«شهرزاد ۳» زمستان ۹۶ با داستانی عاشقانه‌تر می‌آید

خبرآنلاین/ سیدمحمد امامی با بیان اینکه فصل سوم مجموعه «شهرزاد» عاشقانه‌تر خواهد بود، گفت: معتقدم فصل سوم به لحاظ داستانی همانی است که مردم دوست دارند. در واقع تم عاشقانه مشابه فصل اول به فضای کلی سریال باز می‌گردد. تهیه‌کننده سینما که امروز نامش را با پروژه‌های بزرگی چون «شهرزاد» می‌بینیم، حضور در این عرصه […]

خبرآنلاین/ سیدمحمد امامی با بیان اینکه فصل سوم مجموعه «شهرزاد» عاشقانه‌تر خواهد بود، گفت: معتقدم فصل سوم به لحاظ داستانی همانی است که مردم دوست دارند. در واقع تم عاشقانه مشابه فصل اول به فضای کلی سریال باز می‌گردد.


موضوعات مرتبط: فرهنگ و هنر
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفرهنگ و هنر سینمافیلمتصویرشهرزادفصل سوم شهرزادسینمای خانگی

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 مهر 1396 | 14:56 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

نامه فرمانده پیشمرگه به آیت‏‎الله سیستانی

فارس/ فرمانده نیروهای پیشمرگه با ارسال نامه‏ای به مرجعیت شیعیان عراق خواستار مداخله آیت‏الله سیستانی برای جلوگیری از «خونریزی» و ممانعت از نابودی روابط تاریخی مشترک «شیعه و کُرد» شد. «سیروان بارزانی» برادرزاده مسعود بارزانی و فرمانده نیروهای پیشمرگه کردستان عراق امروز(شنبه) نامه‏ای برای آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق ارسال کرد و در […]

فارس/ فرمانده نیروهای پیشمرگه با ارسال نامه‏ای به مرجعیت شیعیان عراق خواستار مداخله آیت‏الله سیستانی برای جلوگیری از «خونریزی» و ممانعت از نابودی روابط تاریخی مشترک «شیعه و کُرد» شد.

«سیروان بارزانی» برادرزاده مسعود بارزانی و فرمانده نیروهای پیشمرگه کردستان عراق امروز(شنبه) نامه‏ای برای آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق ارسال کرد و در آن خواستار مداخله مرجع عالیقدر شیعیان عراق برای جلوگیری از درگیری و «خونریزی» و ممانعت از نابودی روابط تاریخی مشترک «شیعه و کُرد» شد.

برادرزاده مسعود بارزانی در پیام خود به آیت الله سیستانی نوشت: «آنچه که در عرصه سیاسی شامل درگیری بین کُردها و شیعیان و درگیری‌های نظامی بین نیروهای پیشمرگه و الحشد الشعبی رخ می دهد، امری نامطلوب است و ما یقینا می دانیم که فتوی شما برای تشکیل الحشد الشعبی به منظور مبارزه در برابر تروریست های داعش و حمایت از کرامت و حفاظت از عراقی ها بود نه برای مقابله با مسلمانان کردستان.»

به گزارش السومریه نیوز، وی افزود: «ما شاهد مواضع شفاف و فتواهای حکیمانه شما هستیم و مطمئن هستیم که درباره ظلم و ستم‎های کردها و شیعیان در دوره رژیم‎های سابق به طور کامل درایت و اطلاع دارید و جبهه مشترک در مبارزه علیه دیکتاتوری و کشتار جمعی داشتیم و اکنون نمی خواهیم که این تاریخ مشترک و طولانی با تحریک طرف های خارجی که به مصلحت و منفعت ما نیست، خراب شود و طی روزهای گذشته ثابت شد که درگیری و خونریزی در میادین جنگ بین فرزندان ما به نفع هیچ طرفی نیست.»

وی خطاب به آیت الله سیستانی افزود: «لذا از حضرتعالی می خواهیم که برای جلوگیری از خونریزی و درگیری و ممانعت از نابودی روابط تاریخی مشترک بین کردها و شیعیان با توجه به رویدادهای اخیر کرکوک و طوزخورماتو و آلتین کوپری قاطعانه وارد عمل شوید.»


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیایرانعراقپیشمرگهایت الله سیستانی کردستانسیروان بازرانیمسعود بازرانی

تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1396 | 14:43 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیترامپبرجامایراکنگرهکاخ سفید

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 21:10 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 21:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

یک روز پس از اقدام تازه آمریکا علیه ایران، وزیر امور خارجه بر حمایت مردم ایران از سپاه پاسداران تأکید کرد.

ظریف: امروز همه ایرانی‌ها سپاهی هستند
به گزارش جهان نيوز،  «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز شنبه بر حمایت مردم ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد.

دولت آمریکا روز گذشته همزمان با اعلام راهبرد جدید خود علیه ایران تحریم‌های «مبارزه با تأمین مالی تروریسم» را علیه سپاه پاسداران اعلام کرد.

آقای ظریف در واکنش به این اقدام، در توییتر نوشت: «امروز همه ایرانی‌ها (پسر، دختر، مرد و زن) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. کنار کسانی که از ما و منطقه ما در برابر تهاجم و ترور محافظت می‌کنند، مستحکم می‌ایستیم.»

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیظریفسپاهبرجامایرانایرانی

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 21:5 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر دشمنان ما گرفتار خطای محاسباتی شوند شناسنامه سیاسی آنان برای همیشه باطل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به سالروز تاسیس این سازمان اظهار داشت:  سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در 24 مهر 1358 به فرمان حضرت امام (ره) و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری تشکیل شد.

وی افزود: ماموریت این سازمان، کمک به تشکیل ارتشی انقلاب، جهادی و مکتبی بود و با توجه به نگرش مقام رهبری به این سازمان، ما معتقدیم که به لطف خدا به ماموریت خود در این سازمان تا حد خوبی عمل کرده ایم. رهبری نیز در سخنان خود فرموده اند که نقش اعضای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نقش حیاتی و مهمی است و عملکرد ارتش جمهوری اسلامی هم نشانگر اقدامات مثبت سازمان عقیدتی سیاسی در طول انقلاب بوده است.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز  ارتش در طول انقلاب در راستای حفظ مکتب اسلامی بوده است، گفت: همکاری موثر ارتش با مدافعان حرم و اصرار جمع عظیمی از ارتشیان برای حضور در خط مقدم دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت که به دلایلی مسئولان عالی رتبه نظام اجازه حضور آنها را به طور مستقیم در جبهه مقاومت صادر نکرده اند که اگر این اجازه صادر شود، شما خواهید دید که همه ارتش در جبهه مقاومت حاضر خواهند شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: در ارتش جمهوری اسلامی هزاران فعال قرآنی وجود دارد که از این تعداد متجاوز از 20 هزار چهره قرآنی در 36 مسابقه قرآنی ارتش حضور داشته اند که در بین این تعداد 9000 نفر حافظان جزء‌های مختلف  قرآن هستند.

وی گفت: دوراندیشی‌های امام  و رهبری، استقبال بدنه از برنامه‌های فرهنگی و پشتیبانی فرماندهی ارتش موجب شده است که امروز ارتش ما مزین به نام های متبرک و قرآنی مانند شجره طیبه و حزب الله شود.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با تقویت بنیه دفاعی و عقیدتی انقلابی‌گرایانه خویش، در کنار سپاه قدرتمند تبدیل به نیروی بازدارنده‌ای  شده اند که اگر دشمنان ما گرفتار خطای محاسباتی شده و دست به اقدامات نابخردانه ای بزنند شناسنامه سیاسی آنان برای همیشه باطل شده و حتی قادر به صادر کردن شناسنامه المثنی سیاسی نیز نخواهند بود.

انتهای پیام/


موضوعات مرتبط: سیاسیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیحجت الاسلام عباس محمد حسنیارتشبیانیهترامپبرجام

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 21:1 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

کاخ سفید در بیانیه رسمی خود، اشتباه رئیس جمهور آمریکا را "رفو" کرد.
کاخ سفید، غلط دونالد ترامپ را تصحیح کرد
به گزارش جهان نيوز؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش راهبرد جدید این کشور را درباره برجام و ایران اعلام کرد. ترامپ در اظهارات خود دچار لغزش کلامی و تحریف تاریخی شد و به جای عبارت درست خلیج فارس از عبارت مجعول خلیج ع.ر.ب.ی استفاده کرد.
 
اما دقایقی بعد از این سخنرانی، کاخ سفید بیانیه ای رسمی منتشر کرد. در این بیانیه، نکات اصلی سخنرانی ترامپ و راهبرد جدید آمریکا درباره ایران ذکر شده است.

نکته جالب توجه اینکه در بخش مربوط به عبارت خلیج فارس، اشتباه ترامپ اصلاح شده و از همین عبارت استفاده شده است. موضع رسمی دولت آمریکا نیز استفاده از نام کامل این عبارت است. البته گاهی دولتمردان آمریکایی به شیطنت و برای جلب نظر متحدان عرب خود از عبارت ناقص و ابتر "خلیج" یا عبارت مجعول خلیج ع.ر.ب.ی استفاده می کنند.

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیترامپکاخ سفید خلیج عربیخلیج فارسخلیجایران

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 20:57 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

ششمین ناوگروه صلح و دوستی ایران با هدف تحکیم روابط و ابلاغ پیام صلح و دوستی از بندرگاه انزلی عازم بندر ماخاچ قلعه در جمهوری خودمختار داغستان روسیه شد.
به گزارش ایسنا، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش صبح امروز در مراسم بدرقه این ناوگروه اظهار کرد: این ناوگروه متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند و ناو موشک انداز پیکان است.

دریادار دوم عرشه و ستاد احمدرضا باقری افزود: تاکنون در راستای اجرای ماموریت های ابلاغی محوله به ناوگان شمال نیروی دریایی، پنج ناوگروه صلح و دوستی و یک ناوگروه نیز برای شرکت در مسابقات ارتش های جهان (جام خزر) به کشورهای حاشیه دریای خزر اعزام شده است.

وی با اشاره به ابلاغ پیام صلح و دوستی ملت و دولت ایران به دولت و ملت جمهوری داغستان روسیه به عنوان مهمترین هدف از انجام این سفر تاکید کرد: تاکنون شش بار پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای حاشیه خزر به اهتزار درآمده و نمایش اقتدار و توانمندی و صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار تجهیزات و ابزار موجود ساخته دستان توانمند متخصصان ایرانی در شرایط تحریم کشور از دیگر اهداف این گونه سفرهاست.

امیر باقری خطاب به پرسنل اعزامی به این سفر، آنها را سفیران ایران در جمهوری داغستان دانست و تاکید کرد: پرسنل اعزامی به این سفر باید در نوع رفتار و گفتار خود در کنار نمایش توانمندی و اقتدار ارتش توجه ویژه داشته باشند چرا که نوع رفتار و اقدام و عملکرد نیز در اجرای مراسمات و تشریفات و حتی در بازدید های غیر رسمی بیانگر بخش دیگری از توانایی های نیروی دریایی ارتش ایران است.

وی تصریح کرد: در صورت نمایش هرگونه ضعفی در رفتار و کردار و گفتار علاوه بر ارزیابی از سوی کشور میزبان ، به وجهه نطام و کشور نیز خدشه وارد می شود.

پنجمین سفر ناوگروه ایران به کشورهای حاشیه خزر درنوزدهم فروردین امسال انجام شد و تیرماه سال ۹۲ و اسفندماه ۹۵و مهرماه ۹۴ نیز ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به روسیه سفر کرده بود و شهریور ۹۵ نیز ناوگروهی با هدف تحکیم روابط ، به کشور آذربایجان اعزام شده بود.

همچنین ناوگروه نیروی دریایی روسیه تاکنون شش بار طی سال های ۸۶ ، ۹۳ ، ۹۴ و شهریورماه ۹۵ و دو ناوگروه از جمهوری آذربایجان و جمهوری قزاقستان در مهر ماه ۹۶ با هدف تحکیم روابط دوستانه و گسترش تعامل دریایی بین دو کشور و همچنین توسعه صلح و دوستی در دریای خزر به بندر انزلی سفر کرده است.


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتجنگ افزاراخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیناوگروهصلح و دوستینیروی دریاییارتشانزلیبندر ماخاچ قلعه

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 20:54 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تلویزیون سوریه خبر آزادی شهر المیادین در جنوب شهر دیرالزور را که ساعتی پیش منابع میدانی اعلام کردند، تایید کرد.
منابع میدانی طی ساعات گذشته اعلام کردند که شهر المیادین در استان دیرالزور سوریه آزاد شده است.

به گزارش فارس، شبکه الاخباریه سوریه لحظاتی پیش ضمن تایید این خبر تاکید کرد که عناصر داعش در حال فرار از این شهر هستند.

جنگنده های سوری نیز خطوط امدادسانی داعش را در شهرهای المیادین و «موحسن» و روستاهای «محکان، بقرص تحتانی، بقرص فوقانی و البولیل» هدف قرار دادند.

وزارت دفاع سوریه نیز ضمن تایید این خبر، تاکید کرد که شمار زیادی از عناصر داعش در المیادین کشته شدند.

هم اکنون یگانهای مهندسی ارتش سوریه در حال مین روبی و پاکسازی این شهر از وجود بمب و مواد منفجره هستند.

المیادین در جنوب شهر دیرالزور در شرق سوریه، همان شهری است که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به عملیات تروریستی داعش در تهران، مقرهای فرماندهی و لجستیک این گروه تروریستی را هدف موشک های بالستیک قرار داد.

المیادین، بعد از آزادی موصل در عراق و خارج شدن کنترل رقه در شمال سوریه از دست داعش، یکی از مهم ترین مقرهای فرماندهی داعش شده بود.

موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیالمیادیندیرالزورسوریهداعشعراقارتش

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 20:51 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

توانمندی نظامی و دفاعی کشور، بدون شک یکی از مهم‏ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات است. همینطور بر اساس مولفه های قدرت، توان موشکی به عنوان یکی از مهمترین عامل بازدارنده تهاجم نظامی قرار دارد.

به گزارش شفاف به نقل از جنگ افزار، در شرایطی که قدرت نظامی بازدارنده ایران و توان مقابله کشور با هر گونه تهدید نظامی این روزها محور بحث روز است بررسی تکنولوژی موشک های ایران نشان می دهد که برد این موشک ها به دورترین نقاط اروپا و بیش از ۷۰ درصد آسیا می رسد واین توان دفاعی باعث نا امیدی دشمنان در حمله نظامی به خاک و تاسیسات حیاتی کشورمان شده است.


موضوعات مرتبط: سیاسیارتش.گنجی در دل ملت
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیموشک موشک ایرانیایرانقاره پیما

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 20:45 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
پیام های تنش زای آمریکا برای کشورهای مختلف جهان، فرافکنی این کشور برای پنهان کردن شکست سیاست تحمیل سلطه خود بر جهان است.

گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما النشره ضمن بررسی پیام های تنش زای آمریکا برای کشورهای مختلف جهان، این اقدام را فرافکنی این کشور برای پنهان کردن شکست سیاست تحمیل سلطه خود به دیگران ارزیابی کرد.
پایگاه اینترنتی روزنامه النشره چاپ لبنان در یادداشتی به قلم حسین عطوی آورده است: در برهه اخیر دیده می شود که دولت آمریکا حجم بزرگی از پیام های تنش آمیز را علیه تعدادی از کشورها به صورت یکجا می فرستد و تهدید به جنگ افروزی علیه آنها و اعمال محاصره و تحریم های اقتصادی را در صورت اطاعت نکردن از اوامر، چاشنی این پیام ها می کند. بعد از آن که جهان منتظر تغییر در گفتمان آمریکا هم زمان با روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور بود و هم زمان ، ترامپ از تصمیم خود برای معالجه وضع اقتصادی و اختصاص بودجه برای احیای اقتصاد، حل مشکل بیکاری و بازسازی زیرساخت ها خبر داده بود اما همه این ها را فراموش کرد و با در پیش گرفتن گفتمان تنش زا و جنگ آفرین، بحران های جدید ایجاد و تلاش می کند همکاری با روسیه را کنار بگذارد.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیتنشبرجامترامپایران

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 20:43 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
- همشهری آنلاین: تیم کانون چوگان جام سومین دوره رقابت های چوگان گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از آنِ خود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، فینال سومین دوره رقابت های چوگان جام دفاع مقدس روز چهارشنبه ١٩ مهر ماه در باشگاه چوگان ذوالجناح ارتش برگزار شد و تیم کانون چوگان توانست با نتیجه ۶ بر ۵ تیم چوگان ارتش را از پیش رو بردارد و به مقام قهرمانی برسد، تیم خرگوش دره نیز در این رقابت ها به مقام سومی دست یافت. قضاوت این رقابت ها را پابلو سیرونت از آرژانتین و محمدرضا بهبدی بر عهده داشتند.

هفته گذشته دیدارهای مقدماتی رقابت های جام دفاع مقدس در تاریخ ۱۲ مهر ماه در باشگاه ذوالجناح ارتش برگزار شد. این رقابت ها در هندیکاپ ۸ تا ۱۰ انجام شد و قضاوت دیدارها بر عهده پابلو سیرونت، داور آژانتینی و معین شکوهی بود.

مراسم اهدای کاپ قهرمانی و جوایز با حضور حمیرا اسدی سرپرست فدراسیون چوگان، امیر سرتیپ محمدی فر از پیشکسوتان چوگان نیروی زمینی ارتش، حسین پور عضو هیات رئیسه فدراسیون، امیر شکوهی، امیر اصغری، سرهنگ بیادی، سرهنگ بهدادفر و دیگر مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

این رقابت ها با همکاری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هیئت چوگان شمال شرق تهران و فدراسیون چوگان برگزار شد.

موضوعات مرتبط: ورزشیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیورزشچوگانکانون چوگاندفاع مقدس

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 20:40 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

احتمال خروج ناگهانی عربستان از جنگ یمن

به گزارش روزنامه رأی الیوم در سرمقاله خود در این باره آورده است: آن‌ها دنبال گزینه‌های جایگزین و راهکارهای مسالمت‌آمیز می‌گردند و اگر به این راهکارها دست پیدا نکنند، عربستان و امارات به تدریج از بحران یمن کنار می‌کشند و اوضاع را به طرف‌های یمن واگذار می‌کنند تا خود جنگ را تا آنجا که خسته […]

به گزارش روزنامه رأی الیوم در سرمقاله خود در این باره آورده است: آن‌ها دنبال گزینه‌های جایگزین و راهکارهای مسالمت‌آمیز می‌گردند و اگر به این راهکارها دست پیدا نکنند، عربستان و امارات به تدریج از بحران یمن کنار می‌کشند و اوضاع را به طرف‌های یمن واگذار می‌کنند تا خود جنگ را تا آنجا که خسته شوند ادامه داده و خودشان به توافق مابینشان دست یابند یا اینکه طرفی بر طرف دیگر پیروز شود یا گزینه سومی به نام تقسیم یمن شکل بگیرد.

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان به این موضوع اشاره کرده است. وی چند روز پیش اذعان کرد که راهکار نظامی دیگر به تنهایی برای حل اوضاع یمن کارساز نیست و عربستان از راهکار سیاسی برای حل بحران یمن و سوریه حمایت می‌کند.

آنچه که این تحول قریب الوقوع در موضع رسمی عربستان را تقویت می‌کند دو مسئله است:

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیعربستان جنگیمنخروجسیاست

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 20:38 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 19:53 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
فیلترهای چهره در لایو اینستاگرام

وب سایت فارنت – محمد کاملان: امکان اضافه کردن فیلترهای چهره حالا نه تنها در استوری‌های معمولی بلکه در ویدئوهای زنده اینستاگرام نیز در دسترس است.     از حالا به بعد کاربران اینستاگرام می‌توانند به ویدئوهای لایوی که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند فیلترهای چهره را نیز اضافه کنند. در این ویژگی جدید […]

وب سایت فارنت – محمد کاملان: امکان اضافه کردن فیلترهای چهره حالا نه تنها در استوری‌های معمولی بلکه در ویدئوهای زنده اینستاگرام نیز در دسترس است.
 
 
از حالا به بعد کاربران اینستاگرام می‌توانند به ویدئوهای لایوی که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند فیلترهای چهره را نیز اضافه کنند.

در این ویژگی جدید شاهد فیلترهای جالب و بامزه‌ای هستیم، یکی از این فیلترها نیز که یک عینک آفتابی را بر روی چهره اضافه می‌کند به صورت کاملاً اختصاصی برای ویدئو‌های لایو به اینستاگرام در هفته‌های آینده اضافه خواهد شد.

اینستاگرام برای قابلیت استفاده از فیلترهای چهره در ویدئوهای لایو فکر همه چیز را کرده است و در عینک آفتابی که به صورت فیلتر بر روی چهره کاربر اضافه می‌شود شاهد بازتاب تصویر هم هستیم.

 
 اینستاگرام فیلترهای چهره را به ویدئوی لایو نیز اضافه کرد
 
پس از تکمیل فرآیند پخش ویدئوی لایو، کاربر می‌تواند آنرا به استوری اضافه کند یا با انتخاب گزینه Discard فرآیند پخش را متوقف نماید.

از طرف دیگر کاربران اینستاگرام قادر هستند قبل و در حین اجرای ویدئوی لایو، فیلترهای مورد نظر را اضافه کنند. انجام این فرآیند نیز بسیار ساده و راحت است و تنها کافی است کاربر آیکون فیلترهای چهره را که در پایین و سمت راست صفحه قرار گرفته انتخاب نماید.

 
 اینستاگرام فیلترهای چهره را به ویدئوی لایو نیز اضافه کرد

این ویژگی هم اکنون در اختیار بعضی از کاربران قرار گرفته است و اینستاگرام وعده داده تا در عرض چند هفته آینده قابلیت استفاده از فیلترهای چهره را در ویدئوهای لایو اینستاگرام برای تمامی کاربران اضافه کند.


موضوعات مرتبط: علمیمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیلایواستوریلایو استوریاینستاگرامdiscardفیلتر

تاريخ : شنبه 5 مهر 1396 | 19:42 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره گلوناس روسیه

ایسنا: بلوک شتاب دهنده فرگات، ماهواره روسی موقعیت یاب این کشور موسوم به گلوناس را در مدار زمین قرار داد.     به نقل از ریانووستی، وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام این خبر گفت: این ماهواره با موشک “سایوزـ ۲.۱ ب” از پایگاه فضایی پلستسک روسیه به فضا پرتاب شده است. براین اساس ماهواره جدید […]

ایسنا: بلوک شتاب دهنده فرگات، ماهواره روسی موقعیت یاب این کشور موسوم به گلوناس را در مدار زمین قرار داد.
 
 

به نقل از ریانووستی، وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام این خبر گفت: این ماهواره با موشک “سایوزـ ۲.۱ ب” از پایگاه فضایی پلستسک روسیه به فضا پرتاب شده است.

براین اساس ماهواره جدید گلوناس همکنون تحت کنترل پایگاه زمینی تیتوف متعلق به نیروهای فضایی روسیه قرار گرفته است.

سامانه ماهواره‌ای ناوبری جهانی روسیه (گلوناس ) ،سیستم ناوبری ماهواره‌ای بر مبنای موج‌های رادیویی است که بوسیله نیروی دفاعی هوا فضای روسیه برای دولت روسیه فعالیت می‌کند.

گلوناس، همانند سامانه موقعیت‌یاب جهانی آمریکا موسوم به جی پی اس می‌باشد ،این سامانه تنها ماهواره اس است که در جهان از لحاظ پوشش و دقت با جی پی اس قابل رقابت است.


موضوعات مرتبط: علمی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیماهوارهماهواره ی روسیگلوناس

تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 19:39 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

هوآوی آنر ۷ ایکس با نمایشگر کشیده رونمایی شد

زومیت/ هواوی گوشی میان‌رده‌ی جدید آنر ۷ ایکس را با نمایشگر کشیده و نسبت تصویر ۲ به ۱ معرفی کرد. میان‌رده‌ی جدید هواوی که آنر ۷ ایکس نامیده می‌شود در چین و با بدنه‌ای فلزی معرفی شد. چینی‌ها این مدل را در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهند کرد که تنها در نسخه […]

زومیت/ هواوی گوشی میان‌رده‌ی جدید آنر ۷ ایکس را با نمایشگر کشیده و نسبت تصویر ۲ به ۱ معرفی کرد.

میان‌رده‌ی جدید هواوی که آنر ۷ ایکس نامیده می‌شود در چین و با بدنه‌ای فلزی معرفی شد. چینی‌ها این مدل را در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهند کرد که تنها در نسخه طلایی رنگ، حاشیه‌های اطراف نمایشگر به رنگ سفید است و دو رنگ دیگر با حاشیه‌های مشکی در اطراف صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد.

آنر ۷ ایکس به یک صفحه‌نمایش LCD با اندازه‌ی ۵.۹۳ اینچ مجهز شده است؛ برای مقایسه، باید اشاره کرد که گوشی آنر ۶ ایکس از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده می‌کند. افزایش اندازه‌ی نمایشگر، تنها تغییر گوشی آنر ۷ ایکس نسبت به نسل قبل نیست؛ زیرا این مدل با نمایشگر کشیده و نسبت تصویر ۱۸:۹ عرضه خواهد شد که در سال ۲۰۱۷ در گوشی‌های پرچم‌داری مانند گلکسی اس ۸ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، به‌کار گرفته شده است؛ آنر ۶ ایکس در سال ۲۰۱۶ با صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۹ عرضه شد و رزولوشن نمایشگر آن نیز Full HD (یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بود.

از آنجایی‌ که نسبت ابعاد نمایشگر آنر ۷ ایکس تغییر پیدا کرده، هواوی نیز رزولوشن نمایشگر را به ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل افزایش داده است؛ این موضوع باعث شده است تا در هر اینچ از نمایشگر گوشی آنر ۷ ایکس، نزدیک به ۴۰۷ پیکسل وجود داشته باشد. روی نمایشگر نیز از یک لایه شیشه‌ی ۲.۵ بعدی استفاده شده است که انحنای خفیفی را در لبه‌ها ایجاد خواهد کرد. مانند آنر ۶ ایکس، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی جای گرفته است.

گوشی میان‌رده‌ی آنر ۷ ایکس تغییرات چشمگیری نسبت به نسل قبل دارد و تنها از نظر طراحی، نسبت به آنر ۶ بهبود پیدا نکرده است. برای دوربین اصلی دوگانه، از ترکیب دو حسگر ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌‌شود که به ثبت تصاویر با افکت بوکه (دوربین روی سوژه متمرکز شده و پس‌زمینه مات می‏‌شود) کمک خواهد کرد. همچنین یک حسگر ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی و در لبه‌ی بالای نمایشگر گنجانده شده است که برای عکاسی سلفی کاربرد دارد.

تراشه کرین ۶۵۹، قلب تپنده‌ی میان‌رده‌ی جدید هواوی است که از هشت هسته‌ی پردازشی Cortex-A53 استفاده می‌کند که بسته به فرکانس آن‌ها، هسته‌های پردازشی به دو خوشه تقسیم شده‌اند. واحد پردازش گرافیکی Mali-T830 MP2 نیز از دیگر مشخصات تراشه‌ی جدید کرین ۶۵۹ محسوب می‌شود؛ البته شرکت هواوی از این چیپ‌ست در گوشی‌های Maimang 6 و سری «نوا ۲» استفاده کرده است.

حافظه‌ی رم در گوشی میان‌رده‌ی آنر ۷ ایکس، روی چهار گیگابایت ثابت شده است؛ به عبارت بهتر بسته به مقدار فضای ذخیره‌سازی، حافظه‌ی رم تغییر پیدا نمی‌کند. هواوی، گوشی آنر ۷ ایکس را در سه مدل مختلف با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارائه می‌دهد و البته امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی با استفاده از یک اسلات هیبریدی که بین کارت حافظه و سیم‌کارت مشترک خواهد بود، فراهم شده است.

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰ روی گوشی جدید آنر ۷ ایکس اجرا می‌شود و پوسته‌ی EMUI 5.1، باعث شده است تا رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید از نسخه‌ی «خالص» فاصله بگیرد. یکی از ایراداتی که می‌توان به گوشی آنر ۷ ایکس وارد دانست، عرضه‌ی آن با درگاه میکرو یواس‌بی است؛ اما باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعت گوشی آنر ۷ ایکس از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. میان‌رده‌ی جدید هواوی، ۷.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها ۱۶۵ گرم خواهد بود.

برند آنر هواوی در نظر دارد تا آنر ۷ ایکس را در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر ماه) در چین عرضه کند؛ از امروز نیز، پیش‌فروش آن آغاز شده است. مدل ۳۲ گیگابایتی آنر ۷ ایکس با قیمت ۱۳۰۰ یوآن (۲۰۰ دلار یا ۱۷۰ یورو) عرضه خواهد شد و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی نیز برچسب قیمتی ۱۷۰۰ یوآن (۲۶۰ دلار و ۲۲۰ یورو) دارد. مدل رده‌بالای گوشی آنر ۷ ایکس با ۱۲۸ گیگابایت حافظه با قیمت ۲۰۰۰ یوآن (۳۰۰ دلار و ۲۶۰ یورو) به فروش خواهد رسید.

شما کاربران چه نظری در رابطه با گوشی میان‌رده آنر ۷ ایکس دارید؟ ارزش خرید این مدل را نسبت به گوشی‌های دیگر چگونه توصیف می‌کنید؟


موضوعات مرتبط: علمیمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیهواوی انر 7 ایکسنمایشگربدنهفلزی

تاريخ : شنبه 20 مهر 1396 | 19:37 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

به گزارش رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که طرفین درباره «توافق هسته ای و برنامه موشکی ایران گفت و گو کردند.»تارنمای هیل نیز نوشت که ترامپ بر اتحاد میان آمریکا و آلمان و «تعهد به اتحاد قدیمی و قوی دولت و مردم آلمان» تاکید کرد. بحران کره شمالی نیز از دیگر محورهای […]

به گزارش رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که طرفین درباره «توافق هسته ای و برنامه موشکی ایران گفت و گو کردند.»
تارنمای هیل نیز نوشت که ترامپ بر اتحاد میان آمریکا و آلمان و «تعهد به اتحاد قدیمی و قوی دولت و مردم آلمان» تاکید کرد.

بحران کره شمالی نیز از دیگر محورهای گفت و گوی تلفنی ترامپ و مرکل بود.

حزب دموکرات مسیحی مرکل به همراه حزب سوسیال مسیحی ها با کسب حدود ۳۳ درصد آرا در انتخابات روز یکشنبه به پیروزی رسید. بنابراین مرکل می تواند برای چهارمین دوره متوالی صدراعظم آلمان بماند.

این تماس تلفنی در حالی است که ترامپ هفته گذشته در سخنانی در سازمان ملل توافق هسته ای با ایران را «مایه شرمساری» برای آمریکا خواند.

ترامپ باید تا ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای گزارش بدهد.
سران اروپایی از جمله مرکل، برخلاف ترامپ از توافق هسته ای با ایران حمایت کرده اند. زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان گفته که این کشور با اتحادیه اروپا، انگلیس، چین و روسیه تلاش می کند تا ترامپ را برای حفظ توافق هسته ای متقاعد کند.

۵۲۵۲

به گزارش رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که طرفین درباره «توافق هسته ای و برنامه موشکی ایران گفت و گو کردند.»
تارنمای هیل نیز نوشت که ترامپ بر اتحاد میان آمریکا و آلمان و «تعهد به اتحاد قدیمی و قوی دولت و مردم آلمان» تاکید کرد.

بحران کره شمالی نیز از دیگر محورهای گفت و گوی تلفنی ترامپ و مرکل بود.

حزب دموکرات مسیحی مرکل به همراه حزب سوسیال مسیحی ها با کسب حدود ۳۳ درصد آرا در انتخابات روز یکشنبه به پیروزی رسید. بنابراین مرکل می تواند برای چهارمین دوره متوالی صدراعظم آلمان بماند.

این تماس تلفنی در حالی است که ترامپ هفته گذشته در سخنانی در سازمان ملل توافق هسته ای با ایران را «مایه شرمساری» برای آمریکا خواند.

ترامپ باید تا ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای گزارش بدهد.
سران اروپایی از جمله مرکل، برخلاف ترامپ از توافق هسته ای با ایران حمایت کرده اند. زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان گفته که این کشور با اتحادیه اروپا، انگلیس، چین و روسیه تلاش می کند تا ترامپ را برای حفظ توافق هسته ای متقاعد کند.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیتماسمرکلترامپقوافقهسته ایبرنامه ی موشکی

تاريخ : شنبه 7 مهر 1396 | 19:35 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : شنبه 11 مهر 1396 | 19:30 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

وزیر اطلاعات: هیچ‌یک از اعضای خانواده رئیس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی نیستند

پایگاه خبری علت :حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نشده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کانال تلگرامی وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی گفت: یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص […]

پایگاه خبری علت :حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کانال تلگرامی وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی گفت: یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نکرده است.

وی گفت آنچه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این زمینه منتشر شده، صرفاً تهمت بوده و با هدف وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح شده است.
وی درباره برخی شایعات پیرامون دستور رئیس‌جمهوری برای رسیدگی به موضوع مورد ادعای برخی کانال‌های تلگرامی مبنی‌بر اتهام جاسوسی یکی از بستگان رئیس دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: این مطلب از اساس دروغ بوده و طبعا تمام ادعاهای پیرامون آن نیز دروغ و ناشی از خیال‌پردازی‌های طراحان چنین شایعاتی است.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیوزیر اطلاعاتقوه ی قضاییهعلویجاسوسی

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 19:29 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

قیمت دلار در بازار آزاد کاهش یافت

خبرگزاری ایسنا: قیمت دلار در مقایسه با اواسط هفته گذشته تا حدودی کاهشی شده است اما همچنان بالای ۴۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۱۴ هزار تومان قیمت دارد. در بازار ارز دلار ۴۰۱۴ تومان فروخته می‌شود و دلار مبادله ای ۳۴۱۷ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری […]

خبرگزاری ایسنا: قیمت دلار در مقایسه با اواسط هفته گذشته تا حدودی کاهشی شده است اما همچنان بالای ۴۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۱۴ هزار تومان قیمت دارد.

در بازار ارز دلار ۴۰۱۴ تومان فروخته می‌شود و دلار مبادله ای ۳۴۱۷ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری شده است.  

در بازار ارز یورو نیز ۴۷۸۵ تومان، پوند انگلستان ۵۳۶۳ تومان و لیر ترکیه ۱۱۴۲ تومان قیمت دارند.

در بازار طلا نیز نیم سکه ۶۶۶ هزار تومان، ربع سکه ۳۸۶ هزار تومان و سکه گرمی ۳۵۳ هزار تومان فروخته می شوند. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز بیش از ۱۲۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵۴۰ هزار تومان فروخته می شود.

هر اونس طلا در بازار جهانی نیز حدود ۱۳۰۴ دلار داد و ستد می شود که در بازار ایران هم طلا و ارز تحت تاثیر قیمت‌های جهانی که تابع نرخ سود بهره در آمریکا و دیگر عوامل قرار دارد و صحبت های اخیر ترامپ تاثیری بر بازار طلا و ارز نداشته است.

در این باره محمد کشتی آرای – رئیس اتحادیه طلا و جواهر – به ایسنا گفت: در بازار طلا و سکه اتفاق خاصی پیش نیامده و تقاضای اضافی ایجاد نشده است و تغییر قیمت‌ها ناشی از تاثیر قیمت جهانی است.

قیمت دلار در بازار آزاد کاهش یافت

موضوعات مرتبط: اقتصادی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیاقتصادطلادلارسکه بازار ازاد

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 19:27 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

لیلا مرگن در روزنامه شرق نوشت: شبكه فرسوده آب شرب شهرها و روستاها بخشی از بهترین منابع آب كشور را بدون استفاده هدر می‌دهد. اگر شبكه فرسوده کلان‌شهری نظیر تهران اصلاح شود، تأمین نیازهای شرب شهرك‌های اطراف این کلان‌شهر، بدون اجرای طرح‌های آبی جدید امكان‌پذیر است. به گفته مسئولان وزارت نیرو، به‌طور میانگین ٣٠ درصد […]

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: اقتصادی
برچسب‌ها: لیلا مرگنپاتوق پرتقالیابمنابع ابتهرانپرند

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 19:22 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : شنبه 10 مهر 1396 | 19:21 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

به گزارش مهر، ظریف در مصاحبه با روزنامه «فایننشال‌تایمز» و «گاردین» هشدار داد که خروج آمریکا از برجام به از سرگیری غنی‌سازی اورانیوم و فعالیت‌های هسته‌ای ایران در سطحی بالاتر منجر خواهد شد. وزیر امور خارجه ایران از اروپا خواست در صورت تخریب برجام توسط آمریکا و بازگشت تحریم‌های این کشور علیه ایران، در مقابل اجرای […]

به گزارش مهر، ظریف در مصاحبه با روزنامه «فایننشال‌تایمز» و «گاردین» هشدار داد که خروج آمریکا از برجام به از سرگیری غنی‌سازی اورانیوم و فعالیت‌های هسته‌ای ایران در سطحی بالاتر منجر خواهد شد.

وزیر امور خارجه ایران از اروپا خواست در صورت تخریب برجام توسط آمریکا و بازگشت تحریم‌های این کشور علیه ایران، در مقابل اجرای تحریم‌ها ایستادگی کند.

ظریف همچنین تاکید کرده است که در صورت فروپاشی برجام، ایران الزامی به پایبندی به محدودیت‌های مندرج در توافق هسته‌ای با ۱+۵ نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرض و حدس من این است که ترامپ پایبندی ایران را تأیید نخواهد کرد و به کنگره اجازه خواهد داد که در این مورد تصمیم بگیرد، ادامه داد: توافق به ایران اجازه داده است که به تحقیق و توسعه ادامه دهد. ما زیربناهای تکنولوژیکی خود را ارتقا داده ایم و اگر تصمیم بگیریم که از توافق خارج شویم، با فناوری بهتری از توافق هسته ای خارج خواهیم شد.

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیظریفدیپلماسیبرجامترامپ

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 8 مهر 1396 | 19:18 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

نماینده آیت الله سیستانی این سخنان را امروز در خطبه دوم نماز جمعه در شهر کربلا از صحن مطهر حضرت امام حسین ع بیان کرد. وی، تاکید کرد: نسبت به هرگونه جدایی و تقسیم عراق و شکستن تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق هشدار می دهیم و خواستار حفظ یکپارچگی عراق و وحدت ملت عراق […]

نماینده آیت الله سیستانی این سخنان را امروز در خطبه دوم نماز جمعه در شهر کربلا از صحن مطهر حضرت امام حسین ع بیان کرد.

وی، تاکید کرد: نسبت به هرگونه جدایی و تقسیم عراق و شکستن تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق هشدار می دهیم و خواستار حفظ یکپارچگی عراق و وحدت ملت عراق و پرهیز از طائفه گرایی و نژادپرستی و تحقق برابری بین همه عراقی ها هستیم.

الصافی گفت: می خواهند بخشی از شمال عراق را جدا کنند و یک کشور مستقل ایجاد کنند، حال آنکه تقسیم عراق نتایج بسیار ناگواری در بر خواهد داشت و حتی ممکن است عرصه را برای دخالت های منطقه ای و بین المللی به زیان عراقی ها باز کند.

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیایت الله سیستانیعراقهمه پرسیکردستان عراق

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 مهر 1396 | 19:15 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

به این ۶ دلیل، عدم تایید برجام از سوی ترامپ ایده ی بدی است

پایگاه خبری علت :هیئت تحریریه روزنامه نیویورک تایمز طی سرمقاله ای عدم احتمالی تایید برجام از سوی رئیس جمهوری آمریکا را ایده و اقدام نادرستی توصیف کرده است. به گزارش «انتخاب»؛ این روزنامه با تشریح چرایی بد توصیف کردن ایده عدم تصدیق برجام به دست ترامپ، آورده است: یک- این امر بی اعتنایی به این […]

پایگاه خبری علت :هیئت تحریریه روزنامه نیویورک تایمز طی سرمقاله ای عدم احتمالی تایید برجام از سوی رئیس جمهوری آمریکا را ایده و اقدام نادرستی توصیف کرده است.

به گزارش «انتخاب»؛ این روزنامه با تشریح چرایی بد توصیف کردن ایده عدم تصدیق برجام به دست ترامپ، آورده است:

یک- این امر بی اعتنایی به این است که توافق هسته ای ایران کارآیی دارد. هدف از این توافق جلوگیری از دسترسی ایران به جنگ افزار هسته ای بود. آژانس بین المللی انرژی اتمی و وزارت خارجه دولت ترامپ هم کارآیی برجام را شهادت داده اند.

دو- متحدان ما را ناخشنود کرده و وضعیت بد کره شمالی را حتی بدتر می کند. این یک معما است که وقتی برنامه کره شمالی نگرانی تمام عیار جهان است، چرا ترامپ باید به چنین خطری در باره ایران دست بزند.

سه- پیامی غلط به ایران می فرستد و این کار خطرناک است و می تواند به مواجهه ای غیر ضروری و پرخطر بیانجامد.

چهار- به جنگ با داعش کمکی نمی کند. نگرانی از این است که رفتار ترامپ در مقابل ایران و عدم تمایل او به تعامل با دولت جمهوری اسلامی به ماموریت نظامی فراگیر آمریکا در شکست داعش لطمه بزند. ایران کشوری است که باید هوشمندانه مورد تعامل قرار بگیرد نه این که دشمنی کینه توز تصور شود.

پنج- پیچیدگی منطقه مورد بی اعتنایی قرار می گیرد. با تهدیدی که عرب ها و اسراییل از ایران احساس می کنند، تهران یک هدف سیاسی راحت است. در حالی که پرزیدنت ترامپ روابط آمریکا با خانواده سلطنتی محافظه کار سعودی را احیا می کرد، ایرانی ها با انتخاب حسن روحانی به عنوان یک چهره معتدل برای ریاست جمهوری علاقه خود به تعامل با جهان را تایید کردند.

شش- اعتماد به آمریکا در مذاکرات آینده ضعیف می شود. تهدید رییس جمهوری آمریکا به دور انداختن توافق هسته ای ایران اعتبار آمریکا را پس از هفتاد سال رهبری جهان آزاد مخدوش می کند.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیترامپموضعخصمانهبرجامایرانهسته ایتسلیحات

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 19:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

موگرینی: خروج آمریکا از برجام یعنی واشنگتن قابل اعتماد نیست

پایگاه خبری علت :مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که در صورت خروج آمریکا از برجام، پیامی که برای دنیا مخابره می‌شود این است که واشنگتن قابل اعتماد نیست. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با شبکه پی‌بی‌اس بار دیگر لغو توافق هسته‌ای از طرف آمریکا را […]

پایگاه خبری علت :مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که در صورت خروج آمریکا از برجام، پیامی که برای دنیا مخابره می‌شود این است که واشنگتن قابل اعتماد نیست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با شبکه پی‌بی‌اس بار دیگر لغو توافق هسته‌ای از طرف آمریکا را اشتباه خواند.

وی در سخنانی گفت: در صورت خروج آمریکا از برجام، پیامی که برای دنیا مخابره می‌شود این است که واشنگتن قابل اعتماد نیست چون توافقی را رد می‌کند که همین کشور {آمریکا} دو سال پیش در شورای امنیت در حمایت از آن رأی داد و قطعنامه مربوط به توافق هسته‌ای به‌اتفاق آرا به تصویب رسید.

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حالی خروج از توافق هسته‌ای ایران را اشتباه ارزیابی کرده است که انتظار می‌رود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی یکشنبه آینده خود توافق هسته‌ای با ایران را تأیید نکند.

توافق هسته‌ای ایران یکی از موضوعات مهم نشست دوشنبه آینده وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ خواهد بود.

عدم تأیید توافق هسته‌ای از سوی ترامپ، به کنگره آمریکا اجازه خواهد داد تا به رئیس جمهور اجازه دهد تحریم‌ها و محدودیت‌های بیشتری را علیه ایران وضع کند.

کنگره بر اساس قانونی، رئیس جمهور آمریکا را ملزم کرده است تا هر ۹۰ روز پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تأیید کند.

بر اساس قانون بازنگری توافق هسته‌ای، اگر رئیس جمهور توافق هسته‌ای را تأیید نکند، کنگره ۶۰ روز فرصت خواهد داشت تا تحریم‌هایی را که بر اساس توافق هسته‌ای تعلیق شده، بار دیگر از سر بگیرد، آن هم با رأی اکثریت هر دو مجلس.

تلاش‌های دیپلماتیک اتحادیه اروپا برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران اکنون بر کنگره آمریکا متمرکز شده است.

۳۱ اوت آژانس بین المللی انرژی اتمی برای هشتمین بار متوالی پایبندی ایران به مفاد توافق هسته‌ای را تأیید کرده است. ۱۴ سپتامبر نیز دولت ترامپ لغو تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را تمدید کرده است.

برخی مقام‌های آمریکایی نیز اعلام کرده‌اند که دولت واشنگتن قصد دارد تا راهبرد جدیدی را در قبال ایران معرفی کند.

یک مقام ارشد آمریکایی گفت: تحت راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران، توافق فعلی حفظ خواهد شد ولی همراه با تلاش‌هایی که در چارچوب توافق هسته‌ای فعلی صورت گرفته، سعی خواهد شد تا بازرسی‌ها تقویت گردد و طرحی برای آنچه پس از انقضای اعتبار توافق هسته‌ای اتفاق می‌افتد، تنظیم شود.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیموگرینیبرجامواشنگتنامریکاترامپ

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 19:10 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 19:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیامانوترامپبرجامایران

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 19:2 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

همسران دونالد ترامپ به جان هم افتادند+ عکس

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «ایوانا» همسر اول رئیس‌جمهور آمریکا چند روز پیش در مصاحبه ای مدعی شد او بانوی اولآمریکا است نه همسر فعلی ترامپ، «ملانیا»! همسر اول دونالد ترامپ در مصاحبه‌ ای در مورد انتشار کتابش با عنوان «بزرگ کردن ترامپ»، خود را در به قدرت رسیدن و مشهور شدنترامپ سهیم دانسته و گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «ایوانا» همسر اول رئیس‌جمهور آمریکا چند روز پیش در مصاحبه ای مدعی شد او بانوی اولآمریکا است نه همسر فعلی ترامپ، «ملانیا»!

همسر اول دونالد ترامپ در مصاحبه‌ ای در مورد انتشار کتابش با عنوان «بزرگ کردن ترامپ»، خود را در به قدرت رسیدن و مشهور شدنترامپ سهیم دانسته و گفت: «من زن اول او بودم که او را به اینجا رسانده ام پس من اکنون بانوی اول آمریکا هستم.»

 

Ivana-Trump-speaks-out-on-ex-husbands-presidency-and-called-herself-herself-the-real-First-Lady

 

اکنون ملانیا همسر فعلی ترامپ با حمله به ایوانا گفت او با این حرف ها قصد دارد دوباره مورد توجه رسانه‌ ها قرار گیرد.

او در پیامی که توسط «استفانی گریشام» سخنگوی او منتشر شد، گفت: «بانو ترامپ (ملانیا) کاخ سفید را به خانه ای برای «بارون» و رئیس جمهور تبدیل کرده است. او عاشق زندگی کردن در واشنگتن است و همه به عنوان بانوی اول آمریکا به او احترام می گذارند. او قصد دارد از عنوان و نقش خود برای کمک به کودکان استفاده کند، نه برای فروش کتاب هایش.»

 

Untitled

 

ایوانا ترامپ مدلی از جمهوری چک است. وی همسر اول دونالد ترامپ بوده است. این دو در سال ۱۹۷۷ ازدواج کردند؛ اما به دنبال انتشار شایعاتی در خصوص رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با «مارلا میپلز» یکی از دختران شایسته سابق ایالت «جورجیا»، ایوانا در سال ۱۹۹۱ وکیل گرفت و درخواست طلاق داد.

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: جماران


موضوعات مرتبط: سیاسیمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیترامپهمسرهمسر ترامپ بانوملانیاایوانا

تاريخ : شنبه 22 مهر 1396 | 18:58 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

برنامه‌ مالیاتی ترامپ اعلام شد

خبرگزاری مهر: در معاملات امروز بازارهای جهانی، دلار و سود اوراق پس از اعلام برنامه مالیاتی ترامپ بالا رفت و سهام آسیایی افت کرد.   در معاملات روز پنجشنبه پس از این که دونالد ترامپ بزرگترین برنامه تغییرات اساسی مالیات در سه دهه گذشته آمریکا را پیشنهاد داد و در حالی‌که داده‌های قوی اقتصادی آمریکا […]

خبرگزاری مهر: در معاملات امروز بازارهای جهانی، دلار و سود اوراق پس از اعلام برنامه مالیاتی ترامپ بالا رفت و سهام آسیایی افت کرد.

 
در معاملات روز پنجشنبه پس از این که دونالد ترامپ بزرگترین برنامه تغییرات اساسی مالیات در سه دهه گذشته آمریکا را پیشنهاد داد و در حالی‌که داده‌های قوی اقتصادی آمریکا احتمال افزایش نرخ بهره در اواخر امسال  توسط فدرال رزرو را افزایش داد، ارزش دلار و سود اوراق خزانه داری افزایش یافت.

قدرت گرفتن دلار بسیاری از ارزهای بازار را تحت فشار قرار داد و به افت ۰.۴ درصدی شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه کمک کرد. در مقابل، نیکی ژاپن به دنبال رشد وال‌استریت که در آن میانگین صنعتی داوجونز ۰.۲۵ درصد رشد کرد و اس‌اندپی ۵۰۰ هم ۰.۴۱ درصد افزایش یافت٬ با سودی ۰.۳ درصدی مواجه شد.

ترامپ در پیشنهاد خود نرخ پایین‌تری برای مالیات شرکت‌ها ارائه کرده است و در نظر دارد مالیات تجارت‌های کوچک را کاهش داده و سقف نرخ مالیات افراد را هم پایین بیاورد. از طرفی سفارشات برای کالاهای اساسی کلیدی ساخت آمریکا، در ماه آگوست بیش از آن‌چه انتظار می‌رفت افزایش یافت، که این خوش‌بینی به اقتصاد آمریکا را تقویت کرد.

در شرایطی که دلار در برابر بسیاری از پول‌های مهم بازار تقویت شد، قیمت طلا به کمترین میزان یک ماهه خود، ۱۲۸۱.۵ دلار برای هر اونس، رسید. سود اوراق قرضه آمریکا جهشی کرد و سود اوراق دو ساله با پیش‌بینی افزایش نرخ بهره در دسامبر، به بالاترین میزان ۹ ساله خود یعنی ۱.۴۸۳ درصد رسید.

سود اوراق ۱۰ ساله که این ماه به کف ۲.۲۱۴ درصد رسیده بود هم به بیشترین مقدار ۲ ماهه خود افزایش یافت و برابر ۲.۳۲۶ درصد شد، در حالی‌که سود اوراق ۳۰ ساله هم با افزایشی ۹ صدم درصدی که بیشترین افزایش یک روزه در ۷ ماه اخیر است، به ۲.۸۷۸ درصد رسید.

 

 


موضوعات مرتبط: سیاسیاقتصادی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیترامپمالیاتبرنامه

تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:32 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

خبرگزاری فارس به نقل از رویترز نوشت: تحلیلگر ارشد اتحادیه نفتی TVM لندن، گفت: صادرات نفت کردستان عراق پس از همه‌پرسی استقلال این اقلیم متوقف نشده است، به طوری که این مسئله در کنار سودگیری تاجران نفتی باعث شده تا حدودی قیمت طلای سیاه در بازارهای جهانی افت کند. «وارگا» همچنین اضافه کرد: توقف صادرات […]


خبرگزاری فارس به نقل از رویترز نوشت: تحلیلگر ارشد اتحادیه نفتی TVM لندن، گفت: صادرات نفت کردستان عراق پس از همه‌پرسی استقلال این اقلیم متوقف نشده است، به طوری که این مسئله در کنار سودگیری تاجران نفتی باعث شده تا حدودی قیمت طلای سیاه در بازارهای جهانی افت کند.

«وارگا» همچنین اضافه کرد: توقف صادرات نفت کردستان عراق می‌توانست افت شدید عرضه را در بازار سبب شود، «اما من فکر می‌کنم قیمت بازار جهانی دوباره تقویت خواهد شد» و در حال حاضر از منطقه کردستان و شمال عراق روزانه ۵۰۰ـ۵۵۰ هزار بشکه نفت صادر می‌شود.

روز دوشنبه کردستان عراق در یک همه‌پرسی برای مستقل بودن این منطقه از کشور عراق رأی دادند. پس از آن، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه گفت برای جلوگیری از تشکیل چنین دولت مستقلی احتمالاً مداخله نظامی می‌کند و شاید مسیر صادرات نفت این منطقه را ببندد. لوله‌های صادرات نفت منطقه کردستان عراق از ترکیه می‌گذرد.

ترکیه اعلام کرد تنها با دولت مرکزی عراق برای صادرات نفت مذاکره می‌کند.


موضوعات مرتبط: سیاسیاقتصادی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیگاز کردستان کردستان عراقعراقصادراتهمه پرسی

تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:22 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
 
مسکن در تهران گران شد/منطقه پنج رکورددار بیشترین افزایش قیمت + جدول

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در شهر تهران، در شهریورماه امسال متوسط قیمت یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی حدود چهار میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بوده است. این رقم نسبت به مرداد ماه ۱.۹ […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در شهر تهران، در شهریورماه امسال متوسط قیمت یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی حدود چهار میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بوده است. این رقم نسبت به مرداد ماه ۱.۹ درصد و در مقایسه با شهریورماه سال گذشته تا ۹.۷ درصد افزایش دارد.

بیشترین رشد متوسط قیمت در شهریورماه به منطقه پنج با ۱۲.۵ درصد و کمترین میزان رشد به منطقه ۲۲ با ۰.۴ درصد اختصاص دارد. همچنین در میان مناطق ۲۲ گانه تهران بیشترین متوسط قیمت یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی حدود ۱۰ میلیون تومان در منطقه یک با رشد ۱۰.۳ درصدی و کمترین آن با دو میلیون و ۲۸۰ هزار تومان با رشد ۷.۸ درصدی در منطقه ۱۸ است.

اما تحولات بازار معاملات مسکن در شهریورماه از این حکایت دارد که تعداد معاملات به ۱۵ هزار و ۵۴۵ واحد رسیده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ۹.۲ درصد افزایش دارد.

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی ومعامله شده به تفکیک عمر بنا نشان می‌دهد که واحدهای تا پنج سال ساخت با سهم ۴۷.۵ درصد بیشترین سهم از واحدهای مسکونی معامله شده را به خود اختصاص داده‌اند.

در مجموع در نیمه نخست امسال تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی تهران به ۸۵ هزار واحد رسیده که نسبت به شش ماهه اول سال ۱۳۹۵، ۲.۸ درصد افزایش دارد. در همین دوره زمانی متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی حدود چهار میلیون و ۵۸۰ هزار تومان با رشد ۶.۲ درصدی بوده است.

تحولات اجاره بهای مسکن در شهریورماه نیز حاکی از آن است که شاخص کرایه مسکن اجاره ای در شهر تهران ۸.۶ درصد و در کل مناطق شهری ۷.۶ درصد نسبت به شهریورماه سال گذشته افزایش دارد.

مسکن در تهران گران شد/منطقه پنج رکورددار بیشترین افزایش قیمت + جدول


موضوعات مرتبط: اقتصادی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیمسکنتهرانقیمت

تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:20 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

هیات بلندمرتبه نظامی ترکیه به ایران سفر می‌کند

در پاسخ به سفر اخیر هیات عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران به مسئولیت سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح به کشور ترکیه، رئیس ستاد ارتش ترکیه در راس یک هیات عالی رتبه از مقامات نظامی آن کشور هفته آینده وارد تهران می شوند و دیدارهایی با برخی مقامات کشورمان خواهند داشت. […]

در پاسخ به سفر اخیر هیات عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران به مسئولیت سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح به کشور ترکیه، رئیس ستاد ارتش ترکیه در راس یک هیات عالی رتبه از مقامات نظامی آن کشور هفته آینده وارد تهران می شوند و دیدارهایی با برخی مقامات کشورمان خواهند داشت.

بنابر این گزارش، پیش‌بینی می شود که در سفر هیات نظامی ترکیه به تهران توافقات صورت گرفته دوطرفه در آنکارا، در چارچوب یک برنامه عملیاتی و اجرایی در تهران مورد توجه طرفین قرار گیرد.

۴۹۳۱۰

در پاسخ به سفر اخیر هیات عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران به مسئولیت سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح به کشور ترکیه، رئیس ستاد ارتش ترکیه در راس یک هیات عالی رتبه از مقامات نظامی آن کشور هفته آینده وارد تهران می شوند و دیدارهایی با برخی مقامات کشورمان خواهند داشت.

بنابر این گزارش، پیش‌بینی می شود که در سفر هیات نظامی ترکیه به تهران توافقات صورت گرفته دوطرفه در آنکارا، در چارچوب یک برنامه عملیاتی و اجرایی در تهران مورد توجه طرفین قرار گیرد.


موضوعات مرتبط: سیاسیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیترکیهایرانارتشسردار محمد باقری

تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:18 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

آمانو: وضعیت کره‌شمالی با ایران متفاوت است

آمانو در گفت و گو با رویترز بار دیگر تکرار کرد که ایران تعهدات خود در برجام را اجرا می کند و دسترسی های تکمیلی در ایران بطور منظم پیش می رود. وی گفت: دسترسی های تکمیلی بدون مشکل در جریان است و تعداد دسترسی های بالا است. مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی […]

آمانو در گفت و گو با رویترز بار دیگر تکرار کرد که ایران تعهدات خود در برجام را اجرا می کند و دسترسی های تکمیلی در ایران بطور منظم پیش می رود.
وی گفت: دسترسی های تکمیلی بدون مشکل در جریان است و تعداد دسترسی های بالا است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص اینکه آیا اجرای موفقیت آمیز توافق هسته ای می تواند مشوق حل و فصل سیاسی در مورد کره شمالی باشد، گفت: این دو وضعیت کاملا متفاوت هستند. البته نمی گویم که هیچ مقایسه ای در کار نیست؛ زیرا در مورد برجام، دیپلماسی نتیجه داد.


موضوعات مرتبط: سیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیآمانوکره ی شمالوضعیتایرانتوافق هسته ایبرجام

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:15 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس – الهلال/ رویای فینالیست شدن ارتش زخم خورده برانکو برابر عربستانی‌ها

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  دیدارپرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  روز سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود. سرخپوشان پایتخت در حالی روز سه شنبه مصاف الهلال عربستان می روند که چند روز قبل به علت شکایت باشگاه ریزاسپور ترکیه با […]

به گزارش پایگاه خبری علت  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  دیدارپرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  روز سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود.

سرخپوشان پایتخت در حالی روز سه شنبه مصاف الهلال عربستان می روند که چند روز قبل به علت شکایت باشگاه ریزاسپور ترکیه با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شدند و علاوه بر این مهدی طارمی هم ۴ ماه محروم شد.

شاگردان برانکو با وجود اتفاقات اخیر روحیه شان را از دست ندادند و قرار است با تمام قوا به مصاف الهلال عربستان بروند تا با دست پر به ایران بازگردند.

سرخپوشان پایتخت عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و با عبور از سد الاهلی عربستان بعد از ۱۷ سال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

شاگردان برانکو در دو بازی رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان با تعویض های طلایی برانکو توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

سرخپوشان پایتخت به علت کارشکنی عربستانی ها نمی توانند از تیم الهلال عربستان در خانه پذیرایی کنند، براین اساس  آنها در کشور ثالث به مصاف حریف عربستانی خود می روند.

شاگردان برانکو در دو هفته اخیر در لیگ برتر فوتبال فقط یک امتیاز گرفتند و این نشان می دهد که آنها تمرکزشان را روی بازی های لیگ قهرمانان آسیا معطوف کردند، تا برای نخستین بار قهرمان این رقابت ها شوند اما کار سختی در ابوظبی پیش رو دارند.

تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان بازی کرده است و شناخت کاملی از حریف عربستانی خود دارد.

محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود برابر الهلال عربستان نیستند اما برانکو نگرانی بابت این موضوع ندارد چرا که نیمکت قدرتمندی در اختیار دارد و سایر بازیکنان می توانند جای خالی این دو بازیکن را دراین بازی پر کنند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با وجود اینکه هنوز مصدومیتش به طور کامل رفع نشده است اما قادر به همراهی تیمش برابر الهلال عربستان است.

همچنین مجوز بازی احمد نوراللهی برای لیگ قهرمانان آسیا صادر شده است و او می تواند برابر الهلال بازی کند. به هر حال برانکو می تواند از نوراللهی در این بازی بهره ببرد.

البته مهدی طارمی مهاجم گلزن پرسپولیس به علت محرومیت اجازه بازی برابر الهلال عربستان ندارد و همین موضوع به دغدغه اصلی برانکو تبدیل شده است. به نظر می رسد علی علیپور و گادوین منشا زوج خط حمله پرسپولیس را در این بازی تشکیل می دهند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال الهلال عربستان با عبور از سد تیم العین امارات توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد. این تیم در این مرحله باید به مصاف سرخپوشان پایتخت برود.

تیم الهلال عربستان یکی از قدرتمندترین تیم های عربستانی است که چندین مرتبه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. این تیم با هدایت رامون دیاز قصد دارد که با برتری برابر شاگردان برانکو برای چندین مرتبه به فینال این رقابتها راه یابد اما کار سختی برابر پرسپولیس دارد.

نواف العابد هافبک ملی پوش تیم الهلال عربستان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست.

مسئولان الهلال عربستان تماشای این بازی را برای هواداران خود رایگان کردند تا در این بازی از حمایت هواداران خود بهره ببرند.

نحوه دریافت ۲۰ گل آخر تیم الهلال عربستان در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که این تیم در عمق دفاع آسیب پذیر است و پرسپولیس می تواند از این نقطه ضعف حریف عربستانی خود استفاده کند و به گل دست یابد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دو بازی اخیر تیمش در لیگ برتر فوتبال اشتباهاتی داشته و در دریافت گل ها مقصر بوده است. البته پرسپولیسی ها امیدوارند بیرانوند با حضور حسینی در خط دفاع برابر الهلال عربستان کمتر اشتباه کند و در این بازی گلی دریافت نکند.

به هر حال پرسپولیسی ها امیدوارند تماشاگران ایرانی روز سه شنبه به ورزشگاه بیایند و از آنها حمایت کنند.


موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیشکستپرسپولیسالهلالبرانکو

تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1396 | 22:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

برای دیدن تصاویر به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی ارتشعراقرییس نیروهای مسلح

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:9 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 

دوستان برای تماشای تصاویر به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید

 

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیشهید حججیرهبر معظم

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:6 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

1396/7/6 پنجشنبه

برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در یکان های ارتش در سراسر کشور

به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم عزاداری و سوگواری در کلیه یکان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می شود.

 

 

به مناسبت فرارسیدن نهم و دهم محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام شهادت جانسوز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری و سوگواری در کلیه یکان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مراسم عزاداری بویژه در یگانهای آموزشی و مجتمع های مسکونی ارتش با حضور جمع کثیری از فرماندهان، مسئولان، روحانیون، کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های محترم ساکن در کویها و منازل سازمانی با اقامه مراسم پرشور عزاداری، نوحه خوانی و سینه زنی همراه با سخنرانی علما و چهره های اندیشمند و فاضل و با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در یگان های آجا در سراسر کشور برگزار خواهدشد.

بنابر این گزارش، اقامه نماز با شکوه جماعت ظهر و عصر تاسوعا و عاشورا و همچنین مراسم شام غریبان حسینی نیز در مساجد، نمارخانه ها، تکایا و هیأت های عزاداری ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می گردد


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیعاشورا تاسوعاعزاداریشهادت

تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:4 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

1396/7/6 پنجشنبه

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: هشت سال دفاع مقدس از جلوه ای پاسخگویی به نصرت خواهی امام حسین(ع) است

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی گفت: هشت سال دفاع جانانه رزمندگان ایران اسلامی جلوه ای از پاسخگویی به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) در روز عاشوراست.

 

 
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی گفت: 8 سال دفاع جانانه رزمندگان ایران اسلامی جلوه ای از پاسخگویی به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع) در روز عاشوراست.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش و دیگر مسئولین و فرماندهان این نیرو در مسجدالنبی(ص) ستاد نهاجا برگزار شد؛ گفت: هفته دفاع مقدس جلوه ای از عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که خواب های دشمنان را علیه نظام اسلامی بی تعبیر گذاشت.
وی با اشاره به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) در روز عاشورا افزود: یقینا خطاب این نصرت خواهی به یاران و اصحاب آن بزرگوار نبود چرا که همه آن ها به شهادت رسیده بودند، به لشکر یزید هم نبود چرا که چندین مرحله اتمام حجت با اردوگاه دشمن کرده بودند ولی فایده ای نداشت.
نماینده ولی فقیه در ارتش اظهار داشت: رسالت امام حسین (ع) جهانی و برای کل بشریت  است، آن امام همام با علم به این که بر اساس تکلیف باید حق امت را در آینده ادا کندو در آینده عده ای منتظر نجات یافتن و  پاسخگویی به فریاد امام  هستند، ندای هل من ناصر ینصرنی را سردادند.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران معجزه ی امام حسین(ع) و بازتاب همین پاسخگویی به سرور و سالار شهیدان است ادامه داد:همین فرهنگ مدافعان حرم و آن چه که در خطوط مقاومت در عراق سوریه یمن بحرین در همه ی نقاط متعدد مقاومت رخ میدهد ریشه در این نصرت خواهی اباعبدالله الحسین دارد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی ضمن تجلیل از شهدای 8 سال دفاع مقدس ومدافعین حرم گفت: افراد زیادی با امام حسین(ع) پیوند خورده و همانند قطره ای به این دریای بیکران پیوسته اند، بابایی ها، همت ها،باکری ها و حججی ها این ها پاسخگویان و لبیک گویان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.
وی با بیان این که مطمئن باشید کربلا و عاشورا تکرار خواهد شد، بیان داشت: اگر بخواهیم به امام حسین(ع)لبیک بگوییم باید از ناموس اسلام، قبر حضرت زینت(س) و مزار حضرت رقیه(س) و تمام معصومیم دفاع کنیم.
نماینده ولی فقیه در ارتش ضمن تجلیل از مدافعین حرمت صریح کرد: مشکل کنونی گروه های تروریستی داعش، امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است که تبدیل به کانونی از تربیت انسان های مقاوم، نترس، مجاهد، ایثارگر و خستگی ناپذیر در مقابل دشمن شده اند.
وی در پایان با بیان این که امام حسین کرّار غیر فرّار است، چون خلاصه و عصاره علی(ع)  است خاطرنشان کرد: با ایجاد ارتباط با سوگواری امام حسین(ع) و شناسایی حسین زمان، حمایت از او و مقابله با یزید زمان می توانیم از لبیک گویان امام حسین(ع) باشیم


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیرییس عقیدتی ارتشحجت الاسلام حسنی

تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1396 | 22:3 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن