همیشه چوب اعتمادهایی رو میخوریم که به احساسمون کردیم کاش به عقل هم فرصتی میدادیم نه؟
****************
من تازگیا خوب به این نتیجه رسیدم توئم بدون بعضی از ادمارو باید دوست داشت اما بعضی از ادمارو باید داشت...داشته باش فرق بین این دوتارو
***************
میدونی اونیکه واسه شما ادعا میکنه واسه بودن بامادعا میکنه اره عزیزم
بعضیا به ما نمیخوردن ما جا خالی دادیم خوردن به شما...اره اینجوریاس مبارکتون باشه

 

 

اگه موفق شدی کسی رو فریب بدی قبل اینکه فکر کنی چقدر احمق بود به این فکر کن که بیشتر از اونچه لیاقت داشتی بهت اعتماد کرده بود
پست ترین انسان کسیت که خوب بودن دیگران را برحسب زرنگی خود بگذارد قابل توجه بعضیا...
اقا قبول شما عند کلاس همه لباساتونم مارکدار اما گاوم پوستش چرم اصله اره عزیزم مهم ذات ادمه
اونیکه با اینکه میدونه ناراحت میشی راستشو میگه سگش شرف داره به انیکه مث سگ دروغ میگه...
*****************
گفتم خواهرم حجابت؟گفت دلم پاک است گفتمش مگر میشود پاکی هزاران نگاه را بدزدی و دلت پاک باشد؟؟؟
*****************

 

 

 

خیلی حالش بد بود از زمین وزمان بریده بود رفتم تو زندگیش...خیلی طول نکشید حالش خوب شد تشکر کرد و رفت...

پر از اشکم ولی میخندم به قول فروغ شهامت میخواهد سرد باشی و گرم بخندی...

تاریخ تولد مهم نیست تاریخ تبلور مهمه اهل کجا بودن مهم نیست اهل و بجا بودن مهمه منطقه زندگی مهم نیست منطق زندگی مهمه...

دوستای عزیزم خواهشا منو بسته به اونچه که تاحالا راجبم دونستید قضاوت کنید نه اونچه که دیگران راجبم میگن البته مهم نی که دیگران بخوان بدمو بگن میگن اب دریا از دهن سگ کثیف نمیشه پس بذار تا بگن
اگه یکی از دوستای منی که داری این مطالبو میخونی به این نکته حتما توجه کن یه روزی به یه جایی از زندگی میرسی که میدونی اونیکه زود برنجه زود میره زودم برمیگرده اما اونیکه دیر برنجه دیر میره اما دیگه برنمیگرده ومن دقیقا از اون دسته ادمای هستم که دیر میرنجم و رفتنم بازگشتی نداره...
******************
خدایا در این اشفته بازار کمک کن تا دلم بلرزد به نگاهی که بیارزد
***************
یارب شاهد تنهایی ام باش ببین غم ها ناجی ام باش پر پرواز من دیریست بسته تو بگشا و در ازادی ام باش اسیر موج های تند خشمم تو ارام دل ذریایی ام باش دل خسته خریداری ندارد تو خواهان صفای ذاتی ام باش در این اشفته بازار محبت تو تنها شاهد ارزانی ام باش

من عاشق این شعرم تقدیم به توئی که داری میخونیش:چه دعایی کنمت بهتر از اینکه کنار پسر فاطمه هنگام اذان سحر جمعه ای از این ایام پشت دیوار بقیع"قامتت قد بکشد به نمازی که نثار حرم و گنبد برپا شده حضرت زهرا{س}بکنی.اللهم عجل الولیک الفرج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی

تاريخ : چهار شنبه 28 اسفند 1392 | 16:15 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.