اولین سینمای داعش با فیلمهای شوک آور!!
مردم موصل که به گمان تماشای فیلم سرگرم‌کننده، کودکان خود را به این سینما برده بودند؛ با دیدن این این صحنه‌های وحشیانه شوکه شدند

 

سایت خبری «صدی البلد» مصر در این باره گزارش داد؛ تروریست‌های داعش، اولین سینمای خود را با نصب مانیتور بزرگی در یکی از محله‌های موصل راه‌‌اندازی کردند.
 
این سینما ویژگی خاصی دارد و آن اینکه تنها به اکران فیلم اعدام و ذبح گروگان‌های در دست داعش مانند دیوید هاینز انگلیسی می‌پردازد. مردم موصل که به گمان تماشای فیلم سرگرم‌کننده، کودکان خود را به این سینما برده بودند؛ با دیدن این این صحنه‌های وحشیانه شوکه شدند. داعش این سینما را با هدف ارعاب مردم موصل برای ممانعت از هر گونه مقاومت و مبارزه علیه این گروهک تروریستی ایجاد کرده است.
 
تروریست‌های داعش به خوبی استفاده از رسانه را برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی، از اربابان صهیونیستی خود آموخته‌اند؛ اما این‌گونه اقدامات تنها انزجار بیشتر افکار عمومی و عزم و وحدت جدی‌تر مردم برای مبارزه را به همراه داشته است.
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
منبع:sima.jamejamonline.ir

موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیسینماداعش

تاريخ : جمعه 11 مهر 1393 | 23:52 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
واکنش سردار سلیمانی پس از تماشای فیلم
فرصتی شد پس از مدت ها فیلم " چ " را ببینم.

 

سردار قاسم سلیمانی در نامه ای به ابراهیم حاتمی کیا آورده است:برادرم از طعنه ها و سرزنش ها نهراسید و به سیمرغ های دنیوی هم فکر نکنید و این راه را ادامه دهید. سیمرغ شما وجدانهای بیدار شده ، در اثر این حقیقت ارزشمند ارایه شده و اشک های غلتانی است که بر گونه ها جاری ساختید.
سردار قاسم سلیمانی فرمانده رشید سال‌های دفاع مقدس و از افتخارات امروز جهان اسلام و نور چشم خانواده شهدا، خوشبختانه فیلم «چ» را دیده‌اند و متنی را خطاب به آقای حاتمی‌کیا ارسال کرد.
متن این نامه که طبق وعده قبلی پژمان لشگری پور مدیر پروژه «چ» همزمان با شب تولدت ابراهیم حاتمی کیا در سایت فیلم سینمایی «چ» قرار گرفته به شرح زیر است. (خبرگزاری فارس)
 
بسم الله الرحمن الرحیم
به: سردار هنر برادر عزیز جناب آقای حاتمی کیا
از : سرباز اسلام و ایران
با سلام؛
فرصتی شد پس از مدت ها فیلم " چ " را ببینم. با دیدن آن صحنه ها، به یاد غربت دیروز ایرانی ترین ایرانی ها و اسلامی ترین اسلامی ها، ایثارگران فداکاری که فرصت یافتید ، با هنر قابل تقدیر خود ، یک نمونه از هزاران نمونه اعجاب آور آنان را به تصویر بکشانید و بر مظلومیت امروز همان چهره های فراموش شده گریه کردم.
برادرم از طعنه ها و سرزنش ها نهراسید و به سیمرغ های دنیوی هم فکر نکنید و این راه را ادامه دهید. سیمرغ شما وجدانهای بیدار شده ، در اثر این حقیقت ارزشمند ارایه شده و اشک های غلتانی است که بر گونه ها جاری ساختید.
جنت الهی برخواسته از دعای مادران شهیدان و مجروحین سالها بر بستر افتاده ، مبارکتان باد.
برادرت قاسم سلیمانی
۱۳۹۳/۶/۲۹
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
منبع:sima.jamejamonline.ir
 

موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفیلم چ پسردار قاسم سلیمانیابراهیم حاتمی کیاسیمرغوجدان

تاريخ : جمعه 11 مهر 1393 | 23:30 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

یک روز، زنی با یک مجله در دست پیش شوهرش می‌آید و می‌گوید؛ "عزیزم، این مقاله فوق‌العاده است. یک فعالیتی را توضیح می‌دهد که هر دوی ما می‌توانیم برای بهتر کردن ازدواجمان آن را انجام دهیم. موافقی امتحانش کنیم؟"


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیهمسرتغییرعشق

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 مهر 1393 | 14:3 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

دختر 16 ساله بوسنیایی- اتریشی که به صورت داوطلبانه به همراه یکی از هم‌کلاسی‌هایش از شهر وین عازم سوریه شده بود، خبر كشته شدن خود را تكذیب كرد.

به گزارش پایگاه خبری صدرا نیوز؛روز دوشنبه 15 سپتامبر خبرگزاری زالسبورگ اعلام کرد "سلنا" (نام مستعار) دانش‌آموز 16 ساله بوسنیایی- اتریشی که 10 آوریل امسال به صورت داوطلبانه به همراه یکی از هم‌کلاسی‌هایش از شهر وین عازم سوریه شده و به داعش پیوسته بود، به طرز مشکوکی به قتل رسیده است. البته این دختر نوجوان همان است که پس از عزیمت به سوریه، پلیس بین‌الملل "اینترپل" نام و مشخصات حقیقی‌اش را استخراج کرده و وی را جزو لیست افراد تحت تعقیب قرار داد.

اما این اقدامات بی‌فایده بود و سلنا و دوستش که در سوریه لقب "ملکه زیبایی داعش" را از آن خود کرده بودند، برای کمک به تروریست‌ها به عنوان "جهادگر نکاح" فعالیت داشتند. در پی خبر مرگ مشکوک سلنا، این زن داعشی روز سه شنبه 16 سپتامبر تصویری از خود منتشر کرد و با تکذیب خبر مرگ خود گفت: من زنده‌ام و حامله هستم!

در همین حال، خبرگزاری آلمانی بیلد در گزارشی، اعترافات یکی از اعضای ترک‌تبار جداشده از داعش را منتشر کرد. وی با نام مستعار "کن" (Can) نحوه عضوگیری تروریست‌ها را این طور توصیف می‌کند: سرکردگان داعش به هر ترتیبی که هست، خود را به محله‌های فقیرنشین آنکارا و دیگر شهرهای ترکیه می‌رسانند و طعمه‌های خود را در این مناطق شکار می‌کنند. معمولاً مردان جوانی که هیچ امیدی به آینده خود ندارند بهترین طعمه برای عضویت در داعش هستند. روز به روز مردان بیشتری از ترکیه به شبه‌نظامیان عازم سوریه یا عراق می‌پیوندند و ترکیه بیشترین سهم را در جذب اتباع خارجی داعش دارد.

"کن" پس از تنها سه ماه حضور در داعش، از مستقرگاهشان فرار کرد و به خانه برگشت. او در مصاحبه با روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از جنایات باورنکردنی‌ای گفت که در این مدت به نام تروریست‌ها مرتکب شده است. بیلد در این گزارش اعلام کرد "کن" آشکارا از انتقام داعشی‌ها می‌ترسد و به همین دلیل نه نام واقعی‌اش را می‌گوید و نه اجازه عکس‌برداری از خودش را به ما می‌دهد.

"کن" اعترافات خود را این گونه آغاز کرد: من و ده نفر از دوستانم به همراه عده‌ای سیاهپوش راهی مقرّ داعش در الرقه سوریه شدیم، 15 روز تحت آموزش‌های نظامی و تمرینات بدنی قرار گرفتیم و بلافاصله به واحدهای جنگی ملحق شدیم. وقتی می‌جنگیم انگار در خلسه هستیم، فقط باید فریاد "الله اکبر" سر بدهیم و به دشمنان بتازیم. کسی حق ندارد با دیدن خون و روده‌های بیرون‌زده، کنترل خود را از دست بدهد. کن ادامه داد: من شخصاً دو مرد را کشته و در یک مراسم عمومی اعدام شرکت داشتم، ولی تازه زمانی به عنوان "جنگجوی ارزشمند داعش" به رسمیت شناخته شدم که مرد زخمی‌ای را که هنوز زنده بود، زیر خاک دفن کردم.

وی روند پشیمانی و بازگشت خود را درست بعد از دریافت این لقب دانست و افزود: داعش وحشی است. آنان قرآن را طبق منافع خود تفسیر می‌کنند ولی خداوند هیچگاه مسلمان را به کشتن مسلمان دعوت نکرده است. بسیاری از هم‌رزمان من فقط با وعده‌های اقتصادی انگیزه پیدا می‌کردند. به ما گفته می‌شد: روزی 150 دلار درآمد خواهی داشت. با این وعده وسوسه‌انگیز، دیگر می‌شد هرکاری را قبول کرد.

 


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیداعشملکه ی زیباییجهادگر نکاح

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:40 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ساده، آسان و مهمتر از همه رایگان بودن برنامه‌هایی چون وایبر، استفاده از آنها را به شکل جنون آمیزی افزایش داده و لقب سلطان بی‌منازع نرم‌افزارهای کاربردی موبایل را به آنها داده است.

اینترنت و فضای مجازی

اینترنت و فضای مجازی

یکی از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر اینترنت که به سادگی بر روی تلفن های همراه نصب می شود، نرم افزار مشهور “وایبر” است که این روزها کاربران زیادی در جهان و البته ایران بدست آورده است.تیم سازنده این شبکه اجتماعی موبایل اخیراً اعلام کرده که تعداد حساب های کاربری فعال در وایبر به بیش از ۶۰۸ میلیون مورد رسیده است!

 اما امنیت این شبکه اجتماعی محبوب، تا چه میزان می تواند آسیب پذیر باشد؟


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی وایبراسراییل

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 2:16 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

دکتر ناصر کاتوزیان، پدر علم حقوق ایران ،حقوقدان برجسته و یکی از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امروز صبح در سن هشتاد و هفت سالگی در گذشت.

 ناصر کاتوزیان درگذشت


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیدکتر کاتوزیانپدر علم حقوقبیماری ذات الریه

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | 16:27 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
عصاره‌های مرغ و گوشت، چند سالی است که وارد صنایع غذایی کشور شده است و به عنوان طعم دهنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دکتر مسعود کیمیاگر متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: عصاره‌های مرغ و گوشت که به صورت قرص‌های کوچک بسته‌بندی می‌شود، از نظر بهداشتی و تغذیه‌ای دارای ارزش است و عصاره واقعی گرفته شده از مرغ و گوشت می‌باشد ولی از آنجایی که هر واحد عصاره از نظر تأمین نیاز روزانه تغذیه‌ای ماده غذایی کمی را شامل می‌شود، بنابراین لازم است افراد فقط به استفاده از آنها اکتفا نکنند.
 
دکتر کیمیاگر ادامه داد: عصاره‌های مرغ و گوشت، حاوی مقادیر بالایی از سدیم هستند که برای افراد دارای فشارخون بالا،‌اصلاً توصیه نمی‌شوند.
 
همچنین این عصاره‌ها حاوی مقادیر ژلاتین هم می‌باشد که برای استخوانها و غضروفهای بدن مفید است. 
 
دکتر کیمیاگر اظهار داشت: استفاده از این عصاره‌ها برای افرادی که تحت رژیم‌های غذایی کم کالری هستند، برای تهیه انواع سوپ، بسیار مفید است.

 


موضوعات مرتبط: علمیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیعصاره ی گوشتعصاره ی مرغطعم دهندهصنایع غذایی

تاريخ : چهار شنبه 5 شهريور 1393 | 1:25 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
یک افزیش قیمت/
 
هنوز مدت زمان زیادی از افزایش قیمت 15 درصدی محصولات لبنی با آزادسازی قیمت شیر خام نگذشته بود که بار دیگر افزایش قیمت مجدد طعم این محصولات به کام مردم تلخ کرد.
 
به گزارش پارسینه ،علیرغم اینکه سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنی در کشور ما بسیار پایین‌تر از سرانه جهانی و چیزی در حدود نصف مصرف کشورهای اروپایی‌ است، همواره سعی بر آن بود که با فرهنگ‌سازی مناسب در میان مردم، جامعه به سمت افزایش مصرف شیر و فرآورده‌های آن ترغیب شود اما هر باره به دلایل مختلف همچون حذف یارانه شیر و افزایش قیمت این محصول، مصرف‌کننده ناچار به کاهش مصرف می‌شد. افزایش قیمتی که این بار تحت شعاع علنی شدن اخبار مربوط به اضافه شدن روغن گیاهی پالم به این محصولات در کارخانجات قرار گرفت.

هنوز مدت زمان زیادی از افزایش قیمت 15 درصدی محصولات لبنی با آزادسازی قیمت شیر خام نگذشته بود که بار دیگر افزایش قیمت مجدد طعم این محصولات را به کام مردم تلخ کرد.
این افزایش قیمت که از سوی برخی کارخانجات تولید محصولات لبنی صورت گرفته است، به بهانه ابهامات موجود مطرح شده در خصوص سلامت این محصولات می‌باشد، چرا که هفته گذشته وزیر بهداشت از افزوده شدن ماده‌ای تحت عنوان روغن گیاهی پالم به لبنیات به ویژه لبنیات پرچرب خبر داده بود.

افشاگری وزیر بهداشت موجب شد تا بیشتر مصرف‌کنندگان از خرید شیرها و دیگر محصولات لبنی پرچرب خودداری کرده و روی به مصرف محصولات کم چرب بیاورند تا جایی که فروشندگان اذعان داشتند در این مدت فروش محصولات پرچرب تقریبا به صفر رسیده است و تاریخ انقضای این محصولات نیز رو به پایان است.

این موضوع بهانه به دست برخی از کارخانجات داد تا قیمت محصولات خود را افزایش دهند به طوری که مصرف‌کنندگان با مراجعه برای خرید شیر و دیگر محصولات کم‌چرب این کارخانجات با افزایش حداقل 200 تومانی مواجه شده‌اند.

افزایش قیمت خودسرانه‌ای که در سایه بهره‌برداری از حساسیت مردم نسبت به سلامت خود صورت گرفت و در همین مدت زمان کوتاه، سودی سرشار نصیب این کارخانجات کرده و متاسفانه این امر با سکوت مسئولان امر همراه است.

یادآور می‌شود حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه همایش تغذیه با شیر مادر در جمع خبرنگاران وجود روغن پالم در شیر را تائید کرده و گفته بود: متاسفانه این موضوع صحت دارد و ما گزارش مربوطه را به رئیس جمهور ارائه کرده‌ایم. در جلسه با وزیر جهاد کشاورزی این مسئله به ایشان نیز اطلاع داده شد و وزیر جهاد کشاورزی دستور داد تا استفاده از روغن پالم به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند. بسیاری از چربی‌هایش به خاطر روغن پالم است نه بخاطر چربی طبیعی شیر و مردم بدانند که هزینه را برای چه شیری پرداخت می‌کنند.
وی همچنین به مردم توصیه کرد تا به جای استفاده از شیر پرچرب از شیر کم‌چرب استفاده کرده و بیان داشت: باید این تخلف در صنایع لبنی به صورت تدریجی اصلاح شود چرا که نمی‌توان صنایع لبنیات را به یکباره تعطیل کرد.

گفتنی است روغن پالم نوعی روغن گیاهی است که از مغز میوه نخل روغنی استخراج می‌شود و از اسیدهای چرب و گلیسرول مثل همه چربی‌ها تشکیل شده است و از کشورهای سنگاپور، مالزی و برخی کشورهای آفریقایی به ایران وارد شده و به گفته سازمان بهداشت جهانی شواهد قانع کننده‌ای وجود دارد که نشان از افزایش احتمال به بیماری‌های قلبی و عروقی در نتیجه مصرف پالمتیک اسید یعنی همان روغن پالم دارد.

موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی روغن پالم ، لبنیات ، گرانی

تاريخ : شنبه 1 شهريور 1393 | 2:1 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
 
ورودی و خروجی سدهای اطراف تهران برابر شده است و خطر جدی آب شرب تهران را تهدید می‌کند
 
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، در شورای شهر تهران، گفت:در برخی از مکان‌ها چاه‌هایی به صورت غیرقانونی حفر شده است و مسئولان در جریان این موضوع هستند. انتظار داریم برخورد جدی با این افراد صورت گیرد و اجازه دست‌اندازی به منابع زیرزمینی آب را ندهند. البته ما نمی‌خواهیم بگوییم که مراوداتی بین افراد متخلف و مسئولان وجود دارد؛ ولی باید حفر چاه‌های غیرقانونی مهار شود.
 
رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص کمبود منابع آبی در شهر گفت: ورودی و خروجی سدهای اطراف تهران برابر شده است و خطر جدی آب شرب تهران را تهدید می‌کند. اگر هوای تهران کمی گرم‌تر شود، میزان مصرف از میزان ورودی پشت سدها بیشتر می‌شود که این یک تهدید جدی خواهد بود.
 
وی افزود: در رفع این مشکل همراهی مردم چاره‌ساز است و کار دیگری نمی‌توان کرد، چراکه مسوولان نمی‌توانند آب خلق کنند ، مگر اینکه به سمت برداشت از آب‌های زیرزمینی بروند که آن نیز تهدید جدی است و این آب برای نسل‌های آینده است.
 
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، با بیان اینکه امسال با خطر کم‌آبی مواجه هستیم، افزود: این به آن معنا نیست که در سال آینده مشکل اینچنینی نخواهیم داشت، چراکه با گرم شدن کره زمین، این مشکلات همواره وجود دارد و چه بسا برسر آب جنگ رخ دهد.
 
حافظی ادامه داد: باید دستگاه‌ها مسوول برنامه‌ریزی جامعی برای کنترل مصرف آب داشته باشند تا مصرف را بهینه کنندو در این راستا پوشش گیاهی را افزایش دهیم تا سطح آب‌های زیرزمینی هم افزایش پیدا کند.
 
وی افزود: در برخی از مکان‌ها چاه‌هایی به صورت غیرقانونی حفر شده است و مسوولان در جریان این موضوع هستند. انتظار داریم برخورد جدی با این افراد صورت گیرد و اجازه دست‌اندازی به منابع زیرزمینی آب ندهند. البته ما نمی‌خواهیم بگوییم که مراوداتی بین افراد متخلف و مسوولان وجود دارد ولی باید حفر چاه‌های غیرقانونی مهار شود.
 
حافظی در رابطه با نگرانی‌هایی که درخصوص آب شرب تهران وجود دارد، گفت: اگر شبکه تصفیه فاضلاب تکمیل شود، چنین نگرانی‌هایی برطرف می‌شود اما شهرداری به بهانه‌های مختلف برای تکمیل شبکه همکاری نکرده و عملیات را متوقف می‌کند. هرچند که پیمانکاران دارند فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند تا سریع‌تر شبکه فاضلاب تکمیل و دغدغه‌های وجود نیترات در آب شرب برطرف شود.
 
حافظی در ادامه گفت: مسئولان مربوطه مدعی هستند که آب استاندارد و سالم توزیع می‌کنیم اما شورا پایش آب شرب را در دستور کار قرار داده و منتظریم تا یکی، دو ماه آینده نتیجه پایش سلامتی آب را ببینیم.

موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیآّبآب شربخطر تهران ، رحمت‌الله حافظی

تاريخ : شنبه 1 شهريور 1393 | 1:49 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
 
 

شایع‌ترین شکایت جنسی زنانی که با پزشک تماس می‌گیرند، با این جمله شروع می‌شود: «دیگر علاقه‌ای به رابطه‌‌زناشویی ندارم.» حتی زنان جوان این شکایت را بیان می‌کنند. نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد ۴۰ میلیون نفر از زنان آمریکایی چنین شکایتی دارند اما مشکل چیست؟ آیا این زنان مشکل را با شوهرانشان مطرح کرده‌اند؟اولین گام در درمان کاهش میل‌جنسی این است که ریشه آن را بشناسیم.


موضوعات مرتبط: علمیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیارگانیسمجنگ قدرتمیل جنسیسرطان سینهسرطان پروستاترابطه ی زناشویی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 1 شهريور 1393 | 1:33 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی وتشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می‌کردند، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند.  
برخی از این شبکه های ماهواره‌ای که مرکز پخش آنها در انگلیس وامریکاست توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی به پشتیبانی از برنامه‌های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می‌کردند.

بر اساس این گزارش، این شبکه ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و درجهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می کردند.
اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها ، اهانت به علمای جهان اسلام ، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت ، تبلیغ وترویج سبک های غلط ، خرافی وخشن عزاداری ، محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر بوده است.


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیفرقه ی ضاله ی شیرازیوزارت اطلاعات

تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393 | 1:30 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

پایگاه خبری و تحلیلی علت :رضا باکری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اطلاعیه وزارت بهداشت افزود: شب گذشته وزارت بهداشت اطلاعیه ای صادر کرده که در آن محصولات موجود در بازار را عاری از بحث هایی که مطرح بوده عنوان کرده است. وی اضافه کرد: طبیعتا اگر طبق آزمایشگاه اداره […]

لبنیات

پایگاه خبری و تحلیلی علت :رضا باکری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اطلاعیه وزارت بهداشت افزود: شب گذشته وزارت بهداشت اطلاعیه ای صادر کرده که در آن محصولات موجود در بازار را عاری از بحث هایی که مطرح بوده عنوان کرده است.


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیممنوعیتشیرمحصولات لبنیچربی گیاهیوزارت بهداشت

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | 14:41 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
صدای گریه یک نوزاد می‌آمد، صدای مکالمات کاپیتان با برج مراقبت را می‌شنیدم بعد صدای وحشتناک ملخ‌های موتور هواپیما که واقعا گوش خراش و وحشتناک هستند، هواپیما یک نیم دور چرخید، همه چیز در یک چشم بر هم زدن اتفاق افتاد.
صراط: بلوار شیشه مینای شهرک فرهنگیان ساعت 9:20 صبح روز یک شنبه بلوار آتش و خون بود. پرواز شماره 5915 شرکت هواپیمایی سپاهان ایر که تازه دو دقیقه قبل باند شرقی فرودگاه مهرآباد را به مقصد طبس ترک کرده بود به دلیل نقص فنی سقوط کرد و 39 نفر جان باختند. پای صحبت‌های زن و شوهر جوانی نشستیم که از سقوط هواپیما جان سالم به در برده‌اند. ادامه گفت و گو را در ادامه بخوانید:

آن طور که دستگاه‌های مسیریاب و پیچیده برج مراقبت فرودگاه مهر آباد اعلام کرده‌اند به دلیل از کار افتادن یکی از موتور‌ها پرنده از نفس افتاده سپاهان ایر از مسیر خارج شد. همه چیز در یک چشم بر هم زدن اتفاق افتاد. همه اتفاقات ریز و درشت امداد رسانی و خاموش کردن شعله‌های آتش را دوربین‌های ناجا و عکاسان خبرگزاری‌ها ثبت کردند.

 

سکانس اول /محوطه بهداری ارتش:

سفر بدون برنامه

دست‌هایش سوخته و بانداژ شده است اما چون دوستانش دور و برش هستند، همچنان می‌خندد، آن هم به پهنای صورت. نشسته بیرون روی یکی از تخت‌هایی که توی راهرو بهداری ارتش به امان خدا‌‌ رها شده. یکی از دوستانش می‌زند روی شانه‌اش و می‌گوید: یک بار جستی ملخک، دو بار جستی ملخک... صدای شلیک خنده‌هایشان ادامه ضرب المثل را ناتمام می‌گذارد...

محمد عابد‌زاده که نگران حال و روز همسرش است، می‌گوید: همه اتفاق‌ها 30 ثانیه بیشتر طول نکشید. حالا احساس می‌کنم خدا من را دوست دارد. اصلا قرار نبود با این پرواز برویم. مریم دوست داشت برود و به خانواده‌اش سر بزند. تا 12 شب بلیت نداشتیم. اسم‌هایمان را داخل لیست انتظار نوشته بودیم. تا اگر جا خالی شد با ما تماس بگیرند. آخر می‌دانید پروازهای تهران طبس به قول خودمان پروازهای کارگری است کارگرهایی که برای کار معدن از تهران و شهرهای دیگر به مهر آباد می‌آیند مسافرهای همیشگی این پرواز‌ها هستند. خیلی پیش می‌آید که یکی دو تا انصرافی و کنسلی وجود داشته باشد. ساعت 6 اطلاع دادند که جای خالی هست ما هم ساعت 7و نیم فرودگاه بودیم.. بالاخره 8 و ربع سوار هواپیما شدیم و مقدمات خسته کننده و کسالت بار پرواز آغاز شد.

 

سکانس دوم /داخل کابین هواپیما:

همه چیز آرام بود

محمد می‌گوید: فکرش را هم نمی‌توانم بکنم که من زنده‌ام که خدا خودش من را بامعجره‌اش نجات داد. بعد رو به همسرش که بهت زده ما را نگاه می‌کند کرد و ادامه داد: باید موبایل‌ها را خاموش می‌کردیم. داخل هواپیما یک عالمه بچه بود بعد این هواپیما‌ها چون کوچک هستند اصلا فضای استانداردی ندارند صندلی‌ها و مسافر‌ها چفت هم نشسته‌اند انگار هیچ استانداردی برای جا نمایی درست صندلی‌ها انجام نشده است. کاپیتان اکراینی که آخرش هم نفهمیدم اسمش چی بود و تنها یک «اف» معروف ته اسم و فامیلش داشت یک خوش آمد گویی دست و پا شکسته تحویلمان داد مودبانه از تاخیر به وجود آمده معذرت خواهی کرد و موتور‌ها روشن شد.

محمد میگوید مریم داشت با گوشی موبایلش بازی می‌کرد. سر زدن به «پو» معروف و حمام کردنش؛ بعد هم خرید و بازی کردن برای جمع آوری سکه‌های بیشتر. به من نشان داد که برای پو چاق و چله داخل گوشی کلاه جدید خریده است. صدای گریه یک نوزاد هم می‌آمد. صدای مکالمات کاپیتان با برج مراقبت را می‌شنیدم بعد صدای وحشتناک ملخ‌های موتور هواپیما که واقعا گوش خراش و وحشتناک هستند. هواپیما یک نیم دور چرخید روی باند تا در مسیر تیک آف قرار بگیرد.

حالا محمد انگار که بخواهد فیلم سینمایی تعریف کند روی تخت جا به جا می‌شود و ادامه می‌دهد: همه چیز در یک چشم بر هم زدن اتفاق افتاد.

مریم همسر محمد که دختر رییس دانشگاه آزاد شهرستان طبس است در ادامه حرف‌های همسرش می‌گوید: خطر مرگ از بیخ گوشمان گذشت.

مریم رهنما با بغض می‌گوید: اصلا هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد هواپیما سقوط کند. درست است که همه ما اعتقاد قلبی داریم مرگ حق است اما به خدا هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد همه پودر بشوند.

زن جوان نمی‌تواند حرف هایش را ادامه بدهد صورتش را لای انگشت‌هایش مخفی می‌کند تا راحت‌تر گریه کند. بعد انگار که یک چیز جدید یادش آمده باشد می‌گوید: چهره مسافر‌ها یادم نمی‌رود. آن خانمی که بچه بغلش بود عروسک آبی پوش دختر کوچولویی که دو سه ردیف جلو‌تر از ما نزدیک کابین خلبان نشسته بودند هیچ وقت یادم نمی‌رود. خدا ما را دوست داشت باید می‌ماندیم وگرنه برای خدا که کاری نداشت ما را هم مثل بقیه مسافر‌ها به آسمان می‌برد.

محمد دستهای بانداژ شده‌اش را روی هم قلاب می‌کند و می‌گوید: من بار دومم است که از مرگ فرار می‌کنم. اولین بار سال 84 بود آن وقت‌ها دانشجوی کار‌شناسی ارشد بودم از طبس به تهران می‌آمدم که در محور طبس یکهو اسکانیا به دلیل سرعت زیاد و جریان‌‌ همان باک‌های اضافه و اتصالی در سیستم برق آتش گرفت. با باک اتوبوس دو وجب بیشتر فاصله نداشتم. آن بار از طبس به تهران می‌آمدم و از مرگ جستم و این بار از تهران به طبس می‌رفتم که خدا رو شکر زنده ماندم. خوب یادم هست اتوبوس چپ شد و همه مسافر‌ها روی هم ریختند. شیشه‌ها شکسته شده بود. و اصلا هیچ صدایی را نمی‌شنیدم. همین که به خودم آمدم و توانستم حرکت کنم از پنجره شکسته و از لابه لای شیشه خورده‌ها خودم را به بیرون پرتاب کردم. هنوز پایم به زمین جفت و جور نشده بود که یکهو اتوبوس آتش گرفت آن هم درست از‌‌ همان قسمتی که من نشسته بودم. شانس آوردم که زود خودم را به بیرون پرتاب کردم. در آن حادثه تعدادی از مسافرهای اتوبوس جزغاله شدند.

مرد جوان ادامه می‌دهد: الان دقیقا به شما می‌گویم که همه اتفاق‌های صعود تا سقوط هواپیما 2 دقیقه هم طول نکشید اما می‌توانم ساعت‌ها در باره آن لحظه‌ها برایتان حرف بزنم. هواپیما یک نیم دور چرخید به سمت غرب من که مهندس پرواز نیستم اما بعد از این همه هواپیما سواری در مسیر طبس تهران دیگر دستم آمده است که مسیر پرواز از طرف ورامین می‌گذرد. دماغه به سمت کرج بود. با خودم گفت حتما این طرف باند خالی است خلبان اوج می‌گیرد و بعد در آسمان دور می‌زند.

 

سکانس سوم/کابین هواپیما:

لحظات مرگ آور

محمد می‌گوید: هواپیما از روی باند بلند شد. خلبان یک چیزهایی به برج مراقبت گفت یک دقیقه بیشتر طول نکشید من منتظر بودم که پرنده آهنی دور بزند اما همچنان به سمت کرج پرواز می‌کرد. یکی از موتور‌ها از کار افتاده بود. برای حرفم دلیل دارم. صدای ملخ ایران 140 خیلی زیاد و گوش خراش است. از پنجره می‌دیدم که یکی از ملخ‌ها یعنی درست ملخ سمت راست کار نمی‌کرد. هواپیما زیاد اوج نگرفت حس می‌کردم داریم به سمت زمین می‌آییم زمان از سقوط جلو‌ زده بود. به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم زمان بود. همه‌اش منتظر بودم که پرواز در آسمان ثابت شود و خلبان درباره ارتفاع پرواز و مدت زمان آن برایمان حرف بزند. اما یکهو صدا‌های نامفهوم و برخورد به گوشم رسید. باور کنید قشنگ احساس می‌کردم که بدنه هواپیما به چیزهایی برخورد می‌کند. درست مثل افکت‌های فیلم‌های جنگی بود. هنوز نمی‌دانستم چه بلایی به سرمان آمده است. که یکهو یک صدای مهیب ناشی از برخورد گوشم را کر کرد.

 

سکانس چهارم /کابین هواپیمای سقوط کرده:

سرزمین ناشناخته

محمد ادامه می‌دهد: پرنده آهنی با دیوار بتونی برخورد کرده بود بال سمت راست جدا شده بود. یک بوی تند مواد سوختی فضا را پر کرده بود. هواپیما سقوط کرد. و نمی‌دانم بر اثر جرقه یا بر اثر اصطکاک بدنه با دیوار بتونی یکهو آتش شعله کشید. مسافر‌ها زنده بودند. هیچ صدای رادیویی به گوش نمی‌رسید. صدا‌ها را کمی به سختی می‌شنیدم. همه به جنب و جوش افتاده بودند من هم منتظر بودم مهماندار درهای خروج اضطراری را به ما نشان بدهد. از‌‌ همان قسمتی که بال هواپیما جدا شده بود. بیرون را می‌شد دید. هنوز ملخ سمت چپ می‌چرخید و صدا می‌کرد.

به مریم گفتم بلند شو و خودم کمربندهای ایمنی را باز کردم. یکی از مسافر‌ها از‌‌ همان شکاف ایجاد شده بیرون پرید. اول همسرم را به بیرون فرستادم. بعد هم خودم بیرون آمدم. انگار که پرنده آهنی از وسط نصف شده باشد. دو تکه از هواپیما روی زمین افتاده بود. من خودم زیاد فیلم می‌بینم. از آن عشق فیلم‌های هالیودی هستم چیزی که می‌دیدم طوری بود که انگار وسط یکی از‌‌ همان سکانس‌های فیلم‌های هالیودی پیاده شده باشم. زمان و مکان را گم کرده بودم. اصلا نمی‌دانستم که کجا هستیم انگار در یک سر زمین ناشناخته فرود آمده بودیم. شکاف روی بنده خیلی نا‌موزون و تنگ بود. مریم که بیرون پرید خودم هم پریدم. یکهو یادم افتاد که کیف دستی‌ام را می‌توانستم با خودم بردارم کسی از داخل شکاف بیرون نمی‌آمد. دوباره برگشتم داخل کابین کیف لپ تاپم را برداشتم. داخل کابین داغ بود صدای گریه بچه را می‌شنیدم اما کاری از دستم بر نمی‌آمد از بالای شکاف به پایین پریدم تازه داخل کابین آتش گرفته بود. بوی دود و سوختنی می‌آمد تا خودم را به پایین پرتاب کنم دستم و بخشی از صورتم سوخت. داخل کابین هواپیما به شدت داغ شده بود. فکر می‌کنم بیشتر مسافرهایی که ماندند اول خفه شدند بعد هم سوختند. واقعا زمان برای ما نمی‌گذشت. آنهایی که از ما جلو‌تر بیرون پریده بودند روی زمین افتاده بودند و انگار نای راه رفتن نداشتند. انگار یکی در گوشم گفت که هر آن امکان دارد پرنده آهنی از نفس افتاده آتش بگیرد من و مریم با هم شروع به دویدن به سمت فنس‌ها کردیم که یکهو هواپیما با صدای وحشتناکی منفجر شد.

محمد با چشم‌های اشکبار ادامه می‌دهد: همه جا را دود گرفته بود. چشم چشم را نمی‌دید. هیچ صدایی را نمی‌شنیدم. فقط خیالم راحت بود که همسرم کنارم هست به فنس‌های بهداری که رسیدیم یکهو متوجه شدم راه بسته است آنقدر ترسیده بودم که نمی‌دانستم در کدام قسمت کره خاکی هستم. به خودم که آمدم دو نفر دکتر در حال پانسمان زخم‌هایم بودند. بوی دود می‌آمد روی تخت دراز کشیذه بودم و صدای آژیر خودروهای امدادی را می‌شنیدم. باورم نمی‌شد خدا یک بار دیگر به من شانس زندگی کردن داده باشد. خودم 8 درصد بیشتر دچار سوختگی نشدم فقط همین امشب را باید تحت نظر باشم. خدا را شکر که همسرم هم هیچ مشکلی ندارد فقط حالا به خاطر شوک و اتفاقی که شاهدش بوده دچار کوفتگی و کمر درد شده که تا فردا خوب می‌شود.

منبع: هفت صبح

موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیهواپیماسقوطنجات یافتگان

تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | 2:43 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

دانمارک پرسرعت‌ترین اینترنت دنیا را با سرعت 43 ترابیت بر ثانیه داراست. این رکورد در گذشته برای کشورهایی نظیر کره جنوبی و آمریکا بوده است.

343430تیر پرس/ دانمارک پرسرعت‌ترین اینترنت دنیا را با سرعت ۴۳ ترابیت بر ثانیه داراست. این رکورد در گذشته برای کشورهایی نظیر کره جنوبی و آمریکا بوده است.

به گزارش تیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرعت اینترنت مبحثی است که در تمامی کشورها از مباحث مهم شمرده می‌شود.

در این میان کشورهایی نظیر: کره جنوبی،سوئد، نروژ، آمریکا، فنلاند و … از جمله پرسرعت‌ترین اینترنت‌ها را دارا هستند.

اما دو روز پیش در کشور دانمارک محققان دانشگاه dtu رکورد سرعت در فضای سایبر را بدست آورند.

۴۳ ترابیت بر ثانیه یا ۵۳۰۰ گیگابایت در ثانیه!

برای هضم این سرعت می‌توان تصور کرد که اطلاعات یک هارد دیسک ۵ ترابایتی را در کمتر از ۱ ثانیه انتقال دهیم. یا فیلم ۱۲۰ دقیقه‌‌ای fullHD یا ۱۰۸۰P را در کثری از ثانیه دانلود کنیم.

با توجه به اینکه  این سرعت با تکنولوژی اتصال تک لیزری- تک فیبری بدست آمده امکان اجرای آن در کشورها فراهم شده و می‌تواند در دسترس عموم نیز قرار بگیرد.


موضوعات مرتبط: علمیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیدانمارکسرعت اینترنت

تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 | 4:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
به نظر شما زیباترین کشور جهان از نظر بهره مندی از مناظر زیبا کجاست؟ ایتالیا، فرانسه، یونان، اسپانیا، هند، چین، افریقای جنوبی و یا ایران خودمان؟ بد نیست بدانید هیچیک از این گزینه ها در جمع پنج انتخاب نخست کاربران دو سابت پرطرفدار تویتر و پینترست نیستند!


در این نظرسنجی که هنوز هم ادامه دارد تاکنون يك کشور کوچک موفق شده تا ۳۶ درصد آرا را به خود اختصاص دهد و بالاتر از کشورهای صاحب نام در صنعت گردشگری قرار بگیرد.

ليتونی با مساحتی حدود ۶۵ هزار کیلومتر مربع در شمال اروپا و در حوزه دریای بالتیک از غرب از سوئد جدا می شود و با کشورهای روسیه، لیتوانی، استونی و بلاروس همسایه است.
بی تردید برگ برنده این کشور در رقابت بهترین ها، مناظر زیبای آب های نیلگون و پارک ملی Gauja و پایتخت تماشایی آن؛ ریگا می باشد. این کشور با حدود ۳میلیون جمعیت دارای بیش از ۱۰۰۰ هتل می باشد که از شبی ۲ تا ۱۳۰۰ یورو قیمت دارند. اما در این رقابت که بین تمام کشورهای جهان صورت می گیرد و در انتهای فهرست نام سودان به چشم می خورد، مکزیک در رتبه دوم قرار دارد و بعد از آن ترکیه و اندونزی. در رتبه پنجم این فهرست هم انگلستان قرار دارد تا در بین پنج نام نخست هیچیک از مقاصد پرطرفدار گردشگری نباشد و نشان از افزایش علاقه مردم به تماشا و شناخت دیگر نقاط جهان دهد.
در این فهرست کشورهای ایتالیا، نیوزلند، برزیل، هند و کانادا به ترتیب پنجم تا دهم هستند و پس از آن ها نوبت به ایرلند، امریکا، کرواسی، سوئیس، استرالیا، کلمبیا، یونان، پرو و پرتغال می رسد که از دهم تا نوزدهم رده بندی شوند و دست آخر هم فرانسه که در رده بیستم ایستاده است!


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیزیباییکشورکشور زیبازیباترین کشور

تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 | 3:56 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
گروه هنري: «آزاده نامداری» بالاخره ماجرای طلاق از «فرزاد حسنی» را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفت‌وگویی این موضوع را رسما تأیید کرد.
آزاده نامداری و فرزاد حسنی جدا شدند

به گزارش ایسنا به نقل از «مثلث‌آنلاین»، از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید؛ خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسما و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.

اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند؛ اجرایی که اصلا نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پرحاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.

خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت‌ها بود شنیده بودیم ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آنها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفت‌وگوی خود با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد ...

آزاده نامداری در این‌باره گفت:‌ آزاده نامداری قطعا زندگی‌اش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی‌کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می‌خواهم بگویم که این اتفاق می‌تواند در زندگی هر کسی بیفتد ... گفتنی است خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود.


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیآزاده نامداریفرزاد حسنیطلاق

تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 | 3:39 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
هیچ هواپیمایی سقوط نکرده است! /طنز

رضا ساکی در بخش طنز روز ایسنا نوشت: متاسفانه بعد از سقوط موفق هواپیمای موسوم به ایران 140، بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی و خبرنگاران در رسانه‌ها دست به سیاه‌نمایی علیه صنعت هواپیمایی کشور و تولیدات ملی زدند و پروژه بین‌المللی ایران 140 را زیر سوال بردند. اما همان‌طور که می‌دانید، سقوط اتفاقی است که برای هر هواپیما می‌افتد. برخی از رسانه‌ها طوری تیتر زده‌اند ایران 140 سقوط کرد که انگار کار دیگری می‌توانسته است بکند. به هر حال یک قطعه از هواپیما ممکن است یک‌بار درست کار نکند و باعث سقوط هواپیما بشود. رسانه‌های داخلی از ظهر امروز، همگام با رسانه‌های معاند خارجی و اسرائیل و آمریکا شروع به نقد کرده‌اند و سقوط هواپیما را خیلی برجسته جلوه داده‌اند. درحالی‌که از رسانه‌های داخلی انتظار می‌رود وقتی رسانه‌های خارجی، بویژه بی‌بی‌سی، می‌گویند هواپیما در تهران سقوط کرد، آن‌ها بگویند خیر سقوط نکرد.

درباره دو بار سقوط موفق این هواپیما هنگام آزمایش هم باید خاطرنشان کنیم که آزمایش را برای همین انجام می‌دهند که ببینند هواپیما سقوط می‌کند یا خیر، که در این مورد هر دو بار دیدیم که سقوط کرد و برای خودمان جالب بود که چرا سقوط کرد. همین‌طور الان هم برایمان جالب است، چرا سقوط کرد، چون ما خیلی فکر کرده بودیم که هواپیما را طوری بسازیم که بالش کنده نشود و از وسط نصف نشود.

به هر حال، در میان این همه پرواز که روزانه در کشور انجام می‌گیرد، افتادن یک هواپیما طبیعی است. خوشبختانه صنعت هوایی، امن‌ترین راه برای سفر مردم است و تعداد تلفات ما از جاده‌ها کمتر است. در پایان توصیه ما به مردم این است که وقتی دیدند هواپیما دارد سقوط می‌کند صبر نکنند و خود را از حفره‌هایی که اغلب در هواپیما ایجاد می‌شود بیرون بیاندازند تا زنده بمانند.

پرواز خوبی داشته باشید.


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی طنزهواپیماآزمایش

تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 | 3:36 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: احتمال رویت هلال ماه شوال در غروب یکشنبه بسیار ضعیف است. ماه رمضان ۳۰ روزه و سه‌شنبه عیدفطر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت‌الاسلام مروی رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در نشست خبری گفت: احتمال رویت هلال ماه شوال در غروب یکشنبه بسیار ضعیف است. ماه رمضان ۳۰ روزه و سه‌شنبه عیدفطر است


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیاجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیرمضاناستهلال

تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393 | 5:18 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

دانشمندان آلمانی در مطالعات خود به دنبال پاسخ به این پرسش هستند که آیا تماشای فیلم‌های مستهجن مغز را کوچک می‌کند؟

 




به گزارش جنگ نرم وعملیات روانی؛ دانشمندان «موسسه تکامل انسان» ماکس پلانک در برلین پژوهش خود را بر روی ۶۴ مرد بین ۲۱ تا ۴۵ سال انجام دادند.به این افراد گفته شد که چنین مطالعه علمی شامل اندازه‌گیری‌ تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (ام آر آی) است. بعدها به آن‌ها طی تماسی تلفنی اعلام شد که فیلم مستهجن بخشی از تحقیق خواهد بود با این حال، هیچ یک از آن‌ها از این مطالعه انصراف نداد.


موضوعات مرتبط: علمیاجتماعی
برچسب‌ها: فیلمفیلم مستهجنمغزپاتوق پرتقالی

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | 7:5 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

ارزانی لباس های زننده دلیل افزایش بی حجابی
مقایسه قیمت ساپورت با شلوار جین معمولی
فرماندار تهران در حاشیه جلسه بررسی وضعیت حجاب و عفاف در دستگاه‌های کشور که در استانداری برگزار شد دلایل بدحجابی را وضعیت اقتصادی مردم دانست.
صراط: عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت: وقتی قیمت یک ساپورت 6 هزار تومان و شلوار جین معمولی 100 هزار تومان است معلوم است که دختران ما تمایل به پوشیدن ساپورت پیدا می کنند.

او با بیان اینکه مردم در این شرایط اقتصادی به دنبال کاهش هزینه های خود هستند گفت: باید وزارت صنعت و معدن که متولی تو متناسب با فرهنگ اسلامی و با هزینه کم باشد.

فرهادی ادامه داد: متاسفانه لباسهای زننده قیمت کمتری دارند و برای همین دختران و زنان ما آنها را خریداری می کنند درحالیکه اگر چادر و لباسهای اسلامی ارزان باشند این مشکلات پیش نمی آید.
منبع: خبرآنلاین


موضوعات مرتبط: اقتصادیاجتماعی
برچسب‌ها: ساپورتشلوار جینقیمتپاتوق پرتقالی

تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | 4:26 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

لی بُردنش (!). عازم مشهد شده بود که برای نابودی تشیع، توشه‎ای با خود به عربستان سعودی ببرد ولی غافل از اینکه صدای نقاره‎های حرم سلطان علی بن موسی‏‌الرضا (ع) دلش را خواهد بُرد.
صراط: قرار ملاقاتمان در مدرسه علوی آیت‌الله گلپایگانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) قم بود. در چوبی اتاق مدیر را زدم و وارد شدم. جوانی ساده‌پوش و لاغراندام که در صندلی انتهایی اتاق نشسته بود، توجهم را جلب کرد. نامش «ابوحسن حلّی» بود.

صدای نسبتا زیری داشت و ته‌لهجه عربی‎ به بیان شیرین خاطراتش کمک شایانی می‎کرد. تا سوالی نمی‎پرسیدم، لب به سخن نمی‎گشود. برخلاف ظاهر آرامش حرف‎های جنجالی بسیاری برای گفتن داشت.

در تمام دو ساعت زمان مصاحبه، با افتاده‎حالی سخن می‎گفت. تواضع بیش از حد و به کاربردن کلمات فوق‌العاده محترمانه، اجازه هر گونه گزافه گویی و شیطنت‎های خبرنگارانه را از من می‏‌گرفت.

سُنی به دنیا آمد، تحت تاثیر افکار وهابیت قرار گرفت، سپس شیعه شد ...

اصلا باورم نمی‎شد ابوحسنی که مقابلم نشسته، روزهای نه‌چندان دور به خاطر کینه‎ای که از شیعه داشته، می‎خواسته خود را در میان پیروان اهل‎بیت (ع) منفجر کند. تا به حال معنای عاقبت به خیری را به این وضوح درک نکرده بودم.

از آرزوهایش حرف زد، انتظار شنیدن خواسته‏‌های ماورایی را داشتم که با همان ته‌لهجه عربی گفت: از اهل‎بیت (ع) می‏‌خواهم حالا که مرا خریدند، به راحتی آزادم نکنند. اجازه دهند لذت نوکری کردن برایم مادام‌العمر باشد.

ما را از وهابیت‌پروری در مشهد باخبر کرد و از برگزاری نمازجمعه وهابیون در شهر امام هشتم خبر داد. بزرگ‌ترین ضعف برخی از اهل سنت را عدم مطالعه تطبیقی میان کتب شیعه و سنی بیان کرد و این قیاس را راهی برای نجات از ظلمت می‎دانست.

توصیف‎ها و تمجیدهایی که از «آیت‎الله جزایری» نماینده ولی فقیه در خوزستان می‏‌کرد، بسیار شنیدنی بود و از وی به عنوان اسطوره مبارزه با وهابیت در این استان نام می‌برد.

فرصت را غنیمت شمرد و از برخی افراطی‏‌گری‌ها نیز گلایه کرد: هر کجای دنیا که قرار باشد پیروان اهل سنت را علیه شیعیان بشورانند، کافی است یکی از ویدئوهای مراسم عمرکشون را پخش کنند. دیگر نیازی به توضیحات نیست. خودش شیعه مورد نظر را به فجیع‌ترین شکل ممکن از بین خواهد برد (!).

توقع زیادی نداشت. با بغضی که سعی در پنهان کردنش از من داشت و در گلو می‎پروراند گفت: می‎توانی کاری کنی تا با مراجع دیدار کنم؟!

القصه که جای سیاهه بسیار است و وقت اندک؛ پس تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. آنچه در پی می‎آید ماجرای شیعه شدن یک وهابی متعصب است:


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: وهابیتشیعهپاتوق پرتقالی

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | 4:17 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

مجله انلاین دوستان :  «محمد العریفی» از مفتی های سرشناس وهابیت عربستان، در آخرین اظهارات خود مدعی شد که معاویه بن ابی سفیان، مؤسس سنت حسنه ی جهاد نکاح است.

تسنیم/محمد العریفیاین مفتی وهابی گفت: «در جنگ صفین، مشاور اسلام عمربن عاص، این پیشنهاد را به دایی ما معاویه داد، دایی ما شخصاً دستور داد که زنان شوهردار و بلکه تمامی زنان، برای جهاد به صفین بیایند، تا که بتوانند به سربازان اسلام کمک کنند.»

www.dustaan.com-jahad-nekah

«محمد العریفی» که فتوای جنجالی جهاد نکاح را صادر کرده است بعد از اینکه فتوای او در محافل عربی و اسلامی جنجال به پا کرد، حرفش را پس گرفت و در چندین تریبون، به صورت رسمی مدعی شد که وی چنین فتوایی را صادر نکرده است.

در حالی که العریفی پس از جنجال به پا شده فتوای خود را پس گرفته، کسانی که این فتوا موجب خرسندی آنان شده و به آن عمل می کنند، به حرام شدن آن متقاعد نشدند و هنوز هم برخی از مفتی های کینه توز همچون «شیخ خباب مروان الحمد» و «ناصر العمر» افکار سلفی و وهابی خود را به تروریست های سوریه القا می کنند.

 


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: موسس جهاد نکاحمحمد العریفی

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 5:46 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

مجله انلاین دوستان :  بحران امنیتی در عراق در حالی وارد روز چهارم خود می‌شود که افکار عمومی در عراق به شدت اقدامات گروه‌های تروریستی در استان‌های نینوا، صلاح الدین و کرکوک را محکوم می کنند.

در این میان انتشار تصویری غم انگیز از خداحافظی یک کودک عراقی با پدرش که از نیروهای پیشمرگه‌ای است که قصد رفتن به جنگ با نیروهای داعش را دارد،‌موجی از واکنش ها را درپی داشته است.

تصویری که مردم عراق را به شدت متاثر کرد!

تصویری که مردم عراق را به شدت متاثر کرد!

نیروهای پیشمرگه در کنار ارتش عراق در مناطق بحران زده از جمله کرکوک در حال نبرد با تروریست‌های داعشی هستند و توانسته‌اند آنها را از این استان به عقب برانند.

نیروهای پیشمرگه مسئول تامین امنیت در کردستان عراق هستند که در واقع شاکله آن از نیروهایی است که سال‌ها با رژیم صدام جنگیده بودند و پس از تشکیل نظام سیاسی جدید عراق مسئول امنیت شمال عراق شدند.


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: خداحافظیغمگینعراق

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 5:23 | نویسنده : بانوی پرتقالی |




به تازگی تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر  شده که در آن تابلویی در یکی از خیابان های رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که نام “ایران ” بر روی آن نقش بسته است.

کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی با مانور بر روی این تصاویر به کری خوانی در برابر صهیونیست ها پرداخته  و پیام های با مضمون این که ” اسرائیل ایران تو را فتح کرده را انتشار داده اند. ”

این تابلو که به سه زبان فارسی ، عبری ، انگلیسی بر روی یک دیوار نقش بسته ناظر به محله ایرانیان مقیم تل آویو است که با نام ایران مشهور شده است.

n00287983b

اسرائیلی که از نام ایران وحشت داشته و دارد گویا حریف ایرانیان مقیم پایتختش هم نتوانسته بشود تا از نامگذاری یک خیابان به نام ایران جلوگیری کند و یا اینکه قصد دارد با عدم جلوگیری از نام گذاری یک خیابان در پایتختش به نام ” ایران ” پز حقوق بشری بدهد و تبلیغات رسانه ای بکند!

نکته جالب تر اینکه در این خیابان ” ایران ” محله ایرانیان مقیم تل آویو کوچه های فرعی با نام مشاهیر ایرانی از جمله ” کورش ” نیز مشاهده می شود .

529ad5bf86942

 


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: ایرانقلباسرائیل

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 5:13 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

www.dustaan.com-همجنسگرامجله انلاین دوستان :    پس از رژه شرم آور همجنس گرایان در کانادا، عکسی از یک زوج همجنسگرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن دو مرد کانادایی به نام های بی‌جی بارون و فرانک نلسون، «میلو»ی کوچک را برای اولین بار بغل و لمس می‌کنند. میلو از طریق «رحم جایگزین» متولد شده است.آنها قصد دارند تا مراحل زندگی این کودک بی گناه را در وبلاگی بازتاب دهند. این نخستین بار نیست که خبر مربوط به همجنس گرایان کانادایی در رسانه های بین المللی بازتاب داده می شود.گرایش های جنسی نامتعارف در کشورهای غربی سبب شده است که مراجع دینی مسیحی نیز از این امر ابراز نگرانی کنند.


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: همجنسگریرحم جایگزین

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 5:10 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

شادمانی دختر 15 ساله عربستانی از تجاوز چندین تروریست به خودش!/عکس

شادمانی دختر ۱۵ ساله عربستانی از تجاوز چندین تروریست به خودش!/عکس

مجله انلاین دوستان : جریده النهار چاپ لبنان نوشت: عایشه پانزده ساله، قهرمان جهاد نکاح در سوریه شد. این دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است

عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید.
عایشه می گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم

و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من می دانم که این فرزند در آینده یکی از مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد.

 

شادمانی دختر 15 ساله عربستانی از تجاوز چندین تروریست به خودش!/عکس

شادمانی دختر ۱۵ ساله عربستانی از تجاوز چندین تروریست به خودش!/عکس


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: تجاوزشادمانی

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 5:3 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

مجله انلاین دوستان : روزنامه الحقیقه خبر داد که رغد صدام دختر دیکتاتور معدوم عراق اعلام کرد به زودی به صحرای الانبار می‌رود تا به نیروهای داعش بپیوندد.
www.dustaan.com-دختر-صدام

بنابراین گزارش رغد گفت: من به زودی به نیروهای دولت اسلامی عراق و شام خواهم پیوست تا اولین زن مجاهد در داعش باشم که بتوانم خواست‌های آنها را برآورده کنم و درکنارشان با ارتش عراق بجنگم.

وی همچنین از عربستان، امارات و قطر هم به دلیل حمایت‌هایشان از داعش تشکر کرد.

رغد صدام پس از سرنگونی رژیم پدرش در عراق در سال ۲۰۰۳ به اردن متواری شده و از آن زمان تاکنون نتوانسته به عراق بازگردد.///فارس


موضوعات مرتبط: سیاسیاجتماعی
برچسب‌ها: جهاد نکاحدختر صدام

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 5:0 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
نرگس محمدی: درباره خبر ازدواجم با سام درخشانی اطلاع رسانی کردم ؛ با گل مسی گریه کردم
بازیگر تلویزیون گفت: «خبری که درباره ازدواج من با سام درخشانی منتشر شده کذب محض است و من در فضای مجازی سعی کردم این اطلاع‌رسانی را انجام دهم.»

موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: ستایش در برزیل

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 4:26 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

حبیب محبیان معروف به حبیب که چند روز پیش در حین ضبط یک ویدئو کلیپ در جاده ماسوله واقع در استان گیلان بازداشت شده بود، آزاد شد تا بار دیگر با طرح نام خواننده ایرانی، درباره ادامه فعالیت او در ایران سخن به میان آید و این پرسش پیش آید که چه سرنوشتی در انتظار این دست خوانندگان است که در چند سال اخیر چراغ خاموش یا اینچنین آشکارا به کشور بازگشته‌اند؟


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: حبیب محبیانبازگشتخواننده

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 3:55 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

عکس   تاوان وحشتناک نوزاد 8 ماهه بخاطر گاز گرفتن مادرش در حین شیر خوردن /تصاویر

به گزارش فان خونه: شیائو بائو نوزاد هشت ماهه چینی بخاطر گاز گرفتن مادرش در حین شیر خوردن این تاوان وحشتناک را پس داد!

 

 

مادر وی که هیچ گونه بیماری روانی در موردش تائید نشده ۹۰ بار با قیچی با او حمله می کند. این نوزاد توسط دو عمویش در حالی که غرق در خون بود به بیمارستان برده می شود و نزدیک به ۱۰۰ بخیه به بدن این نوزاد زده می شود.

 

عکس   تاوان وحشتناک نوزاد 8 ماهه بخاطر گاز گرفتن مادرش در حین شیر خوردن /تصاویر

 

عکس   تاوان وحشتناک نوزاد 8 ماهه بخاطر گاز گرفتن مادرش در حین شیر خوردن /تصاویر

 

عکس   تاوان وحشتناک نوزاد 8 ماهه بخاطر گاز گرفتن مادرش در حین شیر خوردن /تصاویر


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: تاوانگاز گرفتن

تاريخ : شنبه 21 تير 1393 | 6:49 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

یک تازه عروس عراقی ضمن پشتیبانی از شوهر خود که با فتوای مراجع وارد میدان نبرد با داعش شده است، آمادگی خود را برای مقابله با این گروهک تروریستی اعلام کرد.

عروس عراقی آماده نبرد با داعش / عکس

یک تازه عروس عراقی ضمن پشتیبانی از شوهر خود که با فتوای مراجع وارد میدان نبرد با داعش شده است، آمادگی خود را برای مقابله با این گروهک تروریستی اعلام کرد

 عروس عراقی آماده نبرد با داعش

عروس عراقی آماده نبرد با داعش


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: عروس عراقی نبرد با داعش

تاريخ : شنبه 7 تير 1393 | 3:35 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

نشانه دیگر از فروپاشی خانواده در کشورهای غیر اسلامی

در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است که فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند!
زندگی مشترک ۵ برادر با این زن، پدر این فرزند مشخص نیست!


در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است که فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند!


گفته می شود پسران خانواده از این رو دست به این کار می زنند تا میراث پدریشان کمتر بین وراث تقسیم شده و شریک کمتری پیدا کند!


آن زن جوانی که در تصویر زیر می‌بینید خم رجا نام دارد و عروس پنج برادر است .


زندگی تاسف بار یک زن با 5 مرد +عکس

از چهره‌های همه شش نفر تبسم میریزد ; یعنی ,ظاهراً خوشبخت می‌نمایند.نیکبختی در گمراهی ..


رجای ۲۱ اولین بار با یک برادر هم خانه شد و پس از آن چهار برادر د‌یگر شوهر قانونی اش شده‌اند . در نتیجه طفلی به دنیا آمد و او را جی نام گذاشتند .


اکنون رجا نمی‌داند ,که این فرزند از کدامی از برادران است .


رجا در ابتدا گویا , شرم میداشته‌ است , ولی تدریجاً به پنج شوهری عادت کرده ,امروز خود را خوشبخت می‌شمارد !


نکته جالب در این است که همه زنان در این روستا میزبان پنج همسر نیستند ، تنها رجا این طور است چراکه زنا دیگر نهایتاً سه همسر دارند.


رجا اولبار به همسری گدو ویرمه ۲۱ – ساله درآمد وبعد بیج ۳۲ – ‌ساله ,سان‌تر به سانتی رمه ۲۸ – ‌ساله ,پس به گاپل ۲۶ – ‌ساله و نهایت به دنیش ۱۸ - ‌ساله …


مادر رجا سه شوهر دارد ,که هر۳ برادرند و او نمی‌داند ,که رجا از کدام شوهرش است .


همچنین رجا خم نمی‌داند ,که پسر یک و نیم ساله‌اش جیjey از کدام همسرش است ,لاکن او همه پنج شوهرش را دوست میداشته‌است و همسرانش نیز به او مهر دارند ,زیرا هر یک پنج برادر برابر اظهار دارند ,که شاید پسر از او باشد !


شاید این روستا را باید مکان حرام‌زاده‌ها بنامیم و تنها شکر می‌کنیم ,که دینمان اسلام است و ما را از این گمراهی و از این وحشیگری رهانیده‌ است

 


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: زندگی تاسف بار یک زنچند شوهریفروپاشی خانواده در کشور های غیر اسلامی

تاريخ : شنبه 7 تير 1393 | 3:28 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

همه مردان دوست دارند شوهران خوبی برای همسر خود باشند و همسرانشان از بودن در کنار ایشان احساس رضایت کنند. اما این امر به خودی خود حاصل نمی‌شود، بلکه مرد باید در رفتارها و برخوردهایش با همسر، اموری را رعایت کند تا همسرش او را به عنوان یک شوهر خوب بشناسد.

 

1. شوهر خوب، زنش را شریک زندگی‌اش می‌داند؛
2. شوهر خوب، زنش را بی قید و شرط دوست دارد؛

 

3. شوهر خوب، زنش را اولین اولویت‌ زندگی خویش قرار می‌دهد؛
4. شوهر خوب، متعهد به کشف و رفع نیازهای همسرش است؛


5. شوهر خوب با زنش صحبت می‌کند؛
6. شوهر خوب، پایبند ارزش‌های معنوی و اخلاقی است؛

 

 

شوهر خوب چه ویژگی هایی دارد

 

 

در ادامه ی مطلب توضیحاتش رو بخونید...


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیاجتماعی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 تير 1393 | 2:4 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش عشوه گری

مطالبی که اینجا می خوانید در هیچ کتابی نوشته نشده حتی در هیچ جای اینترنت هم من که ندیدم.

ضرورت عشوه گری برای هر خانم متاهلی

اگر خانم ها بدانند چقدر عشوه و ناز برای مردان دوست داشتنی و لذت بخش است به جای وقت صرف کردن برای آشپزی و بساب و بشورعشوه ریختن را یاد می گیرند و انجام میدهند و اگر به خوبی و به جا و به اندازه باشد جای همه چیز را می گیرد. و محبت و وابستگی عجیبی برای شوهر به وجود می آورد.

به شما بگویم عشوه گری حتی از زیبایی صورت و اندام و خوش تیپی هم مهمتر است چون محرکتر است. فرق زن با مرد در چیست؟!؟!؟!؟!؟!؟ زنی که حرکات و عشوه های خاص زنانه نداشته باشد و رفتار و حرف زدنش مردانه باشد به چه درد شوهر می خورد. خب آن مرد اگر می خواست با یک زنِ مرد ازدواج کند اصلا چرا ازدواج کند خب دوستان هم جنس خودش بودند که ، برایش بس بود دیگر.

خانمهای محترم یاد بگیرید به شوهر خود لذت بدهید تا

1-   خودتان لذت ببرید.

2-   برای شوهرتان جذاب و خاص باشید و مورد توجه او قرار گیرید.

3-   روابط با هسرتان سرد و بی روح نشود.

4-  وظیفه اصلیتان را خدا برایتان قرار ده و آن خوب شوهر داریست به جا آورید.

5-  اجر جهاد در راه خدا را ببرید.

6- این کار را برای رضای خدا انجام دهید تا به خواسته های معنوی خود نیز برسید.

وقتی نیاز مرد کامل در خانه رفع شود. خانواده ای با محبت و روابط عاطفی عمیق و خانواده سالمی به وجود خوهد آمد. جامعه هم از تک تک خانواده ها ساخته شده است. وقتی خانواده سالم بود جامعه سالم می ماندو با جامعه ای سالم انشالله زمینه سازی کنیم برای ظهور امام زمان(عج).

 سینه ها: سینه ها را به بالا بدهید و هیچ وقت افتاده و خموده نایستید. سوتین محکم که سینه را مستقیم و کمی به بالا نگه دارد ببندید. فکر نکنید خب لباس زیر است و دیده نمی شودنه. لباس زیر برای مردان جذاب است هم رنگ آن و هم مدل آن. خیلی تنگ نباشد که جای آن روی بدنتان بیفتد و نیز باید دست راحت داخل آن برود. برای خوشنودی خدا که در خوشنودی همسر است برای آن پول خرج کنید.

 پشت چشم نازک کردن: زمانی که تنها هستیداین کار را جلوی آینه تمرین کنید. یک ته لبخند هم چاشنی آن کنید. اگر اصلا این کار را بلد نیستید می توانید از بقیه یاد بگیرید.تو خیابان و مترو و اتوبوس(و متاسفانه فیلم) به چشمان خانم هایی با عشوه حرف می زنند خوب نگاه کنید.

 دوش:یکی از دوشها را کمی به جلو بدهید مثل حالتی که در رقص انجام می دهند. البته نه همیشه مثلا موقع حرف زدن کمی دوش خود را تکان دهید.

 گردن: در بعضی مواقع کمی آنرا کج کنید تا به ناز شدن ترکیب شما بیفزاید. این کار را با متمایل کردن یک طرف دوش خود به جلو انجام دهید.

 کلام: صوت دلنشین هم محرک هست. هنگامی که با همسر خود صحبت می کنید. صدای خود را نازک کنید.آخر کلمه ها را کمی بکشید. مثلا رضاااااااا. از واژه های خاصی استفاده کنید مثل ،اِواااااا، ای جان، آخی ی ی، نازی، فدات، عزیزم و...

راه رفتن:پاها نزدیک به هم گذاشته شود حتی جلوی هم گذاشته شود نه کنار هم. این کار به خاطر تماس ران ها با هم، به تحریک شدن خودتان نیز کمک می کند.

نشستن:حتما یک پا روی پای دیگر باشد. و ترجیحا از صندل یا کفش استفاده شود. می توانید کمی هم به کمر قوس دهید و خود را کج کنید. کلا قوس و انعطاف و صاف نبودن زیباست.

خوابیدن: در خوابیدن نیز صاف نخوابید. به پهلو ،پای بالا جلوی پای پایین روی زمین باشد و اگر باسن کوچکی داریدکمی باسن خود را به بالا بدهید. سر خود را با کمی قوس روی بالش بگذاریدو یک لبخند هم داشته باشید.

 نگاه کردن: گاهی به او خیره نگاه نکنید، نگاه خود را بدزدیدو با شرم و خجالت نگاهش کنید. مردان عاشق این خجالت خانم هایند.

 تاکید می شود همه موارد فوق فقط و فقط در خلوت با شوهر و برای او  باید به کار گرفته شود نه برای کس دیگر یا حتی برای شوهر ویا در حضور شخص دیگر چه آقا چه خانم، چون حرام است و لطمات بدی برای دنیا و آخرتتان در پی خواهد داشت در حالیکه اگر برای شوهر به کار ببرید هم به خواسته های دنیوی خود خواهید رسید و محبوبیت زیادی نزد او خواهید یافت هم اجر اخروی خواهید برد. ان شالله.


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: عشوه گریناز کردن

تاريخ : شنبه 7 تير 1393 | 1:52 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
پلیس استرالیا به تمام اعضای خانواده‌ای که حاصل 4 نسل زنای با محارم است، دستور داده آزمایش DNA انجام دهند.
خانواده‌ای در یکی از روستاهای دورافتاده این کشور زندگی می‌کند که حاصل چهار نسل زنای با محارم است. گفته می‌شود پدر بزرگ و مادر بزرگ چهار نسل پیش در این خانواده که خود خواهر و برادر بوده‌اند، برای گسترش خانواده وافزایش نفرات، فرزندان خود را به زنا با یکدیگر تشویق می کردند.
 
 
بنابر گزارش ماموران پلیس استرالیا، تعداد زیادی از افراد این خانواده مبتلا به بیماری‌های ژنتیکی و مادرزادی همچون نابینایی و انواع معلولیت‌های ذهنی و جسمی هستند. پس از افشای این موضوع، پلیس از همه اعضای خانواده بزرگ "کولت" درخواست کرده است برای انجام آزمایش DNA به مرکز تشخیص هویت پلیس مراجعه کنند، اما تا کنون فقط 2 نفر حاضر به این کار شده‌اند.
 
 
به گزارش روزگارنو، گفته می‌شود کودکان این خانواده در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کنند و از تغذیه و بهداشت مناسبی برخوردار نیستند. پلیس تاکنون چندین عضو معلول و بیمار از این خانواده را به بیمارستان و مراکز نگهداری از معلولان انتقال داده است.
 
خانواده کولت بزرگ‌ترین مورد زنای جمعی در طول تاریخ استرالیا محسوب می‌شود و جنجال زیادی میان مسئولین دفاع از حقوق شهروندان استرالیا به راه انداخته است.

موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: ازدواج خواهر و برادر

تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 1:36 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 1:32 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
در زندگی روزمره ممکن است اتفاقاتی رخ دهد یا شرایطی پیش آید که افراد دروغ بگویند.

برخی از این دروغها با این جمله یاد می‌کنند که مجبور به گفتن دروغ مصلحتی شدم! می‌گویند بعضی از زنها معمولا سعی میکنند با توسل به دروغهای ظریف و بی‌ضرر، برخی موقیعتها را به سود خود تغییر دهند. اگر چنین باشد، آشنایی با چند روش آنها در استفاده از دروغ برای مردها لازم است.

دروغ شماره ۱۰ : من تو رو همین جوری که هستی دوستت دارم

آیا واقعا” تصور می کنیـد که او دوست ندارد هیچ تغـیـیـری در شمـا بـوجـود بـیاید؟ هیچ تغییری؟ ممکن است همسرتان خواستار تغییرات زیادی در شـما باشـد مگـر ایـنکه در ماه عسل بسر ببرید چون در این زمان شما یک مرد کامل برای همسرتان هستید. دیر یا زود او متوجه اشتباه خود خواهد شد.

دروغ شماره ۹: من عاشق رفت و آمد و معاشرت با دوستان تو هستم

گذشته از اینکه دوستان شما تا چه اندازه جالب می باشند، هـمـسرتـان علاقه ای به حضور مداوم آنها در کنار شما ندارد. اگرچه ممکن است در روزهای اول بروز ندهد ولی بالاخره صبرش تمام شده و شما را از این کار منع خواهد کرد.

دروغ شماره ۸: جم و جور کردن خونه رو دوست دارم

این هم از آن دروغ هایی است که همسر شما ممکن است در اوایل ارتـباط شـما بیان کند. اینکه "دوست دارم ظرفهای نشسته را بشویم”، "لبـاسـهای کثیف تو را شسته و اتو کنم”، دیری نخواهد انجامید که این دروغ او نیر برملا خـواهـد شد و از شـما خــواهد خواست که نوبتی ظرفها را بشویید و زحمت جوربهایتان را خودتان بکشید.

دروغ شماره ۷: من عاشق خانواده تو هستم

اگر مرد خوش اقبـالی باشیـد همـسرتان ممـکن اسـت دروغ نـگـوید که دوست دارد با خانواده شما رفت و آمد کند. اگرچه شاید او از آنها متنفر باشد ولی برای اینکه احساسات شما جریحه دار نشود راستش را نخواهد گفت. برای اینـکه عـلاقه واقـعی همسرتان را نسبت به خانواده خود بفهمید کافی است به او بگویید که مادرتان بـرای فردا شما را به نهار دعوت کرده و به عکس العمل هـمـسرتان توجـه کنیـد: اگر تمامـی عضلات صورتـش سـفت شـد و با یـک لبـخـند زوری زیـر لب و آرام گفت "خیلی خوبه” آن وقت نتیجه بگیرید که او کشته مرده خانواده تان نیست.

دروغ شماره ۶: من عاشق ورزش هستم

این هم از آن دروغـهای روزهـای اول زندگی است. او برای ایـنکـه نـشان دهـد با زنهای دیگر متفاوت است و اینکه دارای علایق مشترک با شما میباشد پا به پای شما جلوی تلویزیون می نشیند و تا دیر وقت فوتبال تماشـا می کنـد ولی بعد از گذشـت چـند ماه شکایتها شروع شده و متاسفانه دیگر نـخـواهید تـوانسـت با خـیال راحـت بـه تماشای فوتبال بنشینید.

دروغ شماره ۵: از اینکه می گویی چاق هستم اصلا دلخور نمی شوم

فرقی نمی کند که شما چه می گویـید، در هر صورت او عـصبـانی مـی شود. اگر بگویید که خیلی زیبا است متهم میشوید به دروغگویی چرا که او فکر می کند گفته شما صرفا برای آرام کردن او و نرنجیدن بـخاطر چربــیهای اضـافه اش اســت. از طـرف دیگر اگر اضافه وزنش را گوشزد کنید قطعا” یک دعوای حسابی در اتاق نشیمن شما رخ خواهد داد.

دروغ شماره ۴: حق با تو است

خیلی وقت ها بحث و جدال شما با همسرتان با این جمله او تمام می شود: "باشه حق با تو ست، تو خیلی بهتر از من می فهمی”. همسر شما فقط برای بریدن صدای شما این جمله را می گوید در حالیکه هنوز اعتقاد دارد که حق با اوست و کسی که اشتباه می کند شما هستید و پیش خودش میگوید: ” بالاخره می فهمه که اشتباه می کنه” و سپس به دنبال دلیلی برای توجیه حرفش خواهد گشت.

دروغ شماره ۳: برایم مهم نیست که به زن های دیگر نگاه کنی

اگرچه ممکن است همسرتان برای ایـنـکه وانـمود کند که زن خونسـرد و روشـن فکری است این دروغ را بشـمـا بـگوید اما او دوست ندارد که شما حتی به یک ماکت زن مو قرمز پشت ویترین مغازه نگاه کنیـد. او مـی خـواهـد که نگاه شـما فقط به او باشد و نه دیگری. بنابر این اگر او به شما گفت که مهم نیست و اذیت نمی شود هیچ گاه چشمان خود را بیش از اندازه به اطراف منحرف نکنید چون در غیـر این صورت باید منتـظر ضـربات محکم به سر و صورتتان باشید!

دروغ شماره ۲: پول برای من هیچ اهمیتی ندارد

پول اهمیت ندارد، ولی مقدارش چرا! هر چند ممـکـن اسـت درسـت نبـاشـد که بگوییم همه زن ها موجودی حساب بانکی همسرشان برایشان مهم است ولی اکثر آن ها دوست دارند که از لحاظ اقتصادی در یک حد متـعادل و رفاه نسبی قرار داشته و دارای استقلال مالی باشند.

دروغ شماره ۱: نگران نباش عزیزم، این برای همه پیش میاد

اکثر مردان در مرحله ای از زندگیشان موقتا دچار ناتوانی جـنـسی می شـوند و اکثر زنان نیز از این موضوع مطـلع هـسـتند. با این حال این مـساله بـدان مـعنا نیست که همسر شما شاکی و دلـخور نمی شود. این دروغ یـکـی از چـنـدیـن دروغ جنـسـی میباشد که زنان بـرای جریـحه دار نشدن احساسات همـسرشان بـه آنـها مـی گویند، دروغهایی که خوشبختانه مضر نیستند. در نـهایت حتـی اگر شـما برای همسرتان یک شریک جنسـی ایـده آل نـباشـید، هـمسرتـان از بین همه مردان شما را انتخاب کرده بدون اینکه خـوب یا بد بودن آمیزش برایش فرقی داشته باشد.

حال که با دروغهای احتمالی همسرتان آشنا شدید می توانید خودتان را آماده کنید. خبر خوب اینکه آنچه که تا بحال دروغ نامیده شد فقط پیچاندن های ظریفی می باشند که نه تنها مضر نیستند، بلکه برای تجدید روحیه و تحکیم زندگی شما مفید خواهند بود. دروغهای مشابهی نیز می گویـنـد کـه دانـسـتـن آنـها خالی از لطف نیست.


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: دروغ های زنانه

تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 1:30 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

وقتی از خانم‌ها می‌پرسید که از چه چیزهایی درمورد مردها بدشان می‌آید، لیستی بی‌انتها جلو رویتان می‌گذارند.\n

10 اخلاق مردانه که زنان از آنها تنفر دارند

بااینکه چیزهایی که زن‌ها درمورد مردها بدشان می‌آید ترکیبی از ویژگی‌های کوچک و بزرگ است، اینجا به ۱۰ مورد از آزاردهنده‌ترین این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

1 - قسم دروغ
بااینکه بیشتر خانم‌ها از قسم خوردن آقایان وقتی خودشان ناراحتند بدشان نمی‌آید اما از مردهایی که فکر می‌کنند قسم خوردن تنها راهی است که حرفشان را باور کنند متنفرند.

2 - سلطه‌گری
بیشتر خانم‌ها مردی می‌خواهند که از آنها محافظت کند و به آنها احساس امنیت دهد اما به دنبال دیکتاتوری که به آنها دستور دهد چه بکنند و کجا بروند و با کی حرف بزنند و یا چه بپوشند نیستند. زنان از مردانی که قصد کنترل دارند می‌ترسند و از آنها فرار می‌کنند.

3 - متعهد نشدن
خیلی مهم است که مردها درک کنند که وقتی همه چیز جدی می‌شود، زن‌ها توقع دارند که شما دو نفر خودتان را محدود به همدیگر کنید. زن‌ها از اینکه بازیچه کسی قرار بگیرند و با کسی بمانند که از متعهد شدن می‌ترسد متنفر هستند.

4 - رمانتیک نبودن
زن‌ها عشق واقعی همراه با حس ارتباط عاطفی به مردشان را می‌خواهند. اگر طرفتان احساس کند که فقط بخاطر رابطه‌جنسی سراغ او می‌آیید خیلی زود از شما دور شده و حتی اجازه دست زدن به خود را هم به شما نخواهد داد.

5 - نرسیدن به خود
بااینکه ظاهر همه چیز نیست اما زن جذب مردانی که به خود نمی‌رسند، موهایشان ژولیده است، بوی عرق می‌دهند، ناخن‌هایشان بلند شده، دهانشان بو می‌دهد و لباس‌های چروک می‌پوشند نمی‌شوند. علاوه بر این، متناسب نگه نداشتن اندامتان به خانم‌ها نشان می‌دهد که احترامی برای خودتان قائل نیستید و هیچ انگیزه و نظمی در زندگی ندارید.

6 -  قابل پیش‌بینی بودن
زن‌ها واقعاً از مردان قابل پیش‌بینی که هیچوقت کار متفاوتی انجام نمی‌دهند بدشان می‌آید. آنها عاشق مردانی هستند که سرشار از سورپرایزهای عالی اند.

7 - اولویت دادن به دوستانشان
اگر از گذراندن وقت با دوستانتان خیلی بیشتر از همسر یا نامزدتان لذت می‌برید و همسرتان هیچوقت نمی‌تواند ساعتی دونفره با شما داشته باشد، مطمئناً یک جای کار می‌لنگد.

8 - مدام بحث کردن
زن‌ها از مردهایی که هر صحبت کوچک را به بحثی ادامه‌دار و مشاجره تبدیل می‌کنند و باعث می‌شود آنها مجبور شوند مدام حالت دفاعی به خود بگیرند خوششان نمی‌آید.

9 - دید زدن خانم‌های دیگر جلو چشم آنها
بااینکه نگاه کردن به خانم‌ها برای برخی آقایان مسئله‌ای عادی است (البته نه زیاد از حد آن)، اما وقتی اینکار را جلو زن زندگیتان انجام دهید مشکل‌ساز خواهد شد.

10 - وابستگی
اعتمادبه‌نفس و استقلال ویژگی‌هایی بسیار جذاب در آقایان است، اما وابستگی و ناامنی اینطور نیست. زن‌ها دوست ندارند با مردانی باشند که به خودشان اعتماد ندارند و برای روابط، کار و دوستی‌هایشان نیاز به تایید دائمی دارند.

منبع : mardoman.net


موضوعات مرتبط: اجتماعیمتفرقه
برچسب‌ها: عوامل تنفر زنان

تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 17:17 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

روزي پادشاهی پس از يك بیماري طولاني و درمان بي نتيجه پزشكان دربار گفت: نصف قلمرو پادشاهی‌ام را به کسی می‌دهم که بتواند مرا معالجه کند.

 

تمام آدم‌های دانا دور هم جمع شدند تا ببیند چطور می شود شاه را معالجه کرد، اما هیچ یک ندانست كه چه ميشود كرد.

 

تنها یکی از مردان دانا گفت: فکر کنم می‌تواند شاه را معالجه کنم. اگر یک آدم خوشبخت را پیدا کنید، پیراهنش را بردارید و تن شاه کنید، شاه معالجه می شود.

 

شاه پیک‌هایش را برای پیدا کردن یک آدم خوشبخت فرستاد. آنها در سرتاسر مملکت سفر کردند ولی نتوانستند آدم خوشبختی پیدا کنند. حتی یک نفر پیدا نشد که کاملا راضی باشد.

 

آن کس كه ثروت داشت، بیمار بود. و آن که سالم بود در فقر دست و پا میزد، چنانچه اگر سالم و ثروتمند هم بود زن و زندگی بدی داشت. یا اگر فرزندی داشت، فرزندانش بد بودند. خلاصه هر آدمی چیزی داشت که از آن گله و شکایت کند.

 

آخرهای یک شب، پسر شاه از کنار کلبه‌ای محقر و فقیرانه رد میشد که شنید یک نفر دارد چیزهایی می‌گوید. شکر خدا که کارم را تمام کرده‌ام. سیر و پر غذا خورده‌ام و می‌توانم دراز بکشم و بخوابم! چه چیز دیگری می‌توانم بخواهم؟

 

پسر شاه خوشحال شد و دستور داد که پیراهن مرد را بگیرند و پیش شاه بیاورند و به مرد هم هر چقدر بخواهد بدهند.

 

پیک‌ها برای بیرون آوردن پیراهن مرد توی کلبه رفتند، اما مرد خوشبخت آن قدر فقیر بود که پیراهن نداشت!!!     از لئو تولستوی


موضوعات مرتبط: صفحه اصلیاجتماعی
برچسب‌ها: داستانی جالب درباره ی خوشبختی

تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 | 10:14 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

یک پسر 5 ساله که توسط پدرش زندانی شده و به او تا حد مرگ گرسنگی داده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است به تازگی یافت شده و به دست مادرش سپرده شده است.پدر این کودک از ملاقات مادرش با او جلوگیری کرده بود

ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

یک پسر 5 ساله که توسط پدرش زندانی شده و به او تا حد مرگ گرسنگی داده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است به تازگی یافت شده و به دست مادرش سپرده شده است.پدر این کودک از ملاقات مادرش با او جلوگیری کرده بود.

 به گزارش نیک صالحی ویندی هال مادر این کودک از سوء رفتار شکه کننده پدر فرزندش بردلی بلیمیر 24 ساله و نامادری 33 ساله اش تامی بلیمیر صحبت کرد.

  ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 این پسر کوچک که به وزن بسیار کم رسیده است به مادر و مادربزرگش گفته است که پدرش او را در یک کمد در زیر پله خانه شان در تگزاس با غل و زنجیر زندانی کرده بود و به او هر روز یک تکه نان و یک فنجان آب یا شیر می داده است و هر زمان که ملاقات کننده ای به منزل می آمده به او دارو می خورانده تا او را ساکت نگاه دارد.

ویندی به خبرنگار گفت:"دوباره یافتن او برای من شبیه آن است که دوباره او را به دنیا آورده باشم. او مرا شناخت و من سعی کردم گریه نکنم ، باید برای او قوی باشم."

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 او همچنین گفت پسرش هم اکنون به دلیل سوء تغذیه شدید در بیمارستان کودکان بستری است و هنگام غذا خوردن مدام به اطراف نگاه می کند تا مبادا کسی غذا را از او بگیرد.

ژاکلین هال ، مادربزرگ پسرک می گوید که نوه اش به او گفته که به وی دارو می دادند تا او ساکت بماند و او اجازه نداشت سر میز غذا با دیگر خواهر و برادرانش که از نامادری اش تامی بلیمر بودند غذا بخورد.

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 ویندی هال مادر اصلی کودک

 خانم هال معتقد است پسرش به مدت یک سال تحت این شرایط اسفناک بوده است. او می گوید هر زمان که اتاق را ترک می کنم او فورا می ترسد و بلند می شود و دوباره باید به او یادآوری کنم که او دیگر در آنجا زندگی نمی کند.

نامادری وی ادعا دارد که وی اخیرا پسرک را بدون پیراهن ندیده و از وضعیت وحشتناک او اظهار بی اطلاعی می کند. تامی بلیمر که دارای شش فرزند است می گوید هرگز با کودک بدرفتاری نکرده است و به گزارش نیک صالحی از تابستان سال گذشته از شوهرش جدا شده و دیگر با او زندگی نمی کند.

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید  

بردلی بلیمیر، پدر کودک

 او درباره وضعیت پسرک گفت:"من از دیدن این وضعیت شوکه شدم. من هرگز کودک را به این شکل ندیده بودم. نمی دانم چه چیزی باعث این کار او شده است. شاید کودک دچار بیماری و یا چیزی شبیه به این باشد."

این وضعیت زمانی توسط پلیس کشف شد که اختلافی بین بردلی بلیمیر و پسرخوانده 16 ساله اش پیش آمد و پسر نوجوان پلیس را در جریان زندانی بودن برادرخوانده 5 ساله اش در زیر پله قرار داد.

  ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 تامی بلیمیر نامادری کودک

نامادری کودک می گوید که پسر 16 ساله اش دروغ می گوید، چرا که ناپدری اش تنها 6 سال از او بزرگتر است و احترامی برایش قائل نیست.

گفته می شود پس از مطلع شدن پلیس، تامی بلیمیر و پسرش پیش از رسیدن پلیس فورا خانه را ترک کردند. گرچه وی او ادعا دارد که فرار نکرده و تنها برای خرید پیتزا به بیرون رفته است.

ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید   

بردلی و تامی بلیمیر در دادگاه


موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: کودک زندانی شده

تاريخ : شنبه 3 خرداد 1393 | 2:25 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن