سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی انتصاب حجت الاسلام آل هاشم به عنوان امام جمعه تبریز و نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم به نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را به وی تبریک گفت.

در این پیام خطاب به آل‌هاشم آمده است: آحاد روحانیون، مسئولین و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که سالها افتخار همکاری با حضرتعالی را در دوران های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تا به حال داشته اند، ضمن تبریک به شما که مورد حُسن اعتماد مقام معظم رهبری قرار گرفته و در سنگر حساس و مهم استان غیور پرور آذربایجان شرقی، نمایندگی معظم له در آن خطه را عهده دار شده و مسئولیت امامت جمعه شهر تبریز را نیز بر عهده گرفته اید؛ اعلام می دارند بیش از 30 سال خدمت صادقانه جنابعالی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و برکات حاصل از آن در ایجاد وحدت و یکدلی میان آحاد کارکنان ارتش و نیز ارتقای معنویت در آجا مطلبی نیست که به راحتی از ذهن و دل کارکنان ارتش و بویژه پرسنل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران رفته و به فراموشی سپرده شد.

اخلاق مداری حضرتعالی به همراه هدایت شایسته و قابل تقدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) که بارها از سوی فرماندهان ارتش و نیروهای مسلح و نیز مسئولین کشوری به آن اشاره شده به همراه افتخار حضور هشت ساله شما در دوران دفاع مقدس، بدون اغراق از شما روحانی وارسته و منحصر به فرد ساخته که حضورتان در ارتش مایه افتخار و برکت برای فرزندان ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

بدون شک حضور حضرتعالی در استان آذربایجان شرقی همانند گذشته مایه خیر و برکت برای آن خطه شهید پرور کشور بوده و تلاش در جهت تحقق تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب که در حکم انتصاب شما آمده است، برگ زرین دیگری را بر افتخارات جنابعالی به میهن اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود. 


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسازمان عقیدتی ارتشپیام تبریکامام جمعه ی تبریزحجت الاسلام ال هاشم

تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:29 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

بیانیه ارتش بمناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد؛

سربلندی امروز ملت ایران حاصل تفکر هوشمندانه امام راحل است

 

 

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای تاکید کرد: امروز سربلندی و سرافرازی ملت ایران حاصل ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است که تفکر هوشمندانه و خلاقانه امام راحل بود.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیهوشمندیامام راحلبیانیه ی ارتش

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:26 | نویسنده : بانوی پرتقالی |


 
 
بیانیه وزارت دفاع به مناسبت گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد؛

استمرار موفقیت‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی انقلاب انکارناپذیر است

 

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: استمرار موفقیت‌ها و دستاوردهای ملی، منطقه‌ای و جهانی انقلاب اسلامی به واقعیت انکارناپذیر عصر حاضر تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ظهور انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت روح‌الله (ره) را موجبات بیداری و احیاگری اسلامی با محوریت اسلام ناب، مقتدر و انقلابی ‌دانست.

 


موضوعات مرتبط: سیاسیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی بیانیهوزارت دفاع

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:20 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
با صدور پیامی؛

سردار جلالی انتصاب حجت الاسلام آل هاشم را تبریک گفت

 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل انتصاب حجت الاسلام آل هاشم به امامت جمعه تبریز را تبریک گفت.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشورطی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تبریک گفت،

متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محترم تبریز (دامت افاضاته)

انتصاب مستطاب عالی که در آغازین روزهای ماه صیام، با درایت و حسن انتخاب مقام معظم رهبری حضرت ایت الله امامخامنه ای (مدظله العالی) به عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه جدید انجام شده است تبریک و تهنیت عرض نموده و رجاء واثق داریم؛ حضور حضرتعالی همانگونه که در دوره تصدی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی منشا خیر و برکات فراوان بودید، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "از جنابعالی انتظار می‌رود که با سلوک صمیمانه و تلاش خردمندانه با آن مردم مؤمن و پرانگیزه و شجاع که گام های بلندشان در مجاهدت های بزرگ در همه‌ی دوران ها، کم‌نظیر است به‌ویژه با قشر جوان انقلابی و پرشور، جایگاه معتبر امامت جمعه را بیش از پیش در خدمت پیشرفت های فکری و عملی انقلاب قرار دهید" در این سنگر نیز با بهره بردن از اندیشه های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری استان آذربایجان شرقی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام های بزرگی را بیش از پیش برخواهد داشت.

انتصاب حضرتعالی به امام جمعه یکی از حساسترین مناطق کشور نشان از علم، تقوا، توانمندی و درایت جنابعالی است. تبریز در همه تاریخ با انسان های نجیب و وفاداری که در دامن خود پرورش داده است ثابت نموده است که دارای غنی­ترین فرهنگ اسلامی و ایرانی است و همین مهم است که اعتقادات راسخ مذهبی، ارزش های فرهنگی و نبوغ علمی این دیار کهن در طول تاریخ سرآمد و زبانزد خاص و عام بوده است.

انشاالله در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظلله العالی) موفق و موید باشید و توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواهانم.


موضوعات مرتبط: سیاسیارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسردار جلالیامامت جمعهحجت الاسلام ال هاشمامام جمعهتبریزتبریک

تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:16 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: اطلاعات آمریکایی‌ها از توان نظامی ایران بسیار محدود است/ مسیر پیشرفت نظامی با قاطعیت ادامه دارد

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکا قادر به درک عمق توانمندی‌های دفاعی کشورمان نیستند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح درخصوص توان نظامی کشور و میزان اطلاعات دشمن از این توانمندی ها اظهار داشت: از مجموعه اخبار و اطلاعاتی که توسط دستگاه‌ها و اشخاص ذی‌نفوذ آمریکا در مورد قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران ارائه و منتشر می‌شود می‌توان به این نتیجه رسید که دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکا قادر به درک عمق توانمندی‌های دفاعی کشورمان نیستند.

 

وی افزود: البته باید اذعان داشت بخشی از توان دفاعی کشور برای بیگانگان و دشمنان و در راس آنها آمریکایی‌ها تا حدودی مکشوف است و همین اندازه سبب سردرگمی دشمنان و قدرت بازدارندگی ما در برابر هر گونه هجوم شده است.


موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتاخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسردار جزایریاطلاعاتتوان نظامیارتشارتش جمهوری اسلامی ایرانسخنگو

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تاکتیک های نزاجا

 
 رزمایش «بیت المقدس 29» نشان داد که نیروی زمینی با ترسیم قابلیت‌های نوین متناسب با تهدیدات پیش رو و با ایجاد هماهنگی بین رسته‌ای، توانایی مقابله با تهدیدات مختلف از جمله تهدیدات ناشی از جنگ‌های نیابتی و تهدیدات جنگ ناهمتراز را دارد.
 به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس- مقداد کامکار؛ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هر ساله همزمان با سالگرد عملیات غرورآفرین بیت المقدس رزمایشی تخصصی را در سطح یگان‌های مختلف خود برگزار می‌کند و امسال نیز همچون سنوات گذشته به اجرای این رزمایش پرداخت.
 
تحرک، جا به جایی، سرعت، هماهنگی بین یگان‌ها، وسعت و دقت آتش، مسدودسازی منطقه نفوذی دشمن، آزمایش تسلیحات جدید و بکارگیری دانشجویان دانشگاه‌های افسری از جمله مهمترین برنامه‌های این رزمایش‌ها محسوب می‌شود.
 
نیروی زمینی ارتش مطابق با وظیفه ذاتی خود یعنی مراقبت از مرزهای سرزمینی هر ساله در این رزمایش از تاکتیک‌های مقابله با نفوذ دشمن فرضی در مرزها نیز استفاده کرده و در این رابطه با ایجاد وضعیت اضطراری، میزان سرعت و قابلیت یگان‌های واکنش سریع خود را مورد آزمون قرار می‌دهد.
 
همانطوری که بارها از فرماندهان نیروی زمینی شنیده‌ایم، این نیرو همواره تحرکات منطقه‌ای را رصد کرده و ضمن درک صحیحی از شرایط موجود در سطح منطقه و شناسایی انواع تهدیدات، استراتژی دفاعی خود را ترسیم کرده و در رزمایش‌های مختلف آن را عملیاتی می‌کند.
 

موضوعات مرتبط: ارتش.گنجی در دل ملتجنگ افزاراخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیهمایشنیروی زمینی ارتشزمینگیریشلیکهانیروزایران

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:9 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

 

 

 

امیر بنی‌طرفی

 

 

 رئیس سازمان صنایع هوایی گفت: در شرایط فعلی ما از هیچ نمایشگر آنالوگی

در هواپیما استفاده نمی‌کنیم و البته در این مسیر هنوز در ابتدای راه قرار داریم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از مشرق، امیر بنی‌طرفی رئیس سازمان صنایع هوایی صبح امروز طی سخنانی در افتتاحیه کنفرانس علمی اویونیک، صنعت هوایی را یکی از مهمترین ارکان توسعه یافتگی دانست و اظهار داشت: سند توسعه هوافضای کشور در گذشته مصوب شد و در آن تعیین شده که ایران قدرت برتر هوایی در منطقه باشد.

 


موضوعات مرتبط: جنگ افزاراخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیامیر بنی طرفیسازمان هوا فضانمایشگر انالوگی

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:2 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

۱۰ قابلیت گلکسی اس ۸ که آیفون ندارد
وب‌سایت تک شات – پریسا قره گوزلو: پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس ۸، با ویژگی های متعددی همراه است که در آیفون هایی که در حال حاضر در دستان شماست وجود ندارند.

با وجودیکه هنوز آیفون از اقبال بیشتری نسبت به گلکسی اس ۸ برخوردار است، اما نکاتی وجود دارد که اس ۸ را از بزرگترین رقیب خود متمایز می کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با ۱۰ ویژگی مهم گلکسی اس ۸ که در آیفون یافت نمی شود آشنا شوید.


موضوعات مرتبط: اقتصادی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی گلکسیایفونگلکسی اس 8قابلیت

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

۴ چالش مهم اقتصادی پیش روی دولت روحانی

خبرگزاری ایسنا: گر چه در دولت یازدهم تورم کنترل شد و سال ۱۳۹۵ نیز سال رکورد رشد اقتصادی برای اقتصاد ایران به ثبت رسید ولی با این حال هنوز مسئله تورم، رشد اقتصادی و همچنین موضوعاتی مانند کاهش نرخ بیکاری و کاهش نابرابری در اقتصاد ایران را می‌توان مسائل مهمی دانست که اقتصاد ایران در چهار سال آینده با آن رو به رو خواهد بود.

در تبلیغات انتخاباتی دولت دوازدهم، یکی از مهم‌ترین مناقشات میان نامزدهای ریاست‌جمهوری، مسائل اقتصادی بود. مسائلی از قبیل رکود، نابرابری، بیکاری و نظایر آن. موضوعاتی که اغلب فقط طرح مسئله شد و جریان مناظرات و بررسی برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی نشان می‌داد که هیچ‌ کدام برنامه مشخص و مدونی برای ساماندهی این مسائل نداشتند. با این حال اغلب آنچه در جریان این مناظرات مطرح می‌شد، خود یکی از چالش‌های اقتصاد ایران در سال‌های آتی است که باید دید دولت چگونه می‌تواند آن‌ها را مدیریت کند.


موضوعات مرتبط: سیاسیاقتصادی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیروحانیمشکلدولت

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:49 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
 

تسهیلات فاینانس به طرحهای دارای توجیه فنی،اقتصادی اختصاص می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بندهای هزینه ای لایحه بودجه نمایندگان با تصویب بندی، نحوه جذب فاینانس به طرحهای بخش دولتی را تعیین کردند.

بر اساس این بند مقرر شد؛ با رعایت مصوبه شماره ۰۱۰۱/۶۶۶۳۱ مورخ ۲۷/۱۰/۱۳۸۹ مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۱۳۹۶ شورای اقتصاد تسهیلات جذب فاینانس را به طرحهای بخش دولتی که دارای توجیه فنی،اقتصادی،مالی و زیست محیطی باشند، اختصاص می‌دهد. طرحهای بخشهای خصوصی و تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی نیز با سپردن تضمین‌های لازم به بانکهای عامل می‌توانند از تسهیلات مذکور استفاده کنند.


موضوعات مرتبط: اقتصادی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفایناسبودجهتسهیلات اقتصادیوزارت اقتصاد و دارایی

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:45 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

بازخوانی وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره)/۳/ توصیه‌هایی به ملت ایران و دیگر مسلمانان، دولت، مجلس و ...

اهمیت پرداختن به دیدگاه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و ضرورت بازگشت به اندیشه‌های ایشان که ممکن است به دلیل گذشت زمان مشمول بی‌توجهی یا فراموشی شده‌ باشد، بازخوانی وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) را بیش از پیش به مردم و مسوولان و مخاطبان این وصیت‌نامه گوشزد می‌کند


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیوصیت نامهوصیت نامه ی امامامام خمینی رحلترحلت امام خمینی

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:41 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

دومین گزارش سال ۲۰۱۷ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره اجرای برجام

پایگاه خبری علت :مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عصر روز جمعه(۱۲ خرداد) دومین گزارش خود در سال ۲۰۱۷ درباره اجرای برجام در ایران را در اختیار ۳۵ عضو شورای حکام قرار داد.

ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیبرجاماژانس بی المللی اتمیشورای حکام5+1ایران

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:37 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

سینماپرس: فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به فروش ۱۰ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسید این فیلم نمایش خود را از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز کرد و در این فرصت کوتاه به باشگاه ۱۰ میلیاردی ها پیوست.

به گزارش سینماپرس، «ویلایی ها» در تهران به فروش ۳۱۵ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۹۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم ۴۰۵ میلیون تومان شد.

فیلم سینمایی «آشوب» هم با فروش ۲۱۲ میلیون در تهران و ۶۸ میلیون در شهرستان روبرو شد که در کل فروش فیلم به رقم ۲۸۰ میلیون رسید.  

«گشت ۲» در تهران و شهرستان ها هم اینک به فروش ۱۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان رسید که به نظر می رسد به ۲۰ میلیارد خواهد رسید.  

فیلم «خوب بد جلف» به فروش ۱۶ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان رسید.  

«مادر قلب اتمی» در تهران ظرف دو روز به فروش ۱۸۵ میلیون تومان ودر شهرستان ها به فروش ۵۵ میلیون رسید. این فیلم در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، کرج و گرگان به نمایش درآمده است.  

«نقطه کور» نیز به فروش ۳۶۰ میلیون تومان رسید.  

فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به فروش ۱۰ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسید این فیلم نمایش خود را از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز کرد و در این فرصت کوتاه به باشگاه ۱۰ میلیاردی ها پیوست.  

فیلم «برادرم خسرو» به فروش ۸۵۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید.  

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم «امتحان نهایی» به فروش ۳۹۹ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان، «دو عروس» ۱۴ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان و «تیک آف» به فروش ۱ میلیارد و ۷ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان رسید.


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالینهنگ عنبرویلایی هافروش سینما

تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:27 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

هفته اول لیگ جهانی والیبال - ۲۰۱۷ شکست شاگردان کولاکوویچ مقابل ایتالیا
به گزارش  پایگاه خبری  علت  به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال به مصاف ایتالیا  رفت.

ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم ایتالیا به پایان رسید.

در ست دوم باز هم ایتالیایی ها به پیروزی رسیدند و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳  از آن خود کردند.
در ست سوم هم شاگردان کولاکوویچ با نتیجه ۲۵ بر ۲۲  بازنده شدند.
این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ایتالیا به پایان رسید.

موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی ورزشلیگستوالیبالکولاکوویچایتالیاایرانوالیبال ایران

تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:24 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

سلام دوستای عزیزم خوبین.

ساعت 17 دقیقه ی بامداده .وقتتون بخیر.تسلیت منو بپذیرید بابت رحلت جانگداز فرزانه ی انقلاب عزیزمون.من که عاشق امام انقلابم.هر چه بگذره و بگذره .......عشقشون در دل من که دهه ی شصتی هستم همچنان پابرجاست.امیر کبیر دوران..

 

دوستان خیلی خسته م خیلی.دلم میخاد یه خواب طولانی داشته باشم شبیه کما...بعدش دلتون برام پر میزنه ...آخ که چه تجربه ی شیرینی..

اما..فعلا برم چاییمو دم کنم تا بعد ...


موضوعات مرتبط: دست نوشته های بانوی پرتقالی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیامامرحلتتسلیتچایی

تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1396 | 1:16 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن