سلام دوستان. این گوشه پاتوق متعلق به نی نی خوشگل خونه پرتقالی ماست. خوشبخت بشه ایشاالله.بوسه

راستی واسه دیدن اندازه واقعی عکس ها روشون کلیک کنید.چشمک

     

 

 

                                     


 

پارسا جونم با مدل موی جدید

 

 

پارسای قشنگم با ذوق فراوون هلی کوپتری رو که مامان بزرگش از مکه واسش آورده بغل کرده .آخ قربان بره مامانش ...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

طیبه
ساعت16:49---20 فروردين 1393

سلام بانوی پرتقالی ...
وبلاگتون قشنگ بود همین طور نی نی تون که همش آدامس میخواد



احسان جون
ساعت10:41---13 فروردين 1393
من نی نی تونون را خیلی دوست دارم

ستایش جون
ساعت19:37---11 فروردين 1393
پرتقال چه خونیش و چه شیرینش خوشمزه است . نی نی زیبایی دارید . خیلی دوست دارم ازنزدیک ببینمش . امیدوارم همیشه لباش خندون باشه . ماشاالله .: X

سعید جون
ساعت12:55---6 فروردين 1393
من پرتقال دوست دارم. چه برسه به نی نیش.

ستایش
ساعت14:26---4 فروردين 1393
نی نی پرتقالی رو از طرف من ببوسید

ستایش
ساعت13:05---4 فروردين 1393
نی نی پرتقالی چه قدر توپولی وزیبا ا

جواد و زهرا
ساعت1:35---2 فروردين 1393

سلام و ارادت
روزهای خوب پرتقال تامسونی برایتان آرزو میکنم
@ };-


ممنون .منم روزای با شما بودن رو ارزو میکنم.نی نی نازتونو ببوسید



شیما جوون
ساعت17:06---28 اسفند 1392
نی نی تون فوق العادس. از طرف من ببوسینش.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آلبوم عکس نی نی پرتقالی ما

تاريخ : شنبه 24 اسفند 1398 | 23:5 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.