نظرات شما عزیزان:

شاهرخ خان
ساعت16:32---15 تير 1396

سلام عرض شد بانو.ممنون از دعای زیبایی که مزین فرمودید وبلاگتونو .ما رو هم بهره مند کردین.حق یارتون
سلام ممنون از این که قابل میدونید و بهمون سر میزنید


جواد
ساعت1:21---10 آذر 1395
سلام
نیست خدایی حز خدای یکتا که زنده هست و برپا
بانوی پرتقالی زندگیتان به طعم پرتقال لذیذ باد
پاسخ:ممنون از نگاه زیباتون


لبیک یا مهدی (عج)
ساعت18:05---13 بهمن 1394
سلام
خداقوت
توی طرح شرکت میکنی؟
پاسخ: سلام. ان شائ الله.


asd
ساعت1:50---17 دی 1394

به نام خدا سلام خوبی؟

مطلبت جالب بود.
 



لبیک یا مهدی (عج)
ساعت17:45---9 آبان 1394
سلام
خدا قوت
من لینکت کردم اگه دوس داشتی لینکم کن
محمود


محمدرضا میرملکی
ساعت15:03---15 شهريور 1394
سلام وبت عالیه خسته نباشی من یک سایت مذهبی با موضوع مباهله دارم خوش حال میشم بیای سر بزنی و نظر بدی ممنون
منتظرت هستم
MUBAHELE.IR


چشم انتظار
ساعت19:50---26 تير 1394
سلام

نمازروزههاتون قبول

خواستم بگم مدتی هست که وب همسفررو حذف کردم و ادرس وب رو شخص دیگه ای برداشتن و اینکه وب شما در وب ایشون لینک نیست و وب ایشون در وب شمالینکه..

اگر خواستید وب همسفررو از لینکهاتون پاک کنید

موفق باشید

یاحق
پاسخ:سلام .چشم ممنون از پیگیریتون.


ماسال موزیک
ساعت2:23---5 بهمن 1393
سلام یه نگاهی به وبلاگ من بینداز اگه خوشت اومد تبادل لینک کنیم...


مهرنوش
ساعت13:16---18 آذر 1393
بانوی پرتقالی اسم شماست؟

خخخخخخخ

بانوی پرتقالی پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
پاسخ:سلام.نه عزیزم مینا راد اسم منه نه بانوی پرتقالی...ولی شما میتونی منو با این عنوان یاد کنی چون دوستش دارم ....


مریم
ساعت0:21---12 آذر 1393
به منم سر بزن عکس های داغ

سارا جوجو
ساعت17:21---10 آذر 1393
وبت خوفه به منم سربزن.لینکت کردم

نازنین
ساعت0:50---2 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار بانوی پرتقالی
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com
پاسخ:ممنون.حتما سر میزنم هم به تو وهم به وبی که معرفی کردی .


نازنین
ساعت15:57---28 آبان 1393
سلام بانوی پرتقالی خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
بانوی پرتقالی منتظرتما


سید مهدی رضوی
ساعت15:16---9 آبان 1393
سلام همسنگر گرامی ما از امشب وب خودمون رو بروز میکنیم حتما هر شب وقت داشتید ساعت 12 به بعد سر بزنید نظر یادتون نره یاحق
پاسخ:حتما جناب رضوی ...


هندونه
ساعت22:07---26 مهر 1393
به یـاد داشته بــاش...
من نباید چیزى باشم که تو
می‌خواهى...من را خودم از خودم
ساخته‌ام...منى که من از خود ساخته‌ام
مال من است...منى که تو از من
می‌سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت
هستند...لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى
را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان...و من
متعهد نیستم که چیزى باشم که تو
می‌خواهى...و تو هم می‌توانى انتخاب
کنى که من را می‌خواهى یا نه...ولى
نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه
می‌خواهى...می‌توانى دوستم داشته
باشى همین گونه که هستم و من
هم....می‌توانى از من متنفر باشى
بى‌هیچ دلیلى و من هم...چرا که ما هر
دو انسانیـــم...این جهان مملو از
انسان‌هاست پس این جهان می‌تواند هر
لحظه مالک احساسى جدید باشد...تو
نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و
حکمی ‌صادر کنی و من هم...قضاوت و
صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى
خداوندگــــار است...دوستانم مرا همین
گونه پیدا می‌کنند و
می‌ستایند...حسودان از من متنفرند
ولى باز می‌ستایند...دشمنانم کمر به
نابودیم بسته‌اند و همچنان
می‌ستایندم...چرا که من اگر قابل
ستایش نباشم نه دوستى خواهم
داشت، نه حسودى و نه دشمنى و نه
حتی رقیبى...مــن قابل ستایشم و تــو
هم.....
یــــادت باشد اگر چشمت به این دست
نوشته افتاد به خاطر بیاورى که آنهایى
که هر روز می‌بینى و مراوده می‌کنى
همه انسان هستند و داراى خصوصیات
یک انسان، با نقابى متفاوت، اما همگى
جایزالخطا...نامت را انسانى باهوش
بگذار اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى
متفاوتشان شناختى...
و یادت باشد که
این‌ها رموز بهتر زیستن هستند....

"مهاتمـا گانـدی"


سید مهدی رضوی
ساعت20:27---19 مهر 1393
سلام
مطلب جدید گذاشتیم لطفا سری بزنید به وب ما نظر یادتون نره التماس دعا


هندونه
ساعت20:20---13 مهر 1393
سلام دیشب مطلب نگذاشتید امشب ساعت 12 میام دوباره وب جالبی داری
پاسخ:علیک سلام.من که هر روز فرصت نمیکنم وبم و آپ کنم.ولی مرسی از توجهت


لبیک یا حسین (ع)
ساعت1:06---3 شهريور 1393
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارین و مطالب آموزنده منم شما رو لینک کردم
پاسخ:ممنون خوشحالم کردید.


sorosh
ساعت2:54---1 شهريور 1393
سلام من دوباره بهت سر زدم خدایش وبت خیلی خوبه دمت گرم . خوشحال میشم تو هم ب من سر بزنی و حتما نظر بدی
پاسخ:سلام آقا سروش گل.ممنون که بم سر میزنی.به خدا زیاد فرصت نت اومدن ندارم ولی چشم حتما میام دیدنت.


ghazal
ساعت12:33---27 مرداد 1393
apaaaaaaaaam
پاسخ:ولی من الان آپم عزیزم ...


ghazal
ساعت13:37---20 مرداد 1393
ماهی هرگز با دهان بسته صيد نميشود
رازهایت را فاش نکن,
بعضی ها در آرزوی صید یک اشتباه در انتظارتو نشسته اند.


sorosh
ساعت3:06---19 مرداد 1393
سلام وبلاگت محشر بود امیدوارم تو هم ب من ی سر بزنی و حتما نظرتو راجع به وبم بگی http://khiabanmusic.loxblog.com

بهارنارنج
ساعت17:33---4 مرداد 1393
سلام میناجان اگه تونستی بیا وبم و به یه جوون کمک کن

انشاالله امام زمان توی سختی ها یارو یاورت باشه.


علي
ساعت11:26---4 مرداد 1393
تو اينترنت و کامپيوتر من نه لينک کردنو يادم گرفتم
نه نصب ويندوزرو

منتظرم


علي
ساعت17:28---3 مرداد 1393
سلام خواهر جونم

خوبي خواهري



گذاشتمش پاتوق پرتغالي





ولي من بلد نيستم لينک کنم

اگه ميشه يادم بديد اليته اگه وقت داريد

فدات بشم
پاسخ:علی آقا مگه چند سالته؟آخه لینک کردن کاری داره؟خیلی راحته.ولی چشم تو وب خودت بت میگم...


علی
ساعت19:22---1 مرداد 1393
راستی خواهر من

یه مطلبتو کپی کردم

با اجازه
پاسخ:هر چی دوست داری کپی کن.فقط دست نوشته هام مال خودمه.موافق لینک هستی؟


علی
ساعت19:11---1 مرداد 1393

اول سلام

دوم مرسی خواهر جون از ابراز همدردیت و اینکه به وبلاگم سر زدی



درست میگی خیلی غم بزرگی دارم ازت می خوام برام دعا کنی





و بگم من رز نیستم یعنی پسرم

از آشنایت خوشحال شدم و سعی می کنم به وبلاگت سر بزنم



بازم تشکر خواهر بانوی پرتغالی
پاسخ:سلام خواهش میکنم.امیید وارم هر چه سریع تر مشکلت حل بشه.ولی علی اقا وبت خیلی دخترونه بود.اصلا تصورشم نمیکردم که پسر باشی.هم از روی پیامت و هم از روی تم وبلاگت.به هر حال خوشحال شدم از اشناییت...



محسن احمدی
ساعت5:40---25 تير 1393
سلام خواهرم وب خوب و جالب دارید ان شاءالله همیشه موفق باشید یا علی مددی
پاسخ:بنده بانوی پرتقالی یا همون مینا راد هستم.ممنون .2باره بهم سر بزنید.


ستایش جون
ساعت14:18---18 خرداد 1393
خاله برو ببین تووبم رو بببییییییییییین

ستایش جون
ساعت15:12---16 خرداد 1393

ایجی جون دوست دارم راستی یگانه گفت شمارو خیلی دوست دارد...

 

 

ممنونم ستایش گلم.همین طور از یگانه ی عزیزبوسه



داریوش علی حیدری
ساعت12:20---16 خرداد 1393

سلام از دعای زیبایی که گذاشتید ممنونیم
حق نگهدارتان
وبلاگ پرباری شده امید وارم همیشه موفق باشید

 

سلام ممون از تعریفتون.مسلما بی ایراد نیستیم.اگر انتقادی هم دارید لطفا اگاهم کنید.زود زود سر بزنید بهمون.نمیدونید چه قد خوشحال میشیم...



ستایش جون
ساعت13:47---11 خرداد 1393

ابجی جون الان یگانه همون شهر دخترونه که لینکش کردی اومده تووبت منتظر نظر ش باش

 

okگلم.



dokhtari az garbe iran
ساعت17:05---10 خرداد 1393

سلام وب خیلی زیبایی داری عزیزم
با اجازت این عکس رو میزارم تو وبلاگ خودم
به وب منم سر بزنی خوشحال میشم ومنتظر نظراتت هستم

 

کدوم عکس عزیزم؟

 



reza
ساعت13:17---31 ارديبهشت 1393
خدایا!
تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم،
تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم،
تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم بازگشتم،
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم،
تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی...؟؟
..........
ممنونم که مرا لینک کردید من هم شما را لینک کردم


منیر
ساعت14:36---23 ارديبهشت 1393
سلام عزیرم وبلاگ خوبی دادی و مطالبت قشنگه,ایشالا موفق باشی

مریم
ساعت18:15---11 ارديبهشت 1393
سلام.وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم.خوبیش اینه زود به زود به روز میشه.من خیلی حال نظر گذاشتن ندارم ولی only for u گاهی نظر میذارم البته مطمئن باش تقریبا همه مطالبتو میبینم...

مهرنوش
ساعت4:20---11 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم من لینکت کردم لینکم کن ممنون که بهم سرزدی ....درضمن وب زیبایی داری

الهه و سمیه
ساعت20:18---23 فروردين 1393

سلام عزیزم می خواستم بهت تولدت رو تبریک بگم همیشه شاد باشی و خدا به همرات .تولدت مباااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااارک :

 

سلام دوستای گلم .ممنون.منو بی نهایت شرمنده کردید.از خداوند واقعا سپاسگذارم که عزیزانی مثل شما دارم.لبخند



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: علیعظیمحیقیومپاتوق پرتقالیآیت الکرسی

تاريخ : شنبه 23 فروردين 1398 | 17:41 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.