدون آن‎که وضعیت روحی خانواده‎های داغدار حجاج را در نظر بگیرند، اقدام به نشر متونی می‎کنند که به جای تسلیت، حاوی تمسخر، هتاکی و پرخاشگری به حجاج است! آیا اگر همین اتفاقات برای مسافران تایلند و ترکیه می‎افتاد، رفتارها همین‎گونه بود؟!
سهم سفر حج در سفرهای خارجی ایرانیان، تقریباً ده درصد است و مابقی، سفرهای (اغلب) توریستی است. هیچگاه کسی آن توریست‎ها را محکوم نمی‎کند و از آن‎ها نمی‎خواهد که به جای رفتن به تایلند، پولش را به فقرا بدهد! کسی در زمان حضور در دیسکو یاد جهیزیه هیچ عروسی نیست! و دیگران هم از او این توقع را ندارند!
این تناقض‎ها و رفتارهای ناشایست، در شأن کشوری با سابقه تمدن چندین هزار ساله نیست. خوب است اگر تسلای خاطر خانواده‎های داغدار نیستیم، لااقل کمی بیاندیشیم!


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی حج منا

تاريخ : سه شنبه 7 مهر 1394 | 21:3 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

* ﺍﯼ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺟﻨﮓ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺳﺖ،
ﺧﺎﮐﺮﯾﺰ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺳﺖ !
* ﺳـﻨﮕـﺮﯼ ﺩﯾﮕــﺮ ﺑـﻨﺎ ﺑـﺎﯾــﺪ ﮐـﻨـﯿـﻢ،
ﺩِﯾـﻦ ﺧــﻮﺩ ﺑــﺮ ﺩﯾـﻦ , ﺍﺩﺍ ﺑـﺎﯾـﺪ ﮐـﻨـﯿـﻢ !
* ﺳـﻨﮕـﺮ ﺩﺷـﻤﻦ ﺑﺮﻭﻥ ﻣﺮﺯ ﻧﯿﺴﺖ،
ﺍﺷـــﺘـﻬـﺎﯼ ﺍﻭ ﺑـــــﺮﺍﯼ ﺍﺭﺯ ﻧـﯿـﺴـﺖ !
* ﺳـﻨﮕﺮ ﺩﺷﻤﻦ ﺩﺭﻭﻥ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﺳﺖ،
ﺣـﻤـﻠـﻪ ﺍﮐـﻨﻮﻥ ﺟـﺎﻧﺐ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﻫﺎﺳﺖ !
* ﻣﺤـﻮ ﺍﺭﺯﺷﻬﺎ ﺷﻌـﺎﺭ ﺩﺷﻤﻦ ﺍﺳﺖ،
ﺭﺧـﻨـﻪ ﺩﺭ ﺍﻧـﺪﯾـﺸﻪ ﮐـﺎﺭ ﺩﺷﻤﻦ ﺍﺳﺖ !
* ﻣﺮﺩﻫﺎ ﭼﻮﻥ ﺯﻥ , ﺧـﻮﺩ ﺁﺭﺍﯾﯽ ﮐﻨﻨﺪ،
ﺿـــﺪ ﺣـﯿـﺜـﯿـﺖ ﺻﻒ ﺁﺭﺍﯾـــﯽ ﮐـﻨـﻨـﺪ !
* ﭘــﻮﺷـﺶ ﺯﻧﻬﺎ ﺷـﺒﯿﻪ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺳﺖ،
ﺍﯾـﻦ ﺗـﻔﮑـﺮ ﺷـﯿـﻮﻩ ﺑـﯽ ﺩﺭﺩﻫـﺎ ﺳـﺖ !
* ﮐــﻮ ﮐـﺠﺎ ﺗـﺼـﻮﯾـﺮ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺭﺷـﯿﺪ،
ﺷــﯿـﺮ ﻣــﺮﺩﺍﻥ ﺑــﻼ ﺟــﻮﯼ ﺷـﻬـﯿــﺪ !
* ﺣــﻤﻠﻪ ﺑـﺮ ﺍﻓـﮑـﺎﺭ ﻣـﻠﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ،
ﻧـﻮﺟـﻮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑـﯽ ﻫـﻮﯾـﺖ ﻣﯽ ﮐـﻨـﻨـﺪ !
* ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩﯾﺪ ﺍﯼ ﺗﮑﺎ ﻭﺭ ﻫﺎﯼ ﺟﻨﮓ،
ﺍﯼ ﺷﺠﺎﻋﺎﻥ ﺍﯼ ﺩﻻ ﻭﺭ ﻫﺎﯼ ﺟﻨﮓ !
* ﺟـﺒـﻬـﻪ ﻓـﺮﻫـﻨﮓ ﺭﺍ ﺍﺣـﯿـﺎ ﮐـﻨﯿﺪ،
ﺧــﺪﻋـﻪ ﻭ ﻧـﯿــﺮﻧﮓ ﺭﺍ ﺭﺳـﻮﺍ ﮐـﻨﯿﺪ !
* ﻭﺍﺭﺙ ﺧـﻮﻥ ﺷـﻘـﺎﯾﻖ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ،
ﻣﺤـﻮ ﺷـﺪ ﺭﻧﮓ ﺣـﻘـﺎﯾـﻖ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ !
* ﻏﺮﺑﯿﺎﻥ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﯾﺸﺖ ﮐﻨﻨﺪ،
ﺗﺎﺭ ﻭ ﭘــﻮﺩ ﺭﻭﺡ ﺗـﺸــﻮﯾـﺸـﺖ ﮐﻨﻨﺪ !
* ﺳﻢ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺩﺷﻤﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ،
ﺍﯼ ﺑـﺮﺍﺩﺭ ﺩﺍﺭﻭ اش ﺑـﯿــﺪﺍﺭﯼ ﺍﺳﺖ !!!


موضوعات مرتبط: متفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی جنگ نرم

تاريخ : سه شنبه 7 مهر 1394 | 21:2 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

- شهیدی که مقام معظم رهبری پشت سر او نماز خواند و به او اقتدا کرد.
(شهید خلبان علی اکبر قربان شیرودی)

- شهیدی که خلبانان عراقی در محل شهادتش در بغداد به احترام او یک دقیقه سکوت کردند.
(شهید خلبان عباس دوران)

- شهیدی که وصیت نامه ی او را مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه قرائت نمود.
(شهید سروان مسعود آشوری)

- فرمانده ای که در 4 عملیات بیش از 10 هزار کیلومتر مربع از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را آزاد نمود .
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی ) شهیدی که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه نحوه شهادتش را شرح داد.
(شهید سرهنگ ایرج نصرت زاد)

- شهیدی که قرآن را با دست نوشت و با ختم نوشتن قرآن شهید شد.
(شهید سرهنگ شریف اشراف)

- شهیدی که پیام داد«به امام و مادرم بگویید که شیاه کوه لرزید اما انشایی نلرزید» و شهید شد
(شهید ستوانیکم وظیفه عبدالحمید انشایی)

- شهیدی که در حال پیکار با دشمن درونی و بیرونی خویش بود
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- شهیدی که اسیر شد و در حال مقاومت به شهادت رسید و لبخند شادی به لبانش نشست
(شهید سرباز محمدرضا صادقی)

- شهید آزاده ای که بیشترین مدت اسارت را تحمل کرد
(شهید خلبان حسین لشگری)

- شهیدی که در پایان جنگ نارنجک به خود بست و زیر تانک دشمن رفت
(شهید سرباز یوسف حیدری)

- اولین شهید ترور بعد از انقلاب ( شهید سپهبد سید محمد ولی قرنی ) .

- فرمانده شهیدی که ناو جنگی خود را تا آخرین نفس رها نکرد و به شهادت رسید
(فرمانده ناوچه پیکان ناخدا محمد ابراهیم همتی)

- شهیدی که خبر از شهادت خودش داد و گفت مفقود الاثر می شوم
(فرمانده گردان شهادت ل 92 شهید ستوان غلامرضا طرق)

- شهیدی که گزارش پر صلابتی از مقاومت رزمندگان در چزابه را به امام خمینی(ره) داد
(شهید سرهنگ غلامرضا مخبری)

- شهیدی که بخاطر برپایی نماز در اسارت ضد انقلاب به شهادت رسید.
(شهید خلبان حسین قاسمی)

- مسیحی که مسلمان شد و بلافاصله به شهادت رسید.
(وازگن آوسیان یا مهدی محمدی)

- شهیدی که مالک اشتر نیروهای مسلح بود.
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- جانباز قطع نخاعی که 24 سال دمر خوابیدن را بدون ذره ای ناراحتی تحمل کرد و به شهادت رسید.
(شهید سرباز رمضان روحی)

- شهیدی که دستش در عملیات رمضان قطع شده و آن را در جیبش قرار داده بود تا سرباز ها متوجه نشوند
(شهید زارعیان)

شهیدی که گفت ایران کشور پهناوری است اما برای عقب نشینی من جایی ندارد
(شهید سرتیپ امیری)

- شهیدی که حج نرفت اما روز عید قربان به شهادت رسید
(شهید خلبان عباس بابایی)

- فرمانده ای که برای معالجه و ملاقات و مراسم دفن و ختم دخترش ازمنطقه عملیات بیت المقدس خارج نشد و بعد به شهادت رسید.
(شهید سرلشگرمسعود منفرد نیاکی)

- آیا می دانید اولین فرمانده نیرویی که به شهادت رسید شهیدسرلشکر خلبان جواد فکوری فرمانده نیروی هوایی ارتش بود؟

- آیا می دانید اولین وزیر دفاع که به شهادت رسید شهید سرلشگر سید موسی نامجو بود؟

- آخرین صاحب منصب نظامی که با ترور شهید شد
(شهید سپهبد علی صیاد شیرازی)

- فرمانده ای که به چریک پیر معروف بود
(شهید سرلشکر حسن آبشناسان)

- خلبانی که به شکارچی ناوهای اوزا و قهرمان جنگ های دریایی با عراق معروف بود.
( شهید خلبان حسین خلعتبری)

- خلبانی که وصیت کرد که اگر ذره ای از خاک وطنم، به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم بشوئید.
( شهید خلبان حسین خلعتبری )

- خلبانی که آسمان جنگ را به تسخیر خود در آورد.
( شهید خلبان سید علیرضا یاسینی )

- خلبانی که کابوسی برای نیروهای عراقی تبدیل شده بود.
( شهید خلبان سید علیرضا یاسینی )

- خلبانی که ثواب بودن در جبهه را از رفتن به حج بیشتر می دانست
( شهیدخلبان عباس بابایی )

- خلبانی که در یک روز بیش از 7 بار به عمق خاک دشمن رفت
( شهید خلبان مصطفی اردستانی )

- خلبانی که با بیش از 400 پرواز برون مرزی بر فراز خاک دشمن و بیش از 1800 ساعت پرواز یکی از قهرمانان جنگ به حساب می آید.
( شهید خلبان مصطفی اردستانی )

- شهیدی که نقش بسزایی در نزدیکی ارتش و سپاه داشت
( شهید سپهبد علی صیاد شیرازی )

- شهیدی که نابغه نیروی هوایی بود.
( شهید سرلشکر منصور ستاری )

- شهیدی که با حفظ سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش، وزیر دفاع هم بود.
( شهید خلبان سرلشکر جواد فکوری )

- شهیدی که گریه های نماز شبش لرزه به اتاق می انداخت
( شهید سرلشکر سید موسی نامجو )


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتمردان آسمانی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی شهید ارتش

تاريخ : سه شنبه 7 مهر 1394 | 20:59 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن